Parašė dariuks
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno geležinkelio stotis
Collapse
X
-
-
pabegio ilgis 2,75 m(medinio)
ilgesni pabegiai 3m, 3,25m, 3,50m ir t.t. vadinami tasais
tunelyje pabegiai kuriu ilgis 2,75mPaskutinis taisė Eimantas; 2009.09.30, 10:31.
Komentuoti:
-
ne, vistik del kontrabegio. gelzbetoniniai pabegiai buna vienodo dydzio. mediniu galima ivairiu prigamint. tai ir deda juos ant tiltu, viaduku, po iesmais, tunelyje.
Komentuoti:
-
Beje, o kodel tunelyje begiai su mediniais pabegiais - patogiau ta kontrabegi pritvirtint, ar kai po stogu, jokio skirtumo ar medis ar betonas?
Komentuoti:
-
cia apsauginiai kontrabegiai. kai traukinys nurieda nuo begiu, kad nuo kelio toli nepabegtu ir nesugadintu visko aplink. tokie kontrabegiai ir ant tiltu daromi.
Komentuoti:
-
Guest repliedParašė 99 Rodyti pranešimąTikiuosi forumietis "ivas" nieko prieš, jei čia įdėsiu nuorodą į jo albumą:
"Renovuotas Kauno geležinkelio tunelis iš arčiau":
http://www.miestai.net/forumas/album.php?albumid=312Paskutinis taisė Metropolis; 2009.09.30, 06:39.
Komentuoti:
-
-
Tikiuosi forumietis "ivas" nieko prieš, jei čia įdėsiu nuorodą į jo albumą:
"Renovuotas Kauno geležinkelio tunelis iš arčiau":
http://www.miestai.net/forumas/album.php?albumid=312
Komentuoti:
-
Tuščia dar Kauno geležinkelio stotyje:
D1 atidunda tiltu į Kauną iš Kybartų:
Stočiai gyvybės įkvėps atidarytas geležinkelio tunelis, pasipuošęs naujais portais:
Skirstymo ratas (o gal kitaip vadinasi?) Ir maškos: M62k-1041; M62k-1150 bei 2M62k-0486
Paskutinis taisė dr.; 2009.09.27, 21:39.
Komentuoti:
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTunelio remonto darbų nenufotografuosi, nes teritorija aptverta ir bėgiais vaikščioti pašaliniams draudžiama - už tai gresia baudos.
Komentuoti:
-
Parašė marazas Rodyti pranešimąTada, kai rekonstravo požeminę pėsčiųjų perėją berods.
Ir dar, gaila, kad iš tunelio remonto jokių nuotraukų nematyti Matyt gana sunku ten kokiam "šnipui" patekt
Tunelio remonto darbų nenufotografuosi, nes teritorija aptverta ir bėgiais vaikščioti pašaliniams draudžiama - už tai gresia baudos.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKada Kauno stotyje atsirado tunelis i peronus?
Ir dar, gaila, kad iš tunelio remonto jokių nuotraukų nematyti Matyt gana sunku ten kokiam "šnipui" patektPaskutinis taisė marazas; 2009.08.13, 17:28.
Komentuoti:
-
Geležinkelio tunelio remontas eina į pabaigą
Finišuoja Kaune esančio tunelio atnaujinimo darbai. Raudonomis plytomis jau pasipuošė šio tunelio angų portalai, atkūrus jų istorinį vaizdą prieš 150 metų, kai tunelis buvo pastatytas.
Geležinkelio tunelį galutinai suremontuoti numatoma iki spalio 15 dienos.
Pasak darbus atliekančios bendrovės "Kauno tiltai" techninio direktoriaus Aldo Rusevičiaus, objektas yra nepaprastai techniškai sudėtingas. Kauno tunelio remontui reikalinga speciali įranga buvo atvežta iš Vokietijos. Karo metu šis tunelis buvo sprogdinamas trijose vietose - iš galų ir per vidurį. Vėliau nukentėjusios dalys po karo - paviršutiniškai atstatytos. Tada senąsias portalų plytas vietomis pakeitė cementas, tunelio vidurys taip ir liko iki mūsų dienų ir susiaurėjęs, ir pažemėjęs. Pastaruosius defektus specialistams ir teko panaikinti.
Komentuoti:
-
Ir dabar iejima is pirmojo perono padare nevykusi. Tiksliau reikejo padaryti laiptine ir i stoties pastato puse, ne tik i pirmojo kelio puse. Is stoties vidaus patekti i pozemine pereja nepatogu, isejus is stoties (nusipirkus bilietus ir ruosiantis vaziuoti dyzeliu) irgi nepatogu. Todel keleiviai mieliau patenka i antraji perona eidami per pereja perono gale.
Komentuoti:
-
Pasikartosiu. Įėjimą į pirmą peroną padarė tik po dabartinės rekonstrukcijos. Iki tol buvo du išėjimai - laiptai į stotį (ir dabar yra), į didžiąją salę, ir tiesiai į stoties aikštę. Dabar durys ten paliktos, bet jos yra virš jungties su miesto požemine perėja ir nenaudojamos. O stoties perėja manau padaryta po karo, atstatant stotį, iki tol ko gero nebuvo, nors tikrai nežinau. Kiek atsimenu, nuo ankstyvos vaikystės, nuo kokių 1975 metų atmintis siekia, perėja iš stoties iki 3 perono buvo. Nebuvo išėjimo į pirmą peroną ir jungties su miesto požemine perėja, kurios ir nebuvo iki 2002 metų.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTruputėlį šypsenos kelia perėjos pasigedimas Kauno geležinkelio stoties nuotraukose, kai išėjimo į perėją iš pirmo perono daug kartų pasigedau realybėje
Pavyzdys: parvažiuoji iš Vilniaus, elektrinis traukinys vėluodamas atvyksta į pirmą kelią arba 11/12 aklikelį, dyzelinis į Kybartus ar Marijampolę (išvyksiantis už kelių minučių) stovi antrame, trečiame, ketvirtame, o gal net šeštame kelyje (penkto nėra, jo vietoje pastatytas trečiasis peronas). Tenka bėgti. Išėjimas į tuos kelius - tuneliu. Bėgi pirmu peronu, iš jo išėjimo į tunelį nėra, bėgi į stotį, varstai masyvias duris, sukinėjiesi laiptais, brauniesi pro jais lipančius ir niekur neskubančius (kuriems traukinys išvyks po kelių valandų)...
Buvo taip dar nelabai seniai...
Dabar iš pirmo perono išėjimas į požeminę perėją yra... Tik va kol tunelis uždarytas traukinių mažai
P.S.:
Tokiu pabėgiojimu galėtų pasidžiaugti "Traukinio į Oro uostą" temoje pageidavę galimybės, kad automotrisa išvažiuotų praėjus vos kelioms minutėms po elektrinio traukinio atvykimo iš Kauno arba traukinio į Kauną išvykimo po tiek pat minučių nuo traukinuko atvykimo iš Oro uosto.
Komentuoti:
Komentuoti: