Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Įsisavinti! Bet turbūt nėra taip lengva?
    Gal geriau pensininkams išdalinti pagal tokią logiką?

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

      Gal geriau pensininkams išdalinti pagal tokią logiką?
      Nepaeis, visi sojūziniai pinigai paskirti vienai ar kitai sričiai. Nebent pensininkams išdalinti su prierašu, kad turės po stulpą pastyt šalia geležinkelio

      Comment


        Parašė evil Rodyti pranešimą
        Kad elektrifikuotus geležinkelius turėti būtų visiems smagu, turbūt net nekyla klausimų, bet man įdomu, kurią valstybės išlaidų dalį siūlytumėte sumažinti idan rasti pinigų geležinkelių elektrifikavimui, naujiems riedmenims ir etc.? Įdomu už kurią kitą valstybės finansuojamą paslaugą geležinkelių elektrifikavimas yra svarbiau? Nukerpam krašto apsaugai išlaidas ar sveikatos apsaugai?
        Būtent, čia visiems elektrifikuotojams biudžetas guminis ir EU pinigai nėra visų pinigai, todėl svarbu juos įsisavinti. Vieni įsisavina į plyteles ir trinkeles, kiti išelektrifikuotų visus geležinkelius, net ir tuos, kur dabar traukiniai nevažinėja, vietoj to, kad pvz., būtų pasinaudota sėkmingomis Taivanio ar Singapūro investavimo strategijomis.

        Comment


          O gal tiesiog mikruškių nupirkt už 200 mln?

          Comment


            Parašė rmss Rodyti pranešimą
            O gal tiesiog mikruškių nupirkt už 200 mln?
            Po 15 metų (tingiu ieškot tikslaus skaičiaus dabar - man rodos, kad buvo STRATA parengtoje Žmogiškasis kapitalas Lietuvoje 2021 suvestinėje), kai trečdalis populiacijos bus apie >= 70 metų, tai tas mikrūškių pirkimas ir naujų visuomenėje labai populiarių maršrutų tokių kaip namai - Santariškės atsiradimas, bus įprasta praktika.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Ką siūlytum daryti su nepanaudotais 200+ milijonų ES lėšų?
              Tiesiog atiduoti LTG grupei - pirkti atsargines dalis riedmenims, mokėti algas darbuotojams ir t.t.
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                Elektrifikacija yra būtina norint išvengti krizės ES.
                Kuro kainos suvaldytos laikinai o čia jau norit stabdyti elektrifikaciją.
                išsiblaivykit.
                Ikikarinius atsiperkamumo skaičiavimus mesti šiukšliadežėn.
                Reikia imti visus laisvus savo ir ES pinigus ir elektrifikuoti visą viešą transportą ir visus traukinių koridorius.
                ir kelti akcizus kurui tol kol dauguma kelionių bus atliekama elektrifikuotu transportu.
                Visos fūros kurios gali būti užkeltos ant traukinio turi būti užkeltos kaip alpėse.
                kiekvienas centas kurui nesvarbu iš kur jis remia Putiną ir artina karą prie Lietuvos.
                Visi besipriešinantys elektrifikacijai ir energetinei nepriklausomybei yra 5 kolona.

                Comment


                  Parašė jan Rodyti pranešimą
                  kiekvienas centas kurui nesvarbu iš kur jis remia Putiną ir artina karą prie Lietuvos.
                  Baltarusijos degaliėse degalai parduodami "į nuostolį" (net įvertinus visus PVM-akcizus-kavos pardavimus).
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Baltarusijos degaliėse degalai parduodami "į nuostolį" (net įvertinus visus PVM-akcizus-kavos pardavimus).
                    Šią savaitę skaičiau, kad susisiekimo ministerija, kaip tik planuoja Seimui teikti pataisas dėl kelių mokesčio krovininiam transportui didinimo.

                    Comment


                      Kuo greičiau uželektrins tuo pigiau bus. Dyzelis bus išvarytas iš europos anksčiau ar vėliau, bet išvarytas bus, tai tam ir reikia ruoštis, jeigu norim turėti geležinkelį arba ardyti bėgius, nes nu gi krovinių sumažėjo
                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                      Comment


                        Elektrifikacija vyksta, bet labai vangiai, vėluojama beveik du metus. Ir ko gero dėl to turėtų prisiimti atsakomybę LTG ir ispanai (jų mentalitetas), visose srityse neveiklumas ir nekompetencija. Teko savo laiku dirbti prie elektrifikacijos projekto ir lyginti kaštus, tai elektrinės traukos kaštai lyginant su šilumvežine yra beveik 4 kartus mažesni. Tai net prie mažų vežimo srautų nauda būtų labai ženkli, aišku prieš tai būtina protingai investuoti į elektrovežius ir elektrinius traukinius.

                        Comment


                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                          Elektrifikacija vyksta, bet labai vangiai, vėluojama beveik du metus. Ir ko gero dėl to turėtų prisiimti atsakomybę LTG ir ispanai (jų mentalitetas), visose srityse neveiklumas ir nekompetencija. Teko savo laiku dirbti prie elektrifikacijos projekto ir lyginti kaštus, tai elektrinės traukos kaštai lyginant su šilumvežine yra beveik 4 kartus mažesni. Tai net prie mažų vežimo srautų nauda būtų labai ženkli, aišku prieš tai būtina protingai investuoti į elektrovežius ir elektrinius traukinius.
                          Dėl kaštų įdomu. Kiek įtakos tam turi elektros ir dyzelio kainos? Ar tie "4 kartus mažesni" elektros kaštai inkorporuoja perspektyvą, kad ateityje elektra tikriausiai bus pigi ir jos bus daug iš renewabls'ų, kuomet dyzelio kaina kažin, ar ateityje mažės.

                          Comment


                            Ispanų mentalitetas kažkaip netrukdo jiems gerai gyventi, tiesti ir važinėti greitaisiais geležinkeliais.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Ar yra dokumentu ka tie ispanai darys? As girdejau gandus kad jie turi pasistatyti nuo Kauno iki Memelio keturius 3ph~110kV(35kV) to 1ph~25kV gelezinkelio konverterius (greiciausiai supplier bus Hitachi Switzerland), patvirtinti sia info negaliu bet girdejau asmeniskai pries 2 metus is rimto saltinio.
                              Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2023.01.06, 18:52.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Dėl kaštų įdomu. Kiek įtakos tam turi elektros ir dyzelio kainos? Ar tie "4 kartus mažesni" elektros kaštai inkorporuoja perspektyvą, kad ateityje elektra tikriausiai bus pigi ir jos bus daug iš renewabls'ų, kuomet dyzelio kaina kažin, ar ateityje mažės.
                                Pigiai elektrai reikalingi reaktoriai, o ir visoj EU ta sritis jau 30 metų nesulaukianti investicijų, va tik suomiai sugebėjo pasistatyt per beveik 20 metų.

                                Comment


                                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                  Pigiai elektrai reikalingi reaktoriai, o ir visoj EU ta sritis jau 30 metų nesulaukianti investicijų, va tik suomiai sugebėjo pasistatyt per beveik 20 metų.
                                  Ne branduolinė energetika pigiausia, o vėjo, ypač offshore.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Ne branduolinė energetika pigiausia, o vėjo, ypač offshore.
                                    Pigi energetika yra dujinė, o pigiausia - anglinė.
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Ne branduolinė energetika pigiausia, o vėjo, ypač offshore.
                                      Jo, ir keliauti reikia tada, kai vėjas pučia.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Dėl kaštų įdomu. Kiek įtakos tam turi elektros ir dyzelio kainos? Ar tie "4 kartus mažesni" elektros kaštai inkorporuoja perspektyvą, kad ateityje elektra tikriausiai bus pigi ir jos bus daug iš renewabls'ų, kuomet dyzelio kaina kažin, ar ateityje mažės.
                                        Teko šiek tiek dalyvauti BY/LT elektrifikacijos projekte, vertinti BČ elektrovežių ir LTG šilumvežių kaštus atliekant tą patį darbą. Tai vienos darbo valandos BČ elektrovežio Lietuvoje kaina buvo apie 100 CHF, šilumvežio apie 370 CHF. Darbo valandos kainos dedamosios - įgulos darbo užmokestis, dyzelino, elektros energijos sąnaudos, traukos riedmens priežiūros kaštai. Didžiausios šilumvežio darbo valandos kaštų dedamosios yra dyzelinas ir šilumvežio priežiūra.

                                        Comment


                                          Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                                          Ar yra dokumentu ka tie ispanai darys? As girdejau gandus kad jie turi pasistatyti nuo Kauno iki Memelio keturius 3ph~110kV(35kV) to 1ph~25kV gelezinkelio konverterius (greiciausiai supplier bus Hitachi Switzerland), patvirtinti sia info negaliu bet girdejau asmeniskai pries 2 metus is rimto saltinio.
                                          Ko gero Ispanai dar nėra priėmę sprendimo. Dar kalbasi su Siemens ir kitomis kompanijomis. Nenustebčiau, jeigu konverterius gamintų kažkoks ispanų "garažas". Šiaip jie praktiškai visas kontaktinio tinklo dalis gamina ir vežasi iš Ispanijos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X