Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kitų metų pabaigoje. Ir Lietuvoje dar nebus padaryta viskas, kad būtų verta pradėti elektros trauką. Turiu omenyje ne keleivinį priemiestinį susisiekimą, o krovininių traukinių eismą. Elektrifikacija iki Vaidotų stoties, jei šiemet rudenį nebus pradėta, tai kažin ar iki kitų metų pabaigos bus suspėta ją užbaigti.

    Comment


      Iki Kenos krovinius gali gabenti. Kaip su pastotėmis reikalai, gal ir iki Panerių? Keleiviniai elektrovežiai iki Vilniaus?
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
        Ir būtų visai įdomu sužinot kaip ten už sienos ar spės baltarusiai laiku pabaigt projektą Kad LT susijungtų su BY
        Prieš savaitė (05.22) buvau 2 kartus kirtęs geležinkelį, P52 keliu buvo tik atramos, Gudagojuje jau kažkas ir kabėjo.

        Comment


          Про Гудогай мы как то забыли. На всем участке уже везде опоры установили. Вполне реально могут в этом году открыть.
          http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=77002#p77002

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Iki Kenos krovinius gali gabenti. Kaip su pastotėmis reikalai, gal ir iki Panerių? Keleiviniai elektrovežiai iki Vilniaus?
            Kur elektrovežiai atstovą darys? Prie tarptautinio perono tik vienas kelias elektrifikuotas (12-as), keliai į depą neelektrifikuoti.

            Comment


              Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
              Po 10 dienų:


              Atvaizdas


              Batoro g. viaduko atramos padarytos kaip kokiais 1995 m. Nei apsauginio atitvaro, nei saugumo, nei estetikos, nei vaizdo. Ar jie bent projektą turi?

              Numetė skiriamojoje juostoje klojinius, išliejo kvadratus ir tiek.

              Comment


                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                Kur elektrovežiai atstovą darys? Prie tarptautinio perono tik vienas kelias elektrifikuotas (12-as), keliai į depą neelektrifikuoti.
                Manevriniu šilumvežiu.

                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Batoro g. viaduko atramos padarytos kaip kokiais 1995 m. Nei apsauginio atitvaro, nei saugumo, nei estetikos, nei vaizdo. Ar jie bent projektą turi?

                Numetė skiriamojoje juostoje klojinius, išliejo kvadratus ir tiek.
                Apie kokias viaduko atramas kalba?
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Patikslinimas. Ne viaduko atramas, o kontaktinio tinklo atramų, kuriomis laikomas šis tinklas atkarpoje virš viaduko, pamatinė dalis.

                  Matosi cituojamoje foto (skiriamoji juosta, gatvėje).

                  Comment


                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                    Manevriniu šilumvežiu.
                    Ne perdaug manevravimo bus? Tiesiai iš 12-o kelio į depą negalima pakliūti, tik per 1-ą ir 2-ą.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Patikslinimas. Ne viaduko atramas, o kontaktinio tinklo atramų, kuriomis laikomas šis tinklas atkarpoje virš viaduko, pamatinė dalis.

                      Matosi cituojamoje foto (skiriamoji juosta, gatvėje).
                      Ne, neturi projekto. Tarpvyriausybiniu lygiu sutartas, dalinai ES finansuojamas ir šiaip Staskai paskambino iš Vileikos, kad su Dima išbetonuotų.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Į depą elektrovežiams nereikės važiuoti. LG savo elektrovežius tikriausiai aptarnaus N. Vilnioje. BČ keleiviniams atstovai pakaks kad ir 6 kelio. Gal vėliau ką nors ir sugalvos. LG keleviniai elektrovežiai nebus reikalingi tol, kol nebus elektrifikacijos iki Kaliningrado, o į Klaipėdą, kai bus elektrifikuota linija, paleis elektrinius traukinius vietoje dyzelinių ir vagonų su šilumvežiu. Jei prireiks vagonų su lokomotyvu, tai panaudos krovininius elektrovežius.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          BČ keleiviniams atstovai pakaks kad ir 6 kelio.
                          Ir stovės ten du elektrovežiai visą dieną?
                          Pvz., rytoj atvyksta du traukiniai - 7:33 ir 12:52, išvyksta 20:10 ir 23:47.

                          Comment


                            Laikinai gali stovėti. Dabar gi šilumvežiai kartais stovi prie kalinių įlaipinimo/išlaipinimo rampos. Elektrifikacija depe visai nereikalinga. Be to gi pagal projektą bus elektrifikuoti du keliais, kuriuose dabar stovi keleiviniai vagonai.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Laikinai gali stovėti. Dabar gi šilumvežiai kartais stovi prie kalinių įlaipinimo/išlaipinimo rampos. Elektrifikacija depe visai nereikalinga. Be to gi pagal projektą bus elektrifikuoti du keliais, kuriuose dabar stovi keleiviniai vagonai.
                              Na tai ir toliau važinės šilumvežiai, gal karts nuo karto užsuks elektrovežis.

                              Comment


                                Baltarusiški šilumvežiai Vilniuje neaptarnaujami. Jie tik stovi depo keliuose. Tai stovės viename iš kelių, kuris bus elektrifikuotas ten, kur dabar stovi vagonai.

                                Comment


                                  Ir BČ marinuos po porą elektrovežių Vilniuje visą dieną, kai patiems trūksta?

                                  Comment


                                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                    Ir BČ marinuos po porą elektrovežių Vilniuje visą dieną, kai patiems trūksta?
                                    TEP70BS juk visą dieną ilsisi Vilniuje.
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      Gegužės pabaigos vaizdai:











                                      Comment


                                        Elektrifikuota aplinkkelio dalis iš Kyviškių pervažos
                                        Link Kyviškių


                                        Link Vaidotų

                                        Comment


                                          Tai sprendžiant pagal nuotraukas, tai iki šių metų pabaigos galėtų pabaigt kabint laidus jei jau Kyviškėse baigti darbai, tai gal ir baltarusiai greitai užkabins link Gudagojaus. Tik keista, kad tampyt pradėtų tik kitų metų pabaigoje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X