Šiandien į stotį atvažiavęs (apie 15:15) autobusas iš Kazlų Rūdos, kuris turėjo beveik iškart (15:32) važiuoti atgal į Kazlų Rūdą, bandė apsisukti ir... bamt. Nesėkmingai.
Vienas autobusas, su visais važiuojančiais į tarpines stoteles, išvyko laiku, o visi kazlūrūdiečiai laukė iki 16val. kol galiausiai buvo leista tam pačiam autobusui vykti ekspresu į Kazlus. Išvažiuojant iš aikštelės pagaliau atvyko pakaitinis autobusas, kurio jau nebereikėjo...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKetvirtadienio (V.23) rytą kažkur po 7h Kauno geležinkelio stoties antrame kelyje važiavo kelio matavimo mašina EM140. Netrukus šviesofore link tilto (mažajame ! ! ! ) raudonas signalas persijungė į du geltonus, viršutinis mirksėjo.
Mažajame šviesofore degančių dviejų geltonų signalų (ir aplamai dviejų) dar nebuvau matęs ne tik Kaune, bet ir jokioje kitoje stotyje.
Komentuoti:
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąAtrodo, tik išmontavo tuos laiptus, kurie vedė į nebesantį peroną. Turbūt, susiję su nauja vėže, o ne su viaduko remontu.
Komentuoti:
-
Atrodo, tik išmontavo tuos laiptus, kurie vedė į nebesantį peroną. Turbūt, susiję su nauja vėže, o ne su viaduko remontu.
Komentuoti:
-
Šiandien buvau ant šio viaduko. Nieko nepastebėjau. Kažkada kai važiavo sąstatas , tai tikrai jautėsi kaip jis siubuoja. Nejauku truputėli buvo. Galėtų jį visą rekonstruoti.
Komentuoti:
-
2014-06-04
Viaduko remontas. Įdomu, ar rekonstruos visą viaduką? Jis jau atrodo susidėvėjęs.
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTeks pažiūrėti tada tik įdomu kiek laiko ten ta apylanka bus uždaryta...
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKaip ten juos bestatytų, kuriuose keliuose sustatytų, 13:30-13:40h nuotrauka turėtų nebloga gautis nuo pėsčiųjų viaduko.
Kol kas gerą savaitę palūkėti.
Beje, prieš tai, apie 13:23h dar pravažiuos RŽD keleivinis traukinys Nr147 Maskva-Kaliningradas (tiesa, - ne kasdien, ir tai - iki bus uždarytas Kauno apylanka Palemonas-HES-Rokai-Jiesia).
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTūrėtu atrodyti tikrai įspūdingai , jei dar visi greta vienas kito ir lygiai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLygiai nebus, nes aklikeliai yra toliau nuo stoties. Gali būti suvarymas į vieną kelią dviejų.
Kol kas gerą savaitę palūkėti.
Beje, prieš tai, apie 13:23h dar pravažiuos RŽD keleivinis traukinys Nr147 Maskva-Kaliningradas (tiesa, - ne kasdien, ir tai - iki bus uždarytas Kauno apylanka Palemonas-HES-Rokai-Jiesia).
Komentuoti:
-
Lygiai nebus, nes aklikeliai yra toliau nuo stoties. Gali būti suvarymas į vieną kelią dviejų.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNagrinėdamas naują 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštį (kuris įsigalios 2014.06.01) pastebėjau, kad Kauno geležinkelio stotyje nuo 13:30 iki 13:40 h (dešimties minučių laikotarpyje) suvažiuos keturi elektriniai traukiniai.... Tikriausiai nesuklydau ?
Ar visi jie bus dviaukščiai, dar galima spėlioti. Bet įdomiau kitas dalykas - šiuo metu(tikriausiai visą artėjančią vasarą?) stotyje veikia tik trys keliai ir du aklikeliai. Visi jei elektrifikuoti.
Komentuoti:
-
Nagrinėdamas naują 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštį (kuris įsigalios 2014.06.01) pastebėjau, kad Kauno geležinkelio stotyje nuo 13:30 iki 13:40 h (dešimties minučių laikotarpyje) suvažiuos keturi elektriniai traukiniai.... Tikriausiai nesuklydau ?
Ar visi jie bus dviaukščiai, dar galima spėlioti. Bet įdomiau kitas dalykas - šiuo metu(tikriausiai visą artėjančią vasarą?) stotyje veikia tik trys keliai ir du aklikeliai. Visi jei elektrifikuoti.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąkioskelio tipo paviljonas, kuriame dar prieš kelis metus išvažiuoant būdavo galima atsigerti kavos, pasistiprinti dešrainiu ar sotesniu patiekalu (dirbdavo per naktį). Dabar jie atsidaro 6h ryto (nedarbo dienomis dar vėliau)
Komentuoti:
-
4 val.52 min. ryto Kaunas dar miega, bet aš šiandien atsikėliau ir tokiu laiku išvykstančiu traukiniu E872 susiruošiau į kelionę. Aišku, ne į Vilnių - arčiau...
Kai tik atėjau į Kauno geležinkelio stotį, buvo kažkur apie 4:20-4:30h. Tuo metu per stotį iš Mauručių į Palemoną važiavo ilgas prekinis sąstatas, traukiamas dviejų manevrinių TEM-TMH. Numeriai 7 ir 11. Tokios prekinio traukinio traukos dar nebuvau matęs. Kažkiek vėliau Palemono link nuvažiavo kitas prekinis traukinys, netgi kokią minutę užlaikė elektrinį. O trečiu ar ketvirtu keliu(gerai nepastebėjau) važiavo jau retenybe tapęs kitas manevrinis šilumvežis - TEM2 (jau galvojau, kad Kaune tokių važinėjančių nėra). Numeris lygtai 2760. Dar viena su traukiniais susijusi "seansacija" - 4:52 h. į Vilnių maršrutu Nr.872 jau ne ER9M, o dviaukštis Nr.10 (gretimame aklikelyje stovėjo kitas dviaukštis, Nr3, kuris išvažiavo vėliau - 5:32h).
Keleivių 4:52h traukinyje iš Kauno išvažiavo gal būt penki, kal vienu ar dviem daugiau... Tai jau gal stebėtis nereikėtų, nors didžiai nustebau, kad stoties prieigose tokiu laiku jau nedirba nė vienas kioskelio tipo paviljonas, kuriame dar prieš kelis metus išvažiuoant būdavo galima atsigerti kavos, pasistiprinti dešrainiu ar sotesniu patiekalu (dirbdavo per naktį). Dabar jie atsidaro 6h ryto (nedarbo dienomis dar vėliau), o stoties viduje esanti kavinė darbą pradeda 10 val., kai jau būna išvažiavę ir atvažiavę nemažai traukinių...
Komentuoti:
-
Parašė TheCoach Rodyti pranešimąNa pats kraštinis kelias turėjo labai mažai panaudos, tai manau jų sprendimas yra jį nuardyti ir visą tolimąjį stoties krašta paskirt railbalticai.
Komentuoti:
-
Na pats kraštinis kelias turėjo labai mažai panaudos, tai manau jų sprendimas yra jį nuardyti ir visą tolimąjį stoties krašta paskirt railbalticai.
Komentuoti:
-
O tai ir anksčiau buvo laisva teritorija stotyje naujiems bėgiams tiesti?
Komentuoti:
Komentuoti: