Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTunelio remonto darbų nenufotografuosi, nes teritorija aptverta ir bėgiais vaikščioti pašaliniams draudžiama - už tai gresia baudos.
Komentuoti:
-
Parašė marazas Rodyti pranešimąTada, kai rekonstravo požeminę pėsčiųjų perėją berods.
Ir dar, gaila, kad iš tunelio remonto jokių nuotraukų nematytiMatyt gana sunku ten kokiam "šnipui" patekt
Tunelio remonto darbų nenufotografuosi, nes teritorija aptverta ir bėgiais vaikščioti pašaliniams draudžiama - už tai gresia baudos.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKada Kauno stotyje atsirado tunelis i peronus?
Ir dar, gaila, kad iš tunelio remonto jokių nuotraukų nematytiMatyt gana sunku ten kokiam "šnipui" patekt
Paskutinis taisė marazas; 2009.08.13, 17:28.
Komentuoti:
-
Geležinkelio tunelio remontas eina į pabaigą
Finišuoja Kaune esančio tunelio atnaujinimo darbai. Raudonomis plytomis jau pasipuošė šio tunelio angų portalai, atkūrus jų istorinį vaizdą prieš 150 metų, kai tunelis buvo pastatytas.
Geležinkelio tunelį galutinai suremontuoti numatoma iki spalio 15 dienos.
Pasak darbus atliekančios bendrovės "Kauno tiltai" techninio direktoriaus Aldo Rusevičiaus, objektas yra nepaprastai techniškai sudėtingas. Kauno tunelio remontui reikalinga speciali įranga buvo atvežta iš Vokietijos. Karo metu šis tunelis buvo sprogdinamas trijose vietose - iš galų ir per vidurį. Vėliau nukentėjusios dalys po karo - paviršutiniškai atstatytos. Tada senąsias portalų plytas vietomis pakeitė cementas, tunelio vidurys taip ir liko iki mūsų dienų ir susiaurėjęs, ir pažemėjęs. Pastaruosius defektus specialistams ir teko panaikinti.
Komentuoti:
-
Ir dabar iejima is pirmojo perono padare nevykusi. Tiksliau reikejo padaryti laiptine ir i stoties pastato puse, ne tik i pirmojo kelio puse. Is stoties vidaus patekti i pozemine pereja nepatogu, isejus is stoties (nusipirkus bilietus ir ruosiantis vaziuoti dyzeliu) irgi nepatogu. Todel keleiviai mieliau patenka i antraji perona eidami per pereja perono gale.
Komentuoti:
-
Pasikartosiu. Įėjimą į pirmą peroną padarė tik po dabartinės rekonstrukcijos. Iki tol buvo du išėjimai - laiptai į stotį (ir dabar yra), į didžiąją salę, ir tiesiai į stoties aikštę. Dabar durys ten paliktos, bet jos yra virš jungties su miesto požemine perėja ir nenaudojamos. O stoties perėja manau padaryta po karo, atstatant stotį, iki tol ko gero nebuvo, nors tikrai nežinau. Kiek atsimenu, nuo ankstyvos vaikystės, nuo kokių 1975 metų atmintis siekia, perėja iš stoties iki 3 perono buvo. Nebuvo išėjimo į pirmą peroną ir jungties su miesto požemine perėja, kurios ir nebuvo iki 2002 metų.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTruputėlį šypsenos kelia perėjos pasigedimas Kauno geležinkelio stoties nuotraukose, kai išėjimo į perėją iš pirmo perono daug kartų pasigedau realybėje
Pavyzdys: parvažiuoji iš Vilniaus, elektrinis traukinys vėluodamas atvyksta į pirmą kelią arba 11/12 aklikelį, dyzelinis į Kybartus ar Marijampolę (išvyksiantis už kelių minučių) stovi antrame, trečiame, ketvirtame, o gal net šeštame kelyje (penkto nėra, jo vietoje pastatytas trečiasis peronas). Tenka bėgti. Išėjimas į tuos kelius - tuneliu. Bėgi pirmu peronu, iš jo išėjimo į tunelį nėra, bėgi į stotį, varstai masyvias duris, sukinėjiesi laiptais, brauniesi pro jais lipančius ir niekur neskubančius (kuriems traukinys išvyks po kelių valandų)...
Buvo taip dar nelabai seniai...
Dabar iš pirmo perono išėjimas į požeminę perėją yra... Tik va kol tunelis uždarytas traukinių mažai
P.S.:
Tokiu pabėgiojimu galėtų pasidžiaugti "Traukinio į Oro uostą" temoje pageidavę galimybės, kad automotrisa išvažiuotų praėjus vos kelioms minutėms po elektrinio traukinio atvykimo iš Kauno arba traukinio į Kauną išvykimo po tiek pat minučių nuo traukinuko atvykimo iš Oro uosto.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Pavyzdys: parvažiuoji iš Vilniaus, elektrinis traukinys vėluodamas atvyksta į pirmą kelią arba 11/12 aklikelį, dyzelinis į Kybartus ar Marijampolę (išvyksiantis už kelių minučių) stovi antrame, trečiame, ketvirtame, o gal net šeštame kelyje (penkto nėra, jo vietoje pastatytas trečiasis peronas). Tenka bėgti. Išėjimas į tuos kelius - tuneliu. Bėgi pirmu peronu, iš jo išėjimo į tunelį nėra, bėgi į stotį, varstai masyvias duris, sukinėjiesi laiptais, brauniesi pro jais lipančius ir niekur neskubančius (kuriems traukinys išvyks po kelių valandų)...
Buvo taip dar nelabai seniai...
Dabar iš pirmo perono išėjimas į požeminę perėją yra... Tik va kol tunelis uždarytas traukinių mažai
P.S.:
Tokiu pabėgiojimu galėtų pasidžiaugti "Traukinio į Oro uostą" temoje pageidavę galimybės, kad automotrisa išvažiuotų praėjus vos kelioms minutėms po elektrinio traukinio atvykimo iš Kauno arba traukinio į Kauną išvykimo po tiek pat minučių nuo traukinuko atvykimo iš Oro uosto.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO iejimo is pirmojo perono nebuvo? Nuotraukose toje vietoje, kur jis dabar yra - zolyte.
Komentuoti:
-
Scena (ir su pozemine pereja) Kauno stotyje filme "Adomas nori buti zmogumi", 1959 m.
Filmo veiksmas vyksta 1937 m. Aiskiai matosi antrojo perono stogo konstrukcijos - dvitejiniai profiliai.
http://rapidshare.com/files/233335703/Adomas.avi 25 MB
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąPilnai perėjas įrengė stoties remonto metu.
Prieš remontą buvo išlikusi vienintelė perėja į 2 peroną.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Prieš remontą buvo išlikusi vienintelė perėja į 2 peroną.
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTodėl ir klausiau, nes nežinau.Gal ją pastatė, kai rekonstravo stotį. Ten viskas gan naujai atrodo.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal ją pastatė, kai rekonstravo stotį. Ten viskas gan naujai atrodo.
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąPožeminė perėja? Argi ji ne nuo pat stoties pastatymo ten yra?
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar karta klausiu, kada Kauno stotyje atsirado tunelis i peronus?
Komentuoti:
Komentuoti: