Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atkelti ir (ar) nukopijuoti pranešimai iš temos Geležinkeliai Lietuvoje.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      perskaiciau

      perskaiciau stai toki dokumenta
      "European Commission
      Directorate-General Regional Policy
      Feasibility study on Rail
      Baltica railways
      Annexes
      January 2007"
      ir ten atradau kad 1km linijos (tik negaliu pasakyti ar viena veze ar dvi) tiesimas elektrifikuotas (europinis) 2,5 mln Eur, 1km tiesimas (1520mm) neelektrifikuotas 1,9 mln. Eur. jeigu priimsim prielaida kad skirtumas tarp savikainu kyla tik del elektrifikacijos tada 1km elektrifikacija apsieis 0,6 mln Eur 2006 metu kainomis.
      Taigi linijos Kaisiadorys-Klaipeda elektrifikacija apsieis 0,6x309x3,4528=654,1 mln LTL. taip sakant nei daug nei mazai.
      Naujoji Vilnia-Kena 0,6x20x3,4528=42,3 mln LTL.
      Kaunas-Kybartai 0,6x86x3,4528=178 mln LTL

      Taigi viso ~880 mln LTL
      jeigu kas turite naujesniu elektrifikacijos savikainos skaiciavimu butu idomu suzinoti

      Overhead contact line / the catenary system
      The overhead power can be divided into three main groups:
      • Foundations and poles: These are designed for at least 50 years lifetime,
      normal distance 40 m. Foundations and poles are only replaced when damaged
      or changed, price about 15,000 € each. Newer types of poles of Corten
      steel need no maintenance. Hence costs for foundations and poles are not included
      here.
      • All suspensions and catenary cables: These are primarily worn by weather,
      normal distance is 40-60 m (here assumed to be 50 m), price 1,500
      €/suspension. Suspensions and catenaries are rarely replaced. It is here assumed
      that these are replaced after 25 years.
      • The overhead contact line (the primary wearing part): The overhead power
      is replaced when the limit values for wear are reached. The wear of course
      depends on the traffic load, but close to 25 years is expected. Price of 15,000
      € per km.
      Paskutinis taisė osnas; 2009.08.25, 17:24.

      Comment


        tai as nesupratau, kada jie pagaliau prades elektrifikacijos darbus nuo Kauno iki Klaipedos?, galetu tada pradet leist EJ-575 iki Klaipedos, keliones trukme truktu tada ko gero kokias tik 4 val., butu tikrai gerai

        Comment


          http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...49ef7032db1ab3


          jokiu elektrifikacijos planu LG neturi

          Comment


            Gaila, manau tikrai butu pelninga jiem jei nuelektrifikuotu visa linija nuo Kauno iki Klaipedos

            Comment


              Parašė Airijos_Lietuvis Rodyti pranešimą
              Gaila, manau tikrai butu pelninga jiem jei nuelektrifikuotu visa linija nuo Kauno iki Klaipedos
              Kam pelninga? Gamintojams ir rangovams? Elektrifikacija ir kontaktinio tinklo priežiūra kainuoja, o atsiperka tik esant dideliam krovinių srautui.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė osnas Rodyti pranešimą
                http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...49ef7032db1ab3


                jokiu elektrifikacijos planu LG neturi
                Esu girdėjęs, kad apie 2014 LG turėtų elektrifikuot iki baltarusijos sienos pro Keną iki to laiko Baltarusija elektrifikuotų nuo Molodečino iki Lietuvos sienos.

                Comment


                  Parašė lietus Rodyti pranešimą
                  Esu girdėjęs, kad apie 2014 LG turėtų elektrifikuot iki baltarusijos sienos pro Keną iki to laiko Baltarusija elektrifikuotų nuo Molodečino iki Lietuvos sienos.
                  Jau senas projektas, planuoja visą ruožą Vilnius - Sevastopolis elektrifikuot, jau nuo 2004 apie tai kalba
                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                  Comment


                    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                    O yra kokių žinių apie ruožų elektrifikavimus?
                    Kažkur buvo man užstrigę susisiekimo ministro Eligijaus masiulio žodžiai (berods, aš ar kažkas kitas buvo forume paskelbęs), kad artimiausiuose planuose — elektrifikuoti ruožą nuo Naujosios Vilnios iki LT/BY sienos. Baltarusiai savo ruožtu elektrifikuotų nuo minimos sienos taško iki Gudagojaus. Tokiu atveju električkos bent teoriškai galėtų nuo Kauno iki Maskvos važiuoti.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Kažkur buvo man užstrigę susisiekimo ministro Eligijaus masiulio žodžiai (berods, aš ar kažkas kitas buvo forume paskelbęs), kad artimiausiuose planuose — elektrifikuoti ruožą nuo Naujosios Vilnios iki LT/BY sienos. Baltarusiai savo ruožtu elektrifikuotų nuo minimos sienos taško iki Gudagojaus. Tokiu atveju električkos bent teoriškai galėtų nuo Kauno iki Maskvos važiuoti.
                      Nuo sienos iki Molodečno.

                      Comment


                        Parašė robertas Rodyti pranešimą
                        Nuo sienos iki Molodečno.
                        Et, atsiprašau, šįkart neturėjau po ranka žemėlapio...
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Na, jei laidai eis iki Kenos, tai tada reikia pratempti laidus ir iki Kybartų, kad būtų galima užsipirkus elektrovežių tampyti tranzitą. Priešingu atveju nelabai matau, kas iš tos linijos, nebent tikrai leisti ЭР9М iki Molodečno.

                          Comment


                            O lenkai neplanuoja pratęst elektrifikuotą liniją nuo Suvalkų iki Šeštokų (ar toliau)?

                            Comment


                              Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                              O lenkai neplanuoja pratęst elektrifikuotą liniją nuo Suvalkų iki Šeštokų (ar toliau)?
                              O kam? Juk RailBaltica yra planuojama elektrifikuoti didžiąją dalimi už ES fondų lėšas.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Iki kur elektrifikuos?

                                Comment


                                  Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                  Na, jei laidai eis iki Kenos, tai tada reikia pratempti laidus ir iki Kybartų, kad būtų galima užsipirkus elektrovežių tampyti tranzitą. Priešingu atveju nelabai matau, kas iš tos linijos, nebent tikrai leisti ЭР9М iki Molodečno.
                                  Kada nors
                                  O ir tiek elektrifikavus jau teoriškai galima nusipirkti arba išsinuomoti elektrovežį, kabinti vagonus ir paleisti keleivinį LG formavimo traukinį Kaunas-Maskva.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                                    Iki kur elektrifikuos?
                                    Kaip kur? Pradžiai iki Kauno, o paskui — iki kur bus RailBaltica nutiesta. Gal net iki Talino.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Tai jeigu elektrifikuotų bent iki Kauno tai iš Marijampolės (Marijampolė-kaunas-Marijampolė) važinėtų elektriniai?

                                      Comment


                                        Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                                        Tai jeigu elektrifikuotų bent iki Kauno tai iš Marijampolės (Marijampolė-kaunas-Marijampolė) važinėtų elektriniai?
                                        Greičiau Berlynas-Poznanė-Varšuva-Suvalkai-Marijampolė-Kaunas
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Priklausomai nuo to, kokia bus įtampa, gali ir iš Vilniaus važiuoti, nes bus sudvigubinti bėgiai, o ne atskira trasa, ir galės naudotis tais pačiais laidais Tik kad keleivių srautai ne kažkokie...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X