Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Niekur nepavyksta rasti informacijos apie Kauno stoties bagažo saugyklos kainas. Gal kas žinot, turit informacijos ir norit pasidalinti?
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąNe neaisku... Taip ir reikejo sakyti kokiu masteliu o ne as tokia kaip kauno stotis noriu daryti
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąAš modeliuoju 1:87 masteliu padalyk Kauno stoties išmatavimus iš 87 ir gausi atsakymą ar dabar aišku ?
Komentuoti:
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąTokio pacio dydzio?
Komentuoti:
-
Parašė aliusalius Rodyti pranešimąKauno stoties maketas jau senai padarytas
jis randasi Kauno gel. stotyje
P.S kokioj čia vietoj tas maketas yra ?
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąBūtinai įmesiu fotkių
jis randasi Kauno gel. stotyje
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąAtspėjai dėkoju už informacija
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąGal žinot Kauno geležinkelio stoties išmatavimus ploti aukšti ir ilgi ?
Ir truputėlis istorijos jei per daug,pataisykite
Teritorijos plotas:
7677 kv. m
Fizinio apsaugos zonos pozonio plotas:
8300 kv. m
Pastato planas - ištįsęs stačiakampis, su nežymiai pabrėžta vidurine dalimi: į perono pusę ji kyšo kaip rizalitas, o iš priešingos pusės yra įtraukta. Rizalito antrame aukšte (virš centrinės salės kasų patalpų) buvo telegrafistų patalpos. Šiaurės rytų gale yra pusapskritė patalpa, kuri buvo skirta motinos ir vaiko patalpoms (vėliau pritaikyta kitai paskirčiai). Pastato pietvakarių pusėje šiuo metu sutelktos stoties vadovybės tarnybinės patalpos (abiejuose aukštuose). Vidus suplanuotas pagal klasicistines, dar XIX a. susiklosčiusias tradicijas. Patalpos buvo išdėstytos simetriškai: vidurinėje dalyje yra tolimojo susisiekimo kasų ir laukimo salė, šalia - priemiestinio susisiekimo kasų ir laukimo salė, o pačiame gale dviaukštės tarnybinės patalpos. Kitame gale buvo įrengtas restoranas su pagalbinėmis patalpomis, turinčiomis atskirus įėjimus. Šios patalpos XX a. aštuntajame dešimtmetyje buvo pertvarkytos - restorano erdvė gelžbetoniniu perdenginiu sudalyta į du aukštus, pakeista kai kurių patalpų paskirtis (panaikintos motinos ir vaiko, nakvynės patalpos) sumažinta viena keleivių laukimo salė. Išmatavimai/plotas: Pastato ilgis - 99,2 m; pastato plotis (su kiemo laiptine) - 21,2 m; H (iki karnizo) - 10,5 m.
Šaltinis : http://kvr.kpd.lt/heritage/Pages/KVR...ng=lt&MC=28268
Komentuoti:
-
Gal žinot Kauno geležinkelio stoties išmatavimus ploti aukšti ir ilgi ?
Komentuoti:
-
/\
Parašė freimq Rodyti pranešimąNiekur nebuvau mates siaurojo gelezinkelio plano su stotelemis. Pabandziau padaryti sioki toki siaurojo gelezinkelio ir konkes plana, padariau tiek kiek buvo daugmaz aisku, o kur buvo neaisku pridejau klaustuku. Taisykit, rekit, padekit ir gal sulipdysim visa plana, o gal kur yra toks planas ir as be reikalo cia vargstu.
Atvaizdas
naudojausi http://narrow.parovoz.com/emb/index.php?LNG=RU&ID=1977
Geresnes kokybes planas: http://picasaweb.google.com/maritul/...90942145003730
Komentuoti:
-
Noriu suintriguoti su Kauno siauruko tema.
Siaurukas buvo per Pirmąjį pasaulinį karą vokiečių kariuomenės paskubomis įrengtas 600 mm pločio bėgių tinklas. Statant Kauno tvirtovės sistemą šiaurės rytų kryptimi, tarp Neries ir Nemuno, buvo pastatytas platus įtvirtinimų ruožas. Abiejų upių slėnius dengė VI ir VII fortai. Šioms statyboms palengvinti ir buvo nutiesti siaurojo geležinkelio bėgiai.
Ties KTU Elektronikos fakultetu, kasant kabelius, veikiausiai buvo rasta šio geležinkelio dalis. Pasakojimai nutyli, kur tiksliai buvo rasti bėgiai, bet jei jie buvo 2 metrų gylyje, veikiausiai jie buvo ties Girstučio upeliu (Girstupio upelio dešiniuoju intaku), mat įrengiant tvirtovę ypatingų pylimų susisiekimo keliams nedaryta, stengtasi išnaudoti naturalų reljefą, taigi ir upelių slėnius. Upelis buvo kanalizuotas pastačius studentų miestelį, tačiau kadaise šis upelis nusileisdavo iki pat Karmelitų kvartalo, kuriame jis nukanalizuotas.
Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
Nuotraukos liudija, kad bėgiai ėjo ir dabartine Griunvaldo gatve.
Bėgiai ėjo ir Laisvės alėja. Jie buvo skirti konkei (arklių traukiamam tramvajui).
Rašoma, kad šis transportas siekė Kauno senamiesčio tiltą. Tačiau jis ėjo PER Kauno pilį.
Ši XX a. pirmosios pusės nuotrauka yra iš Karo muziejaus fondų. Galima datuoti tiksliau - 1919 - 1935 m., kada veikė siaurukas (ir nebuvo pradėta Kauno pilies "restauracija").
Tačiau kur tada siaurukas pro pilį galėjo vesti? Aplinkinės teritorijos juk buvo išparceliuotos troboms.
Nenorėtumėte kas pabandyti rekonstruoti siauruko bėgių linijų žemėlapį?
Komentuoti:
Komentuoti: