Šiaip pasidarė smalsu, kiek maždaug kainuos ruožo N.Vilnia-LT/BY siena elektrifikacija?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Prieš metus įvykusio (vėliau panaikinto) konkurso nugalėtojas siūlėsi darbus atlikti už ~100mln.Lt.Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip pasidarė smalsu, kiek maždaug kainuos ruožo N.Vilnia-LT/BY siena elektrifikacija?
Comment
-
Gal pranešimas ne visai susijęs su tema, bet susijęs su Lietuvos geležinkeliais.
2014 m. pirmajame ketvirtyje planuojami elektrifikavimo darbai ruože Molodečnas - BY/LT valstybės siena:
http://railwayz.info/news/4181
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąAr yra planų dėl krovininių (o gal ir keleivinių) elektrovežių?
Žiūrint į elektrifikacijos kryptis, atrodo kad neužilgo bus
Comment
-
Dėl krovininių turėtų būti. O keleivinių nėra prasmės. Dėl keleivinių reikėtų elektrifikuoti bent iki Šiaulių. Tada tarp Vilniaus ir Šiaulių būtų galima organizuoti greitesnį susisiekimą elektriniais traukiniais. O traukinių į Klaipėdą lokomotyvų keitimas tik dar labiau pailgintų kelionės trukmę, net jei su elektrovežiu traukinys važiuotų šiek tiek trumpesnį laiką tarp Vilniaus ir Šiaulių. Iš viso, jei bus elektrifikuota linija iki Klaipėdos, tai lokomotyvų trauka keleivių pervežime perspektyvos neturi. Kelių keleivinių elektrovežių reikėtų tik Kaliningrado tranzitui, jei ateityje būtų elektrifikuota linija nuo Kauno iki Kybartų.Parašė r08n Rodyti pranešimąAr yra planų dėl krovininių (o gal ir keleivinių) elektrovežių?
Comment
-
O tai koks tikslas elektrifikuoti iki Radviliškio, jei vėliau neaišku ar bus iki Klaipėdos? Aš kaip suprantu tiesiog, tai dabar bus daroma keliais etapais, kad ir eismo netrukdyti taip baisiai ir pinigų iškarto krūvos neišmesti, O elektrifikavus iki Klaipėdos, matyt pirkti elektrovežius būtų beprasmiška, nes kiek pamenu dabartiniai Siemens turi galimybę būti perdaryti į elektrovežius iš dyzelių. O keleiviams tai matyt eitu kalba apie traukinukus panašius kaip, kad važiuoja į Kauną tik gal ne 3 vagonų, o kokių 5.
Comment
-
Kad jų reikės tai faktas, matyt ir manevriniai liks dyzeliukai.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąBet kokiu atveju reikės šilumvežių, nes liks neelektrifikuotos Kybartų, Lydos, Latvijos kryptys.
Comment
-
Be abejo, kad etapais. Radviliškis yra stambi mazginė stotis ir joje būtų galima keisti traukos tipą. Niekas tų Siemensų neperdarinės, nes vis tiek liks linijų, kur reikės šilumvežių. 2M62 visus nurašys, M62 nurašys. Darbo ER20CF turės pakankamai.Parašė Little_man Rodyti pranešimąO tai koks tikslas elektrifikuoti iki Radviliškio, jei vėliau neaišku ar bus iki Klaipėdos? Aš kaip suprantu tiesiog, tai dabar bus daroma keliais etapais, kad ir eismo netrukdyti taip baisiai ir pinigų iškarto krūvos neišmesti, O elektrifikavus iki Klaipėdos, matyt pirkti elektrovežius būtų beprasmiška, nes kiek pamenu dabartiniai Siemens turi galimybę būti perdaryti į elektrovežius iš dyzelių. O keleiviams tai matyt eitu kalba apie traukinukus panašius kaip, kad važiuoja į Kauną tik gal ne 3 vagonų, o kokių 5.
