Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • copper
    replied
    Ar automobilių aikštelė (atvykstantiems pasitikti keleivių ir pan.), kuri yra prie Kauno GS yra mokama?

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Šiandien būdamas Kaune GS pastebėjau pertvarką:
    1. Elektroninės nešulių saugyklos perkeltos iš pirmo aukšto į tunelį.
    2. Perstumdė kavos automatus į koridorių.


    Kaži ar tunelyje esančios saugyklos geriau matysis žmonėms?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Nestebina vienadieniai traukinių tvarkaraščių pakeitinėjimai dėl kelio remonto darbų. Iš Vilniaus 14:35 išvykstantis, į Kauną 16:15 atvykstantis elektrinis traukinys (ER9M) nuo grugpjūčio 23 iki spalio 9 d. pavėlintas 6 minutėmis
    (14:41-16:21).
    Kokiu tikslu? Bandžiau šifruoti.
    Su iš Kauno 13:40h. išvykstančiu dviaukščiu negreitu (kitaip tokio nepavadinsi) jis pagal pastovų tvarkaraštį susitinka kažkur Lentvario stoties rytiniame gale. Gal ten remontai, ir eismas kažkuriais bėgiais uždaromas? Bet tada atsirastų daugiau pakeitimų. Su traukiniu Kaliningradas-Sankt.Peterburgas jis lenkiasi tarp Vievio ir Lentvario, su iš Kauno 15:30h išvykstančiu dviaukščiu - tarp Pravieniškių ir Kaišiadorių, tai jei darbai būtų šiuose tarpstočiuose, tai toks 6 minutės negelbėtų.
    Reikalo esmęą palapisniui įsisavinau vakar (rugpjūčio 25 d.) vakare (jau po 22h) apsilankęs Kauno geležinkelio stotyje. Pirmiausia pamačiau šiom dienom neįprastą (nors įprastą iki tunelio remonto pradžios) vaizdelį su elektriniais traukiniais: du ER9M stovėjo 11 ir 12 keliuose (aklikeliuose). Paviešėjus apie pusvalandį, nustebino intensyvus prekinių traukinių eismas. Ir jau tada pagalvojau: gal uždaryta Kauno apylanka per HES-ą, Rokus???
    Šiandien vos prašvitus (5:55h) pro Amalių stotelę (pervažą) pravažiavo M62, traukiantis RŽD greitąjį traukinį "Gintaras", normaliai važiuojantį per Rokus. Būtent tada ir supratau: atgal šis traukinys važiuodamas (per Kauno stotį pravažiuodamas ~16:10h) kaip tik tampa kliūtimi tam iš Vilniaus 14:35h. išvažiuodavusiam elektriniam. Taip jie susitiktų kažkur tunelio rytiniame gale, bet tunelyje ir dar kažkiek už jo - bėgiai tik vieni...
    Žinoma, elektrinis traukinys iš Vilniaus galėtų išvažiuoti savo laiku, o praleisdamas "Gintarą" tas minutes pastovėtų Palemone ar tiesiog prieš Kauno stoties įėjimo šviesoforą. Bet...
    Kokie darbai ir kurioje tos 15 km ilgio apylankos dalyje vyksta, išsiaiškinti nespėjau...
    Šiandien 11:26h. dviaukštis elektrinis traukinys Kauno stotyje atvyko į 11 kelią. Kiek pastebėjau, į 11 ir 12 aklikelius atvyksta visi ER9M. Trys rytiniai dviaukščiai (6:25; 8:12 ir 9:11h) oišvyko iš pirmo kelio, 12:00 - jau iš 11-o...
    Kiek įsivaizduoju, kažkuriame iš tų aklikelių stovintį traukinį nufotografuoti patogiau negu 1, 2 ar 3 kelyje (iš Tunelio gatvės fitkinant dargi "GFelsaugos" apsauginių bijoti nereikia.
    Paskutinis taisė Vitas; 2010.08.26, 13:36.

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Kauno GS 3D pasatatas

    Tiems kurie turi Google Earth programą.
    Neseniai pastebėjau kad yra Kauno geležinkelio stoties 3D pastatas (maketas).
    Kas turi laiko tegul pažiūri.

    Komentuoti:


  • Janusa
    replied
    once a beautiful building

    [QUOTE = TKO; 61854] Delfin Message:

    [B] Kaunas railway station no longer Tramps [/ B]

    Many of Kaunas railway station, passengers and Police Officers pose a concern for the homeless this year, Unexpectedly left the building, saying "Lithuanian in the morning." "Maybe vagrants found a quiet place - Kaunas discussed the transport police chief, John Požerinis.

    Clicking on the cold, last winter the city railway station in the building every night, spend 10 to 15 homeless people.

    Police chief, Predicted That the onset of retirement has been Affected by the railway station building repairs.

