Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • praetor
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nevažinės, nes priežastys nutraukti eismą ne prasta kelio būklė, o mažas keleivių srautas.
    Prieinam vėl prie kiaušinio ir vištos dilemos.
    Kai bus nauji riedmenys, talpa ir eksploatacijos kaina atitinkantys potencialius keleivių srautus bei galintys važiuoti greičiau bei dažniau, tai tie potencialūs gali pavirsti tikrais. Aišku, jei bus tinkamai dirbama ta kryptimi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nevažinės, nes priežastys nutraukti eismą ne prasta kelio būklė, o mažas keleivių srautas. Važiuos tik tarptautiniai traukiniai, kurių galima tikėtis 2 per parą. Ateityje galbūt trijų. Ir jie tikriausiai kažin ar stos tokiose stotelėse kaip Kalvarija, Vinčai, Jūrė... Sustojimų galima tikėtis tik Kazlų Rūdoje, Marijampolėje ir Šeštokuose...

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Šeštadienio (gegužės 29 d.) vakarą Kauno geležinkelio stotyje nemačiau jokio žmogaus su fotoaparatu
    Būčiau priminęs, prašęs įamžinti kurio nors iš tų dviejų traukinių ar gal net abiejų paskutinį išvažiavimą. Tiesa, galėjo kas nors užklysti kitoje stotyje (arba ne stotyje) ir jei taip buvo, kažkurio DR1A nuotrauką matyti būtų malonu.
    O gegužės 31 d. mačiau kaip 5:31h ryto tuščias DR1A išvažiavo į Kazlų Rūdą. Tuščias - pilna to žodžio prasme: stoties tvarkaraštyje jo nėra, keleivių neveža, važiuoja tik kad iš Kazlų Rūdos 6:15h su keleiviais išvykti atgal į Kauną. Stoties tvarkaraštyje nenurodyto tuščio traukinio išvykimo laiką sužinojau pagal tuos grafiko "siūlus".
    Kolega, nereikia taip stipriai sentimentalizuot Esu tikras, jog po ruožo rekonstrukcijos (ties Šeštokais ir po to iki Kauno) bei riedmenų parko atnaujinimo motrisėmis važinės traukiniai ne tik kad greičiau, bet ir dažniau.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    labai gaila... siunciau uzklausima, kad paliktu juos bent penktadieni, bet kur tau... nors gal bu stebuklas ir sureaguos. Gal turit kas paskutinio traukinio foto iamzinta i Sestokus>?
    Šeštadienio (gegužės 29 d.) vakarą Kauno geležinkelio stotyje nemačiau jokio žmogaus su fotoaparatu
    Būčiau priminęs, prašęs įamžinti kurio nors iš tų dviejų traukinių ar gal net abiejų paskutinį išvažiavimą. Tiesa, galėjo kas nors užklysti kitoje stotyje (arba ne stotyje) ir jei taip buvo, kažkurio DR1A nuotrauką matyti būtų malonu.
    O gegužės 31 d. mačiau kaip 5:31h ryto tuščias DR1A išvažiavo į Kazlų Rūdą. Tuščias - pilna to žodžio prasme: stoties tvarkaraštyje jo nėra, keleivių neveža, važiuoja tik kad iš Kazlų Rūdos 6:15h su keleiviais išvykti atgal į Kauną. Stoties tvarkaraštyje nenurodyto tuščio traukinio išvykimo laiką sužinojau pagal tuos grafiko "siūlus".
    Paskutinis taisė Vitas; 2010.06.02, 09:28.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Gegužės 29 d. (šeštadienį, paskutinę senojo tavrkaraščio galiojimo dieną) paskutinį kartą į Šeštokus 18:50h ir į Kybartus 19:25h. dyzeliniai traukiniai DR1A išvažiavo be palydų.
    Į Šeštokus nuvažiavęs traukinys liko nakvoti, sekmadienio rytą atgal iki Kazlų Rūdos važiavo jau be keleivių, o nuo Kazlų Rūdos įsijungė į naująjį maršrutą Kazlų Rūdą-Kaunas (6:15-6:56h).
    labai gaila... siunciau uzklausima, kad paliktu juos bent penktadieni, bet kur tau... nors gal bu stebuklas ir sureaguos. Gal turit kas paskutinio traukinio foto iamzinta i Sestokus>?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Gegužės 29 d. (šeštadienį, paskutinę senojo tavrkaraščio galiojimo dieną) paskutinį kartą į Šeštokus 18:50h ir į Kybartus 19:25h. dyzeliniai traukiniai DR1A išvažiavo be palydų.
    Į Šeštokus nuvažiavęs traukinys liko nakvoti, sekmadienio rytą atgal iki Kazlų Rūdos važiavo jau be keleivių, o nuo Kazlų Rūdos įsijungė į naująjį maršrutą Kazlų Rūdą-Kaunas (6:15-6:56h).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė anaiptol Rodyti pranešimą

    (beje, Kauno gel. stoty nemačiau nei vieno balandžio! va ką reiškia neautomatizuotos durys. draugė pasakojo mačius, kaip prie Vilniaus stoties durų balandis atskrenda... ore paplasnoja... ir durys atsidaro)
    Tai kad balandziai Vilniaus stotyje buvo problema ir seniau, net kai durys buvo ne automatines.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė ivas Rodyti pranešimą
    važiuoja kartais prekiniai per tunelį, kadangi teko pabuvot prie Kaunas-1, kurios jau nebėra, teko matyti
    Vakar maciau apie pirma val. zaliuoju tiltu krovininis pravaziavo link fredos.

