Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mantukas05
    replied
    Logiškai jei jie neveikia tai ir išvažiuoja per raudonai signalizuojanti!
    Eismas iki Palemono ir iki Jesios (IŠ KAUNO): mašinistai iš stoties išvažiuoja gavę E-13![/QUOTE]

    Ne visi žino kas tas E - 13 o,kad apie 20km/h velkas ,tas tai tiesa,link Vilniaus ir Jiesios, gal net lėčiau.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Po visokių modernizacijų turbūt dažniau ir pailgėja visokių pervažų uždarymo laikas...

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kaip ir kuo pageres traukiniu eismas po siu modernizavimu? Gal netycia sutrumpes uzdarytu pervazu laikas?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė N.L.V. Rodyti pranešimą
    Kadangi keičiama įranga ir visi šviesoforai į abi puses neveikiantys! Taip pat neveikia ir blokuotė ir visą kitą (visi suprantat apie ką aš)


    Logiškai jei jie neveikia tai ir išvažiuoja per raudonai signalizuojanti!
    Eismas iki Palemono ir iki Jesios (IŠ KAUNO): mašinistai iš stoties išvažiuoja gavę E-13!
    Ir iki Palemono velkamasi apie 20 km/h greičiu.

    Komentuoti:


  • N.L.V.
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.
    Kadangi keičiama įranga ir visi šviesoforai į abi puses neveikiantys! Taip pat neveikia ir blokuotė ir visą kitą (visi suprantat apie ką aš)

    Sakau ,mačiau,paduoda lapuką,o paskui per raudoną išvažiuoja.
    Logiškai jei jie neveikia tai ir išvažiuoja per raudonai signalizuojanti!
    Eismas iki Palemono ir iki Jesios (IŠ KAUNO): mašinistai iš stoties išvažiuoja gavę E-13!

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.
    Sakau ,mačiau,paduoda lapuką,o paskui per raudoną išvažiuoja.

    Komentuoti:


  • kimius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.
    Kiek žinoma Kauno stotyje vyksta modernizacijos darbai, tai šiuo metu neveikia signalizacijos įrenginiai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.

    Komentuoti:


  • Grillz
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    O dar klausimas, gal pastebėjote , kad iš to 12-11 kelio traukinius išleidžia ne šviesoforas,o darbuotojas atneša dokumentą,mašinistas kažką atžymi ir atgal paduoda,tada po ~1 min. jis išvyksta, tai čia taip išeina , kad kažką tvarko ar pan.?
    Išleidžia viską ten šviesoforas. Tiesiog, tas žmogus atneša mašinistams įspėjimo lapelį apie tarpstotyje esančius greičio apribojimus ir panašiai. Tas žmogus dar kitaip vadinamas - Kelyno būdėtojas.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    O dar klausimas, gal pastebėjote , kad iš to 12-11 kelio traukinius išleidžia ne šviesoforas,o darbuotojas atneša dokumentą,mašinistas kažką atžymi ir atgal paduoda,tada po ~1 min. jis išvyksta, tai čia taip išeina , kad kažką tvarko ar pan.?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    (...) . Po to gryžo DR1A 10 min.vėluodamas iš kybartų. Dar po kelių min.nuo depo privažiavo M62 - 1244 , užemė kelią kur turėjo gryžti EJ875 , tai tas EJ stojo į 12 kelią. Gal taip pat yra mačiūsiu šios dienos , galima sakyti darbo dieną
    Tikriausiai iš Vilniaus atvyko ne elektrinis traukinysa ER9M E875, o dviaukštis EJ817 - pastoviu laiku 11:38, laikinai (nuo XI.22 iki XII.89) dėl kelio remonto tartp Kauno ir Pelemono - 11:55.
    Elektrinių traukinių atvykimas į 11 ar 12 aklikelius nuo XI.22 padažnėjo. Gal būt dėl tų remonto darbų, kai kiti keliai labiau reikalingi kitiems traukiniams (kiek supratau pagal laikiną tvarkaraštį, kuriam būdingi ilgesni pastovėjimai Palemone, iš Kauno iki Palemono kelyno pradžios važinėjama vienais bėgiais).
    Antai dabar 12:44h (kai pastoviai būdavo 12:29) dviaukštis taip pat atvyksta į 11 kelią, dyzelinis 13:00h į Šeštokus išvyksta iš pirmo kelio (11:33h iš Kybartų taip pat atvyksta į pirmą).

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
    šiandien ryte 9.00 du sukabinti, dvivagoniai drakonai,laukė savo kelionės į Marijampolę kitas Kibartus.
    Atvaizdas
    Prieš gerą menėsį važiavau tokiu

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    šiandien ryte 9.00 du sukabinti, dvivagoniai drakonai,laukė savo kelionės į Marijampolę kitas Kibartus.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Jo pavadinimas yra EJ-575

    Jėtaus kaip sumaišiau Ačiū Raptor už pataisymą

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    O tai dviaukštis ne ŠKODOS ir vadinas tas jo modelis EJ 875?
    Jo pavadinimas yra EJ-575

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Ej875?
    O tai dviaukštis ne ŠKODOS ir vadinas tas jo modelis EJ 875?

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Ej875?

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Dar iš mano pastebėjimų šį rytą. Buvau prie gel.stoties šiandieną nuo 8,30 h iki lygiai 12 h. iš tikrūjų likau nustebęs,kadangi tarp šio minėto laiko pamačiau praktiškai gryną nesamonę (mano akimis). Argumentuoju dėl ko, vienas M62 po stotį pradėjo tampytis iš vieno kelio į kitą su ~10 pusvagonių krautais bėgiais - pabėgiais komplektais. Paskui gal kažkur stovėjo apie pora h ir vėl ta pati dainelė.Tai arba LG neefektyviai kažką daro,ar užmušinėja darbo dieną. Gaila fotiko neturiu šiuo metu,bučiau su tikrais įrodymais . Po to gryžo DR1A 10 min.vėluodamas iš kybartų. Dar po kelių min.nuo depo privažiavo M62 - 1244 , užemė kelią kur turėjo gryžti EJ875 , tai tas EJ stojo į 12 kelią. Gal taip pat yra mačiūsiu šios dienos , galima sakyti darbo dieną

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Manau, kad lokomotyvų depo kelyne rankiniai iešmai neišnyks niekada.[/QUOTE]

    Bet tai kodėl taip?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    [QUOTE=Mantukas05;687752]
    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
    Kelios nuotraukos link žieminio depo:

    Atvaizdas


    Dar klausimas kolegoms,ar tikrai ne visa Kauno GS automatizuota? T.Y.matau šioje foto , kad yra rankinis iešmas. Pats taipogi mačiau kaip prie to geltonų plytų pastato (dispečerinė?) privažiavo TEM 'as, M62 , iš jų išlipo padėjėjai ir tą svirtį bėgių palenkė į kitą pusę. Tai tiesa? Ar mane akys apgavo?
    Manau, kad lokomotyvų depo kelyne rankiniai iešmai neišnyks niekada.

    Komentuoti:

Working...
X