Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mantukas05
    replied
    Klausimukas žinovams. O kur jau dingo visi 2m62 , m62 ,tem2 iš Kauno? Stotyje dar jų buvo ,bet jau tuščia... Beliko tose vietose Pesos ir DR1A , kurios kursuoja į Šiaulius , Kazlų Rūdą , Kybartus.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    [URL=http://s003.radikal.ru/i202/1506/c6/e3868b31c501.jpg] (...)
    Ir naujas maršrutas iš Kauno. Į Stasylas per Rūdiškes. (...)
    Atvaizdas
    Panašaus jumoro ant DR1A prifotkinti būtų galima daug. Man labai viliojančiai taip atrodydavo ant tokių traukinių Kaune ir Kazlų rūdoje paamtyti užrašai į Valkininkus.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied








    Ir naujas maršrutas iš Kauno. Į Stasylas per Rūdiškes.



    Komentuoti:


  • Zorro
    replied










    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kauno stotyje.











    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Kauno geležinkelio st. Tarpukaris

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Aš tuo pirmame perone esančiu kavos aparatu pirmą kartą pasinaudojau prieš kokias dvi savaites. Per tą laiką pasinaudojau ne kartą. Sugalvota gerai. bet, manau, kažin ar dėl RB-1 keleivių - lenkiškas traukinys traukinys be rudens neatvažiuos. Kauno stotyje vaizdas lyg jau laukiama atvykstant 1435mm vėžės traukinio, užtai kitokie vaizdeliai Marijampolėje - tokių bėgių dar nėra kokius 5 km (beveik per visą miestą).
    Tas automatas patogus važiuojantiems tiek į Vilnių, tiek kitur.
    Beje, kavos automatas dar yra Kazlų Rūdos stoties keleivių salėje.
    Nuo Mauručių iki Veiverių abejų pervažų ir toliau vaizdas taip pat,kad laukiama 1435mm traukinio. Aplinka sutvarkyta , gerbuvio darbai atlikti , išvežtos šiukšlės ir tos pervažos atrodo , lyg atnaujintos būtų.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Kavos aparatai yra ne tik Kauno stoties perone, bet ir laukiamojoje saleje. Paminejus Kazlu Ruda reikia pamineti ,kad kazlu Rudoje daznai piigelius prarija.. o vat Kitsiskiu gelezinkelio stotyje aparatas veikia gerai.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Šiandien pastebėjau, kad pirmame perone , prie pirmo kelio , prie požeminės perėjos pastatyti nauji saldainių , užkandžių , limonadų pardavimo automatas , taip pat šalia jo tik kavos aparatas. Matomai dėl RB1 būsimų turistų (jei tokių bus). Kainos juose kaip ir visi suprantate.

    Manau , jau seniai galėjo būti tokie dalykai įgyvendinti paprastiems lietuviams.
    Aš tuo pirmame perone esančiu kavos aparatu pirmą kartą pasinaudojau prieš kokias dvi savaites. Per tą laiką pasinaudojau ne kartą. Sugalvota gerai. bet, manau, kažin ar dėl RB-1 keleivių - lenkiškas traukinys traukinys be rudens neatvažiuos. Kauno stotyje vaizdas lyg jau laukiama atvykstant 1435mm vėžės traukinio, užtai kitokie vaizdeliai Marijampolėje - tokių bėgių dar nėra kokius 5 km (beveik per visą miestą).
    Tas automatas patogus važiuojantiems tiek į Vilnių, tiek kitur.
    Beje, kavos automatas dar yra Kazlų Rūdos stoties keleivių salėje.
    Paskutinis taisė Vitas; 2015.05.27, 08:44. Priežastis: papildymas

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Šiandien pastebėjau,kad pirmame perone , prie pirmo kelio , prie požeminės perėjos pastatyti nauji saldainių , užkandžių , limonadų pardavimo automatas , taip pat šalia jo tik kavos aparatas. Matomai dėl RB1 būsimų turistų (jei tokių bus). Kainos juose kaip ir visi suprantate.

