Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gerbaimieji, ar galit kas sudėlioti elektrifikuotos vs. neelektrifikuotos linijos pliusus ir minusus?
    Bandžiau kažko tokio ieškoti, bet konkrečiai nieko neradau.

    Comment


      Parašė sig Rodyti pranešimą
      Gerbaimieji, ar galit kas sudėlioti elektrifikuotos vs. neelektrifikuotos linijos pliusus ir minusus?
      Bandžiau kažko tokio ieškoti, bet konkrečiai nieko neradau.
      Visko nepasakysiu, nes aš ne specialistas, tačiau svarbiausius galiu:
      Pliusai:
      a) elektra vežti yra šiek tiek pigiau negu dyzeliu
      b) elektrą galime pasigaminti AE, šiluminėse elektrinėse arba žalią, o dyzelį daugiausia tik iš rusiškos naftos (tik nedidelę dalį iš rapsų)
      c) elektrinis traukinys neteršia oro (ekologija)
      d) elektrinis traukinys greičiau įsibėgėja (dėl to sutrumpėja kelionės laikas maršrutuose, kur daug tarpinių stotelių), taip pat esant rekuperaciniams stabdžiams dalis nepanaudotos energijos vėl grąžinama į tinklą (ekonomija)
      e) elektrinių traukinių nereikia šildyti žiemą

      Minusai:
      a) labai brangus kontaktinio tinklo pastatymas ir įrengimas
      b) kainuoja kontaktinio tinklo priežiūra, remontas
      c) reikės užsipirkti daugiau elektrinių traukos riedmenų
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Minus c argumentas nelabai tinka, nes riedmenų bet kokiu atveju reikės tuo metu pirkti.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Minus c argumentas nelabai tinka, nes riedmenų bet kokiu atveju reikės tuo metu pirkti.
          Na ir prisidetu darbuotoju ruosimas elektroveziu ukiui
          (er20 dar nera 100proc isisavintas)
          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Minus c argumentas nelabai tinka, nes riedmenų bet kokiu atveju reikės tuo metu pirkti.
            Iš dalies taip, nes jeigu reikėtų pirkti dyzelinius, tai toliau užsakinėtume er20 ir be vargo toliau „temptume dienas“, nes šie lokomotyvai jau patikrinti ir išbandyti tiek mūsų vėžei, tiek klimatui, ir mašinistai moka su juo elgtis. Elektriniu lokomotyvu galima nusipirkti ir katę maiše, nors niekas netrukdytų pasinaudoti Rusijos, baltarusijos ar Ukrainos patirtimi (kažkas panašaus kaip buvo su motrise PESA620)
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Na, jei Siemens turi patirties su 1520mm standartu ir jų Eurorunner šilumvežiai pasiteisino, tai gal vertėtų toli nesižvalgyti ir pirkti Eurosprinter elektrovežius? Visgi giminingi lokomotyvai, tai gal ir įsisavinimas būtų paprastesnis ir greitesnis?

              Comment


                idomus konkursas paskelbtas:

                2010/MO-27 Projekto ,,IX koridoriaus elektrifikavimas. I etapas“ projektavimo ir statinio vykdymo priežiūros paslaugos

                Pasiūlymo pateikimo terminas (EET ):
                2010-12-21 09:00

                kiek perziurejau tai nuo N.Vilnios iki baltarusijos projektuos. Projektavimui skirtas laikas 11 men.

                Comment


                  Iki Vaidotų per Nemėžį reikia elektrifikuoti, o ne vien tik iki N. Vilnios. Negi po to visą krovininių srautą nukreipinės per Vilniaus stotį..

                  Comment


                    pagaliau reikalai su elektrifikavimu pajudejo

                    Comment


                      Idomu kiek metu uztruks, kol pagaliau galesime teoriskai nuvaziuoti nuo Kauno iki Maskvos

                      Comment


                        Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                        Idomu kiek metu uztruks, kol pagaliau galesime teoriskai nuvaziuoti nuo Kauno iki Maskvos
                        Koks ironiškas siekis ;D

                        Comment


                          Ir kas iš to? Juk netgi dabar traukiniai Kaliningradas - Maskva Kaune nestoja.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Ir kas iš to? Juk netgi dabar traukiniai Kaliningradas - Maskva Kaune nestoja.
                            Čia tik teoriniai pasvarstymai. Tačiau elektrinio traukinio Kaunas-Minskas galima tikėtis, juk ir „Kautros“ autobusai tokiu maršrutu važinėja. Tik įtariu, kad šiuo traukinių maršrutu veš baltarusiai...
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Niekas tų baltarusių iki Kauno neįisileis. Būtų poreikis ir politinė valia, važinėtų ir dabar su šilumvežiais, be to tranzitiniai Kaliningrado traukiniai stotų ir Kaune.

                              Comment


                                Kauno geležinkelio stotyje reorganizavus iš pagrindų vieną peroną, taip. Arba atsisakius supaprastintos tranzito tvarkos Rusijos piliečiams.

                                Comment


                                  1975m. Vilnius-Kaunas geležinkelio ruožo elektrifikavimas (iš tarybinės spaudos).

                                  Pirmas traukinys į Trakus.

                                  Comment


                                    Daug vagonų (berods 8). Dabar tai tik 4 vagonų...

                                    Comment


                                      Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                      1975m. Vilnius-Kaunas geležinkelio ruožo elektrifikavimas (iš tarybinės spaudos).
                                      Atvaizdas

                                      Pirmas traukinys į Trakus.
                                      Atvaizdas
                                      Šaunios nuotraukos, tik manau, kad jos labiau tiktų šiai temai:
                                      http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=9672&page=2

                                      Gal galite tiksliau nurodyti datą, kada Lietuvoje pajudėjo irmasis elektrinis traukinys su keleiviais?
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Šaunios nuotraukos, tik manau, kad jos labiau tiktų šiai temai:
                                        http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=9672&page=2

                                        Gal galite tiksliau nurodyti datą, kada Lietuvoje pajudėjo irmasis elektrinis traukinys su keleiviais?
                                        Pirmas elektrinis traukinys išvyko iš Vilniaus į Kauną 1975m. gruodžio 29d.
                                        1979m. baigti elektrifikuoti Naujosios Vilnios-Kauno ir Lentvario-Trakų kelio ruožai.

                                        Comment


                                          Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                          Pirmas elektrinis traukinys išvyko iš Vilniaus į Kauną 1975m. gruodžio 29d.
                                          Reguliariai nuo 1976 sausio 20 dienos.
                                          Ir pirmieji traukiniai buvo ER9P (kaip nuotraukoje). Nuo tų pačių metų rudens ER9M.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X