Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AlgirdasD
    replied
    Niekur nepavyksta rasti informacijos apie Kauno stoties bagažo saugyklos kainas. Gal kas žinot, turit informacijos ir norit pasidalinti?

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
    Ne neaisku... Taip ir reikejo sakyti kokiu masteliu o ne as tokia kaip kauno stotis noriu daryti
    O tai kur tas maketas? Kiek teko lankytis nieko nemačiau,tik švieslentes,tvarkaraščius,tuščią arba pilną laukimo salę bei visą kita,o apie maketą tai nežinau...

    Komentuoti:


  • 2M62
    replied
    Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
    Aš modeliuoju 1:87 masteliu padalyk Kauno stoties išmatavimus iš 87 ir gausi atsakymą ar dabar aišku ?
    Ne neaisku... Taip ir reikejo sakyti kokiu masteliu o ne as tokia kaip kauno stotis noriu daryti

    Komentuoti:


  • Mantukas.traukinukas
    replied
    Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
    Tokio pacio dydzio?
    Aš modeliuoju 1:87 masteliu padalyk Kauno stoties išmatavimus iš 87 ir gausi atsakymą ar dabar aišku ?

    Komentuoti:


  • 2M62
    replied
    Tokio pacio dydzio?

    Komentuoti:


  • Mantukas.traukinukas
    replied
    Parašė aliusalius Rodyti pranešimą
    Kauno stoties maketas jau senai padarytas
    jis randasi Kauno gel. stotyje
    Aš nedarysiu Kauno stoties maketą aš noriu daryti tokią stotį kaip Kauno stoties didumo


    P.S kokioj čia vietoj tas maketas yra ?

    Komentuoti:


  • aliusalius
    replied
    Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
    Būtinai įmesiu fotkių
    Kauno stoties maketas jau senai padarytas
    jis randasi Kauno gel. stotyje

    Komentuoti:


  • Mantukas.traukinukas
    replied
    Būtinai įmesiu fotkių

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
    Atspėjai dėkoju už informacija
    Nėra už ką tik nepamiršk po viso darbo imesti nuotraukų su maketu

    Komentuoti:


  • Mantukas.traukinukas
    replied
    Atspėjai dėkoju už informacija

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
    Gal žinot Kauno geležinkelio stoties išmatavimus ploti aukšti ir ilgi ?
    Maketą darysį? radau tik tiek :

    Ir truputėlis istorijos jei per daug,pataisykite

    Teritorijos plotas:
    7677 kv. m
    Fizinio apsaugos zonos pozonio plotas:
    8300 kv. m

    Pastato planas - ištįsęs stačiakampis, su nežymiai pabrėžta vidurine dalimi: į perono pusę ji kyšo kaip rizalitas, o iš priešingos pusės yra įtraukta. Rizalito antrame aukšte (virš centrinės salės kasų patalpų) buvo telegrafistų patalpos. Šiaurės rytų gale yra pusapskritė patalpa, kuri buvo skirta motinos ir vaiko patalpoms (vėliau pritaikyta kitai paskirčiai). Pastato pietvakarių pusėje šiuo metu sutelktos stoties vadovybės tarnybinės patalpos (abiejuose aukštuose). Vidus suplanuotas pagal klasicistines, dar XIX a. susiklosčiusias tradicijas. Patalpos buvo išdėstytos simetriškai: vidurinėje dalyje yra tolimojo susisiekimo kasų ir laukimo salė, šalia - priemiestinio susisiekimo kasų ir laukimo salė, o pačiame gale dviaukštės tarnybinės patalpos. Kitame gale buvo įrengtas restoranas su pagalbinėmis patalpomis, turinčiomis atskirus įėjimus. Šios patalpos XX a. aštuntajame dešimtmetyje buvo pertvarkytos - restorano erdvė gelžbetoniniu perdenginiu sudalyta į du aukštus, pakeista kai kurių patalpų paskirtis (panaikintos motinos ir vaiko, nakvynės patalpos) sumažinta viena keleivių laukimo salė. Išmatavimai/plotas: Pastato ilgis - 99,2 m; pastato plotis (su kiemo laiptine) - 21,2 m; H (iki karnizo) - 10,5 m.

