Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas
    replied
    Nagrinėdamas naują 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštį (kuris įsigalios 2014.06.01) pastebėjau, kad Kauno geležinkelio stotyje nuo 13:30 iki 13:40 h (dešimties minučių laikotarpyje) suvažiuos keturi elektriniai traukiniai.... Tikriausiai nesuklydau ?
    Ar visi jie bus dviaukščiai, dar galima spėlioti. Bet įdomiau kitas dalykas - šiuo metu(tikriausiai visą artėjančią vasarą?) stotyje veikia tik trys keliai ir du aklikeliai. Visi jei elektrifikuoti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    kioskelio tipo paviljonas, kuriame dar prieš kelis metus išvažiuoant būdavo galima atsigerti kavos, pasistiprinti dešrainiu ar sotesniu patiekalu (dirbdavo per naktį). Dabar jie atsidaro 6h ryto (nedarbo dienomis dar vėliau)
    Aš irgi nepatenkintas tuo, kad jis nedirba. Jis lyg išvis buvo nustojęs dirbti kokį mėnesį ar panšiai, gal pasikeitė savininkai? Labai patogus kioskas buvo ankstyvam rytui užkąst.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    4 val.52 min. ryto Kaunas dar miega, bet aš šiandien atsikėliau ir tokiu laiku išvykstančiu traukiniu E872 susiruošiau į kelionę. Aišku, ne į Vilnių - arčiau...
    Kai tik atėjau į Kauno geležinkelio stotį, buvo kažkur apie 4:20-4:30h. Tuo metu per stotį iš Mauručių į Palemoną važiavo ilgas prekinis sąstatas, traukiamas dviejų manevrinių TEM-TMH. Numeriai 7 ir 11. Tokios prekinio traukinio traukos dar nebuvau matęs. Kažkiek vėliau Palemono link nuvažiavo kitas prekinis traukinys, netgi kokią minutę užlaikė elektrinį. O trečiu ar ketvirtu keliu(gerai nepastebėjau) važiavo jau retenybe tapęs kitas manevrinis šilumvežis - TEM2 (jau galvojau, kad Kaune tokių važinėjančių nėra). Numeris lygtai 2760. Dar viena su traukiniais susijusi "seansacija" - 4:52 h. į Vilnių maršrutu Nr.872 jau ne ER9M, o dviaukštis Nr.10 (gretimame aklikelyje stovėjo kitas dviaukštis, Nr3, kuris išvažiavo vėliau - 5:32h).
    Keleivių 4:52h traukinyje iš Kauno išvažiavo gal būt penki, kal vienu ar dviem daugiau... Tai jau gal stebėtis nereikėtų, nors didžiai nustebau, kad stoties prieigose tokiu laiku jau nedirba nė vienas kioskelio tipo paviljonas, kuriame dar prieš kelis metus išvažiuoant būdavo galima atsigerti kavos, pasistiprinti dešrainiu ar sotesniu patiekalu (dirbdavo per naktį). Dabar jie atsidaro 6h ryto (nedarbo dienomis dar vėliau), o stoties viduje esanti kavinė darbą pradeda 10 val., kai jau būna išvažiavę ir atvažiavę nemažai traukinių...

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kauno lokomotyvų depo archyvas.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
    Na pats kraštinis kelias turėjo labai mažai panaudos, tai manau jų sprendimas yra jį nuardyti ir visą tolimąjį stoties krašta paskirt railbalticai.
    Tame kraštiniame stovėdavo vagonai , kelio technika ir panašiai. Žinoma ne visada , bet jį kaip ir skirstymo - manevravimo darbams naudodavo.

    Komentuoti:


  • TheCoach
    replied
    Na pats kraštinis kelias turėjo labai mažai panaudos, tai manau jų sprendimas yra jį nuardyti ir visą tolimąjį stoties krašta paskirt railbalticai.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    O tai ir anksčiau buvo laisva teritorija stotyje naujiems bėgiams tiesti?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    RailBaltica čia bus.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Čia keičia pabėgius ar tiesia "Railbaltica" kelią?

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    2013-10-26











    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Taigi ironizuoju
    Jau maniau rimtai LG kažką sumąstė su tais trumpaisiais nr. O ištikrūjų manau būtų gan gera įdėja.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Taigi ironizuoju

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Lietuvoje dar joks tvarkaraštis nerodo keilą, iš kurio išvyksta traukinys. Bent www.litrail.lt tikrai nerodo... Vilniaus stotyje esantys rodo ar nerodo, ar nuo rytdienos rodys - nežinau. Kauno stoties viduje esančios švieslentės rodo ne kelią, o peroną. Jei rodo peroną-2, tai dar nežinia, ar traukinys išvyks iš 2 ar 3 kelio (arba į tokius atvyks)...
    Belieka situaciją stebėti realybėje, o stabilumas joje didelis...

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Ką tu ten užmesi? Geriau trumpuoju numeriu sms išsiųsk (bet būk Kauno stoties teritorijoje, kitaip gali Rizgonių tvarkaraštį atsiųsti) ir tau atsiųs Kazlų Rūdos traukinių priėmimo tvarką.
    O koks tas numeris tada?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ką tu ten užmesi? Geriau trumpuoju numeriu sms išsiųsk (bet būk Kauno stoties teritorijoje, kitaip gali Rizgonių tvarkaraštį atsiųsti) ir tau atsiųs Kazlų Rūdos traukinių priėmimo tvarką.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kol kas nerandu nė vieno Kazlų Rūdos krypties keleivinio traukinio, kuris išvyktų iš antro kelio... Nebent koks atsiras nuo rytdienos, įsigaliojus naujam tvarkaraščiui.
    Man neleidžia pažiurėti tvarkaraščio... Na ateinančią savaitę busiu prie stoties , tai reikės užmesti akį.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Keista. Neteko ir man pastebėti tokio atvejo...
    Kol kas nerandu nė vieno Kazlų Rūdos krypties keleivinio traukinio, kuris išvyktų iš antro kelio... Nebent koks atsiras nuo rytdienos, įsigaliojus naujam tvarkaraščiui.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Taip.
    Keista. Neteko ir man pastebėti tokio atvejo...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Čia turi omenyje tas mažasis kur ant žemės stovi?
    Taip.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Ketvirtadienio (V.23) rytą kažkur po 7h Kauno geležinkelio stoties antrame kelyje važiavo kelio matavimo mašina EM140. Netrukus šviesofore link tilto (mažajame ! ! ! ) raudonas signalas persijungė į du geltonus, viršutinis mirksėjo.
    Mažajame šviesofore degančių dviejų geltonų signalų (ir aplamai dviejų) dar nebuvau matęs ne tik Kaune, bet ir jokioje kitoje stotyje.
    Čia turi omenyje tas mažasis kur ant žemės stovi?

    Komentuoti:

Working...
X