2013-10-26
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTaigi ironizuoju
Komentuoti:
-
Lietuvoje dar joks tvarkaraštis nerodo keilą, iš kurio išvyksta traukinys. Bent www.litrail.lt tikrai nerodo... Vilniaus stotyje esantys rodo ar nerodo, ar nuo rytdienos rodys - nežinau. Kauno stoties viduje esančios švieslentės rodo ne kelią, o peroną. Jei rodo peroną-2, tai dar nežinia, ar traukinys išvyks iš 2 ar 3 kelio (arba į tokius atvyks)...
Belieka situaciją stebėti realybėje, o stabilumas joje didelis...
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKą tu ten užmesi? Geriau trumpuoju numeriu sms išsiųsk (bet būk Kauno stoties teritorijoje, kitaip gali Rizgonių tvarkaraštį atsiųsti) ir tau atsiųs Kazlų Rūdos traukinių priėmimo tvarką.
Komentuoti:
-
Ką tu ten užmesi? Geriau trumpuoju numeriu sms išsiųsk (bet būk Kauno stoties teritorijoje, kitaip gali Rizgonių tvarkaraštį atsiųsti) ir tau atsiųs Kazlų Rūdos traukinių priėmimo tvarką.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKol kas nerandu nė vieno Kazlų Rūdos krypties keleivinio traukinio, kuris išvyktų iš antro kelio... Nebent koks atsiras nuo rytdienos, įsigaliojus naujam tvarkaraščiui.
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąKeista. Neteko ir man pastebėti tokio atvejo...
Komentuoti:
-
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąČia turi omenyje tas mažasis kur ant žemės stovi?
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKetvirtadienio (V.23) rytą kažkur po 7h Kauno geležinkelio stoties antrame kelyje važiavo kelio matavimo mašina EM140. Netrukus šviesofore link tilto (mažajame ! ! ! ) raudonas signalas persijungė į du geltonus, viršutinis mirksėjo.
Mažajame šviesofore degančių dviejų geltonų signalų (ir aplamai dviejų) dar nebuvau matęs ne tik Kaune, bet ir jokioje kitoje stotyje.
Komentuoti:
-
Ketvirtadienio (V.23) rytą kažkur po 7h Kauno geležinkelio stoties antrame kelyje važiavo kelio matavimo mašina EM140. Netrukus šviesofore link tilto (mažajame ! ! ! ) raudonas signalas persijungė į du geltonus, viršutinis mirksėjo.
Mažajame šviesofore degančių dviejų geltonų signalų (ir aplamai dviejų) dar nebuvau matęs ne tik Kaune, bet ir jokioje kitoje stotyje.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPo visokių modernizacijų turbūt dažniau ir pailgėja visokių pervažų uždarymo laikas...
Papildau, nes pats radau sia infomacija:
Geležinkelio pervažoje Ateities plente Kaune, vadinama Amalių pervaža, papildomai įrengtas ir pėsčiųjų takas su šviesoforais, skirtais pėstiesiems. Ši pervaža automobilių eismui uždaroma likus 40 sek. iki pravažiuos traukinys. Iš pradžių pervažos šviesoforų raudonos šviesos pradeda paeiliui mirksėti, ima veikti garsiniai signalai ir pėsčiųjų tako šviesoforuose užsidega raudoni žiburiai.
Praėjus 13–15 sek. delslaikio, užtvarų užkardai automatiškai pradeda leistis ir po 4–6 sek. pasiekia horizontalią padėtį. Šia pervaža traukiniai važiuoja iki 120 km/val. greičiu. Bandantieji „prašokti" po besileidžiančiais užkardais praktiškai neturi kito pasirinkimo, kaip susidurti su traukiniu. Geležinkelininkai garantuoja – padariniai neišvengiamai liūdni.
Is cia: http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...#ixzz2GHnlWjN1Paskutinis taisė Gator; 2012.12.27, 21:28.
Komentuoti:
-
Kauno geležinkelio stotis
Iš leidinio: T. Butkus Trumpai apie Tarybų Lietuvą. Vilnius, 1960.
Komentuoti:
-
Kaip pastebėjau , jau visi darbai baigti , viskas veikia , buvau vakar stotyje , tik chebra iešmus valo , kelio technika manevruoja. Geležinkelio g. pervaža taip pat veikia jau pilnai , visur mediniai X nuimti.
Komentuoti:
Komentuoti: