Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • r08n
    replied
    2013-10-26











    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Taigi ironizuoju
    Jau maniau rimtai LG kažką sumąstė su tais trumpaisiais nr. O ištikrūjų manau būtų gan gera įdėja.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Taigi ironizuoju

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Lietuvoje dar joks tvarkaraštis nerodo keilą, iš kurio išvyksta traukinys. Bent www.litrail.lt tikrai nerodo... Vilniaus stotyje esantys rodo ar nerodo, ar nuo rytdienos rodys - nežinau. Kauno stoties viduje esančios švieslentės rodo ne kelią, o peroną. Jei rodo peroną-2, tai dar nežinia, ar traukinys išvyks iš 2 ar 3 kelio (arba į tokius atvyks)...
    Belieka situaciją stebėti realybėje, o stabilumas joje didelis...

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Ką tu ten užmesi? Geriau trumpuoju numeriu sms išsiųsk (bet būk Kauno stoties teritorijoje, kitaip gali Rizgonių tvarkaraštį atsiųsti) ir tau atsiųs Kazlų Rūdos traukinių priėmimo tvarką.
    O koks tas numeris tada?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ką tu ten užmesi? Geriau trumpuoju numeriu sms išsiųsk (bet būk Kauno stoties teritorijoje, kitaip gali Rizgonių tvarkaraštį atsiųsti) ir tau atsiųs Kazlų Rūdos traukinių priėmimo tvarką.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kol kas nerandu nė vieno Kazlų Rūdos krypties keleivinio traukinio, kuris išvyktų iš antro kelio... Nebent koks atsiras nuo rytdienos, įsigaliojus naujam tvarkaraščiui.
    Man neleidžia pažiurėti tvarkaraščio... Na ateinančią savaitę busiu prie stoties , tai reikės užmesti akį.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Keista. Neteko ir man pastebėti tokio atvejo...
    Kol kas nerandu nė vieno Kazlų Rūdos krypties keleivinio traukinio, kuris išvyktų iš antro kelio... Nebent koks atsiras nuo rytdienos, įsigaliojus naujam tvarkaraščiui.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Taip.
    Keista. Neteko ir man pastebėti tokio atvejo...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Čia turi omenyje tas mažasis kur ant žemės stovi?
    Taip.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Ketvirtadienio (V.23) rytą kažkur po 7h Kauno geležinkelio stoties antrame kelyje važiavo kelio matavimo mašina EM140. Netrukus šviesofore link tilto (mažajame ! ! ! ) raudonas signalas persijungė į du geltonus, viršutinis mirksėjo.
    Mažajame šviesofore degančių dviejų geltonų signalų (ir aplamai dviejų) dar nebuvau matęs ne tik Kaune, bet ir jokioje kitoje stotyje.
    Čia turi omenyje tas mažasis kur ant žemės stovi?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Ketvirtadienio (V.23) rytą kažkur po 7h Kauno geležinkelio stoties antrame kelyje važiavo kelio matavimo mašina EM140. Netrukus šviesofore link tilto (mažajame ! ! ! ) raudonas signalas persijungė į du geltonus, viršutinis mirksėjo.
    Mažajame šviesofore degančių dviejų geltonų signalų (ir aplamai dviejų) dar nebuvau matęs ne tik Kaune, bet ir jokioje kitoje stotyje.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Kauno geležinkelio stoties saugojimo kameros ir kainos jos paslaugų.



    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1930 m.





    KAVB.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tarpukaryje 1 peroną uždengė stogeliu.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas " Policija" 1939 m.

    Paskutinis taisė AutoLiet; 2013.02.03, 07:08.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Geležinkelininkas" 1937m. nr.4. Izid. Girčio nuotrauka.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Po visokių modernizacijų turbūt dažniau ir pailgėja visokių pervažų uždarymo laikas...
    Vusgi atvirksciai - stipriai sutrumpejo. Seniau po uzdarytos pervazos dar ir cigarete galejai surukyt, dabar tik prisidegi ir jau traukinys pralekia. Pesciom ejau tai net issigandau kaip greit atleke palyginus su laiku iki modernizavimo. Maziausiai dukart trumpiau reikia dabar laukti. Gal kas zinote tikslius laikus ir standartus pries kiek laiko pries atlekiant traukiniui uzdaroma pervaza po modernizacijos?

    Papildau, nes pats radau sia infomacija:

    Geležinkelio pervažoje Ateities plente Kaune, vadinama Amalių pervaža, papildomai įrengtas ir pėsčiųjų takas su šviesoforais, skirtais pėstiesiems. Ši pervaža automobilių eismui uždaroma likus 40 sek. iki pravažiuos traukinys. Iš pradžių pervažos šviesoforų raudonos šviesos pradeda paeiliui mirksėti, ima veikti garsiniai signalai ir pėsčiųjų tako šviesoforuose užsidega raudoni žiburiai.

    Praėjus 13–15 sek. delslaikio, užtvarų užkardai automatiškai pradeda leistis ir po 4–6 sek. pasiekia horizontalią padėtį. Šia pervaža traukiniai važiuoja iki 120 km/val. greičiu. Bandantieji „prašokti" po besileidžiančiais užkardais praktiškai neturi kito pasirinkimo, kaip susidurti su traukiniu. Geležinkelininkai garantuoja – padariniai neišvengiamai liūdni.



    Is cia: http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...#ixzz2GHnlWjN1
    Paskutinis taisė Gator; 2012.12.27, 21:28.

    Komentuoti:


  • Civis
    replied
    Kauno geležinkelio stotis

    Iš leidinio: T. Butkus Trumpai apie Tarybų Lietuvą. Vilnius, 1960.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Kaip pastebėjau , jau visi darbai baigti , viskas veikia , buvau vakar stotyje , tik chebra iešmus valo , kelio technika manevruoja. Geležinkelio g. pervaža taip pat veikia jau pilnai , visur mediniai X nuimti.

    Komentuoti:

Working...
X