Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    ne, vistik del kontrabegio. gelzbetoniniai pabegiai buna vienodo dydzio. mediniu galima ivairiu prigamint. tai ir deda juos ant tiltu, viaduku, po iesmais, tunelyje.
    Ir mažo spindulio kreivėse, kur bėgius reikia pritvirtinti didesniu atstumu vieną nuo kito.

    Komentuoti:


  • aliusalius
    replied
    pabegio ilgis 2,75 m(medinio)
    ilgesni pabegiai 3m, 3,25m, 3,50m ir t.t. vadinami tasais

    tunelyje pabegiai kuriu ilgis 2,75m
    Paskutinis taisė Eimantas; 2009.09.30, 10:31.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    ne, vistik del kontrabegio. gelzbetoniniai pabegiai buna vienodo dydzio. mediniu galima ivairiu prigamint. tai ir deda juos ant tiltu, viaduku, po iesmais, tunelyje.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Dėl triukšmo manau?

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    Beje, o kodel tunelyje begiai su mediniais pabegiais - patogiau ta kontrabegi pritvirtint, ar kai po stogu, jokio skirtumo ar medis ar betonas?

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    cia apsauginiai kontrabegiai. kai traukinys nurieda nuo begiu, kad nuo kelio toli nepabegtu ir nesugadintu visko aplink. tokie kontrabegiai ir ant tiltu daromi.

    Komentuoti:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Parašė 99 Rodyti pranešimą
    Tikiuosi forumietis "ivas" nieko prieš, jei čia įdėsiu nuorodą į jo albumą:
    "Renovuotas Kauno geležinkelio tunelis iš arčiau":
    http://www.miestai.net/forumas/album.php?albumid=312
    Gal kas iš forumiečių galėtų paaiškinti, kodėl matome tunelyje paklotus dvejus bėgius (šio albumo 6,7,9,11-a nuotraukos; taip pat Gansas albumo nuotraukos)? Beje, dėkoju už visas tunelio foto.
    Paskutinis taisė Metropolis; 2009.09.30, 06:39.

    Komentuoti:


  • gansas
    replied
    Kauno geležinkelio tunelis ---) http://www.miestai.net/forumas/album.php?albumid=314

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Tikiuosi forumietis "ivas" nieko prieš, jei čia įdėsiu nuorodą į jo albumą:
    "Renovuotas Kauno geležinkelio tunelis iš arčiau":
    http://www.miestai.net/forumas/album.php?albumid=312

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    22/09/2009





    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    Tuščia dar Kauno geležinkelio stotyje:





    D1 atidunda tiltu į Kauną iš Kybartų:



    Stočiai gyvybės įkvėps atidarytas geležinkelio tunelis, pasipuošęs naujais portais:



    Skirstymo ratas (o gal kitaip vadinasi?) Ir maškos: M62k-1041; M62k-1150 bei 2M62k-0486


    Paskutinis taisė dr.; 2009.09.27, 21:39.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Galima prieti ir arciau. Nemanau, kad kas vytusi.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Tunelio remonto darbų nenufotografuosi, nes teritorija aptverta ir bėgiais vaikščioti pašaliniams draudžiama - už tai gresia baudos.
    Na labai norint ir turint technines galimybes įmanoma. Nuo stoties pusės paprasčiau — tereikia užlipti ant pėsčiųjų tilto virš bėgių ir gerai pritraukiančiu fotoaparatu pleškinti. Aš pats taip esu daręs, niekas man nieko nei žodelio nepasakė. Kita tunelio pusė pakankamai gerai matosi nuo Trijų Mergelių tilto, jis yra per Nemuną (ir virš bėgių), maždaug ties MAXIMA MOLAS. Nuo šio tilto matosi ir Kaunas1 stotelė, ir tunelis, tik reikia pakankamai stipraus fotoaparato priartinimo. Aš esu kelias nuotraukas nuo ten padaręs, bet tunelis matosi lyg pro miglą, nes fotoaparatas artina tik 3 kartus.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė marazas Rodyti pranešimą
    Tada, kai rekonstravo požeminę pėsčiųjų perėją berods.

    Ir dar, gaila, kad iš tunelio remonto jokių nuotraukų nematyti Matyt gana sunku ten kokiam "šnipui" patekt
    Požeminės perėjos dar niekada niekas nerekonstravo, kam ją rekonstruot, jei ji dar neseniai pastatyta? Tas praėjimas buvo padarytas dar tada, kai pastatyta požeminė perėja, bet praėjimas nebuvo naudojamas, nes nebuvo tam paruoštas. Kai rekonstravo Kauno geležinkelio stoties pastatą, tada ir parengtas įėjimas iš požeminės perėjos ir pradėtas naudotis.
    Tunelio remonto darbų nenufotografuosi, nes teritorija aptverta ir bėgiais vaikščioti pašaliniams draudžiama - už tai gresia baudos.

