Čia viskas į temą, Jonas klausimais apie kelių finansavimą bando paaiškinti tamstai logiką.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąVisada įsivaizdavau, kad vidiniai pervežimai yra niekiniai, o pasirodo jie sudarė 1/2 viso srauto. Atrodo labai neblogai.
Tik uždarbis pinigais iš vietinių pervežimų yra kur kas menkesnis - Lietuvoje vidinių pervežimų vidutinis atstumas su kroviniu yra 240-250 km, yra daugiau darbo (bei išlaidų) su kiekvienu vagonu pradinėje ir galutinėje stotyje, o nuo Stasylų iki Klaipėdos pilni ešelonai važiuodavo virš 450 km.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
O ruožo į Klaipėdą elektrifikavimo projekto (ši tema apie tai) prasmė tapo itin abejotina kelis kartus ir ilgam nukritus krovinių srautams.
- 5 patinka
Comment
-
Pabaigus šį elektrifikavimo projektą (ar dar jo ir nepabaigus), reikės būtinai elektrifikuoti ir ruožą Palemonas - Gaižiūnai ir taip elektrifikuotu geležinkeliu sujungti du strateginius logistikos objektus: Klaipėdos uostą ir Kauno intermodalinį terminalą. Tuo pačiu ruožu bus galima leisti ir traukinius Kaunas - Klaipėda, kurių paklausa smarkiai paaugs pabaigus RB.Paskutinis taisė VLR; 2023.01.04, 18:32.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
ES skiria pinigus ne tam, kad juos padėtum kaip indėlį į banką už palūkanas, o tam, kad vystytųsi ne tik centrai bet ir regionai, kad nesusidarytų ženklūs ekonominiai skirtumai, tokie kaip Rusijoje, kur 80 proc. kapitalo sukaupta Maskvoje, o kitos šalies dalys vegetuoja. Todėl ES skiria santykinai didelį finansavimą investicijoms į infrastruktūrą regionuose.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJei turi ką nors parašyti apie A14, tai galima susirasti atitinkamą temą.
Kai išsilaikysi teises galėsi ir pats tą betoninį kelią išbandyti
Užteks trolinti. Grįžtame į temą
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Ar aš kažką minėjau apie dėjimą į banką? Tema buvo apie geležinkelio Vilnius - Klaipėda likusios dalies elektrifikaciją (prie ko čia provincija?), kuri pagal dabartinius duomenis, panašu, kad bus nuostolinga.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ji bus tiek pat nuostolinga, kiek, pavyzdžiui, Geležinio Vilko tiltas Vilniuje yra nuostolingas.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kur faktai tokiam teiginiui pagrįsti? Ar čia vėl iš serijos, kad pusė UK streikuoja ir panašių forumiečių teiginių.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Faktai tokie patys, kaip ir tie, kuriuos pateikei dėl elektrifikacijos nuostolingumo
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Ne aš pateikiau, o Romo pateiktuose straipsniuose buvo nurodytas anksčiau apskaičiuotas atsiperkamumas 19 metų.
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Ar aš kažką minėjau apie dėjimą į banką? Tema buvo apie geležinkelio Vilnius - Klaipėda likusios dalies elektrifikaciją (prie ko čia provincija?), kuri pagal dabartinius duomenis, panašu, kad bus nuostolinga.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Taigi rašei, kad bus nuostolinga:
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Žinoma, jūsų pasaulyje atsiperkamumas nukritus srautams išauga, tikriausiai atsipirks per 3, mea culpa.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJAV visi kroviniai vežami ne elektra, bet dyz.kuru, ir jie nemato tame problemos.-
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąRomai, aš ne apie kelius kalbu, o apie tavo šleivą logiką. Kelių pavyzdys skirtas tik parodyti, koks absurdiškas yra tavoo siūlymas nutraukti investavimą į geležinkelius. Tas faktas, kad iškart puoli į asmeniškumus, bet pabrukęs uodegą vengi klausimo, rodo, kad matyt ir pats tai supranti.
Apie tą kelią toje temoje esu pasisakęs ne kartą ir nėra reikalo kartotis.
Yra natūrali žmogiška savybė matyti tik geras naujienas, tačiau nustebino tai, kad kai kurie kolegos (o gal dauguma) visiškai ignoravo , kad galimybės ir poreikis vykdyti projektą iš emės pasikeitė
Niekas nesako kad reikia braukti ir raukti investicijas geležinkeliuose, tačiau pati esmė kam jis reikalingas DABAR, ir kaip jis atsipirks pakibo ore.
Ir pats "investuotojas" LTG Infra tapo nuostolingia dirbančiu pinigų prašytoju ių valstybės
Beje, neaišku, kokia yra to projekto eiga, kaip keičiasi finansavimo poreikis, iš ko jis bus kofinansuojamas, kieik vęluos ir ar iš viso bus baigtas pilnoje apimtyje.
Projekto svetainėje tebekabo senas grafikas
https://elektrifikavimas.lt/
O dar prieš nutrūkstant krovinių srautui pati LTG Infra pradėjo nutraukimo su rangovu procedūra, tik paskui nebuvo inforumuojam, kaip sekėsi
15min.lt 2021.10
„LTG Infra“ laikinai stabdo geležinkelio Plungė–Šateikiai statybas
https://www.15min.lt/verslas/naujien...as-667-1579156
- 1 patinka
Comment
-
Kad elektrifikuotus geležinkelius turėti būtų visiems smagu, turbūt net nekyla klausimų, bet man įdomu, kurią valstybės išlaidų dalį siūlytumėte sumažinti idan rasti pinigų geležinkelių elektrifikavimui, naujiems riedmenims ir etc.? Įdomu už kurią kitą valstybės finansuojamą paslaugą geležinkelių elektrifikavimas yra svarbiau? Nukerpam krašto apsaugai išlaidas ar sveikatos apsaugai?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąKad elektrifikuotus geležinkelius turėti būtų visiems smagu, turbūt net nekyla klausimų, bet man įdomu, kurią valstybės išlaidų dalį siūlytumėte sumažinti idan rasti pinigų geležinkelių elektrifikavimui, naujiems riedmenims ir etc.? Įdomu už kurią kitą valstybės finansuojamą paslaugą geležinkelių elektrifikavimas yra svarbiau? Nuerpam krašto apsaugai išlaidas ar sveikatos apsaugai?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ką siūlytum daryti su nepanaudotais 200+ milijonų ES lėšų?
Comment
Comment