Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ne robotas
    replied
    O yra kur nors to išplanavimo brėžiniai?

    Komentuoti:


  • faux
    replied
    Kauno geležinkelio stoties prieigose – pokyčiai, kuriantys patogesnę ir modernesnę aplinką

    Kauno geležinkelio stotis ir jos prieigos – vartai į miestą, matomi atvykstantiems svečiams ir turistams. Siekiant šią teritoriją padaryti patrauklesnę keliaujantiems, teritorijoje tarp M. K. Čiurlionio gatvės ir stoties pastato, pradedami rekonstrukcijos darbai. Čia bus įrengtos patogios „Kiss and Ride“ sustojimo vietos, sutvarkytas viešasis parkingas, pėsčiųjų takai, atsiras apšvietimas ir laukimo zonos. Projektą įgyvendinantys UAB „Kauno tiltai“ darbus planuoja užbaigti šių metų rudenį.


    <...>

    Pasak jo, rekonstruojant Kauno geležinkelio stoties prieigas bus atsižvelgiama į gerąsias viešųjų erdvių planavimo praktikas, užsienio pavyzdžius. Pagrindinis siekis – sukurti modernesnę, patogesnę bei estetišką aplinką gyventojams bei vizituojantiems Kaune, pagerinti susisiekimo sąlygas su Geležinkelio stotimi.

    <...>

    Tvarkoma teritorija apima beveik 4 tūkst. kv. m plotą. Joje bus rekonstruojami ir įrengiami nauji lietaus surinkimo tinklai, įrengiamas apšvietimas, atnaujinama aikštės danga, pėsčiųjų takai. Didžiausia naujovė – „Kiss and Ride“ privažiavimas skubantiems į traukinius. Čia atsiras viena pravažiavimo juosta ir dvi trumpalaikio sustojimo zonos po keturias vietas.

    Pertvarkant teritoriją bus atsižvelgiama ir į automobilių bei dviračių parkavimo poreikius. Pokyčių sulauks ir šalia stoties esantis viešasis parkingas – įvaža į jį bus perkelta arčiau stoties pastato, taip panaikinant senąjį, nesaugų įvažiavimą. Tai leis patogiau patekti iš stovėjimo aikštelės į „Kiss and Ride“ zoną.

    Važiuojamąją dalį numatyta iškloti betoninėmis trinkelėmis, o šalia sustojimo vietų atsiras nauji suoliukai. Esamas pagrindinės aikštės betonines plyteles pakeis šviesus granitas su dekoratyvinėmis šviesiai rūdų klinkerio plytelėmis. Jos formuos stilizuoto geležinkelio bėgių piešinį.
    Kauno miesto savivaldybė Kauno geležinkelio stoties prieigose – pokyčiai, kuriantys patogesnę ir modernesnę aplinką




    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Kalbu apie plačiąją vėžę nes per šiandien vien mačiau 3 traukinius. Iki kada eismo pertrauka gal žinote?
    Teoriškai šiandienos. Galima pasižiūrėti bet kam https://ltginfra.lt/infrastruktura/m...ros-pajegumai/ Bet man regis kartais gana vėlai būna suvedamos pertraukos, tai gal ir daugiau gali atsirasti.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Yra, keičiami bėgiai. Bet šiaip ir taip dalis Kauno stotį pravažiuoja dėl to kad europinė vėžė iki Palemono tik per tunelį eina.
    Kalbu apie plačiąją vėžę nes per šiandien vien mačiau 3 traukinius. Iki kada eismo pertrauka gal žinote?

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Ar nėra šiuo metu eismo pertraukos Palemonas - Rokai - Jiesia? - nes ne pirmą kartą, per paskutinę savaitę, matau prekinius traukinius Kauno stotyje pravažiuojančius.
    Yra, keičiami bėgiai. Bet šiaip ir taip dalis Kauno stotį pravažiuoja dėl to kad europinė vėžė iki Palemono tik per tunelį eina.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Ar nėra šiuo metu eismo pertraukos Palemonas - Rokai - Jiesia? - nes ne pirmą kartą, per paskutinę savaitę, matau prekinius traukinius Kauno stotyje pravažiuojančius.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čiurlionio gatvė ne geležinkelio problema. Tai miesto problema.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Gal kas nors žino ar yra žinių dėl geležinkelio teritorijos? Įdomu ar yra kokių nors planų dėl Čiurlionio gatvės, nes jei tokį paliktu iki Rail Baltica atidarymo, tai vaizdas būtu ne koks.
    Kol kas planai skelbti tik iš geležinkelio pusės, kas šiauriau stoties vyksta visiškai nėra aišku. Iš geležinkelio infrastruktūros pusės, tai maždaug šitaip atrodys:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241130_002959.png
Views:	1064
Size:	2,11 MB
ID:	2168000

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Gal kas nors žino ar yra žinių dėl geležinkelio teritorijos? Įdomu ar yra kokių nors planų dėl Čiurlionio gatvės, nes jei tokį paliktu iki Rail Baltica atidarymo, tai vaizdas būtu ne koks.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    https://ltginfra.lt/naujienos/2024-0...nuy-ingenieria

    Kauno stoties teritoriją už 10 mln. eurų projektuos „Ardanuy Ingenieria“

    Siekiant padidinti traukinių eismo pralaidumą bus projektuojamas naujas tiltas per Nemuną – jį numatoma statyti šalia esamo Kauno Žaliojo geležinkelio tilto. „Ardanuy Ingenieria“ taip pat projektuos „Rail Baltica“ geležinkeliui pritaikytus atvykimo-išvykimo kelius, peronus. Įmonė parengs ir rekonstravimo darbų projektus – ketinama atnaujinti dabartinius pėsčiųjų viadukus virš stoties bei požeminę pėsčiųjų perėją, skirtą patekti į peronus.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    1928

    Click image for larger version

Name:	382748218_6613648532044529_119964520154996185_n.jpg
Views:	1884
Size:	539,9 kB
ID:	2078208

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Kauno geležinkelio stoties peronai paskelbti nerūkymo zona

    Keleivių vežimo geležinkeliu bendrovė „LTG Link“, atliepdama klientų pageidavimus, stočių peronuose kuria nerūkymo zonas. Praėjusių metų rudenį nerūkymo zonomis paskelbti Vilniaus geležinkelio stoties peronai, šiemet vasarį – Klaipėdos, o neseniai projektas įgyvendintas ir Kauno stotyje, – pranešimu spaudai informuoja AB „Lietuvos geležinkeliai“. Nerūkymo zona Kauno geležinkelio stoties peronuose taikoma tiek įprastoms, tiek elektroninėms cigaretėms. Rūkantiems skirta erdvė įrengta prie automobilių stovėjimo aikštelės.

    Su laiku ši praktika turėtų tapti įprasta visose keleivinėse geležinkelio stotyse.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pora šių dienų nuotraukų. ~17 val.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pernai pavasarį Kauno stotyje buvo surengta Kauno stoties istorinių nuotraukų paroda.

    Perfotografavau tik tas nuotraukas, kurių nėra interneto platybėse.



    Lietuvos skautų kelionė į Estija, 1932 m.



    Sugriauta stotis ir tunelis po karo, 1944 m.





    Dabartinio stoties pastato statyba, 1950 m.



    Naujo stoties pastato atidarymo iškilmės, 1952 m.



    Stoties pastato vaizdas, 1956 m.



    Stoties bufetas, 1952 m.



    DP-7 pirmajame kelyje.



    TE-7636 (negarantuotai). Mašinistai L. Ostrovskij ir M. Zub, 1955 m. Kažkoks balvonas jau pripaišė "ūsus".



    Linijos per HE statyba, 1957 m.



    Elektrifikacija, 1975 m.



    Pirmasis elektrinis traukinys, 1975 m. gruodžio 29 d.



    Gedulo ir vilties dienos minėjimas 1989 m.

    Paskutinis taisė Al1; 2020.06.11, 10:32.

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    Truputis nuotraukų iš po karantininės kelionės 2020.04.23

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi, matyti, kad tie esami 1435 mm vežės aklikeliai bus praręsti ir sueis į vieną kelią, kuris po to nedidelėje atkarpoje bus sudvejintas su 1520 mm ir vėl išsiskirs, tada aklai kirs 1520 mm kelią į depą ir eis lygiagrečiai 1520 mm keliams, o tada vėl prieš tunelį prasidės sudvejintas kelias, kuris eis tuneliu.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kaunas. Maždaug prieš savaitę.
















    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    DR1A-318 (abu traukiniai) ir Pesa 620M-015.



    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Kauno geležinkelio stotyje, apie 1930 m.

    ebay.com

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Gal kas žino kokie darbai vyksta atkarpoje nuo geležinkelio stoties iki tunelio? Prie tunelio nukasta nemaža dalis šlaito.


    https://www.miestai.net/forumas/foru...47#post1696447

    Komentuoti:

Working...
X