    Komentuoti:


  • BastA-7
    replied
    Tai vaizdų duok =]

    Komentuoti:


  • aliusalius
    replied
    jau kauno stotis puosiasi

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    važiuoja kartais prekiniai per tunelį, kadangi teko pabuvot prie Kaunas-1, kurios jau nebėra, teko matyti

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    O tiesa atidarius tuneli ar teko matyti prekiniu traukiniu vaziuojanciu per Kauno stoti?
    Kol kas nemačiau...
    P.S.: tiesa, stotyje ištisai nebūnu.
    Paskutinis taisė Vitas; 2009.11.27, 07:13.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    O tiesa atidarius tuneli ar teko matyti prekiniu traukiniu vaziuojanciu per Kauno stoti?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Pagal www.litrail.lt, Lentvario gyventojai ryte gali atvažiuoti į Vilnių dyzeliniais traukiniais 5:34 ir 6:26 arba elektriniais traukiniais iš Trakai-Vilnius 5:54, 6:44 ir 7:35. Vat Vievio gyventojams jau sunkiau, nes jų GS stoja tik elektriniai traukiniai Kaunas-Vilnius.
    Tarp Vievio ir Lentvario dar kelios stotelės, iš didesnių Kariotiškės, Rykantai.
    Ir iš ten žmonės važiuoja į darbą į Vilnių arba Lentvarį.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    bet kokiu atveju toks ankstyvas paskutinis reisas būtinai turėtų būti pavėlintas. Rytiniai rytiniais, nes jie taip pat reikalingi, tačiau bent jau 20.30 +/- tiesiog būtinybė. Autobusai važiuoja iš Kauno iki 21.30val. iš Vilniaus jei neklystu iki 22.00val. taip pat dar ir naktį. Tad traukiniai šiuo atveju labai atsilieka... Pats kai būnu neretai Kaune ne iš gero gyvenimo renkuosi 21.30val. autobusą, nes traukinio tokiu metu nei su žiburiu neberasi. Bent jau ruože Vilnius - Kaunas - Vilnius

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Bet tie rytiniai, jau nuo Vievio, o ypač nuo Lentvario pradeda rinkt keleivius į Vilnių.
    Pagal www.litrail.lt, Lentvario gyventojai ryte gali atvažiuoti į Vilnių dyzeliniais traukiniais 5:34 ir 6:26 arba elektriniais traukiniais iš Trakai-Vilnius 5:54, 6:44 ir 7:35. Vat Vievio gyventojams jau sunkiau, nes jų GS stoja tik elektriniai traukiniai Kaunas-Vilnius.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Iš Vilniaus paskutinio traukinio į Kauną išvykimas 19:20 h yra ankstoka bent vasarą
    Iki 2009m. kovo mėnesio važiuodavęs dar vienas traukinys (dyzelinis) ~20:30h būtų reikalingesnis už abudu ankstyvus iš Kauno į Vilnių. Kaip mačiau lapkričio 18 ir 25 d.d. rytais, iš Kauno išvykstantis 4:57h išvežė vos du keleivius, ne ką daugiau išvykstantis 5:37h.
    Bet tie rytiniai, jau nuo Vievio, o ypač nuo Lentvario pradeda rinkt keleivius į Vilnių.

    Komentuoti:


  • osnas
    replied
    aciu dr. uz smagu reportaza

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė praetor Rodyti pranešimą
    Bet tai pala pala, jei traukiniai naktį nakvoja Kaune ir net du, tai kodėl nepadaro vėlesnio maršruto Vilnius - Kaunas, nes tas 19:30 tai tikrai juokingas laikas. Kame ten bėda būtų, anyway, jie ten juk deklaruoja orą vežioją, tai vienas papildomas "oras" nepakenks, plius palaipsniui žmonės įpras ir bus "ne oras".
    Iš Vilniaus paskutinio traukinio į Kauną išvykimas 19:20 h yra ankstoka bent vasarą
    Iki 2009m. kovo mėnesio važiuodavęs dar vienas traukinys (dyzelinis) ~20:30h būtų reikalingesnis už abudu ankstyvus iš Kauno į Vilnių. Kaip mačiau lapkričio 18 ir 25 d.d. rytais, iš Kauno išvykstantis 4:57h išvežė vos du keleivius, ne ką daugiau išvykstantis 5:37h.

    Komentuoti:


  • surskis18
    replied
    Parašė anaiptol Rodyti pranešimą
    aš sakyčiau, norint pamatyti, kaip tunelis atrodo, reiktų perspėjus išjungti šviesas vagone. nes ką ten gali įžiūrėti? lempas kas kelis metrus, žalius plafonus su "bėkite ten" ir savo atspindį... tik manau, ne kiekvienam keleiviui ta tamsa patiktų. iškart atminty iškyla Agatos Kristi "Žmogžudystė Kalė traukinyje" ir panašios istorijos

    (beje, Kauno gel. stoty nemačiau nei vieno balandžio! va ką reiškia neautomatizuotos durys. draugė pasakojo mačius, kaip prie Vilniaus stoties durų balandis atskrenda... ore paplasnoja... ir durys atsidaro)
    Vilniaus stotis pilna balandziu Jiems ir zmones baimes nebekelia

    Komentuoti:

Working...
X