Comment
-
Lietuvoje pradedamas elektrifikuoti geležinkelis
delfi.lt
Pirmadienį Naujosios Vilnios geležinkelio stotyje pradedama geležinkelio ruožo nuo Naujosios Vilnios iki valstybės sienos su Baltarusija elektrifikacija.
Comment
-
http://www.veidas.lt/%E2%80%9Egelezi...pigiu%E2%80%9CVEIDAS: Kokie pokyčiai artimiausiu metu planuojami IX transeuropinių geležinkelių koridoriaus (nuo sienos su Baltarusija iki Klaipėdos) maršrute? Kurios šio maršruto atkarpos greičiausiai bus elektrifikuojamos? Kada iš Vilniaus galės pradėti kursuoti elektriniai keleiviniai traukiniai į Minską ir Klaipėdą?
S.D.: Elektrifikavimo darbus ruože valstybės siena–Kena–Naujoji Vilnia planuojama atlikti iki 2016 m. Užsitikrinus pakankamos apimties ES struktūrinių fondų paramą, papildomai iki 2020 m. planuojama elektrifikuoti Kaišiadorių–Radviliškio ir Kyviškių–Vaidotų–Panerių geležinkelių ruožus, o iki 2030 m. – ir Radviliškio–Klaipėdos geležinkelio liniją. Jei turėsime pakankamai lėšų, iki 2020 m. planuojame įsigyti tris keleivinius elektrinius traukinius bei du prekinius elektrovežius.
2016 m. LG elektrifikavus ruožą nuo valstybės sienos su Baltarusija iki Naujosios Vilnios, o Baltarusijos geležinkeliams elektrifikavus trūkstamą ruožą nuo sienos su Lietuva iki Molodečno, tarp Vilniaus ir Minsko jau galės kursuoti elektriniai traukiniai.
Comment
-
LG infrastruktūros skelbiamame 2015 m. viešųjų pirkimų plane numatytas Vilniaus stoties 13 ir 14 kelio elektrifikacijos įrengimas. Tai keleivinių vagonų atstovos keliai. Galbūt jie tam nebus naudojami ir juos pertvarkys keleivinių elektrovežių atstovai.Paskutinis taisė Al1; 2015.05.04, 10:31.
Comment
-
O į kurį peroną atvyksta traukiniai iš Minsko? Gal tai ir su tuo susiję?Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG infrastruktūros skelbiamame 2015 m. viešųjų pirkimų plane numatytas Vilniaus stoties 13 ir 14 kelio elektrifikacijos įrengimas. Tai keleivinių vagonų atstovos keliai. Galbūt jie tam nebus naudojami ir juos pertvarkys keleivinių elektrovežių atstovai.
Comment
-
Į 10 ir 12 (11 nėra) kelius. Iš jų elektrifikuotas tik berods 10. O gal 12. Tačiau tikrai tik vienas iš dviejų. Keista, kad to antrojo neelektrifikuoto nesiruošia elektrifikuoti. Vadinasi, tarptautinius traukinius su elektrovežiu ar elektrinius galės priimti tik vienintelis kelias tarptautiniame perone. Jei planuotų 13 ir 14 kelius naudoti keleiviniam susisiekimui, tai be elektrifikacijos ten reikia įrengti peroną, prailginti požeminį tunelį, iš aptverti ir įrengti tvorą su videostebėjimo sistema...
Comment
-
Kaip matyti, 10 kelias neeliktrifikuotas, 12 elektrifikuotas. Įdomu, kur dės tas virtines vagonų. Dalis jų, aišku, čia stovi jau nenaudojami. Juos parduos, supjaustys ar nuvarys kur nors kitur (pvz., į elektrodepą). Jeigu Klaipėdos maršrutui liks tik pora sąstatų su vagonais, kitus pakeis dyzeliniai traukiniai, Sankt Peterburgo maršrutą likviduos, gal ir užteks vietos.Paskutinis taisė Al1; 2015.05.04, 21:14.
Comment

Comment