Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoLiet
    replied
    Tarpukaris apie (1930-1939 m.)



    http://www.epaveldas.lt

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Tarpukaris apie (1930-1939 m.)



    http://www.epaveldas.lt

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Kauno geležinkelio stoties perone, kairėje pusėje (jeigu eiti prie elektrinių traukinių 11 ir 12 kelių) yra senas pastatas (gal sandėliai kažkokie ar kažkas panašaus). Neseniai pastebėjau, kad ant to pastato sienos, kuri nukreipta į geležinkelį, yra pritvirtintas ruporas, ir per tą ruporą vyksta "skaičiavimas", iš eilės vardinami skaičiai. Kai praeitą šeštadienį, 2017-10-07, grįžau iš Vilniaus, buvo "priskaičiuota" iki 240 tūkstančių ir kažkiek ten vienetų.
    Noriu paklausti, gal kas žino, kokia čia "instaliacija" ar "performansas", ir kas tai padarė?
    Kažkada tuose pastatuose. kurie nuo pirmo perono užstoja 11 ir 12 kelius su juose stovinčiais elektriniais traukiniais, buvo lauko tualetai.
    Tą ruporą ir aš mačiau, "skaičiavimą" girdėjau. Tačiau ruporo tikslai liko nežinomi.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Kauno geležineklio stoties perone, kairėje pusėje (jeigu eiti prie elektrinių traukinių 11 ir 12 kelių) yra senas pastatas (gal sandėliai kažkokie ar kažkas panašaus). Neseniai pastebėjau, kad ant to pastato sienos, kuri nukreipta į geležineklį, yra pritvirtintas ruporas, ir per tą ruporą vyksta "skaičiavimas", iš eilės vardinami skaičiai. Kai praeitą šeštadienį, 2017-10-07, grįžau iš Vilniaus, buvo "priskaičiuota" iki 240 tūkstančių ir kažkiek ten vienetų.
    Noriu paklausti, gal kas žino, kokia čia "instaliacija" ar "performansas", ir kas tai padarė?
    Meninis performansas. Apačioje ruporo parašyta ir autoriaus pavardė. O skaičiuoja tremtinius.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Kauno geležineklio stoties perone, kairėje pusėje (jeigu eiti prie elektrinių traukinių 11 ir 12 kelių) yra senas pastatas (gal sandėliai kažkokie ar kažkas panašaus). Neseniai pastebėjau, kad ant to pastato sienos, kuri nukreipta į geležineklį, yra pritvirtintas ruporas, ir per tą ruporą vyksta "skaičiavimas", iš eilės vardinami skaičiai. Kai praeitą šeštadienį, 2017-10-07, grįžau iš Vilniaus, buvo "priskaičiuota" iki 240 tūkstančių ir kažkiek ten vienetų.
    Noriu paklausti, gal kas žino, kokia čia "instaliacija" ar "performansas", ir kas tai padarė?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Pašaliniams įeiti griežtai draudžiama“: ekskursija į Kauno geležinkelio bunkerį ir lokomotyvų dirbtuves

    Užrašas „pašaliniams įeiti draudžiama“ veikia lyg magnetas – tokias vietas norisi išvysti savo akimis. Būtent tokią progą – patekti ten, kur anksčiau pašaliniams patekti būdavo draudžiama rugpjūčio 28 d. – rugsėjo 3 d. pasiūlė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“.

    Šiemet Geležinkeliečio dienos proga įmonė nusprendė padovanoti galimybę visiems norintiems nemokamai aplankyti iki šiol pašalinėms akims niekada neatvertas įmonės teritorijas ir objektus Vilniuje, Kaune, Šiauliuose. Smalsuoliams tereikėjo iš anksto užsiregistruoti internetu.


    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Paskutiniu metu, ypač savaitgaliais prieš 12h dienos metu būna sustabdytas 2M62M su sąstatu stotyje,kurio tempiami vagonai lieka stovėti net ant tilto,kažin dėl kokių priežaščių?
    Gal būt tas 2M62 su sąstatu praleidžia 12:08h išvykstantį greitąjį elektrinį Nr 830 (kad jam nesimaišytų kelyje į Vilnių)...

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Paskutiniu metu,ypač savaitgaliais prieš 12h dienos metu būna sustabdytas 2M62M su sąstatu stotyje,kurio tempiami vagonai lieka stovėti net ant tilto,kažin dėl kokių priežaščių?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Sestadieni vykusioje gelezinkelieciu sventeje buvo neiprastas reginys,11ame kelyje stovejo du EJ-575 trivagoniai. Vadinasi zmones buvo paleidziami ne ant perono,o turejo lipti zemiau.
    Žmonės buvo paleidžiami 3 kelyje, ant perono, o į užimtą 11 kelią traukinys numanevravo be keleivių. 3 kelią reikėjo palaisvinti kitiems traukiniams.
    Paskutinis taisė Vitas; 2016.08.30, 09:58.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Sestadieni vykusioje gelezinkelieciu sventeje buvo neiprastas reginys,11ame kelyje stovejo du EJ-575 trivagoniai. Vadinasi zmones buvo pqleidziami ne ant perono,o turejo lipti zemiau.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Šilumvežių dideli remontai atliekami tik Vilniuje, kur 1435mm nėra nutiestas, todėl kilnojimas yra vienintelis variantas.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Tais pačiais bėgiais (1435mm) atriedėti iš ten , kur jie gali atriedėti , nežinau tiksliai iš kur

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Yra alternatyva?

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Vakar (antradienį, gruodžio 22 d.) Kauno geležinkelio stotyje nuo 1520 mm ant 1435 mm vežimėlių perkeltas šilumvežis M62 (spalvos - LG traukos riedmenims papilitusios raudona-pilka). Apie 12h dienos 1520 mm vežimėliai dar stovėjo, o keliamąjį kraną manevrinis šilumvežis jau vežė į vadinamą žemutinę stotį (į Šančius), darbininkai dar dirbo kai kuriuos prijungimo darbus. Šiandien (gruodžio 23 d.) rytą šilumvežis dar stovėjo. Deja, nuo stoties rūmų 9pirmojo perono) užstotas vagonų.
    Aišku, kad netruks išvažiuoti į Šeštokus ar Mockavą.
    Ar jiem juos apsimoka kilnoti nuo vienos vėžės į kitą ir atvirkščiai?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Vakar (antradienį, gruodžio 22 d.) Kauno geležinkelio stotyje nuo 1520 mm ant 1435 mm vežimėlių perkeltas šilumvežis M62 (spalvos - LG traukos riedmenims papilitusios raudona-pilka). Apie 12h dienos 1520 mm vežimėliai dar stovėjo, o keliamąjį kraną manevrinis šilumvežis jau vežė į vadinamą žemutinę stotį (į Šančius), darbininkai dar dirbo kai kuriuos prijungimo darbus. Šiandien (gruodžio 23 d.) rytą šilumvežis dar stovėjo. Deja, nuo stoties rūmų 9pirmojo perono) užstotas vagonų.
    Aišku, kad netruks išvažiuoti į Šeštokus ar Mockavą.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Tarp tunelio ir pirmojo pėščiųjų viaduko šiandien dirbo kelio mašina , ekskavatorius , berods buvo kertami medžiai , iškasinėtas gruntas.
    Labai neįprastas vaizdelis Kauno - Kybartų traukinių manevravimo kelio pabaigoje.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Aš taip pat vakar mačiau šį epizodą , tik 7.30h , beto kranai dar buvo tiką užkurtį , tiksliau vienas dirbo , o kitą užkurė man stebint. Paskui apie 11.30h važiavau pro šalį , tai dar technika stovėjo (kranai jau nusileidę ir "supakuoti").
    O šį rytą nieko jau nebebuvo.
    Tačiau manevravo ER20.
    Jau tų kranų ir to šilumvežio nebuvo tos pačios dienos popietę ~15h (kai laukiau traukinio, 15:40h išvykstančio į Kybartus. Tik tos kelio mašinos ant 1435mm bėgių stovėjo).

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Šiandien, penktadienį, lapkričio 13 d., dviem pagalbinio traukinio geležinkeliniais kranais tas šilumvežis nuo europinio standarto vežimėlių buvo perkaltas ant rusiškų. Tie du keliamieji kranai stovėjo jau apie 6 val., o ant kitų vežimėlių šilumvežis buvo nuleistas apie 9.30 val. (pasiruošimas truko ilgai ir palyginti vangiai).
    Aš taip pat vakar mačiau šį epizodą , tik 7.30h , beto kranai dar buvo tiką užkurtį , tiksliau vienas dirbo , o kitą užkurė man stebint. Paskui apie 11.30h važiavau pro šalį , tai dar technika stovėjo (kranai jau nusileidę ir "supakuoti").
    O šį rytą nieko jau nebebuvo.
    Tačiau manevravo ER20.
    Paskutinis taisė Mantukas05; 2015.11.14, 08:11.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Diena tikrai ne fotografavimui , bet netingėjau nuvažiuoti ir porą kadrų įamžinti.
    Stovintis yra M62K - 1614.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas

    (...)
    Šiandien, penktadienį, lapkričio 13 d., dviem pagalbinio traukinio geležinkeliniais kranais tas šilumvežis nuo europinio standarto vežimėlių buvo perkaltas ant rusiškų. Tie du keliamieji kranai stovėjo jau apie 6 val., o ant kitų vežimėlių šilumvežis buvo nuleistas apie 9.30 val. (pasiruošimas truko ilgai ir palyginti vangiai).

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    2 ir 3.
    Tą patvirtinu ir aš. Tik neseniai sužinojau, kad pagal stoties kelių numeraciją tai yra keliai Nr 6 ir 4, nors nuo stoties rūmų jie yra atitinkamai 7 ir 6.

    Komentuoti:

Working...
X