Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas bus padaryta rekonstrukcijos metu?
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Techninė užduotis

      Žr. nuo 80 psl.

      Comment


        Tai nors penkis metus į priekį žiūrima? Kena juk palyginti neseniai rekonstruota. O elektrifikuoti ir po metų vėl viską perdarinėti nesąmonė kažkokia.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Paskelbtas naujas konkursas N.Vilnios - Kenos - sienos su Baltarusija ruožo elektrifikacijai.
          http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=159224

          Pats laikas skelbti konkursą ir Vilniaus apylankos nuo Kyviškių per Vaidotus iki Panerių elektrifikacijai. Nes kol apylanka nebus elektrifikuota, tol iš N. Vilnios - sienos su Baltarusija elektrifikacijos nebus jokios naudos.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Paskelbtas naujas konkursas N.Vilnios - Kenos - sienos su Baltarusija ruožo elektrifikacijai.
            http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=159224

            Pats laikas skelbti konkursą ir Vilniaus apylankos nuo Kyviškių per Vaidotus iki Panerių elektrifikacijai. Nes kol apylanka nebus elektrifikuota, tol iš N. Vilnios - sienos su Baltarusija elektrifikacijos nebus jokios naudos.
            Bet kol nėra elektrovežių, tol irgi naudos nebus, t.y. bus tik Baltarusijaj.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Paskelbtas naujas konkursas N.Vilnios - Kenos - sienos su Baltarusija ruožo elektrifikacijai.
              http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=159224

              Pats laikas skelbti konkursą ir Vilniaus apylankos nuo Kyviškių per Vaidotus iki Panerių elektrifikacijai. Nes kol apylanka nebus elektrifikuota, tol iš N. Vilnios - sienos su Baltarusija elektrifikacijos nebus jokios naudos.
              Kiek suprantu tai elektriniams keleiviniams traukiniams iki Minsko?
              "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


              - George W. Bush President of the USA

              Comment


                Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                Bet kol nėra elektrovežių, tol irgi naudos nebus, t.y. bus tik Baltarusijaj.
                Bet kol nebus elektrifikuota iki Klaipėdos, tai dėl pusšimčio km ar verta pirkti elektrovežius? Nebent nuomoti kad ir iš BČ porą.


                LDZ delegacija buvo Minske susipažinti su БКГ elektrovežiais. Tai buvo pakraupus kiniečių surinkimu.
                http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=48842#p48842

                Comment


                  Žinoma, kad elektrovežių kol kas skubiai nereikia. Juk ir dabar ruožą iki pat Vaidotų aptarnauja ir BČ šilumvežiai. Tuomet važiuotų ir jų elektrovežiai. Keleivinius traukinius irgi iki Vilniaus atitempia BČ šilumvežiai. Važiuotų BČ elektrovežiai. Tačiau kol nebus elektrifikuotas Vilniaus aplinkkelis, tol į Vilnių galės atvažiuoti tik keleiviniai traukiniai. O iš jų menkas biznis. Tiesa, už tranzitinius keleivinius tikriausiai nėra toks ir menkas biznis, bet vis tiek vien tik dėl jų elektrifikuoti ruožo nėra prasmės. Lygiai taip pat ir dėl kelių keleivinių traukinių susisiekimui su Minsku. Kadangi aplinkkelio tiesimas užtruko, tai visgi, nepaisant to, pats laikas užsiimti elektrifikacijos projektavimu. Tuo tarpu kol kas nieko oficialiai negirdėti. Kai elektrifikacijos iki Radviliškio reikalas jau juda - projektavimo konkursas buvo, tik neaišku, ar įvyko.
                  Apie elektrovežių įsigijimą irgi laikas galvoti. Ir ne laikas bus juos pirkti, kai ruožas bus elektrifikuotas. BČ neturi pakankamai elektrovežių, kad dar galėtų nuomoti LG, be to, elektrifikavus ruožą iki sienos su Lietuva, Baltarusijos geležinkeliams irgi reikės papildomų elektrovežių. Ukraina nieko neturi ką pasiūlyti. Ir aplamai, LG gali nepanorėti net ir laikinai prasidėti su rusiška technika. Vis tiek elektrovežiai bus perkami iš Vakarų, tikriausiai iš to paties Siemenso. Nors ką ten gali žinoti. Vakarų gamintojų gamintojų šilumvežių 1520 mm rinka jau pramušta, o elektrovežių ne. Suomija ne prie ko. Rusija gamina savus. Visos kitos buvusios TSRS respublikos perka azijietiškus elektrovežius.
                  Paskutinis taisė Al1; 2013.11.16, 11:51.

