Logiškai jei jie neveikia tai ir išvažiuoja per raudonai signalizuojanti!
Eismas iki Palemono ir iki Jesios (IŠ KAUNO): mašinistai iš stoties išvažiuoja gavę E-13![/QUOTE]
Ne visi žino kas tas E - 13 o,kad apie 20km/h velkas ,tas tai tiesa,link Vilniaus ir Jiesios, gal net lėčiau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Po visokių modernizacijų turbūt dažniau ir pailgėja visokių pervažų uždarymo laikas...
Komentuoti:
-
Kaip ir kuo pageres traukiniu eismas po siu modernizavimu? Gal netycia sutrumpes uzdarytu pervazu laikas?
Komentuoti:
-
Parašė N.L.V. Rodyti pranešimąKadangi keičiama įranga ir visi šviesoforai į abi puses neveikiantys! Taip pat neveikia ir blokuotė ir visą kitą (visi suprantat apie ką aš)
Logiškai jei jie neveikia tai ir išvažiuoja per raudonai signalizuojanti!
Eismas iki Palemono ir iki Jesios (IŠ KAUNO): mašinistai iš stoties išvažiuoja gavę E-13!
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.
Sakau ,mačiau,paduoda lapuką,o paskui per raudoną išvažiuoja.
Eismas iki Palemono ir iki Jesios (IŠ KAUNO): mašinistai iš stoties išvažiuoja gavę E-13!
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.
Komentuoti:
-
Tai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąO dar klausimas, gal pastebėjote , kad iš to 12-11 kelio traukinius išleidžia ne šviesoforas,o darbuotojas atneša dokumentą,mašinistas kažką atžymi ir atgal paduoda,tada po ~1 min. jis išvyksta, tai čia taip išeina , kad kažką tvarko ar pan.?
Komentuoti:
-
O dar klausimas, gal pastebėjote , kad iš to 12-11 kelio traukinius išleidžia ne šviesoforas,o darbuotojas atneša dokumentą,mašinistas kažką atžymi ir atgal paduoda,tada po ~1 min. jis išvyksta, tai čia taip išeina , kad kažką tvarko ar pan.?
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą(...) . Po to gryžo DR1A 10 min.vėluodamas iš kybartų. Dar po kelių min.nuo depo privažiavo M62 - 1244 , užemė kelią kur turėjo gryžti EJ875 , tai tas EJ stojo į 12 kelią. Gal taip pat yra mačiūsiu šios dienos , galima sakyti darbo dieną
Elektrinių traukinių atvykimas į 11 ar 12 aklikelius nuo XI.22 padažnėjo. Gal būt dėl tų remonto darbų, kai kiti keliai labiau reikalingi kitiems traukiniams (kiek supratau pagal laikiną tvarkaraštį, kuriam būdingi ilgesni pastovėjimai Palemone, iš Kauno iki Palemono kelyno pradžios važinėjama vienais bėgiais).
Antai dabar 12:44h (kai pastoviai būdavo 12:29) dviaukštis taip pat atvyksta į 11 kelią, dyzelinis 13:00h į Šeštokus išvyksta iš pirmo kelio (11:33h iš Kybartų taip pat atvyksta į pirmą).
Komentuoti:
-
Parašė Karoleo Rodyti pranešimąšiandien ryte 9.00 du sukabinti, dvivagoniai drakonai,laukė savo kelionės į Marijampolę kitas Kibartus.
Atvaizdas
Komentuoti:
-
šiandien ryte 9.00 du sukabinti, dvivagoniai drakonai,laukė savo kelionės į Marijampolę kitas Kibartus.
Komentuoti:
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąJo pavadinimas yra EJ-575
Jėtaus kaip sumaišiau Ačiū Raptor už pataisymą
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąO tai dviaukštis ne ŠKODOS ir vadinas tas jo modelis EJ 875?
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąEj875?
Komentuoti:
-
Dar iš mano pastebėjimų šį rytą. Buvau prie gel.stoties šiandieną nuo 8,30 h iki lygiai 12 h. iš tikrūjų likau nustebęs,kadangi tarp šio minėto laiko pamačiau praktiškai gryną nesamonę (mano akimis). Argumentuoju dėl ko, vienas M62 po stotį pradėjo tampytis iš vieno kelio į kitą su ~10 pusvagonių krautais bėgiais - pabėgiais komplektais. Paskui gal kažkur stovėjo apie pora h ir vėl ta pati dainelė.Tai arba LG neefektyviai kažką daro,ar užmušinėja darbo dieną. Gaila fotiko neturiu šiuo metu,bučiau su tikrais įrodymais . Po to gryžo DR1A 10 min.vėluodamas iš kybartų. Dar po kelių min.nuo depo privažiavo M62 - 1244 , užemė kelią kur turėjo gryžti EJ875 , tai tas EJ stojo į 12 kelią. Gal taip pat yra mačiūsiu šios dienos , galima sakyti darbo dieną
Komentuoti:
-
Manau, kad lokomotyvų depo kelyne rankiniai iešmai neišnyks niekada.[/QUOTE]
Bet tai kodėl taip?
Komentuoti:
-
[QUOTE=Mantukas05;687752]Parašė Lincas Rodyti pranešimąKelios nuotraukos link žieminio depo:
Atvaizdas
Dar klausimas kolegoms,ar tikrai ne visa Kauno GS automatizuota? T.Y.matau šioje foto , kad yra rankinis iešmas. Pats taipogi mačiau kaip prie to geltonų plytų pastato (dispečerinė?) privažiavo TEM 'as, M62 , iš jų išlipo padėjėjai ir tą svirtį bėgių palenkė į kitą pusę. Tai tiesa? Ar mane akys apgavo?
Komentuoti:
Komentuoti: