Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • skyrma
    replied
    Gal kas žino kokie darbai vyksta atkarpoje nuo geležinkelio stoties iki tunelio? Prie tunelio nukasta nemaža dalis šlaito.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne visi pervažiuoja. Abu kelia pilnai veikiantys.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Bet į netaisyklingą kelią pervažiuoja ir traukiniai, kurie nestoja Amaliuose. Aš tai akcentavau savo pirminiame pranešime.
    Iš esmės supratau, kodėl tai (pervažiavimas į netaisyklingą kelią) vyksta - dėl RB statybos. O kokios konkrečiai aplinkybės neleidžia važiuoti taisyklingu keliu - neaišku.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi Kauno krypties Amalių platforma išardyta ir visi traukiniai, kurie stoja Amaliuose, stoja prie Vilniaus krypties platformos. RB tiesiama.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Nežinau, ar pataikiau su tema, bet artimesnės neradau.
    Klausimas toks. Kodėl Traukinys Vilnius - Kaunas Palemone (po sustojimo jame) pervažiuoja į netaisyklingą kelią ir juo važiuoja iki pat tunelio?
    Žiūrėjau, bėgiai šioje atkarpoje niekur neišardyti, bet stovi STOP ženklai (tiksliai nežinau, kaip jie vadinasi - raudonas stačiakampis ant metalinio stovo, tvirtinasi prie bėgio), tarp bėgių prikrauta nemažai bėgių.
    Pastebėjau, kad išardytas Amalių paviljonas, bet į netaisyklingą kelią pervažiuoja ir traukiniai, kurie nestoja Amaliuose.
    Dar man pasirodė, kad turbūt išardytas iešmas įvažiavimui į tunelį (tada aišku, kodėl pervažiuoja į netaisyklingą kelią), bet šito tiksliai tvirtinti negaliu, nes ta vieta apsnigta, dar matosi, kad išardytas apsauginis aklakelis prie įvažiavimo į tunelį.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1916 m. gegužės 29 d. Kaizerio sutikimas Kauno geležinkelio stotyje.















    http://studiengruppe.blogspot.com

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1944 m.



    https://www.gettyimages.com

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Gal ne į temą , bet šiandien nuo ryto iki pietų stovėjo automobiliniai vagonai stoties kelyne, kuriame nepasakysiu , bet palikti vieni. Mačiau pravažiuodamas pro šalį. Palemonas užsikimšes?

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Apie 1931-1933 m.

    ebay.com

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Tarpukaris apie (1930-1939 m.)



    http://www.epaveldas.lt

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Tarpukaris apie (1930-1939 m.)



    http://www.epaveldas.lt

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Kauno geležinkelio stoties perone, kairėje pusėje (jeigu eiti prie elektrinių traukinių 11 ir 12 kelių) yra senas pastatas (gal sandėliai kažkokie ar kažkas panašaus). Neseniai pastebėjau, kad ant to pastato sienos, kuri nukreipta į geležinkelį, yra pritvirtintas ruporas, ir per tą ruporą vyksta "skaičiavimas", iš eilės vardinami skaičiai. Kai praeitą šeštadienį, 2017-10-07, grįžau iš Vilniaus, buvo "priskaičiuota" iki 240 tūkstančių ir kažkiek ten vienetų.
    Noriu paklausti, gal kas žino, kokia čia "instaliacija" ar "performansas", ir kas tai padarė?
    Kažkada tuose pastatuose. kurie nuo pirmo perono užstoja 11 ir 12 kelius su juose stovinčiais elektriniais traukiniais, buvo lauko tualetai.
    Tą ruporą ir aš mačiau, "skaičiavimą" girdėjau. Tačiau ruporo tikslai liko nežinomi.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Kauno geležineklio stoties perone, kairėje pusėje (jeigu eiti prie elektrinių traukinių 11 ir 12 kelių) yra senas pastatas (gal sandėliai kažkokie ar kažkas panašaus). Neseniai pastebėjau, kad ant to pastato sienos, kuri nukreipta į geležineklį, yra pritvirtintas ruporas, ir per tą ruporą vyksta "skaičiavimas", iš eilės vardinami skaičiai. Kai praeitą šeštadienį, 2017-10-07, grįžau iš Vilniaus, buvo "priskaičiuota" iki 240 tūkstančių ir kažkiek ten vienetų.
    Noriu paklausti, gal kas žino, kokia čia "instaliacija" ar "performansas", ir kas tai padarė?
    Meninis performansas. Apačioje ruporo parašyta ir autoriaus pavardė. O skaičiuoja tremtinius.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Kauno geležineklio stoties perone, kairėje pusėje (jeigu eiti prie elektrinių traukinių 11 ir 12 kelių) yra senas pastatas (gal sandėliai kažkokie ar kažkas panašaus). Neseniai pastebėjau, kad ant to pastato sienos, kuri nukreipta į geležineklį, yra pritvirtintas ruporas, ir per tą ruporą vyksta "skaičiavimas", iš eilės vardinami skaičiai. Kai praeitą šeštadienį, 2017-10-07, grįžau iš Vilniaus, buvo "priskaičiuota" iki 240 tūkstančių ir kažkiek ten vienetų.
    Noriu paklausti, gal kas žino, kokia čia "instaliacija" ar "performansas", ir kas tai padarė?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Pašaliniams įeiti griežtai draudžiama“: ekskursija į Kauno geležinkelio bunkerį ir lokomotyvų dirbtuves

    Užrašas „pašaliniams įeiti draudžiama“ veikia lyg magnetas – tokias vietas norisi išvysti savo akimis. Būtent tokią progą – patekti ten, kur anksčiau pašaliniams patekti būdavo draudžiama rugpjūčio 28 d. – rugsėjo 3 d. pasiūlė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“.

    Šiemet Geležinkeliečio dienos proga įmonė nusprendė padovanoti galimybę visiems norintiems nemokamai aplankyti iki šiol pašalinėms akims niekada neatvertas įmonės teritorijas ir objektus Vilniuje, Kaune, Šiauliuose. Smalsuoliams tereikėjo iš anksto užsiregistruoti internetu.


    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Paskutiniu metu, ypač savaitgaliais prieš 12h dienos metu būna sustabdytas 2M62M su sąstatu stotyje,kurio tempiami vagonai lieka stovėti net ant tilto,kažin dėl kokių priežaščių?
    Gal būt tas 2M62 su sąstatu praleidžia 12:08h išvykstantį greitąjį elektrinį Nr 830 (kad jam nesimaišytų kelyje į Vilnių)...

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Paskutiniu metu,ypač savaitgaliais prieš 12h dienos metu būna sustabdytas 2M62M su sąstatu stotyje,kurio tempiami vagonai lieka stovėti net ant tilto,kažin dėl kokių priežaščių?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Sestadieni vykusioje gelezinkelieciu sventeje buvo neiprastas reginys,11ame kelyje stovejo du EJ-575 trivagoniai. Vadinasi zmones buvo paleidziami ne ant perono,o turejo lipti zemiau.
    Žmonės buvo paleidžiami 3 kelyje, ant perono, o į užimtą 11 kelią traukinys numanevravo be keleivių. 3 kelią reikėjo palaisvinti kitiems traukiniams.
    Paskutinis taisė Vitas; 2016.08.30, 09:58.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Sestadieni vykusioje gelezinkelieciu sventeje buvo neiprastas reginys,11ame kelyje stovejo du EJ-575 trivagoniai. Vadinasi zmones buvo pqleidziami ne ant perono,o turejo lipti zemiau.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Šilumvežių dideli remontai atliekami tik Vilniuje, kur 1435mm nėra nutiestas, todėl kilnojimas yra vienintelis variantas.

    Komentuoti:

Working...
X