Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tokia diskusija be šaltinių į nieką neveda.

    Comment


      Parašė dtb Rodyti pranešimą

      Melas.
      Aleksio yra visada teisus. Be to važinėja su dyzeliniu Passatu ir tai yra geriausia transporto priemonė, kuri yra saugesnė ir patogesnė už traukinį

      Comment



        Man rodos dyzeline Renault ...
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

          Man rodos dyzeline Renault ...
          Jei taip, tai sorry, my bad. Dyzelinis Renault yra dar geriau už dyzelinį Passatą.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Jei taip, tai sorry, my bad. Dyzelinis Renault yra dar geriau už dyzelinį Passatą.
            Visi vokiški automobiliai (MB, BMW, VW, Audi, Opel) tinka tik į metalo laužą iškart po pagaminimo. O jeigu rimtai - yra tam tikri reikalavimai riedmėnims, kurie važinėja greičiau 120km/h, bet dalies šitų reikalavimų nesilaikoma.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Šiandien gavau iš LTG Link laišką apie Elektrifikacijos projektą, greičiausiai siuntė visiems traukiniobilietas.lt vartotojams. Laiške trumpai pristatė patį projektą, jo etapus ir laikinus maršrutų pakeitimus. Tikrai nustebino tokia gana detali komunikacija, o dar labiau labai trumpi projekto įgyvendinimo terminai, juk darbų daug, o bendras ilgis net 289 km!

              Pagrindiniai dalykai laiške:


              Pirmoji atkarpa
              • Vasario 6-28 d., atkarpa Kaišiadorys–Radviliškis.
              Pirmadienį, vasario 6 d., bus pradėti elektrifikacijos darbai geležinkelio ruože Kaišiadorys–Radviliškis. Numatoma, kad ši geležinkelio atkarpa bus elektrifikuojama iki kovo 16 d. Iki šių metų vasaros numatoma elektrifikacijos darbus atlikti 125 km ilgio geležinkelio atkarpoje Kaišiadorys–Radviliškis. Keleivinių traukinių tvarkaraštis bus keičiamas atsižvelgiant į vykdomus darbus ir reguliariai tikslinimas.
              • Kovo 1-16 d., atkarpa Kaišiadorys–Radviliškis.
              Toliau tęsiami ruožo Kaišiadorys–Radviliškis elektrifikacijos darbai. Iki kovo 17 d. traukiniai nekursuos Vilnius–Šiauliai ir Kaunas–Šiauliai ruožuose.



              Antroji atkarpa
              • Kovo 17–29 d., atkarpa Šiauliai–Klaipėda.
              Nuo kovo 17 d. numatoma, kad elektrifikacijos darbai persikels į geležinkelio atkarpą Šiauliai–Klaipėda. Dėl to bus pilnai atnaujintas eismas maršrutais Vilnius–Šiauliai bei Kaunas–Šiauliai. Atsižvelgiant į tai, jog keisis elektrifikuojamas ruožas, laikinai bus atšaukiama arba trumpinama dalis maršrutų Vilnius–Šiauliai–Klaipėda ir Radviliškis–Klaipėda reisų.

              Dar papildomai tiek pat laiko elektrifikuojant dvikelius ruožus, eismas nebus ribojamas.




              Visa info čia - https://ltglink.lt/elektrifikacija

              Comment


                Pabaigus elektrifikaciją LTG Link atsiranda galimybė atsisakyti dyzelinių PESA'ų šiame maršrute. Bet ar nebus ir vėl, kad "trūksta riedmenų" ir net esant galimybei leisti elektrinius traukinius šiuo maršrutu važiuos dyzeliniai?

                Comment


                  Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                  Pabaigus elektrifikaciją LTG Link atsiranda galimybė atsisakyti dyzelinių PESA'ų šiame maršrute. Bet ar nebus ir vėl, kad "trūksta riedmenų" ir net esant galimybei leisti elektrinius traukinius šiuo maršrutu važiuos dyzeliniai?
                  Tai juk LG ruošiasi dideliam keleivinių traukinių pirkimo konkursui.
                  https://www.vz.lt/transportas-logist...iniu-traukiniu

                  https://www.miestai.net/forumas/foru...88#post2026388

                  Comment


                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                    Tai juk LG ruošiasi dideliam keleivinių traukinių pirkimo konkursui.
                    https://www.vz.lt/transportas-logist...iniu-traukiniu

                    https://www.miestai.net/forumas/foru...88#post2026388
                    Skamba tarsi pabaigs elektrifikuot jau šiais metais, bet traukinių lauksim dar du. Konkursui pasiūlymų pateikimas prieš metus baigėsi, tačiau apie pasirinkimą žinių negirdėt. Kai jau pasirinksim, dar jaučių porą metų reiks laukt iki kol jie pagaliau maršrutais važiuot pradės.

                    Comment


                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                      Skamba tarsi pabaigs elektrifikuot jau šiais metais, bet traukinių lauksim dar du. Konkursui pasiūlymų pateikimas prieš metus baigėsi, tačiau apie pasirinkimą žinių negirdėt. Kai jau pasirinksim, dar jaučių porą metų reiks laukt iki kol jie pagaliau maršrutais važiuot pradės.
                      O tai klausimas, kas geriau ar iš anksto prisipirkti elektrinių traukinių ir laikyti juos patvoryje kol bus pabaigta elektrifikacija, ar matant, kad elektrifikacija vėluoja ir dėl pasikeitusios geopolitinės situacijos smarkiai kritusių pajamų, šiek tiek atsargiau planuoti keleivinių traukinių parko atnaujinimą? Juo labiau, kad dėl kritusių pajamų teko iš naujo galvoti apie naujų traukinių įsigijimo finansavimo šaltinius. Argi ne dėl to buvo laukiama vyriausybės nutarimo dėl garantijų suteikimo?

                      Comment


                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                        O tai klausimas, kas geriau ar iš anksto prisipirkti elektrinių traukinių ir laikyti juos patvoryje kol bus pabaigta elektrifikacija, ar matant, kad elektrifikacija vėluoja ir dėl pasikeitusios geopolitinės situacijos smarkiai kritusių pajamų, šiek tiek atsargiau planuoti keleivinių traukinių parko atnaujinimą? Juo labiau, kad dėl kritusių pajamų teko iš naujo galvoti apie naujų traukinių įsigijimo finansavimo šaltinius. Argi ne dėl to buvo laukiama vyriausybės nutarimo dėl garantijų suteikimo?
                        Žmonės mąsto ne blaiviai, o emocijomis, todėl racionalūs argumentai jų neveikia ir bus atmesti nemažos dalies čia rašančių.

                        Comment


                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                          Skamba tarsi pabaigs elektrifikuot jau šiais metais, bet traukinių lauksim dar du. Konkursui pasiūlymų pateikimas prieš metus baigėsi, tačiau apie pasirinkimą žinių negirdėt. Kai jau pasirinksim, dar jaučių porą metų reiks laukt iki kol jie pagaliau maršrutais važiuot pradės.
                          Nei šiemet, nei kitąmet elektrifikacijos tikrai nepabaigs. Tuo labiau, be 2025-2026 m. naujų traukinių niekas ir nežadėjo.

                          Comment


                            Gal kas žinote daugiau apie elektrifikaciją nuo Vilniaus stoties iki Oro uosto?

                            https://madeinvilnius.lt/transportas...kavimo-darbai/

                            Comment


                              Sekmadienį teko važiuoti Šiauliai-Kaunas - intensyviai elektrifikuojama tarp Kėdainių ir Jonavos, betoninius pamatus stulpams kala ir sekmadienį, kai kur tarp pastatytų stulpų jau pratempti laidai, viena kita Hitachi elektros dėžė stovi ir šiaip daug stulpų ir pamatų jiems visur prikrauta.

                              Čia dar straipsnis šiandien pasirodė ta tema: https://www.15min.lt/verslas/naujien...da-667-2099596
                              Paskutinis taisė zanaz; 2023.08.22, 14:10.
                              You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                              Comment


                                Ir vis nė žodžio apie greičio didinimą. Elektrifikaciją padarys, o traukiniai ir toliau vilksis?

                                Comment


                                  Elektrifikacija kaip suprantu vyksta ir geležinkelyje nuo Vilniaus link Juodšilių bei pietrytiniame Vilniaus geležinkelio aplinkelyje.
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    Parašė voyage Rodyti pranešimą
                                    Gal kas žinote daugiau apie elektrifikaciją nuo Vilniaus stoties iki Oro uosto?

                                    https://madeinvilnius.lt/transportas...kavimo-darbai/
                                    Kirtimų stotyje prieš gerą mėnesį buvo pradėtos kelti atramos ir santvaros.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Ir vis nė žodžio apie greičio didinimą. Elektrifikaciją padarys, o traukiniai ir toliau vilksis?
                                      Kadangi sumažėjusios Infros pajamos iš krovinių pervežimo, didesnių investicijų į kelių remontą nematyti, tik dabartinių projektų užbaigimas ir esamos būklės palaikymas. Situacija pasikeis nebent jei valstybė susiims ir skirs rimtas dotacijas infrastruktūros tobulinimui.

                                      Comment


                                        Parašė dtb Rodyti pranešimą

                                        Kadangi sumažėjusios Infros pajamos iš krovinių pervežimo, didesnių investicijų į kelių remontą nematyti, tik dabartinių projektų užbaigimas ir esamos būklės palaikymas. Situacija pasikeis nebent jei valstybė susiims ir skirs rimtas dotacijas infrastruktūros tobulinimui.
                                        Man tai keistas pats gelezi keliu infrastrukturos finansavimo modelis, jog visi pinigai i tai eina tik is LG. Yra kazkoks keistas isivaizdavimas, kad infrastrukturos projektai turi atsipirkti cia ir dabar (per max 10-15 metu) ir pats atsiperkamumas daznai matuojamas tik grynaja pinigine verte, kuria gaus LG, taciau nera vertinamas susiekimas tarp miestu, valstybes saugumas, verslo aplinkos gerinimas ir pan. Siuo atveju, turetu butu einama panasiu keliu, kaip Ignicio atveju, pumpuojam pinigus, duodam dotacijas ir subsidijas ir taip sukuriam pelninga valstybes imone, veikiancia tarptautinese rinkose, tuo paciu susikurdami sau gera. modernia ir vakarietiska gelezinkeliu infrastruktura.

                                        Comment


                                          Ties Tūkstantmečio g. viaduku atsistojo elektrifikacijos stulpai. Kol kas foto nebus.

                                          Atjauninta 2023-10-14: ties Salininkais ant stulpų sukabintos traversos ir pasuktos lygiagrečiai keliui. O laukiam laukiam ...
                                          Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.10.14, 20:16.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X