    Šaltinis : http://kvr.kpd.lt/heritage/Pages/KVR...ng=lt&MC=28268

    Komentuoti:


  • Mantukas.traukinukas
    replied
    Gal žinot Kauno geležinkelio stoties išmatavimus ploti aukšti ir ilgi ?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Naujoji Romuva" 1937m. nr. 17.



    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Su Šv. Velykom!
    Žurnalas "Policija" 1938m. nr.8 I.Girčio nuotrauka.

    Paskutinis taisė AutoLiet; 2012.04.08, 06:38.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žur. „Geležinkelininkas“ 1937m.



    Komentuoti:


  • Kiaune
    replied
    /\

    Parašė freimq Rodyti pranešimą
    Niekur nebuvau mates siaurojo gelezinkelio plano su stotelemis. Pabandziau padaryti sioki toki siaurojo gelezinkelio ir konkes plana, padariau tiek kiek buvo daugmaz aisku, o kur buvo neaisku pridejau klaustuku. Taisykit, rekit, padekit ir gal sulipdysim visa plana, o gal kur yra toks planas ir as be reikalo cia vargstu.
    Atvaizdas

    naudojausi http://narrow.parovoz.com/emb/index.php?LNG=RU&ID=1977

    Geresnes kokybes planas: http://picasaweb.google.com/maritul/...90942145003730

    Komentuoti:


  • gee
    replied
    Noriu suintriguoti su Kauno siauruko tema.

    Siaurukas buvo per Pirmąjį pasaulinį karą vokiečių kariuomenės paskubomis įrengtas 600 mm pločio bėgių tinklas. Statant Kauno tvirtovės sistemą šiaurės rytų kryptimi, tarp Neries ir Nemuno, buvo pastatytas platus įtvirtinimų ruožas. Abiejų upių slėnius dengė VI ir VII fortai. Šioms statyboms palengvinti ir buvo nutiesti siaurojo geležinkelio bėgiai.
    Ties KTU Elektronikos fakultetu, kasant kabelius, veikiausiai buvo rasta šio geležinkelio dalis. Pasakojimai nutyli, kur tiksliai buvo rasti bėgiai, bet jei jie buvo 2 metrų gylyje, veikiausiai jie buvo ties Girstučio upeliu (Girstupio upelio dešiniuoju intaku), mat įrengiant tvirtovę ypatingų pylimų susisiekimo keliams nedaryta, stengtasi išnaudoti naturalų reljefą, taigi ir upelių slėnius. Upelis buvo kanalizuotas pastačius studentų miestelį, tačiau kadaise šis upelis nusileisdavo iki pat Karmelitų kvartalo, kuriame jis nukanalizuotas.

    Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
    http://kauno.diena.lt/dienrastis/tem...amiesti-214212 rašoma, kad nuo 1919 m. siaurukas buvo panaudotas keleiviniam traukinukui "kukuškai". Kad Karmelitų kvartale buvo siaurojo geležinkelio linija, liudija archyvinės nuotraukos.



    Nuotraukos liudija, kad bėgiai ėjo ir dabartine Griunvaldo gatve.



    Bėgiai ėjo ir Laisvės alėja. Jie buvo skirti konkei (arklių traukiamam tramvajui).

    Rašoma, kad šis transportas siekė Kauno senamiesčio tiltą. Tačiau jis ėjo PER Kauno pilį.



    Ši XX a. pirmosios pusės nuotrauka yra iš Karo muziejaus fondų. Galima datuoti tiksliau - 1919 - 1935 m., kada veikė siaurukas (ir nebuvo pradėta Kauno pilies "restauracija").

    Tačiau kur tada siaurukas pro pilį galėjo vesti? Aplinkinės teritorijos juk buvo išparceliuotos troboms.

    Nenorėtumėte kas pabandyti rekonstruoti siauruko bėgių linijų žemėlapį?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Šaulių garbės kuopa Kauno stotyje. B. Valio nuotrauka. Žur. „Geležinkelininkas“ 1938m.

    Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.12.11, 04:59.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Geležinkelininkas" 1935m.



    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Tarpukaryje.





    KAVB.

    Komentuoti:

Working...
X