    Komentuoti:


  • marazas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kada Kauno stotyje atsirado tunelis i peronus?
    Tada, kai rekonstravo požeminę pėsčiųjų perėją berods.

    Ir dar, gaila, kad iš tunelio remonto jokių nuotraukų nematyti Matyt gana sunku ten kokiam "šnipui" patekt
    Paskutinis taisė marazas; 2009.08.13, 17:28.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Geležinkelio tunelio remontas eina į pabaigą

    Finišuoja Kaune esančio tunelio atnaujinimo darbai. Raudonomis plytomis jau pasipuošė šio tunelio angų portalai, atkūrus jų istorinį vaizdą prieš 150 metų, kai tunelis buvo pastatytas.

    Geležinkelio tunelį galutinai suremontuoti numatoma iki spalio 15 dienos.

    Pasak darbus atliekančios bendrovės "Kauno tiltai" techninio direktoriaus Aldo Rusevičiaus, objektas yra nepaprastai techniškai sudėtingas. Kauno tunelio remontui reikalinga speciali įranga buvo atvežta iš Vokietijos. Karo metu šis tunelis buvo sprogdinamas trijose vietose - iš galų ir per vidurį. Vėliau nukentėjusios dalys po karo - paviršutiniškai atstatytos. Tada senąsias portalų plytas vietomis pakeitė cementas, tunelio vidurys taip ir liko iki mūsų dienų ir susiaurėjęs, ir pažemėjęs. Pastaruosius defektus specialistams ir teko panaikinti.
    Plačiau

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir dabar iejima is pirmojo perono padare nevykusi. Tiksliau reikejo padaryti laiptine ir i stoties pastato puse, ne tik i pirmojo kelio puse. Is stoties vidaus patekti i pozemine pereja nepatogu, isejus is stoties (nusipirkus bilietus ir ruosiantis vaziuoti dyzeliu) irgi nepatogu. Todel keleiviai mieliau patenka i antraji perona eidami per pereja perono gale.

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Pasikartosiu. Įėjimą į pirmą peroną padarė tik po dabartinės rekonstrukcijos. Iki tol buvo du išėjimai - laiptai į stotį (ir dabar yra), į didžiąją salę, ir tiesiai į stoties aikštę. Dabar durys ten paliktos, bet jos yra virš jungties su miesto požemine perėja ir nenaudojamos. O stoties perėja manau padaryta po karo, atstatant stotį, iki tol ko gero nebuvo, nors tikrai nežinau. Kiek atsimenu, nuo ankstyvos vaikystės, nuo kokių 1975 metų atmintis siekia, perėja iš stoties iki 3 perono buvo. Nebuvo išėjimo į pirmą peroną ir jungties su miesto požemine perėja, kurios ir nebuvo iki 2002 metų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Truputėlį šypsenos kelia perėjos pasigedimas Kauno geležinkelio stoties nuotraukose, kai išėjimo į perėją iš pirmo perono daug kartų pasigedau realybėje
    Pavyzdys: parvažiuoji iš Vilniaus, elektrinis traukinys vėluodamas atvyksta į pirmą kelią arba 11/12 aklikelį, dyzelinis į Kybartus ar Marijampolę (išvyksiantis už kelių minučių) stovi antrame, trečiame, ketvirtame, o gal net šeštame kelyje (penkto nėra, jo vietoje pastatytas trečiasis peronas). Tenka bėgti. Išėjimas į tuos kelius - tuneliu. Bėgi pirmu peronu, iš jo išėjimo į tunelį nėra, bėgi į stotį, varstai masyvias duris, sukinėjiesi laiptais, brauniesi pro jais lipančius ir niekur neskubančius (kuriems traukinys išvyks po kelių valandų)...

    Buvo taip dar nelabai seniai...
    Dabar iš pirmo perono išėjimas į požeminę perėją yra... Tik va kol tunelis uždarytas traukinių mažai

    P.S.:
    Tokiu pabėgiojimu galėtų pasidžiaugti "Traukinio į Oro uostą" temoje pageidavę galimybės, kad automotrisa išvažiuotų praėjus vos kelioms minutėms po elektrinio traukinio atvykimo iš Kauno arba traukinio į Kauną išvykimo po tiek pat minučių nuo traukinuko atvykimo iš Oro uosto.
    Norsi Kauna tekdavo atvaziuoti traukiniu vaikysteje is Alytaus, nepamenu, kad butu buves tunelis po peronais. Veliau i Kauna vaziuodavau is Vilniaus, traukiniai sustodavo aklikeliuose arba pirmame kelyje ir pozemines perejos neprireikdavo. Todel ziuredmas filma ir prisiminiau pries kelis metus mates nuotraukas www.parovoz.com, kuriose nera iejimo i tuneli is pirmojo perono. Iskilo klausimas, kas buvo atsitike su tuneliu "brandaus socializmo" ar nepriklausomos Lietuvos laikais.

    Komentuoti:

Working...
X