Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ignaloidas
    replied
    https://ltginfra.lt/naujienos/2024-0...nuy-ingenieria

    Kauno stoties teritoriją už 10 mln. eurų projektuos „Ardanuy Ingenieria“

    Siekiant padidinti traukinių eismo pralaidumą bus projektuojamas naujas tiltas per Nemuną – jį numatoma statyti šalia esamo Kauno Žaliojo geležinkelio tilto. „Ardanuy Ingenieria“ taip pat projektuos „Rail Baltica“ geležinkeliui pritaikytus atvykimo-išvykimo kelius, peronus. Įmonė parengs ir rekonstravimo darbų projektus – ketinama atnaujinti dabartinius pėsčiųjų viadukus virš stoties bei požeminę pėsčiųjų perėją, skirtą patekti į peronus.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    1928

    Click image for larger version

Name:	382748218_6613648532044529_119964520154996185_n.jpg
Views:	665
Size:	539,9 kB
ID:	2078208

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Kauno geležinkelio stoties peronai paskelbti nerūkymo zona

    Keleivių vežimo geležinkeliu bendrovė „LTG Link“, atliepdama klientų pageidavimus, stočių peronuose kuria nerūkymo zonas. Praėjusių metų rudenį nerūkymo zonomis paskelbti Vilniaus geležinkelio stoties peronai, šiemet vasarį – Klaipėdos, o neseniai projektas įgyvendintas ir Kauno stotyje, – pranešimu spaudai informuoja AB „Lietuvos geležinkeliai“. Nerūkymo zona Kauno geležinkelio stoties peronuose taikoma tiek įprastoms, tiek elektroninėms cigaretėms. Rūkantiems skirta erdvė įrengta prie automobilių stovėjimo aikštelės.

    Su laiku ši praktika turėtų tapti įprasta visose keleivinėse geležinkelio stotyse.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pora šių dienų nuotraukų. ~17 val.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pernai pavasarį Kauno stotyje buvo surengta Kauno stoties istorinių nuotraukų paroda.

    Perfotografavau tik tas nuotraukas, kurių nėra interneto platybėse.



    Lietuvos skautų kelionė į Estija, 1932 m.



    Sugriauta stotis ir tunelis po karo, 1944 m.





    Dabartinio stoties pastato statyba, 1950 m.



    Naujo stoties pastato atidarymo iškilmės, 1952 m.



    Stoties pastato vaizdas, 1956 m.



    Stoties bufetas, 1952 m.



    DP-7 pirmajame kelyje.



    TE-7636 (negarantuotai). Mašinistai L. Ostrovskij ir M. Zub, 1955 m. Kažkoks balvonas jau pripaišė "ūsus".



    Linijos per HE statyba, 1957 m.



    Elektrifikacija, 1975 m.



    Pirmasis elektrinis traukinys, 1975 m. gruodžio 29 d.



    Gedulo ir vilties dienos minėjimas 1989 m.

    Paskutinis taisė Al1; 2020.06.11, 10:32.

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    Truputis nuotraukų iš po karantininės kelionės 2020.04.23

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi, matyti, kad tie esami 1435 mm vežės aklikeliai bus praręsti ir sueis į vieną kelią, kuris po to nedidelėje atkarpoje bus sudvejintas su 1520 mm ir vėl išsiskirs, tada aklai kirs 1520 mm kelią į depą ir eis lygiagrečiai 1520 mm keliams, o tada vėl prieš tunelį prasidės sudvejintas kelias, kuris eis tuneliu.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kaunas. Maždaug prieš savaitę.
















    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    DR1A-318 (abu traukiniai) ir Pesa 620M-015.



    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Kauno geležinkelio stotyje, apie 1930 m.

    ebay.com

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Gal kas žino kokie darbai vyksta atkarpoje nuo geležinkelio stoties iki tunelio? Prie tunelio nukasta nemaža dalis šlaito.


    https://www.miestai.net/forumas/foru...47#post1696447

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Gal kas žino kokie darbai vyksta atkarpoje nuo geležinkelio stoties iki tunelio? Prie tunelio nukasta nemaža dalis šlaito.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne visi pervažiuoja. Abu kelia pilnai veikiantys.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Bet į netaisyklingą kelią pervažiuoja ir traukiniai, kurie nestoja Amaliuose. Aš tai akcentavau savo pirminiame pranešime.
    Iš esmės supratau, kodėl tai (pervažiavimas į netaisyklingą kelią) vyksta - dėl RB statybos. O kokios konkrečiai aplinkybės neleidžia važiuoti taisyklingu keliu - neaišku.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi Kauno krypties Amalių platforma išardyta ir visi traukiniai, kurie stoja Amaliuose, stoja prie Vilniaus krypties platformos. RB tiesiama.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Nežinau, ar pataikiau su tema, bet artimesnės neradau.
    Klausimas toks. Kodėl Traukinys Vilnius - Kaunas Palemone (po sustojimo jame) pervažiuoja į netaisyklingą kelią ir juo važiuoja iki pat tunelio?
    Žiūrėjau, bėgiai šioje atkarpoje niekur neišardyti, bet stovi STOP ženklai (tiksliai nežinau, kaip jie vadinasi - raudonas stačiakampis ant metalinio stovo, tvirtinasi prie bėgio), tarp bėgių prikrauta nemažai bėgių.
    Pastebėjau, kad išardytas Amalių paviljonas, bet į netaisyklingą kelią pervažiuoja ir traukiniai, kurie nestoja Amaliuose.
    Dar man pasirodė, kad turbūt išardytas iešmas įvažiavimui į tunelį (tada aišku, kodėl pervažiuoja į netaisyklingą kelią), bet šito tiksliai tvirtinti negaliu, nes ta vieta apsnigta, dar matosi, kad išardytas apsauginis aklakelis prie įvažiavimo į tunelį.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1916 m. gegužės 29 d. Kaizerio sutikimas Kauno geležinkelio stotyje.















    http://studiengruppe.blogspot.com

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1944 m.



    https://www.gettyimages.com

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Gal ne į temą , bet šiandien nuo ryto iki pietų stovėjo automobiliniai vagonai stoties kelyne, kuriame nepasakysiu , bet palikti vieni. Mačiau pravažiuodamas pro šalį. Palemonas užsikimšes?

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Apie 1931-1933 m.

    ebay.com

    Komentuoti:

Working...
X