Įdomi diskusija užsimezgusi http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=88750&LNG=RU. Gal kas iš LG galėtų pakomentuoti elektrifikacijos planus Lietuvoje? Turbūt RailBaltica bus elektrifikuota?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
na elektrifikuota grubiai tariant Vilnius - Kaunas, o ir viduryje, Kaišiadoryse kelias skiriasi į Klaipėdą ir į Kaliningradą, o tai šiaip jau pagrindiniai Lg vežimų tikslai. taip kad pirmas teiginys atmestas. antras teiginys yra su paklaida. nominalas 25kV.Parašė Nikas Rodyti pranešimąNES:
1.Pas mus elektrofikuotų kelių tik 121km ir tai ruožas, kuris nera labai apkrautas prekiniai traukiniais.
2. Mūsų srovė yra kitokia - AC 27,5kV.
Manau dar ir kaina turi įtakos.Paskutinis taisė Eimantas; 2008.10.26, 21:50.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Vilniaus priemiestis ir tiek.Parašė Nikas Rodyti pranešimąNereikia grūbiai tarti, ruožas N. Vilnia - Kaunas, 122km.
Ir antrame klaidos nera, nominalas viena, praktika kita - 27,5kV.
o dėl įtampos juk sakiau paklaidos ribose. ir tavo pataisymas yra kiek nekorektiškas. gal vileikoj ir yra 27.5, bet ne visuose 122 km.Paskutinis taisė Eimantas; 2008.10.26, 21:55.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Tai Vilnius, NV priemiestisParašė aesde Rodyti pranešimąVilniaus priemiestis ir tiek.
o dėl įtampos juk sakiau paklaidos ribose. ir tavo pataisymas yra kiek nekorektiškas. gal vileikoj ir yra 27.5, bet ne visuose 122 km.
Pirma: tai miestas,
antra: būtent NV yra "Elektrodepas".
27,5kV beveik visur, tai tipo "tiuningas".
Iš kur tu toks protingas atsiradai?
Comment
-
kartais pasiskaitau įvairios literatūros ir tiek.Parašė Nikas Rodyti pranešimąTai Vilnius, NV priemiestis
Pirma: tai miestas,
antra: būtent NV yra "Elektrodepas".
27,5kV beveik visur, tai tipo "tiuningas".
Iš kur tu toks protingas atsiradai?
ai, dar pasakysiu, 1.) elektrodepas nėra energijos tiekėjas ir
2.) nemanau, kad tas "tiuningas" yra ekonomiškas variantas. čia greičiau išlikęs sovietinis mentalitetas - geriau daugiau nei per mažai.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Būtent! El. depe yra pirmoje el. maitinimo pastotė.Parašė aesde Rodyti pranešimąai, dar pasakysiu, 1.) elektrodepas nėra energijos tiekėjas ir
O vadinasi jis taip ne dėl el. tinklo, o tai trumpinys nuo "Elektrinių traukinių depas".
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąNES:
1.Pas mus elektrofikuotų kelių tik 121km ir tai ruožas, kuris nera labai apkrautas prekiniai traukiniais.
Su šiuo teiginiu nenorėčiau sutikti. Būtent ruožu Vilnius-Kaunas eina visi tranzitiniai kroviniai maršrutu Rusija (Baltarusija) - Kaliningradas, Baltarusija - Klaipėdos uostas. Aišku, šiame ruože naudoti elektrinius lokomotyvus būtų prasmė, jei Baltarusija iki Lietuvos sienos pilnai elektrifikuotu savo ruožą. Berods tam trūksta 100 km..
Comment
-
-
Belieka tikėtis ir laukti...Parašė Eimantas Rodyti pranešimąElektrifikacija Molodečnos-Vilniaus ruože(?)
http://parovoz.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3496
Comment
-
Kitas pasakytų, kad dar vienu šilumvežių kraštu bus mažiau...Parašė Nikas Rodyti pranešimąBelieka tikėtis ir laukti...
liūdnaja prasme.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąYra (...)
Gal kokių naujienų žinai apie elektrifikacijos planus nuo Baltarusijos?Paskutinis taisė Eimantas; 2008.10.28, 00:15.
Comment
-
Apie elektrifikacija siek tiek galvojama, bet greitu laiku tikrai nebus nieko daroma. Ekonomistai seniai gincijasi, kas priimtiniau - silumveziai ar elektroveziai (cia tik del finansines puses). Kad atsipirktu elektros trauka, turi buti didelis traukiniu judejimas, nes kontaktinis tinklas ir jo islaikymas yra labai brangus. O juk nesvarbu, ar traukiniai 2 vaziuos ar 32, vietiek reikia jkontaktini tinkla islaikyti. kaip brangu LG zaisliuka galima laikyti musu elektrifikuotus ruozus, nes kontaktini tinkla laikyti tik del keleiviniu traukiniu - prabanga. Buvo ne karta minciu demontuoti kontaktini tinkla, nes jis jau pakankamai susidevejes, bet ziurint i perpektyva to buvo atsisakyta. Jeigu ir butu nutarta pradeti ekelktrifikacija, pirmas ruozas butu Vaidotai - Molodecno, nes cia didziausias krovininiu traukiniu srautas. Norint paleisti krovininius traukinius ruozu Vilnius - kaunas, reiketu esamo kontaktinio tinklo rekonstrukcijos, nes esama iranga neatlaikytu reikalaujamos galios (elektriniams traukiniam daug galios nereikia). Be to kiltu papildomu sunkumu, nes kontaktinis tinklas yra tik iki kauno, o reikia traukinius vezti iki kybartu, tad kaune reiketu keisti lokomotyva - is elektrovezio i silumvezi ir atvirksciai, o tai labai nenaudinga ir neracionalu. Del ekologijos aisku geriau elektrine trauka, taciau siuolaikiniai dyzeliai taip pat minimaliai tersia aplinka. taip pat tenka pazymeti, kad elektriniai traukos riedmenys yra ilgaamziskesni, ju paprastesne prieziura.Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
Gal kokių naujienų žinai apie elektrifikacijos planus nuo Baltarusijos?Paskutinis taisė Eimantas; 2008.10.28, 00:16.
Comment
-
LT - 122Parašė x21 Rodyti pranešimąAr turi kas nors informacija kiek keliu (km) elektrifikuota Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje?
LV - 257
EE - 133„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Keista ir gaila, kad Lietuvoj tiek mazai elektrifikuotu ruozu.Parašė Himleris Rodyti pranešimąLT - 122
LV - 257
EE - 133
Taip pat keista kaip tokia is paziuros neitin naudojama linija is Norvegijos Narviko i Svedijos Lulea (800km daugmaz) yra elektrifikuota ir toliau tokia eksploatuojama, nors ten eismas visai neintensyvus.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Elektrifikacija tik svarstymu stadijoje.Parašė robertas Rodyti pranešimąO kokios naujienos dėl elektrifikacijos Naujosios Vilnios - Kenos ruože? Čia irgi seniai apie tai šnekama, bet kol kas nieko konkretaus.
Comment
Comment