                  Comment


                    Reikia ir elektrovežių, ir ne dviejų. Juk ir dabar mūsiškiai važinėja tarp Molodečnos ir Vaidotų.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Kažkaip pasidarė įdomu, suprantu, kad važiuojant svetimos valstybės teritorija mokama už infrastruktūrą. O kaip su elektrovežiais, tiesiog pakeliamas infrastruktūros mokestis ar jiems už elektros energiją kažkaip atskirai paskaičiuojama ?

                      Comment


                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                        Reikia ir elektrovežių, ir ne dviejų. Juk ir dabar mūsiškiai važinėja tarp Molodečnos ir Vaidotų.
                        Pradžioje pavažinėtų su šilumvežiais. Bet iki Vaidotų pradžiai reikėtų kelių elektrovežių.

                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                        Kažkaip pasidarė įdomu, suprantu, kad važiuojant svetimos valstybės teritorija mokama už infrastruktūrą. O kaip su elektrovežiais, tiesiog pakeliamas infrastruktūros mokestis ar jiems už elektros energiją kažkaip atskirai paskaičiuojama ?
                        Elektrovežyje, kaip ir elektriniame traukinyje yra skaitiklis. Pagal jo parodymus ir mokės.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Elektrovežyje, kaip ir elektriniame traukinyje yra skaitiklis. Pagal jo parodymus ir mokės.
                          Nori pasakyti, kad pravažiavus sieną mašinistas užfiksuoja skaitliuko parodymus ir visi tuo tiki? Elektros kaina skirtinga - kas gali garantuoti, kad mašinistas neminusuos parodymus "brangesnėje" šalyje, ir nepripliusuos pigesnėje.
                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Nori pasakyti, kad pravažiavus sieną mašinistas užfiksuoja skaitliuko parodymus ir visi tuo tiki? Elektros kaina skirtinga - kas gali garantuoti, kad mašinistas neminusuos parodymus "brangesnėje" šalyje, ir nepripliusuos pigesnėje.
                            Kitose šalyse tas kažkaip išsprendžiama. O šiais laikais yra sumanieji skaitikliai, kurie pradės fiksuoti sąnaudas pagal GPS koordinates.

                            Comment


                              Šiaip jau su tais skaitikliais ne taip ir paprasta, visų pirmą už elektrą mokėti turėtų LESTO ar kitam tiekėjui, nes kiek žinau LG elektra neprekiauja. Antra skaitiklis turi būti sertifikuotas ir patikrintas atitinkamų metrologinių tarnybų. Įdomi procedūra, kaip pateikiami BČ elektrovežių skaitikliai LESTO patikrai ir kaip jeigu įvažiuoja be patikros, apmokestina kaip elektros vagį?

                              Comment


                                Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                Įdomi procedūra, kaip pateikiami BČ elektrovežių skaitikliai LESTO patikrai ir kaip jeigu įvažiuoja be patikros, apmokestina kaip elektros vagį?
                                Taigi nuo sienos linija ne elektrifikuota.

                                Comment


                                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                  Taigi nuo sienos linija ne elektrifikuota.
                                  Taigi ir klausimas, įdomu, kaip bus po elektrifikacijos.

                                  Comment


                                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                    Taigi ir klausimas, įdomu, kaip bus po elektrifikacijos.
                                    Paims procentaliai, pagal kilometražą.

                                    Comment


                                      Tą problemą kažkaip išsprendžia kitos šalys, išspręs ir Lietuva. Techninės priemonės šiais laikais problemų nesudaro. Viskas susives tik į teisinį reglamentavimą, o jo pasekoje bus įdiegtos ir reikiamos techninės priemonės.

                                      Comment


                                        Ar nebūna kombinuotų šilumvežių--elektrovežių? Traukos varikliai vis tiek elektriniai, tai iš principo turėtų būti įmanoma sumontuoti trafus ir kas ten priklauso. Bet gal neapsimoka?

                                        Comment


                                          Vienintelis realus veikiantis yra pas ispanus - Talgo. Dvisisteminis elektrinis + dyzelinis + keičiamas vėžės plotis. Nachren ta RailBaltica su 1435 mm keleivių vežimui, jei galima tokių nusipirkti? Elektrinio greitis 250 km/h kintama 25 kV įtampa, 220 km/h nuolatinė 3 kV ir 180 km/h dyzeline trauka.

                                          Antroje sekcijoje yra dyzelinis generatorius.



                                          Gražesnė nuotrauka iš vikipedijos neelektrifikuotoje linijoje:

                                          http://commons.wikimedia.org/wiki/Fi...Martin_Gil.jpg

                                          Comment

                                          Working...
                                          X