Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Linas
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Neskubėkite manęs užsipulti, tik peržvelgiau www.maps.lt Kauno Amalių mikrorajoną. Tą pervažą kertą Ateities pl. — viena pagrindinių miesto gatvių. Net keista, kad ten yra vieno lygio pervaža. Su ta stotele yra du variantai: lengviausias — panaikinti visiškai; sunkesnis ir ilgesnis — išsaugoti ir populiarinti. Kiek matau žemėlapyje, aplink stotelę mažai gyvenamųjų namų, bet netoliese yra įmonė "Kauno keliai". Galbūt būtų naudos, jeigu traukiniai stotų tik anksti ryte ir po pietų, kai žmonės važiuoja į/iš darbo? O gal pasiūlyti verslininkams netoliese sklypų, kad šie statytų gyvenamus namus? Nežinau tos vietos triukšmo ir užterštumo lygio, gal ir nekokia idėja, bet geografiškai vieta turėtų lyg ir nieko. O gal nelabai?
    Prie Amalių stotelės yra gana daug daugiabučių namų, tačiau, norint, kad būtų populiarus traukinys, reikėtų, kad jis čia stotų gana dažnai, nes dabar daugelis atvažiuoja 39 autobusu arba troleibusais (vienos stotelės atstumu). Aišku, būtina sąlyga, kad traukinys važiuotų iki Kauno centrinės stoties, nes Kaunas-1 tikrai niekas nepersėdinės.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kiek man tenka vaziuoti, Amaliuose ilipa ir islipa vos 0-3 zmones vidutiniskai. Amaliu stotele ne kur nors uzkampyje Lietuvos. O ja prakstiskai niekas nesinaudoja. Tai kam ji reikalinga? Galu gale yra alternatyva - miesto autobusai ir troleibusai nuvykti tiems keliems keleiviams iki Kaunas -1 stoties. Amaliu pervazoje (abejose jos pusese ir yra Amaliu peronai) piko metu susidaro spustys net ir nevaziuojant traukiniui. Sustojus traukiniui, pervaza buvna uzdaryta apie 3-5 min. O tai piko metu sugeneruoja milziniska automobiliu spusti.
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Alternatyva VT, tai čia nebent Palemonui. Man tai labai neskaudėtų, jei liktų abi stotelės, tačiau kam be didelio reikalo lėtinti traukinį? Be to, manau yra tam tikros taisyklės, kas kiek km turi būti stotis. Taip pat kolega aprašė ir Amalių pervažos problemą.
    Neskubėkite manęs užsipulti, tik peržvelgiau www.maps.lt Kauno Amalių mikrorajoną. Tą pervažą kertą Ateities pl. — viena pagrindinių miesto gatvių. Net keista, kad ten yra vieno lygio pervaža. Su ta stotele yra du variantai: lengviausias — panaikinti visiškai; sunkesnis ir ilgesnis — išsaugoti ir populiarinti. Kiek matau žemėlapyje, aplink stotelę mažai gyvenamųjų namų, bet netoliese yra įmonė "Kauno keliai". Galbūt būtų naudos, jeigu traukiniai stotų tik anksti ryte ir po pietų, kai žmonės važiuoja į/iš darbo? O gal pasiūlyti verslininkams netoliese sklypų, kad šie statytų gyvenamus namus? Nežinau tos vietos triukšmo ir užterštumo lygio, gal ir nekokia idėja, bet geografiškai vieta turėtų lyg ir nieko. O gal nelabai?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Paaiškinkite man paprastais žodžiais kaip ne kauniečiui: kodėl negali likti ir Petrašiūnų (Kaunas1), ir Amalių stotelės? Tik jose stotų vien lėtieji traukiniai, kurie ir taip stoja visose stotelėse. Juk ir dabar Amalių stotelėje gal tik kokie 3 traukiniai testoja. Nežinau kiek tai realu, bet tai būtų dalinė alternatyva Kauno VT, ir leistų kauniečiams iš Petrašiūnų, Amalių ir Palemono greitai pasiekti miesto centrą.
    Alternatyva VT, tai čia nebent Palemonui. Man tai labai neskaudėtų, jei liktų abi stotelės, tačiau kam be didelio reikalo lėtinti traukinį? Be to, manau yra tam tikros taisyklės, kas kiek km turi būti stotis. Taip pat kolega aprašė ir Amalių pervažos problemą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kiek man tenka vaziuoti, Amaliuose ilipa ir islipa vos 0-3 zmones vidutiniskai. Amaliu stotele ne kur nors uzkampyje Lietuvos. O ja prakstiskai niekas nesinaudoja. Tai kam ji reikalinga? Galu gale yra alternatyva - miesto autobusai ir troleibusai nuvykti tiems keliems keleiviams iki Kaunas -1 stoties. Amaliu pervazoje (abejose jos pusese ir yra Amaliu peronai) piko metu susidaro spustys net ir nevaziuojant traukiniui. Sustojus traukiniui, pervaza buvna uzdaryta apie 3-5 min. O tai piko metu sugeneruoja milziniska automobiliu spusti.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    LG galėtų padaryti apklausėlę, kur kauniečiai labiau pageidautų turėti stotelę (Petrašiūnuose ar Amaliuose). Kad ir savo tinklapyje. O aš pats tai visom keturiom už Petrašiūnus, 5 minutės kopimo į kalną ir geriausias susisiekimas su visais Kauno galais nuo 6 ojo forto stotelių Tik gal ne visi supranta, kad čia reikia lipt į kalną, dažniausiai vienas lipdavau.
    Paaiškinkite man paprastais žodžiais kaip ne kauniečiui: kodėl negali likti ir Petrašiūnų (Kaunas1), ir Amalių stotelės? Tik jose stotų vien lėtieji traukiniai, kurie ir taip stoja visose stotelėse. Juk ir dabar Amalių stotelėje gal tik kokie 3 traukiniai testoja. Nežinau kiek tai realu, bet tai būtų dalinė alternatyva Kauno VT, ir leistų kauniečiams iš Petrašiūnų, Amalių ir Palemono greitai pasiekti miesto centrą.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    LG galėtų padaryti apklausėlę, kur kauniečiai labiau pageidautų turėti stotelę (Petrašiūnuose ar Amaliuose). Kad ir savo tinklapyje. O aš pats tai visom keturiom už Petrašiūnus, 5 minutės kopimo į kalną ir geriausias susisiekimas su visais Kauno galais nuo 6 ojo forto stotelių Tik gal ne visi supranta, kad čia reikia lipt į kalną, dažniausiai vienas lipdavau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Geriau jau Amalius panaikintu. Ir automobiliu eimsui butu geriau. Kaunas-1 yra gerokai patogesneje vietoje, geras susisiekimas troleibusais. Pervadintu i "Petrasiunus" ir paliktu stotele... Beje, senuose zemelapiuose aptikau stotele Petrasiunai tarp Amaliu ir tunelio.

