Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Galima prieti ir arciau. Nemanau, kad kas vytusi.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Tunelio remonto darbų nenufotografuosi, nes teritorija aptverta ir bėgiais vaikščioti pašaliniams draudžiama - už tai gresia baudos.
    Na labai norint ir turint technines galimybes įmanoma. Nuo stoties pusės paprasčiau — tereikia užlipti ant pėsčiųjų tilto virš bėgių ir gerai pritraukiančiu fotoaparatu pleškinti. Aš pats taip esu daręs, niekas man nieko nei žodelio nepasakė. Kita tunelio pusė pakankamai gerai matosi nuo Trijų Mergelių tilto, jis yra per Nemuną (ir virš bėgių), maždaug ties MAXIMA MOLAS. Nuo šio tilto matosi ir Kaunas1 stotelė, ir tunelis, tik reikia pakankamai stipraus fotoaparato priartinimo. Aš esu kelias nuotraukas nuo ten padaręs, bet tunelis matosi lyg pro miglą, nes fotoaparatas artina tik 3 kartus.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė marazas Rodyti pranešimą
    Tada, kai rekonstravo požeminę pėsčiųjų perėją berods.

    Ir dar, gaila, kad iš tunelio remonto jokių nuotraukų nematyti Matyt gana sunku ten kokiam "šnipui" patekt
    Požeminės perėjos dar niekada niekas nerekonstravo, kam ją rekonstruot, jei ji dar neseniai pastatyta? Tas praėjimas buvo padarytas dar tada, kai pastatyta požeminė perėja, bet praėjimas nebuvo naudojamas, nes nebuvo tam paruoštas. Kai rekonstravo Kauno geležinkelio stoties pastatą, tada ir parengtas įėjimas iš požeminės perėjos ir pradėtas naudotis.
    Tunelio remonto darbų nenufotografuosi, nes teritorija aptverta ir bėgiais vaikščioti pašaliniams draudžiama - už tai gresia baudos.

    Komentuoti:


  • marazas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kada Kauno stotyje atsirado tunelis i peronus?
    Tada, kai rekonstravo požeminę pėsčiųjų perėją berods.

    Ir dar, gaila, kad iš tunelio remonto jokių nuotraukų nematyti Matyt gana sunku ten kokiam "šnipui" patekt
    Paskutinis taisė marazas; 2009.08.13, 17:28.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Geležinkelio tunelio remontas eina į pabaigą

    Finišuoja Kaune esančio tunelio atnaujinimo darbai. Raudonomis plytomis jau pasipuošė šio tunelio angų portalai, atkūrus jų istorinį vaizdą prieš 150 metų, kai tunelis buvo pastatytas.

    Geležinkelio tunelį galutinai suremontuoti numatoma iki spalio 15 dienos.

    Pasak darbus atliekančios bendrovės "Kauno tiltai" techninio direktoriaus Aldo Rusevičiaus, objektas yra nepaprastai techniškai sudėtingas. Kauno tunelio remontui reikalinga speciali įranga buvo atvežta iš Vokietijos. Karo metu šis tunelis buvo sprogdinamas trijose vietose - iš galų ir per vidurį. Vėliau nukentėjusios dalys po karo - paviršutiniškai atstatytos. Tada senąsias portalų plytas vietomis pakeitė cementas, tunelio vidurys taip ir liko iki mūsų dienų ir susiaurėjęs, ir pažemėjęs. Pastaruosius defektus specialistams ir teko panaikinti.
    Plačiau

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir dabar iejima is pirmojo perono padare nevykusi. Tiksliau reikejo padaryti laiptine ir i stoties pastato puse, ne tik i pirmojo kelio puse. Is stoties vidaus patekti i pozemine pereja nepatogu, isejus is stoties (nusipirkus bilietus ir ruosiantis vaziuoti dyzeliu) irgi nepatogu. Todel keleiviai mieliau patenka i antraji perona eidami per pereja perono gale.

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Pasikartosiu. Įėjimą į pirmą peroną padarė tik po dabartinės rekonstrukcijos. Iki tol buvo du išėjimai - laiptai į stotį (ir dabar yra), į didžiąją salę, ir tiesiai į stoties aikštę. Dabar durys ten paliktos, bet jos yra virš jungties su miesto požemine perėja ir nenaudojamos. O stoties perėja manau padaryta po karo, atstatant stotį, iki tol ko gero nebuvo, nors tikrai nežinau. Kiek atsimenu, nuo ankstyvos vaikystės, nuo kokių 1975 metų atmintis siekia, perėja iš stoties iki 3 perono buvo. Nebuvo išėjimo į pirmą peroną ir jungties su miesto požemine perėja, kurios ir nebuvo iki 2002 metų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Truputėlį šypsenos kelia perėjos pasigedimas Kauno geležinkelio stoties nuotraukose, kai išėjimo į perėją iš pirmo perono daug kartų pasigedau realybėje
    Pavyzdys: parvažiuoji iš Vilniaus, elektrinis traukinys vėluodamas atvyksta į pirmą kelią arba 11/12 aklikelį, dyzelinis į Kybartus ar Marijampolę (išvyksiantis už kelių minučių) stovi antrame, trečiame, ketvirtame, o gal net šeštame kelyje (penkto nėra, jo vietoje pastatytas trečiasis peronas). Tenka bėgti. Išėjimas į tuos kelius - tuneliu. Bėgi pirmu peronu, iš jo išėjimo į tunelį nėra, bėgi į stotį, varstai masyvias duris, sukinėjiesi laiptais, brauniesi pro jais lipančius ir niekur neskubančius (kuriems traukinys išvyks po kelių valandų)...