    Manau , jau seniai galėjo būti tokie alykai įgyvendinti paprastiems lietuviams.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Šio ryto darbai Kauno stotyje. 5-oje nuotraukoje matosi atvaryti pora TEM 2. Savaitgalį jų vietoje buvo TEM TMH - Gintaras663 foto žiūrėkite.











    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
    Jau 25 metai prabėgo po Nepriklausomybės atkūrimo, sakykit ar jau galima iš Kauno geležinkelio stoties nusigauti nors į Varšuvą be persėdimo
    Negi apie RB negirdėjai, ko pasekoje negirdėjai, kad nėra vėžės, kad fiziškai be persėdimų net įmanoma būtų
    Metų bėgyje jau galima tikėtis to.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
    Jau 25 metai prabėgo po Nepriklausomybės atkūrimo, sakykit ar jau galima iš Kauno geležinkelio stoties nusigauti nors į Varšuvą be persėdimo, ar aplamai galima nusipirkti traukinio bilietą Europos link. Be vietinių šalies maršrutų ir kelionių pas slavus tvarkaraščiuose nieko nerandu.
    Kiek žinau ne.

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Jau 25 metai prabėgo po Nepriklausomybės atkūrimo, sakykit ar jau galima iš Kauno geležinkelio stoties nusigauti nors į Varšuvą be persėdimo, ar aplamai galima nusipirkti traukinio bilietą Europos link. Be vietinių šalies maršrutų ir kelionių pas slavus tvarkaraščiuose nieko nerandu.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Haski Rodyti pranešimą
    Sveikas, seniai buvau Kauno stoty, gal turi nuotraukų to ketvirto perono? Iš paskiausių nuotraukų tai tik 3 peroną mačiau, ir... kaip jį perkėlė? Kaip įkišo dar vieną kelią tarp 3 ir 4 kelių??
    Rašiau skubėdamas, tai supainiojau 3 ir 4...
    Anksčiau tarp 4 ir 6 kelių (5 kelio nebuvo) egzistavusio 3 perono jau nėra, bet daug metų jis matytas, tai jis iliuzijose kažkaip lieka ir naująjį nesunku pavadinti tolesniu ketvirtu, iš tikrųjų - skaičiuojant nuo stoties rūmų jis yra trečias... Gal būt išardyto perono sąskaita ir pavyko tarp 2 ir naujojo perono palikti 3 ir 4 kelius, nutiesti 5 (1520 mm) ir 6 (1435 mm) kelius. 7 kelias (1435 mm) yra kitoje naujojo perono pusėje, toliau (jau tik tame gali link tunelio) dar nyra 1520 mm aklikelis.
    Nuotraukų dar neturiu

    Komentuoti:


  • Haski
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Tarp 6 ir 7 kelių (su 1435 mm vėže) esančiame naujajame 4-ame perone jau yra naujos informacinės švieslentės. Kol kas jos rodo tik laiką.
    Sveikas, seniai buvau Kauno stoty, gal turi nuotraukų to ketvirto perono? Iš paskiausių nuotraukų tai tik 3 peroną mačiau, ir... kaip jį perkėlė? Kaip įkišo dar vieną kelią tarp 3 ir 4 kelių??

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Tarp 6 ir 7 kelių (su 1435 mm vėže) esančiame naujajame 3-ame perone jau yra naujos informacinės švieslentės. Kol kas jos rodo tik laiką.
    Paskutinis taisė Vitas; 2015.03.06, 09:17.

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Parašė pashkiss Rodyti pranešimą
    DR'o "galvos" skirtingos?
    Taip, buvo 283/298/289 lygtais
    Paskutinis taisė Gintaras663; 2015.02.13, 21:43.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė pashkiss Rodyti pranešimą
    DR'o "galvos" skirtingos?
    Taip, nes originaliai jie 6 vagonų, o perskyrus į trivagonius liko viena motorinė, ir kitame gale su valdymo kabina, perdarytas iš prikabinamo.

    Komentuoti:


  • pashkiss
    replied
    DR'o "galvos" skirtingos?

    Komentuoti:

Working...
X