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Galbūt reikalingas kaip rezervinis kelias šalia tunelio, jei pvz. greitai prireiktų atlaisvinti kelią gaisriniam traukiniui.
    šiaip nepertoliausiai eina dvikelis, tai tavo teorija netiktų

    beje kaunas1 pagal projekta ir naikinsis, bent kolkas
    Paskutinis taisė ivas; 2009.10.04, 13:32.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    O kokia prasmė tai daryti?
    Galbūt reikalingas kaip rezervinis kelias šalia tunelio, jei pvz. greitai prireiktų atlaisvinti kelią gaisriniam traukiniui.

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    O kokia prasmė tai daryti?
    darant privažiavima teko jį išardyti, tiklsiau tai kas buvo iš jo, o pagal projekta reik atstatyti.
    Prasmės reik eit ieškot į LG

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    stai kaip atrodo gretbegis:
    Paskutinis taisė dariuks; 2009.10.03, 22:25.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Ar man tik susidarė vaizdas, ar tunelyje tikrai nutiesti trumpabėgiai..? Ir jei taip, tai kodėl ne ilgabėgiai ?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė ivas Rodyti pranešimą
    iki tupiko, kuris yra nusileidus nuo uošvės liežuvio
    O kokia prasmė tai daryti?

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    Parašė ivas Rodyti pranešimą
    nesutikčiau

    kolegos filmuota medžiaga
    http://www.youtube.com/watch?v=J_DsmZWPlTQ
    paziurejau ir temaciau kontrabegi.
    nors... gal kalbininkai ji irgi gretbegiu vadina.
    siaip tai gretbegis iesmuose montuojamas jis beveik lieciasi su rato vidine puse, neduodamas laisvumo jiems, kad nuo begiu nenuvaziuotu. o cia tarpas ganetinai didelis. siandien nufotografuosiu link Baisogalos nulekes ir idesiu gretbegio nuotrauku, kad pamatytumet skirtumus.

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    http://www.miestai.net/forumas/album...pictureid=4175

    Nejaugi atnaujina tunelio aplinkelį?
    iki tupiko, kuris yra nusileidus nuo uošvės liežuvio

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    http://www.miestai.net/forumas/album...pictureid=4175

    Nejaugi atnaujina tunelio aplinkelį?

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė RAW Rodyti pranešimą
    Gretbėgis turi visai kitą reikšmę ir konstruojamas iešmuose
    nesutikčiau

    kolegos filmuota medžiaga
    http://www.youtube.com/watch?v=J_DsmZWPlTQ

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Gretbėgis turi visai kitą reikšmę ir konstruojamas iešmuose

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    cia apsauginiai kontrabegiai.
    lietuviškaiu gal būtų gretbėgis

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    ne, vistik del kontrabegio. gelzbetoniniai pabegiai buna vienodo dydzio. mediniu galima ivairiu prigamint. tai ir deda juos ant tiltu, viaduku, po iesmais, tunelyje.
    Ir mažo spindulio kreivėse, kur bėgius reikia pritvirtinti didesniu atstumu vieną nuo kito.

    Komentuoti:

Working...
X