Lyg ir be elektrifikacijos neitų jokie kiti kabeliai - ryšio, signalizacijos ar elektros tiekimo...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Dėl trijų keleivinių traukinių per dieną? Vargu bau. Buvo rašyta apie planus galų gale elektrifikuoti visą ruožą Kaišiadorys - Klaipėda, bet tai turbūt nutiks labai negreitai.Parašė 2M62 Rodyti pranešimąGal kas zinot ar yra planu elektrifikuoti ruoza Kaisiadorys-Radviliskis?
Comment
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąGal kas zinot ar yra planu elektrifikuoti ruoza Kaisiadorys-Radviliskis?Prioritetas jau patvirtintas — pirmiausia bus elektrifikuojamas ruožas Naujoji Vilnia — LT/BY siena (nuo jos iki Molodečno jau elektrifikuos patys baltarusiai). Kiek miglotai pamenu, planas yra baigti darbus ir (galbūt net) paleisti traukinius iki 2018m.. Tada logiškai turėtų eiti ruožas Kaunas-Kybartai vien dėl tranzitinių Rusijos (+ Baltarusijos ir Ukrainos) keleivinių traukinių. Va po to jau tikriausiai ateis eilė ruožui Kaišiadorys-Šiauliai. Bet tai bus dar oi kaip negreitai...Parašė disident Rodyti pranešimąDėl trijų keleivinių traukinių per dieną? Vargu bau. Buvo rašyta apie planus galų gale elektrifikuoti visą ruožą Kaišiadorys - Klaipėda, bet tai turbūt nutiks labai negreitai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Niekas neplanuoja pirkti elektrovežių, tik elektrinius traukinius.Parašė 2M62 Rodyti pranešimąKiek girdejau mokykloj snekama kad, zadama pirkti elektrinius kroviniam... Tai sakau gal bus del to elektrifikuotas iki klaipedos... Nes nelabai apsimoketu pirkti tik del Kaunas-Vilnius.
Comment
-
Nemanom, bet šiuo metu nuo Vilniaus iki Kauno kažkodėl nevažiuoja nei vienas elektrovežis ir visi suprantam, kodėl.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai jūs manot, kad elektrifikacija yra dėl kelių keleivinių?
Comment
-
Manau, kad elektrifikacija vykdoma ir dėl keleivinių, ir dėl prekinių traukinių. Taip jau nutiko, kad nuo pat 1975m. iki dabar Lietuvoje važinėja tik keleiviniai elektriniai traukiniai.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai jūs manot, kad elektrifikacija yra dėl kelių keleivinių?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
“Lietuvos geležinkeliai” paskelbė ruožo nuo Vilniaus iki Kenos elektrifikavimo rangovo išankstinį konkursą
Nu va, kai auga keleivių srautai, darbai irgi šiek tiek pagreitėja, tikėkimes kliūčių šitam projektui nebusValstybės valdoma bendrovė “Lietuvos geležinkeliai” paskelbė geležinkelio ruožo nuo Vilniaus iki Kenos, kuris yra dalis IX-jo transporto koridoriaus, elektrifikavimo pirmojo etapo rangovo išankstinį konkursą.
Pasiūlymų įmonė laukia iki balandžio 27 dienos, skelbiama centriniame viešųjų pirkimų portale.
Pirmajame etape numatoma elektrifikuoti atkarpą nuo Lietuvos sienos su Baltarusija, einančią per Keną iki Naujosios Vilnios, o darbų vertė siekia apie 76 mln. litų. Įgyvendinus projektą, bus elektrifikuota visa geležinkelio atkarpa nuo Kauno iki Minsko.
Elektrifikavimo projektą už 1,249 mln. litų parengė Ispanijos kelių ir greitkelių projektavimo bendrovė “Ardanuy Ingenieria”.
Iki 2014-ųjų pabaigos elektrifikavus ruožą Molodečnas (Baltarusija)–Kena–Naujoji Vilnia, tarp Vilniaus ir Minsko bus galima keliauti elektriniais dviaukščiais traukiniais, žada “Lietuvos geležinkeliai”, o kelionė tarp sostinių 205 kilometrų ilgio geležinkeliu sutrumpėtų nuo 3 iki 2 valandų.
Tačiau tam būtinas valstybės institucijų palaikymas bei pasienio ir muitinės procedūrų supaprastinimas, teigia įmonė.
„Lietuvos geležinkelių“ tikslas - kad geležinkelio linija Kena–Klaipėda būtų pagrindinis Baltarusijos eksportuojamų krovinių koridorius.
Keleivių srautas Minskas-Vilnius maršrutu pernai vasarą, palyginti su užpernai tuo pat laiku, išaugo dukart. Kasmet juo keliauja apie 100 tūkst. keleivių.
BNS informacija
Comment
-
Участок Ново-Вильня - Молодечно планируется электрифицировать до 2015 года (в Delfi читал, что к этому году между Вильнюсом и Минском уже будут курсировать двухэтажные электропоезда). Правда, лично я очень сомневаюсь, что к 2015 году все работы будут закончены.Parašė st 2832465728 Rodyti pranešimąкстати кто-нибудь слышал такое что планировалось бч,ржд и lg электрифицировать участок от молодечно до науйойи-вильни,потом от каунаса до калининграда?
Comment
-
и вместо тэп-60Parašė st 2832465728 Rodyti pranešimąесли участок науйойи вильня-молодечно электрифицируют,то в вильнюс вместо белорусских тэп70 и бс-ов будут заходить чс4т,вл10 белорусские,может до вайдотая доезжать будут
и в белорусии только переменка, потому вл-80
а передавать, учитывая опыт с метро, наверное в уз будут.
Comment
Comment