Nagrinėdamas naują 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštį (kuris įsigalios 2014.06.01) pastebėjau, kad Kauno geležinkelio stotyje nuo 13:30 iki 13:40 h (dešimties minučių laikotarpyje) suvažiuos keturi elektriniai traukiniai.... Tikriausiai nesuklydau ?
Ar visi jie bus dviaukščiai, dar galima spėlioti. Bet įdomiau kitas dalykas - šiuo metu(tikriausiai visą artėjančią vasarą?) stotyje veikia tik trys keliai ir du aklikeliai. Visi jei elektrifikuoti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąkioskelio tipo paviljonas, kuriame dar prieš kelis metus išvažiuoant būdavo galima atsigerti kavos, pasistiprinti dešrainiu ar sotesniu patiekalu (dirbdavo per naktį). Dabar jie atsidaro 6h ryto (nedarbo dienomis dar vėliau)
Komentuoti:
-
4 val.52 min. ryto Kaunas dar miega, bet aš šiandien atsikėliau ir tokiu laiku išvykstančiu traukiniu E872 susiruošiau į kelionę. Aišku, ne į Vilnių - arčiau...
Kai tik atėjau į Kauno geležinkelio stotį, buvo kažkur apie 4:20-4:30h. Tuo metu per stotį iš Mauručių į Palemoną važiavo ilgas prekinis sąstatas, traukiamas dviejų manevrinių TEM-TMH. Numeriai 7 ir 11. Tokios prekinio traukinio traukos dar nebuvau matęs. Kažkiek vėliau Palemono link nuvažiavo kitas prekinis traukinys, netgi kokią minutę užlaikė elektrinį. O trečiu ar ketvirtu keliu(gerai nepastebėjau) važiavo jau retenybe tapęs kitas manevrinis šilumvežis - TEM2 (jau galvojau, kad Kaune tokių važinėjančių nėra). Numeris lygtai 2760. Dar viena su traukiniais susijusi "seansacija" - 4:52 h. į Vilnių maršrutu Nr.872 jau ne ER9M, o dviaukštis Nr.10 (gretimame aklikelyje stovėjo kitas dviaukštis, Nr3, kuris išvažiavo vėliau - 5:32h).
Keleivių 4:52h traukinyje iš Kauno išvažiavo gal būt penki, kal vienu ar dviem daugiau... Tai jau gal stebėtis nereikėtų, nors didžiai nustebau, kad stoties prieigose tokiu laiku jau nedirba nė vienas kioskelio tipo paviljonas, kuriame dar prieš kelis metus išvažiuoant būdavo galima atsigerti kavos, pasistiprinti dešrainiu ar sotesniu patiekalu (dirbdavo per naktį). Dabar jie atsidaro 6h ryto (nedarbo dienomis dar vėliau), o stoties viduje esanti kavinė darbą pradeda 10 val., kai jau būna išvažiavę ir atvažiavę nemažai traukinių...
Komentuoti:
-
Parašė TheCoach Rodyti pranešimąNa pats kraštinis kelias turėjo labai mažai panaudos, tai manau jų sprendimas yra jį nuardyti ir visą tolimąjį stoties krašta paskirt railbalticai.
Komentuoti:
-
Na pats kraštinis kelias turėjo labai mažai panaudos, tai manau jų sprendimas yra jį nuardyti ir visą tolimąjį stoties krašta paskirt railbalticai.
Komentuoti:
-
O tai ir anksčiau buvo laisva teritorija stotyje naujiems bėgiams tiesti?
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTaigi ironizuojuJau maniau rimtai LG kažką sumąstė su tais trumpaisiais nr. O ištikrūjų manau būtų gan gera įdėja.
Komentuoti:
-
Lietuvoje dar joks tvarkaraštis nerodo keilą, iš kurio išvyksta traukinys. Bent www.litrail.lt tikrai nerodo... Vilniaus stotyje esantys rodo ar nerodo, ar nuo rytdienos rodys - nežinau. Kauno stoties viduje esančios švieslentės rodo ne kelią, o peroną. Jei rodo peroną-2, tai dar nežinia, ar traukinys išvyks iš 2 ar 3 kelio (arba į tokius atvyks)...
Belieka situaciją stebėti realybėje, o stabilumas joje didelis...
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKą tu ten užmesi? Geriau trumpuoju numeriu sms išsiųsk (bet būk Kauno stoties teritorijoje, kitaip gali Rizgonių tvarkaraštį atsiųsti) ir tau atsiųs Kazlų Rūdos traukinių priėmimo tvarką.
Komentuoti:
-
Ką tu ten užmesi? Geriau trumpuoju numeriu sms išsiųsk (bet būk Kauno stoties teritorijoje, kitaip gali Rizgonių tvarkaraštį atsiųsti) ir tau atsiųs Kazlų Rūdos traukinių priėmimo tvarką.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKol kas nerandu nė vieno Kazlų Rūdos krypties keleivinio traukinio, kuris išvyktų iš antro kelio... Nebent koks atsiras nuo rytdienos, įsigaliojus naujam tvarkaraščiui.
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąKeista. Neteko ir man pastebėti tokio atvejo...
Komentuoti:
-
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąČia turi omenyje tas mažasis kur ant žemės stovi?
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKetvirtadienio (V.23) rytą kažkur po 7h Kauno geležinkelio stoties antrame kelyje važiavo kelio matavimo mašina EM140. Netrukus šviesofore link tilto (mažajame ! ! ! ) raudonas signalas persijungė į du geltonus, viršutinis mirksėjo.
Mažajame šviesofore degančių dviejų geltonų signalų (ir aplamai dviejų) dar nebuvau matęs ne tik Kaune, bet ir jokioje kitoje stotyje.
Komentuoti:
Komentuoti: