Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gansas
    replied
    Kauno geležinkelio tunelis ---)
    Paskutinis taisė gansas; 2009.10.27, 18:12.

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    kaip pavadinsi, taip nepagadinsi, bile suprantam apie ką šnekam.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė ivas Rodyti pranešimą
    tada viskas gaunasi atvirkščiai nei šnekėta
    Kodėl? Ne. Labai gerai, jei vartojamas lietuviškas atitikmuo, jei tik jis yra. Šiuo atveju yra - gretbėgis. Kontr(a)bėgis - įdomus žodis, nes jo priešdėlis tarptautinės kilmės, o kamienas - lietuviškos kilmės. Gretbėgis - visapusiškai tik lietuviškos kilmės ir jau sudurtinis žodis. Elektroniniame žodyne šio žodžio nėra - bet tai nei patvirtina, nei paneigia, kad tokio žodžio nėra, ar jis yra. Mano nuomone, "gretbėgis" - tinkamas vartoti, logiškas ir gražus žodis

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    "Kontr(a)" - tarptautinis priešdėlis, tinkamas vartoti lietuvių kalboje

    http://www.lkz.lt/startas.htm > "kontrabėgis"

    Žodžio "Gretbėgis" žodynas neranda - matyt šis lietuviškos kilmės naujadaras dar neįvestas į elektroninį žodyną, kuris sukurtas 2008 m.
    tada viskas gaunasi atvirkščiai nei šnekėta

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė ivas Rodyti pranešimą
    Kodėl toks kelio projektas, dar negavau atsakymo, gal dar ką pagausiu, kas galės atsakyti.

    p.s.tuneliu bus greitis ribojamas.
    Kiek žinau, tuneliu visada greitis ribojamas. Iki rekonstrukcijos buvo ribojamas iki 20 ar 30 km/h - nežinau. O dabar kaip bus?

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    O koks skirtumas tarp trumpų ir ilgų bėgių? Ilgesniais galima greičiau važiuot, mažesnis triukšmas?
    Kodėl toks kelio projektas, dar negavau atsakymo, gal dar ką pagausiu, kas galės atsakyti.

    p.s.tuneliu bus greitis ribojamas.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė ivas Rodyti pranešimą
    vis gi gretbėgis, kontrabėgis čia nuo cccp užsilikę
    "Kontr(a)" - tarptautinis priešdėlis, tinkamas vartoti lietuvių kalboje

    http://www.lkz.lt/startas.htm > "kontrabėgis"

    Žodžio "Gretbėgis" žodynas neranda - matyt šis lietuviškos kilmės naujadaras dar neįvestas į elektroninį žodyną, kuris sukurtas 2008 m.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2009.10.05, 20:48.

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    paziurejau ir temaciau kontrabegi.
    nors... gal kalbininkai ji irgi gretbegiu vadina...
    vis gi gretbėgis, kontrabėgis čia nuo cccp užsilikę
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė ivas Rodyti pranešimą
    viskas pagal projektą, trumpų bėgių norėjo LG
    O koks skirtumas tarp trumpų ir ilgų bėgių? Ilgesniais galima greičiau važiuot, mažesnis triukšmas?

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Ar man tik susidarė vaizdas, ar tunelyje tikrai nutiesti trumpabėgiai..? Ir jei taip, tai kodėl ne ilgabėgiai ?
    viskas pagal projektą, trumpų bėgių norėjo LG

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Neskubėkite manęs užsipulti, tik peržvelgiau www.maps.lt Kauno Amalių mikrorajoną. Tą pervažą kertą Ateities pl. — viena pagrindinių miesto gatvių. Net keista, kad ten yra vieno lygio pervaža. Su ta stotele yra du variantai: lengviausias — panaikinti visiškai; sunkesnis ir ilgesnis — išsaugoti ir populiarinti. Kiek matau žemėlapyje, aplink stotelę mažai gyvenamųjų namų, bet netoliese yra įmonė "Kauno keliai". Galbūt būtų naudos, jeigu traukiniai stotų tik anksti ryte ir po pietų, kai žmonės važiuoja į/iš darbo? O gal pasiūlyti verslininkams netoliese sklypų, kad šie statytų gyvenamus namus? Nežinau tos vietos triukšmo ir užterštumo lygio, gal ir nekokia idėja, bet geografiškai vieta turėtų lyg ir nieko. O gal nelabai?
    Prie Amalių stotelės yra gana daug daugiabučių namų, tačiau, norint, kad būtų populiarus traukinys, reikėtų, kad jis čia stotų gana dažnai, nes dabar daugelis atvažiuoja 39 autobusu arba troleibusais (vienos stotelės atstumu). Aišku, būtina sąlyga, kad traukinys važiuotų iki Kauno centrinės stoties, nes Kaunas-1 tikrai niekas nepersėdinės.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kiek man tenka vaziuoti, Amaliuose ilipa ir islipa vos 0-3 zmones vidutiniskai. Amaliu stotele ne kur nors uzkampyje Lietuvos. O ja prakstiskai niekas nesinaudoja. Tai kam ji reikalinga? Galu gale yra alternatyva - miesto autobusai ir troleibusai nuvykti tiems keliems keleiviams iki Kaunas -1 stoties. Amaliu pervazoje (abejose jos pusese ir yra Amaliu peronai) piko metu susidaro spustys net ir nevaziuojant traukiniui. Sustojus traukiniui, pervaza buvna uzdaryta apie 3-5 min. O tai piko metu sugeneruoja milziniska automobiliu spusti.
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Alternatyva VT, tai čia nebent Palemonui. Man tai labai neskaudėtų, jei liktų abi stotelės, tačiau kam be didelio reikalo lėtinti traukinį? Be to, manau yra tam tikros taisyklės, kas kiek km turi būti stotis. Taip pat kolega aprašė ir Amalių pervažos problemą.
    Neskubėkite manęs užsipulti, tik peržvelgiau www.maps.lt Kauno Amalių mikrorajoną. Tą pervažą kertą Ateities pl. — viena pagrindinių miesto gatvių. Net keista, kad ten yra vieno lygio pervaža. Su ta stotele yra du variantai: lengviausias — panaikinti visiškai; sunkesnis ir ilgesnis — išsaugoti ir populiarinti. Kiek matau žemėlapyje, aplink stotelę mažai gyvenamųjų namų, bet netoliese yra įmonė "Kauno keliai". Galbūt būtų naudos, jeigu traukiniai stotų tik anksti ryte ir po pietų, kai žmonės važiuoja į/iš darbo? O gal pasiūlyti verslininkams netoliese sklypų, kad šie statytų gyvenamus namus? Nežinau tos vietos triukšmo ir užterštumo lygio, gal ir nekokia idėja, bet geografiškai vieta turėtų lyg ir nieko. O gal nelabai?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Paaiškinkite man paprastais žodžiais kaip ne kauniečiui: kodėl negali likti ir Petrašiūnų (Kaunas1), ir Amalių stotelės? Tik jose stotų vien lėtieji traukiniai, kurie ir taip stoja visose stotelėse. Juk ir dabar Amalių stotelėje gal tik kokie 3 traukiniai testoja. Nežinau kiek tai realu, bet tai būtų dalinė alternatyva Kauno VT, ir leistų kauniečiams iš Petrašiūnų, Amalių ir Palemono greitai pasiekti miesto centrą.
    Alternatyva VT, tai čia nebent Palemonui. Man tai labai neskaudėtų, jei liktų abi stotelės, tačiau kam be didelio reikalo lėtinti traukinį? Be to, manau yra tam tikros taisyklės, kas kiek km turi būti stotis. Taip pat kolega aprašė ir Amalių pervažos problemą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kiek man tenka vaziuoti, Amaliuose ilipa ir islipa vos 0-3 zmones vidutiniskai. Amaliu stotele ne kur nors uzkampyje Lietuvos. O ja prakstiskai niekas nesinaudoja. Tai kam ji reikalinga? Galu gale yra alternatyva - miesto autobusai ir troleibusai nuvykti tiems keliems keleiviams iki Kaunas -1 stoties. Amaliu pervazoje (abejose jos pusese ir yra Amaliu peronai) piko metu susidaro spustys net ir nevaziuojant traukiniui. Sustojus traukiniui, pervaza buvna uzdaryta apie 3-5 min. O tai piko metu sugeneruoja milziniska automobiliu spusti.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    LG galėtų padaryti apklausėlę, kur kauniečiai labiau pageidautų turėti stotelę (Petrašiūnuose ar Amaliuose). Kad ir savo tinklapyje. O aš pats tai visom keturiom už Petrašiūnus, 5 minutės kopimo į kalną ir geriausias susisiekimas su visais Kauno galais nuo 6 ojo forto stotelių Tik gal ne visi supranta, kad čia reikia lipt į kalną, dažniausiai vienas lipdavau.
    Paaiškinkite man paprastais žodžiais kaip ne kauniečiui: kodėl negali likti ir Petrašiūnų (Kaunas1), ir Amalių stotelės? Tik jose stotų vien lėtieji traukiniai, kurie ir taip stoja visose stotelėse. Juk ir dabar Amalių stotelėje gal tik kokie 3 traukiniai testoja. Nežinau kiek tai realu, bet tai būtų dalinė alternatyva Kauno VT, ir leistų kauniečiams iš Petrašiūnų, Amalių ir Palemono greitai pasiekti miesto centrą.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    LG galėtų padaryti apklausėlę, kur kauniečiai labiau pageidautų turėti stotelę (Petrašiūnuose ar Amaliuose). Kad ir savo tinklapyje. O aš pats tai visom keturiom už Petrašiūnus, 5 minutės kopimo į kalną ir geriausias susisiekimas su visais Kauno galais nuo 6 ojo forto stotelių Tik gal ne visi supranta, kad čia reikia lipt į kalną, dažniausiai vienas lipdavau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Geriau jau Amalius panaikintu. Ir automobiliu eimsui butu geriau. Kaunas-1 yra gerokai patogesneje vietoje, geras susisiekimas troleibusais. Pervadintu i "Petrasiunus" ir paliktu stotele... Beje, senuose zemelapiuose aptikau stotele Petrasiunai tarp Amaliu ir tunelio.

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Galbūt reikalingas kaip rezervinis kelias šalia tunelio, jei pvz. greitai prireiktų atlaisvinti kelią gaisriniam traukiniui.
    šiaip nepertoliausiai eina dvikelis, tai tavo teorija netiktų

    beje kaunas1 pagal projekta ir naikinsis, bent kolkas
    Paskutinis taisė ivas; 2009.10.04, 12:32.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    O kokia prasmė tai daryti?
    Galbūt reikalingas kaip rezervinis kelias šalia tunelio, jei pvz. greitai prireiktų atlaisvinti kelią gaisriniam traukiniui.

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    O kokia prasmė tai daryti?
    darant privažiavima teko jį išardyti, tiklsiau tai kas buvo iš jo, o pagal projekta reik atstatyti.
    Prasmės reik eit ieškot į LG

    Komentuoti:

Working...
X