Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mørtã
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kelios nuotraukos. 2011 08 30.


    Elektrifikacijos pabaiga

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kelios nuotraukos. 2011 08 30.







    Retai elektriniai sustoja 3 kelyje. O dviaukščiai tuo labiau.



    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    11 ir 12 kelius galėtų pratęsti iki stoties pastato.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Kovo 17 d. ~4:10h ryto iš Kauno geležinkelio stoties Kazlų Rūdos link išvažiavo pagalbinis traukinys.
    Tokiam traukiniui įprasta važiuoti, kai geležinkelyje nutinka avarija ar kas panašaus, todėl nestebina kitų traukiniųsulaikymai kad greičiau praleisti pagalbinį. Tačiau šį rytą pagalbinis traukinys stoties 4-ame kelyje prastovėjo gal pusvalandį, o gal daugiau ir praleido du kitus traukinius, važiavusius antru keliu. Vienas -2M62 traukiamas prekinis, kitas - manevrinis TEM Nr lyg tai 5114?) be vagonų ir dar netikėčiau, kad jis nė nestojo. Taip pat stotyje nebuvo žmonių bėgiojimo, šauksmų, kitų lokomotyvų judėjimo, todėl buvo aišku, kad geležinkelyje nenutiko nieko, o pagalbinis traukinys (kurio sudėtyje yra du galingi keliamieji kranai) važiuoja atlikti kokius nors darbus.
    Galima būtų nujausti, kad į Mockavą iš Lenkijos atgabenta dar viena automotrisa PESA, ir reikia ją nuo 1435 mm ašiarčių perkelti ant 1520 mm (ir atitinkamai - nuo vienų bėgių ant kitų)...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žinoma, kad patogiau nei 11 ar 12. Bet ar LG tai rūpi?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Jiesios geležinkelio stoties kelyno rekonstrukcija baigėsi spalio mėnesį. Prekiniai traukiniai vėl važinėja Kauno miesto apylanka per Rokus, Kauno HE užtvanką, Kauno stoties keliai nuolat laisvi. Pirmą kelią pusvalandžiu ir dar trumpiau užima iš Vilniaus atvažiavę dviaukščiai. Kiti elektriniai, ER9M ir kai kurie dviaukščiai dar atvažinėja į aklikelius Nr.11 ir Nr.12. Į Vilnių ir arčiau važinėjantys keleiviai jau beveik pamiršo po tumelio atidarymo prasidėjusį (ir su Jiesios stoties kelyno rekonstrukcijos pradžia nutrūkusį) patogumą, kada visi keleiviniai traukiniai sustodavo prie pat stoties rūmų prieinančiuose 1 arba 2,3 keliuose. Nusipirkus bilietą iki 11 ar 12 kelio nueiti kai kuriems sunkiau bepaeinantiems arba sunkesnį lagaminą nešantiems būna netaip lengva...
    Gal aš neteisus būsiu (kaip kartais būnu), bet manau - kad visi keleiviniai traukiniai turėtų sustoti 1, 2, 3, 4 keliuose, o ne 11 ir 12. Išimtis galima Kauno stotyse "nakvojantiems" dviem ER9M, nors ir jiems naktį saugiau 2 ir 3 keliuose.
    Paskutinis taisė Vitas; 2012.02.20, 08:55.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied








    Komentuoti:


  • Zorro
    replied


















    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1972m. Aut. Ilmar Adamson (Estija).

    Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.12.11, 07:14.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1964m.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kas buvo šiame pastate? Statytas kaip minimum tarpukaryje. Ar tik ne paštas čia buvo?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
    ...
    nestebino naujovės Kauno geležinkelio stoty, atsirado ženklai, kuris kelias kur yra, net rodyklės link 11 ir 12 kelio db yra.
    Atvaizdas


    Wycka, pasiūlė apsilankyti čia ir pamatyti Kauno stoties visą vaizdą
    Atvaizdas


    o vaizdas išties gražus, gaila, kad stotis buvo tuščia
    Atvaizdas


    matosi du D1 stovi ir motrisė AR-2 ...
    Atvaizdas
    Gaila, kad fotkinta ne tarp 12:30 ir 13:40h. - matomame aklikelyje tokiu laiku būna dviaukštis... Latviška automotrisė vadinasi AR2.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Praeitą savaitę Kauno stotyje (pastate ir ant požeminės perėjos pavilijonų) buvo sumontuotos naujos nuorodos. Jų atsirado daugiau ir labiau informatyvesnių. Peronuose naujos lentelės buvo sumontuotos dar spalio pabaigoje.

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    pro dviaukščio traukinio langą


    nestebino naujovės Kauno geležinkelio stoty, atsirado ženklai, kuris kelias kur yra, net rodyklės link 11 ir 12 kelio db yra.


    Wycka, pasiūlė apsilankyti čia ir pamatyti Kauno stoties visą vaizdą


    o vaizdas išties gražus, gaila, kad stotis buvo tuščia


    matosi du D1 stovi ir motrisė AR-2 ? pamiršau kaip vadinasi ta latviška

    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
    Radau internete buvusią Kauno geležinkelio stoties nuotrauką...
    Koks kelias pirmoje nuotraukoje pirmame plane matyti? Berods panašiai šioje vietoje ėjo buvęs LDK kelias į Vilnių.

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Dabartinė geležinkelio stotis. Fotografavimo data nežinoma

    Šaltinis http://renginiai.kvb.lt/search.php?s...ng=nuotrauk%F8

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Radau internete buvusią Kauno geležinkelio stoties nuotrauką:

    Šaltinis http://www.flickr.com/photos/maritul/4189186080/


    Šaltinis http://renginiai.kvb.lt/view_photo.p...%E0&id=Nr15_1s
    Paskutinis taisė Furbo; 2010.10.24, 18:25.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Aut. Marco van Uden. Nyderlandai. Autorius sutiko, kad jo nuotraukas publikuočiau Lietuvoje.
    Kauno geležinkelio stotis 1993m.



    Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.11.20, 09:04.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    antraip manysime, kad šios nuotraukos yra AutoLiet
    O galbūt taip ir yra?

    Pastaba Hitui - susilaikyk retkarčiais nuo puslapių užpildymo pranešimais manijos, nes dabar esi narys, parašantis daugiausia pranešimų per dieną.
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.10.24, 11:28.

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Parašė 99 Rodyti pranešimą
    ...
    Visų antra, tai kaip galima pavogti tai, kas tau nepriklauso?
    Na tai nukopijavo iš to pačio forumo

    Komentuoti:

Working...
X