Tarpukaris apie (1930-1939 m.)
http://www.epaveldas.lt
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąKauno geležinkelio stoties perone, kairėje pusėje (jeigu eiti prie elektrinių traukinių 11 ir 12 kelių) yra senas pastatas (gal sandėliai kažkokie ar kažkas panašaus). Neseniai pastebėjau, kad ant to pastato sienos, kuri nukreipta į geležinkelį, yra pritvirtintas ruporas, ir per tą ruporą vyksta "skaičiavimas", iš eilės vardinami skaičiai. Kai praeitą šeštadienį, 2017-10-07, grįžau iš Vilniaus, buvo "priskaičiuota" iki 240 tūkstančių ir kažkiek ten vienetų.
Noriu paklausti, gal kas žino, kokia čia "instaliacija" ar "performansas", ir kas tai padarė?
Tą ruporą ir aš mačiau, "skaičiavimą" girdėjau. Tačiau ruporo tikslai liko nežinomi.
Komentuoti:
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąKauno geležineklio stoties perone, kairėje pusėje (jeigu eiti prie elektrinių traukinių 11 ir 12 kelių) yra senas pastatas (gal sandėliai kažkokie ar kažkas panašaus). Neseniai pastebėjau, kad ant to pastato sienos, kuri nukreipta į geležineklį, yra pritvirtintas ruporas, ir per tą ruporą vyksta "skaičiavimas", iš eilės vardinami skaičiai. Kai praeitą šeštadienį, 2017-10-07, grįžau iš Vilniaus, buvo "priskaičiuota" iki 240 tūkstančių ir kažkiek ten vienetų.
Noriu paklausti, gal kas žino, kokia čia "instaliacija" ar "performansas", ir kas tai padarė?
Komentuoti:
-
Kauno geležineklio stoties perone, kairėje pusėje (jeigu eiti prie elektrinių traukinių 11 ir 12 kelių) yra senas pastatas (gal sandėliai kažkokie ar kažkas panašaus). Neseniai pastebėjau, kad ant to pastato sienos, kuri nukreipta į geležineklį, yra pritvirtintas ruporas, ir per tą ruporą vyksta "skaičiavimas", iš eilės vardinami skaičiai. Kai praeitą šeštadienį, 2017-10-07, grįžau iš Vilniaus, buvo "priskaičiuota" iki 240 tūkstančių ir kažkiek ten vienetų.
Noriu paklausti, gal kas žino, kokia čia "instaliacija" ar "performansas", ir kas tai padarė?
Komentuoti:
-
„Pašaliniams įeiti griežtai draudžiama“: ekskursija į Kauno geležinkelio bunkerį ir lokomotyvų dirbtuves
Užrašas „pašaliniams įeiti draudžiama“ veikia lyg magnetas – tokias vietas norisi išvysti savo akimis. Būtent tokią progą – patekti ten, kur anksčiau pašaliniams patekti būdavo draudžiama rugpjūčio 28 d. – rugsėjo 3 d. pasiūlė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“.
Šiemet Geležinkeliečio dienos proga įmonė nusprendė padovanoti galimybę visiems norintiems nemokamai aplankyti iki šiol pašalinėms akims niekada neatvertas įmonės teritorijas ir objektus Vilniuje, Kaune, Šiauliuose. Smalsuoliams tereikėjo iš anksto užsiregistruoti internetu.
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąPaskutiniu metu, ypač savaitgaliais prieš 12h dienos metu būna sustabdytas 2M62M su sąstatu stotyje,kurio tempiami vagonai lieka stovėti net ant tilto,kažin dėl kokių priežaščių?
Komentuoti:
-
Paskutiniu metu,ypač savaitgaliais prieš 12h dienos metu būna sustabdytas 2M62M su sąstatu stotyje,kurio tempiami vagonai lieka stovėti net ant tilto,kažin dėl kokių priežaščių?
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąSestadieni vykusioje gelezinkelieciu sventeje buvo neiprastas reginys,11ame kelyje stovejo du EJ-575 trivagoniai. Vadinasi zmones buvo paleidziami ne ant perono,o turejo lipti zemiau.Paskutinis taisė Vitas; 2016.08.30, 09:58.
Komentuoti:
-
Sestadieni vykusioje gelezinkelieciu sventeje buvo neiprastas reginys,11ame kelyje stovejo du EJ-575 trivagoniai. Vadinasi zmones buvo pqleidziami ne ant perono,o turejo lipti zemiau.
Komentuoti:
-
Šilumvežių dideli remontai atliekami tik Vilniuje, kur 1435mm nėra nutiestas, todėl kilnojimas yra vienintelis variantas.
Komentuoti:
-
Tais pačiais bėgiais (1435mm) atriedėti iš ten , kur jie gali atriedėti , nežinau tiksliai iš kur
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąVakar (antradienį, gruodžio 22 d.) Kauno geležinkelio stotyje nuo 1520 mm ant 1435 mm vežimėlių perkeltas šilumvežis M62 (spalvos - LG traukos riedmenims papilitusios raudona-pilka). Apie 12h dienos 1520 mm vežimėliai dar stovėjo, o keliamąjį kraną manevrinis šilumvežis jau vežė į vadinamą žemutinę stotį (į Šančius), darbininkai dar dirbo kai kuriuos prijungimo darbus. Šiandien (gruodžio 23 d.) rytą šilumvežis dar stovėjo. Deja, nuo stoties rūmų 9pirmojo perono) užstotas vagonų.
Aišku, kad netruks išvažiuoti į Šeštokus ar Mockavą.
Komentuoti:
-
Vakar (antradienį, gruodžio 22 d.) Kauno geležinkelio stotyje nuo 1520 mm ant 1435 mm vežimėlių perkeltas šilumvežis M62 (spalvos - LG traukos riedmenims papilitusios raudona-pilka). Apie 12h dienos 1520 mm vežimėliai dar stovėjo, o keliamąjį kraną manevrinis šilumvežis jau vežė į vadinamą žemutinę stotį (į Šančius), darbininkai dar dirbo kai kuriuos prijungimo darbus. Šiandien (gruodžio 23 d.) rytą šilumvežis dar stovėjo. Deja, nuo stoties rūmų 9pirmojo perono) užstotas vagonų.
Aišku, kad netruks išvažiuoti į Šeštokus ar Mockavą.
Komentuoti:
-
Tarp tunelio ir pirmojo pėščiųjų viaduko šiandien dirbo kelio mašina , ekskavatorius , berods buvo kertami medžiai , iškasinėtas gruntas.
Labai neįprastas vaizdelis Kauno - Kybartų traukinių manevravimo kelio pabaigoje.
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąAš taip pat vakar mačiau šį epizodą , tik 7.30h , beto kranai dar buvo tiką užkurtį , tiksliau vienas dirbo , o kitą užkurė man stebint. Paskui apie 11.30h važiavau pro šalį , tai dar technika stovėjo (kranai jau nusileidę ir "supakuoti").
O šį rytą nieko jau nebebuvo.
Tačiau manevravo ER20.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąŠiandien, penktadienį, lapkričio 13 d., dviem pagalbinio traukinio geležinkeliniais kranais tas šilumvežis nuo europinio standarto vežimėlių buvo perkaltas ant rusiškų. Tie du keliamieji kranai stovėjo jau apie 6 val., o ant kitų vežimėlių šilumvežis buvo nuleistas apie 9.30 val. (pasiruošimas truko ilgai ir palyginti vangiai).
O šį rytą nieko jau nebebuvo.
Tačiau manevravo ER20.Paskutinis taisė Mantukas05; 2015.11.14, 08:11.
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą2 ir 3.
Komentuoti:
Komentuoti: