Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Pavyzdys: parvažiuoji iš Vilniaus, elektrinis traukinys vėluodamas atvyksta į pirmą kelią arba 11/12 aklikelį, dyzelinis į Kybartus ar Marijampolę (išvyksiantis už kelių minučių) stovi antrame, trečiame, ketvirtame, o gal net šeštame kelyje (penkto nėra, jo vietoje pastatytas trečiasis peronas). Tenka bėgti. Išėjimas į tuos kelius - tuneliu. Bėgi pirmu peronu, iš jo išėjimo į tunelį nėra, bėgi į stotį, varstai masyvias duris, sukinėjiesi laiptais, brauniesi pro jais lipančius ir niekur neskubančius (kuriems traukinys išvyks po kelių valandų)...
Buvo taip dar nelabai seniai...
Dabar iš pirmo perono išėjimas į požeminę perėją yra... Tik va kol tunelis uždarytas traukinių mažai
P.S.:
Tokiu pabėgiojimu galėtų pasidžiaugti "Traukinio į Oro uostą" temoje pageidavę galimybės, kad automotrisa išvažiuotų praėjus vos kelioms minutėms po elektrinio traukinio atvykimo iš Kauno arba traukinio į Kauną išvykimo po tiek pat minučių nuo traukinuko atvykimo iš Oro uosto.
Komentuoti: