Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AlgirdasD
    replied
    Šiandien į stotį atvažiavęs (apie 15:15) autobusas iš Kazlų Rūdos, kuris turėjo beveik iškart (15:32) važiuoti atgal į Kazlų Rūdą, bandė apsisukti ir... bamt. Nesėkmingai.





    Vienas autobusas, su visais važiuojančiais į tarpines stoteles, išvyko laiku, o visi kazlūrūdiečiai laukė iki 16val. kol galiausiai buvo leista tam pačiam autobusui vykti ekspresu į Kazlus. Išvažiuojant iš aikštelės pagaliau atvyko pakaitinis autobusas, kurio jau nebereikėjo...

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Ketvirtadienio (V.23) rytą kažkur po 7h Kauno geležinkelio stoties antrame kelyje važiavo kelio matavimo mašina EM140. Netrukus šviesofore link tilto (mažajame ! ! ! ) raudonas signalas persijungė į du geltonus, viršutinis mirksėjo.
    Mažajame šviesofore degančių dviejų geltonų signalų (ir aplamai dviejų) dar nebuvau matęs ne tik Kaune, bet ir jokioje kitoje stotyje.
    Čia nieko ypatingo nėra. Šviesoforų paskirtis nesikeičia nuo to, kaip jis įrengtas - jis gali būti ant stulpo, gali būti ir žemai, tik skirsis žiburių išdėstymas, kurie ant stulpo esančiame šviesofore yra vertikaliai vienas virš kito, o mažajame - dviem (kartais ir trim) eilėm. Šiuo atveju tai yra išleidžiamasis arba maršrutinis šviesoforas su 4 žiburiais. Pagal taisykles, tie "mažieji" šviesoforai įrengiami ten, kur neleidžia gabaritas, kitaip tariant - per mažas atstumas tarp kelių arba kitų objektų.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Atrodo, tik išmontavo tuos laiptus, kurie vedė į nebesantį peroną. Turbūt, susiję su nauja vėže, o ne su viaduko remontu.
    Galėtų skirti šiek tiek LT bent jo perdažymui. Nes tie vandalų užrašai , tai tikrai nekažkaip atrodo ir daro neigiamą įspūdį.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Atrodo, tik išmontavo tuos laiptus, kurie vedė į nebesantį peroną. Turbūt, susiję su nauja vėže, o ne su viaduko remontu.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Šiandien buvau ant šio viaduko. Nieko nepastebėjau. Kažkada kai važiavo sąstatas , tai tikrai jautėsi kaip jis siubuoja. Nejauku truputėli buvo. Galėtų jį visą rekonstruoti.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    2014-06-04
    Viaduko remontas. Įdomu, ar rekonstruos visą viaduką? Jis jau atrodo susidėvėjęs.









    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Teks pažiūrėti tada tik įdomu kiek laiko ten ta apylanka bus uždaryta...
    Geležinkelio Kauno miesto apylankos Palemonas-HES-Rokai-Jiesia uždarymo pabaigą prognozuoti bus galima, kai Jiesios stotyje vėl atsiras bėgiai link HES-o. Dabar, kiek mačiau iš traukinio, jų nėra kokio puskilometrio ilgio atkarpoje.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kaip ten juos bestatytų, kuriuose keliuose sustatytų, 13:30-13:40h nuotrauka turėtų nebloga gautis nuo pėsčiųjų viaduko.
    Kol kas gerą savaitę palūkėti.
    Beje, prieš tai, apie 13:23h dar pravažiuos RŽD keleivinis traukinys Nr147 Maskva-Kaliningradas (tiesa, - ne kasdien, ir tai - iki bus uždarytas Kauno apylanka Palemonas-HES-Rokai-Jiesia).
    Teks pažiūrėti tada tik įdomu kiek laiko ten ta apylanka bus uždaryta...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Tūrėtu atrodyti tikrai įspūdingai , jei dar visi greta vienas kito ir lygiai.
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lygiai nebus, nes aklikeliai yra toliau nuo stoties. Gali būti suvarymas į vieną kelią dviejų.
    Kaip ten juos bestatytų, kuriuose keliuose sustatytų, 13:30-13:40h nuotrauka turėtų nebloga gautis nuo pėsčiųjų viaduko.
    Kol kas gerą savaitę palūkėti.
    Beje, prieš tai, apie 13:23h dar pravažiuos RŽD keleivinis traukinys Nr147 Maskva-Kaliningradas (tiesa, - ne kasdien, ir tai - iki bus uždarytas Kauno apylanka Palemonas-HES-Rokai-Jiesia).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lygiai nebus, nes aklikeliai yra toliau nuo stoties. Gali būti suvarymas į vieną kelią dviejų.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Nagrinėdamas naują 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštį (kuris įsigalios 2014.06.01) pastebėjau, kad Kauno geležinkelio stotyje nuo 13:30 iki 13:40 h (dešimties minučių laikotarpyje) suvažiuos keturi elektriniai traukiniai.... Tikriausiai nesuklydau ?
    Ar visi jie bus dviaukščiai, dar galima spėlioti. Bet įdomiau kitas dalykas - šiuo metu(tikriausiai visą artėjančią vasarą?) stotyje veikia tik trys keliai ir du aklikeliai. Visi jei elektrifikuoti.
    Tūrėtu atrodyti tikrai įspūdingai , jei dar visi greta vienas kito ir lygiai.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Nagrinėdamas naują 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštį (kuris įsigalios 2014.06.01) pastebėjau, kad Kauno geležinkelio stotyje nuo 13:30 iki 13:40 h (dešimties minučių laikotarpyje) suvažiuos keturi elektriniai traukiniai.... Tikriausiai nesuklydau ?
    Ar visi jie bus dviaukščiai, dar galima spėlioti. Bet įdomiau kitas dalykas - šiuo metu(tikriausiai visą artėjančią vasarą?) stotyje veikia tik trys keliai ir du aklikeliai. Visi jei elektrifikuoti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    kioskelio tipo paviljonas, kuriame dar prieš kelis metus išvažiuoant būdavo galima atsigerti kavos, pasistiprinti dešrainiu ar sotesniu patiekalu (dirbdavo per naktį). Dabar jie atsidaro 6h ryto (nedarbo dienomis dar vėliau)
    Aš irgi nepatenkintas tuo, kad jis nedirba. Jis lyg išvis buvo nustojęs dirbti kokį mėnesį ar panšiai, gal pasikeitė savininkai? Labai patogus kioskas buvo ankstyvam rytui užkąst.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    4 val.52 min. ryto Kaunas dar miega, bet aš šiandien atsikėliau ir tokiu laiku išvykstančiu traukiniu E872 susiruošiau į kelionę. Aišku, ne į Vilnių - arčiau...
    Kai tik atėjau į Kauno geležinkelio stotį, buvo kažkur apie 4:20-4:30h. Tuo metu per stotį iš Mauručių į Palemoną važiavo ilgas prekinis sąstatas, traukiamas dviejų manevrinių TEM-TMH. Numeriai 7 ir 11. Tokios prekinio traukinio traukos dar nebuvau matęs. Kažkiek vėliau Palemono link nuvažiavo kitas prekinis traukinys, netgi kokią minutę užlaikė elektrinį. O trečiu ar ketvirtu keliu(gerai nepastebėjau) važiavo jau retenybe tapęs kitas manevrinis šilumvežis - TEM2 (jau galvojau, kad Kaune tokių važinėjančių nėra). Numeris lygtai 2760. Dar viena su traukiniais susijusi "seansacija" - 4:52 h. į Vilnių maršrutu Nr.872 jau ne ER9M, o dviaukštis Nr.10 (gretimame aklikelyje stovėjo kitas dviaukštis, Nr3, kuris išvažiavo vėliau - 5:32h).
    Keleivių 4:52h traukinyje iš Kauno išvažiavo gal būt penki, kal vienu ar dviem daugiau... Tai jau gal stebėtis nereikėtų, nors didžiai nustebau, kad stoties prieigose tokiu laiku jau nedirba nė vienas kioskelio tipo paviljonas, kuriame dar prieš kelis metus išvažiuoant būdavo galima atsigerti kavos, pasistiprinti dešrainiu ar sotesniu patiekalu (dirbdavo per naktį). Dabar jie atsidaro 6h ryto (nedarbo dienomis dar vėliau), o stoties viduje esanti kavinė darbą pradeda 10 val., kai jau būna išvažiavę ir atvažiavę nemažai traukinių...

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kauno lokomotyvų depo archyvas.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
    Na pats kraštinis kelias turėjo labai mažai panaudos, tai manau jų sprendimas yra jį nuardyti ir visą tolimąjį stoties krašta paskirt railbalticai.
    Tame kraštiniame stovėdavo vagonai , kelio technika ir panašiai. Žinoma ne visada , bet jį kaip ir skirstymo - manevravimo darbams naudodavo.

    Komentuoti:


  • TheCoach
    replied
    Na pats kraštinis kelias turėjo labai mažai panaudos, tai manau jų sprendimas yra jį nuardyti ir visą tolimąjį stoties krašta paskirt railbalticai.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    O tai ir anksčiau buvo laisva teritorija stotyje naujiems bėgiams tiesti?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    RailBaltica čia bus.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Čia keičia pabėgius ar tiesia "Railbaltica" kelią?

    Komentuoti:

Working...
X