    Buvo taip dar nelabai seniai...
    Dabar iš pirmo perono išėjimas į požeminę perėją yra... Tik va kol tunelis uždarytas traukinių mažai

    P.S.:
    Tokiu pabėgiojimu galėtų pasidžiaugti "Traukinio į Oro uostą" temoje pageidavę galimybės, kad automotrisa išvažiuotų praėjus vos kelioms minutėms po elektrinio traukinio atvykimo iš Kauno arba traukinio į Kauną išvykimo po tiek pat minučių nuo traukinuko atvykimo iš Oro uosto.
    Norsi Kauna tekdavo atvaziuoti traukiniu vaikysteje is Alytaus, nepamenu, kad butu buves tunelis po peronais. Veliau i Kauna vaziuodavau is Vilniaus, traukiniai sustodavo aklikeliuose arba pirmame kelyje ir pozemines perejos neprireikdavo. Todel ziuredmas filma ir prisiminiau pries kelis metus mates nuotraukas www.parovoz.com, kuriose nera iejimo i tuneli is pirmojo perono. Iskilo klausimas, kas buvo atsitike su tuneliu "brandaus socializmo" ar nepriklausomos Lietuvos laikais.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Truputėlį šypsenos kelia perėjos pasigedimas Kauno geležinkelio stoties nuotraukose, kai išėjimo į perėją iš pirmo perono daug kartų pasigedau realybėje
    Pavyzdys: parvažiuoji iš Vilniaus, elektrinis traukinys vėluodamas atvyksta į pirmą kelią arba 11/12 aklikelį, dyzelinis į Kybartus ar Marijampolę (išvyksiantis už kelių minučių) stovi antrame, trečiame, ketvirtame, o gal net šeštame kelyje (penkto nėra, jo vietoje pastatytas trečiasis peronas). Tenka bėgti. Išėjimas į tuos kelius - tuneliu. Bėgi pirmu peronu, iš jo išėjimo į tunelį nėra, bėgi į stotį, varstai masyvias duris, sukinėjiesi laiptais, brauniesi pro jais lipančius ir niekur neskubančius (kuriems traukinys išvyks po kelių valandų)...

    Buvo taip dar nelabai seniai...
    Dabar iš pirmo perono išėjimas į požeminę perėją yra... Tik va kol tunelis uždarytas traukinių mažai

    P.S.:
    Tokiu pabėgiojimu galėtų pasidžiaugti "Traukinio į Oro uostą" temoje pageidavę galimybės, kad automotrisa išvažiuotų praėjus vos kelioms minutėms po elektrinio traukinio atvykimo iš Kauno arba traukinio į Kauną išvykimo po tiek pat minučių nuo traukinuko atvykimo iš Oro uosto.

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O iejimo is pirmojo perono nebuvo? Nuotraukose toje vietoje, kur jis dabar yra - zolyte.
    Įėjimą į pirmą peroną padarė tik po dabartinės rekonstrukcijos. Iki tol buvo du išėjimai - laiptai į stotį (ir dabar yra), į didžiąją salę, ir tiesiai į stoties aikštę. Dabar durys ten paliktos, bet jos yra virš jungties su miesto požemine perėja ir nenaudojamos. O stoties perėja manau padaryta po karo, atstatant stotį, iki tol ko gero nebuvo, nors tikrai nežinau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Scena (ir su pozemine pereja) Kauno stotyje filme "Adomas nori buti zmogumi", 1959 m.

    Filmo veiksmas vyksta 1937 m. Aiskiai matosi antrojo perono stogo konstrukcijos - dvitejiniai profiliai.























    http://rapidshare.com/files/233335703/Adomas.avi 25 MB

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Pilnai perėjas įrengė stoties remonto metu.

    Prieš remontą buvo išlikusi vienintelė perėja į 2 peroną.
    O iejimo is pirmojo perono nebuvo? Nuotraukose toje vietoje, kur jis dabar yra - zolyte.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Pilnai perėjas įrengė stoties remonto metu.

    Prieš remontą buvo išlikusi vienintelė perėja į 2 peroną.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Todėl ir klausiau, nes nežinau. Gal ją pastatė, kai rekonstravo stotį. Ten viskas gan naujai atrodo.
    Man irgi idomu. Nes turiu vizualines medziagos, kad tas tunelis pastatytas po Antrojo pasaulinio karo is naujo atstatant stoti. Kur jis buvo prapuoles veliau?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Todėl ir klausiau, nes nežinau. Gal ją pastatė, kai rekonstravo stotį. Ten viskas gan naujai atrodo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Požeminė perėja? Argi ji ne nuo pat stoties pastatymo ten yra?
    2004 m. Kur pereja?

    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dar karta klausiu, kada Kauno stotyje atsirado tunelis i peronus?
    Požeminė perėja? Argi ji ne nuo pat stoties pastatymo ten yra?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar karta klausiu, kada Kauno stotyje atsirado tunelis i peronus?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kada Kauno stotyje atsirado tunelis i peronus?

    Komentuoti:

Working...
X