    As the "Lithuanian in the morning, passengers can only use the main hall and side Entrance to the building side was blocked by the builders. Most settle in the corner vagrants. [/ QUOTE]

    I have a picture of the orginal (?) railroad station. It is so pretty. I have no idea how my family would have this postcard picture in black and white. J

    Komentuoti:


  • Janusa
    replied
    once a beautiful building

    [QUOTE = TKO; 61854] Delfin Message:

    [B] Kaunas railway station no longer tramps [/ B]

    Many of Kaunas railway station, passengers and police officers pose a concern for the homeless this year, unexpectedly left the building, saying "Lithuanian in the morning." "Maybe vagrants found a quieter place" - Kaunas discussed the transport police chief, John Požerinis.

    Clicking on the cold, last winter the city railway station in the building every night, spend 10 to 15 homeless people.

    Police chief, predicted that the onset of retirement has been affected by the railway station building repairs.

    As the "Lithuanian in the morning, passengers can only use the main hall and side entrances to the building side was blocked by the builders. Most settle in the corner vagrants. [/ QUOTE]

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kai buvo atliekama stoties rekonstrukcija (prieš kelis metus) buvo pratęsta požeminė perėja iki trečiojo perono (anksčiau buvo tik iki antrojo).

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Kas žino kada trečiajame perone atsirado pastogė :hm . (Antrajame tai senai).

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    .................... "lenkiškų vagonų su keičiamo ilgio aširačiais kapitalinio remonto")....................
    ne visai taip, tie aširačiai turėjo problemų su patikimumu - keičiantis vėžėi nevisada užsifiksuodavo aširačiai naujoje padėtyje, be to nebuvo jokio užsifiksavimą kontroliuojančio mechanizmo. eismas nutrauktas aširačių patobulinimui. beja eismas nutrauktas ne tik pas mus bet ir tarp PL ir UA. ir tik pernai, atlikus milžinišką tiriamajį darbą buvo paleista bandomoji modernizuotų aširačių eksploatacija (Krokuva - Lvovas berods). kaip bus pas mus dabar - nežinau.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nevažinės, nes priežastys nutraukti eismą ne prasta kelio būklė, o mažas keleivių srautas. Važiuos tik tarptautiniai traukiniai, kurių galima tikėtis 2 per parą. Ateityje galbūt trijų. Ir jie tikriausiai kažin ar stos tokiose stotelėse kaip Kalvarija, Vinčai, Jūrė... Sustojimų galima tikėtis tik Kazlų Rūdoje, Marijampolėje ir Šeštokuose...
    Papildysiu (nes jau turiu "praktikos" iš tokių traukinių kaip 1993-1997m. kursavęs Tallinn-Šeštokai-(Warszawa) ir 2000-2005m. tiesioginis Warszawa-Vilnius (su keičiamo ilgio aširačiais)).
    Minėtas Estijos traukinys tarp Kauno ir Šeštokų nestodavo niekur, lenkiškas stodavo Marijampolėje, bet važiuoti juo į Vilnių ūpas dingdavo dėl "pasiutiškai" (kitaip nepavadinsi) aukštos bilieto kainos. Traukinius į Lietuvą leidę estai ir lenkai pinigų norėjo daug, tai negaudavo nieko, ir traukinius liems beliko atšaukti (dargi apsimeluojant atseit "dėl liūties paplauto geležinkelio Latvijoje" ir "lenkiškų vagonų su keičiamo ilgio aširačiais kapitalinio remonto").
    Traukinys Kaunas-Šeštokai-Kaunas panaikintas tikrai ne dėl kelio remonto darbų. Naktį nuo 19 iki 7h. darbai nevyksta. Jie vyksta dieną, bet traukinys Nr 393/394 Vilnius-Šeštokai-Vilnius važinėja.

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nevažinės, nes priežastys nutraukti eismą ne prasta kelio būklė, o mažas keleivių srautas.
    Prieinam vėl prie kiaušinio ir vištos dilemos.
    Kai bus nauji riedmenys, talpa ir eksploatacijos kaina atitinkantys potencialius keleivių srautus bei galintys važiuoti greičiau bei dažniau, tai tie potencialūs gali pavirsti tikrais. Aišku, jei bus tinkamai dirbama ta kryptimi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nevažinės, nes priežastys nutraukti eismą ne prasta kelio būklė, o mažas keleivių srautas. Važiuos tik tarptautiniai traukiniai, kurių galima tikėtis 2 per parą. Ateityje galbūt trijų. Ir jie tikriausiai kažin ar stos tokiose stotelėse kaip Kalvarija, Vinčai, Jūrė... Sustojimų galima tikėtis tik Kazlų Rūdoje, Marijampolėje ir Šeštokuose...

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Šeštadienio (gegužės 29 d.) vakarą Kauno geležinkelio stotyje nemačiau jokio žmogaus su fotoaparatu
    Būčiau priminęs, prašęs įamžinti kurio nors iš tų dviejų traukinių ar gal net abiejų paskutinį išvažiavimą. Tiesa, galėjo kas nors užklysti kitoje stotyje (arba ne stotyje) ir jei taip buvo, kažkurio DR1A nuotrauką matyti būtų malonu.
    O gegužės 31 d. mačiau kaip 5:31h ryto tuščias DR1A išvažiavo į Kazlų Rūdą. Tuščias - pilna to žodžio prasme: stoties tvarkaraštyje jo nėra, keleivių neveža, važiuoja tik kad iš Kazlų Rūdos 6:15h su keleiviais išvykti atgal į Kauną. Stoties tvarkaraštyje nenurodyto tuščio traukinio išvykimo laiką sužinojau pagal tuos grafiko "siūlus".
    Kolega, nereikia taip stipriai sentimentalizuot Esu tikras, jog po ruožo rekonstrukcijos (ties Šeštokais ir po to iki Kauno) bei riedmenų parko atnaujinimo motrisėmis važinės traukiniai ne tik kad greičiau, bet ir dažniau.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    labai gaila... siunciau uzklausima, kad paliktu juos bent penktadieni, bet kur tau... nors gal bu stebuklas ir sureaguos. Gal turit kas paskutinio traukinio foto iamzinta i Sestokus>?
    Šeštadienio (gegužės 29 d.) vakarą Kauno geležinkelio stotyje nemačiau jokio žmogaus su fotoaparatu
    Būčiau priminęs, prašęs įamžinti kurio nors iš tų dviejų traukinių ar gal net abiejų paskutinį išvažiavimą. Tiesa, galėjo kas nors užklysti kitoje stotyje (arba ne stotyje) ir jei taip buvo, kažkurio DR1A nuotrauką matyti būtų malonu.
    O gegužės 31 d. mačiau kaip 5:31h ryto tuščias DR1A išvažiavo į Kazlų Rūdą. Tuščias - pilna to žodžio prasme: stoties tvarkaraštyje jo nėra, keleivių neveža, važiuoja tik kad iš Kazlų Rūdos 6:15h su keleiviais išvykti atgal į Kauną. Stoties tvarkaraštyje nenurodyto tuščio traukinio išvykimo laiką sužinojau pagal tuos grafiko "siūlus".
    Paskutinis taisė Vitas; 2010.06.02, 08:28.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Gegužės 29 d. (šeštadienį, paskutinę senojo tavrkaraščio galiojimo dieną) paskutinį kartą į Šeštokus 18:50h ir į Kybartus 19:25h. dyzeliniai traukiniai DR1A išvažiavo be palydų.
    Į Šeštokus nuvažiavęs traukinys liko nakvoti, sekmadienio rytą atgal iki Kazlų Rūdos važiavo jau be keleivių, o nuo Kazlų Rūdos įsijungė į naująjį maršrutą Kazlų Rūdą-Kaunas (6:15-6:56h).
    labai gaila... siunciau uzklausima, kad paliktu juos bent penktadieni, bet kur tau... nors gal bu stebuklas ir sureaguos. Gal turit kas paskutinio traukinio foto iamzinta i Sestokus>?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Gegužės 29 d. (šeštadienį, paskutinę senojo tavrkaraščio galiojimo dieną) paskutinį kartą į Šeštokus 18:50h ir į Kybartus 19:25h. dyzeliniai traukiniai DR1A išvažiavo be palydų.
    Į Šeštokus nuvažiavęs traukinys liko nakvoti, sekmadienio rytą atgal iki Kazlų Rūdos važiavo jau be keleivių, o nuo Kazlų Rūdos įsijungė į naująjį maršrutą Kazlų Rūdą-Kaunas (6:15-6:56h).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė anaiptol Rodyti pranešimą

    (beje, Kauno gel. stoty nemačiau nei vieno balandžio! va ką reiškia neautomatizuotos durys. draugė pasakojo mačius, kaip prie Vilniaus stoties durų balandis atskrenda... ore paplasnoja... ir durys atsidaro)
    Tai kad balandziai Vilniaus stotyje buvo problema ir seniau, net kai durys buvo ne automatines.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė ivas Rodyti pranešimą
    važiuoja kartais prekiniai per tunelį, kadangi teko pabuvot prie Kaunas-1, kurios jau nebėra, teko matyti
    Vakar maciau apie pirma val. zaliuoju tiltu krovininis pravaziavo link fredos.

    Komentuoti:


  • BastA-7
    replied
    Tai vaizdų duok =]

    Komentuoti:


  • aliusalius
    replied
    jau kauno stotis puosiasi

    Komentuoti:

Working...
X