Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia viskas į temą, Jonas klausimais apie kelių finansavimą bando paaiškinti tamstai logiką.

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Visada įsivaizdavau, kad vidiniai pervežimai yra niekiniai, o pasirodo jie sudarė 1/2 viso srauto. Atrodo labai neblogai.
      Kai nebeliko krovinių iš kitur, tai vietiniai pervežimai sudaro apie pusę sumažėjusio srauto tonomis (anksčiau sudarė beveik 30%).
      Tik uždarbis pinigais iš vietinių pervežimų yra kur kas menkesnis - Lietuvoje vidinių pervežimų vidutinis atstumas su kroviniu yra 240-250 km, yra daugiau darbo (bei išlaidų) su kiekvienu vagonu pradinėje ir galutinėje stotyje, o nuo Stasylų iki Klaipėdos pilni ešelonai važiuodavo virš 450 km.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą

        O ruožo į Klaipėdą elektrifikavimo projekto (ši tema apie tai) prasmė tapo itin abejotina kelis kartus ir ilgam nukritus krovinių srautams.
        Netapo ji abejotina. Kelieviu vezimas salyje traukiniais, kaip ir miestu viesuoju transportu yra socialines infrastrukturos dalis. Kitas dalykas, jei neturim geros ir greitos vezes iki Klaipedos, tai keleiviai ir nevaziuoja, nes autobusais yra tiesiog pataugiau. Autobus infratrukturos patogumo riba Lietuvoj yra daug maz pasiekta ir ji nera didele, tuo tarpu traikiniu- ne. Kalbant apie investicija, jei galvot, kad viskas atsiperka vien fianasiniais rodikliais, tai atsiprasau, bet ir prikakoktais triusikais galima vaiksciot, kol labai nesmirdi, maziau pinigu ant vandens ir skalbimo milteliu isleisi. Tokios visos investicijos turi daug finansiskai neapsakiciuojamu, arba netiesioginiu finansiniu naudu, kurias yra sunku pamatuot, bet galima numanyt. Galu gale, jei visa gelezinkeliu infrastruktura finansuosim tik is LG pinigu, tai nieko gero neturesim, geri dalykai kainuoja, bet tuo paciu nauda gauna irgi visi.

        Comment


          Pabaigus šį elektrifikavimo projektą (ar dar jo ir nepabaigus), reikės būtinai elektrifikuoti ir ruožą Palemonas - Gaižiūnai ir taip elektrifikuotu geležinkeliu sujungti du strateginius logistikos objektus: Klaipėdos uostą ir Kauno intermodalinį terminalą. Tuo pačiu ruožu bus galima leisti ir traukinius Kaunas - Klaipėda, kurių paklausa smarkiai paaugs pabaigus RB.
          Paskutinis taisė VLR; 2023.01.04, 18:32.

          Comment


            Parašė Perfect Rodyti pranešimą

            ES skiria pinigus ne tam, kad juos padėtum kaip indėlį į banką už palūkanas, o tam, kad vystytųsi ne tik centrai bet ir regionai, kad nesusidarytų ženklūs ekonominiai skirtumai, tokie kaip Rusijoje, kur 80 proc. kapitalo sukaupta Maskvoje, o kitos šalies dalys vegetuoja. Todėl ES skiria santykinai didelį finansavimą investicijoms į infrastruktūrą regionuose.
            Ar aš kažką minėjau apie dėjimą į banką? Tema buvo apie geležinkelio Vilnius - Klaipėda likusios dalies elektrifikaciją (prie ko čia provincija?), kuri pagal dabartinius duomenis, panašu, kad bus nuostolinga. Iš daugelio pasisakiusių susidaro įspūdis, kad jie Lt maglevą statytų, bele investicijos būtų į geležinkelį.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Jei turi ką nors parašyti apie A14, tai galima susirasti atitinkamą temą.
              Kai išsilaikysi teises galėsi ir pats tą betoninį kelią išbandyti

              Užteks trolinti. Grįžtame į temą
              Romai, aš ne apie kelius kalbu, o apie tavo šleivą logiką. Kelių pavyzdys skirtas tik parodyti, koks absurdiškas yra tavoo siūlymas nutraukti investavimą į geležinkelius. Tas faktas, kad iškart puoli į asmeniškumus, bet pabrukęs uodegą vengi klausimo, rodo, kad matyt ir pats tai supranti.

              Comment


                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                Ar aš kažką minėjau apie dėjimą į banką? Tema buvo apie geležinkelio Vilnius - Klaipėda likusios dalies elektrifikaciją (prie ko čia provincija?), kuri pagal dabartinius duomenis, panašu, kad bus nuostolinga.
                Ji bus tiek pat nuostolinga, kiek, pavyzdžiui, Geležinio Vilko tiltas Vilniuje yra nuostolingas.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Ji bus tiek pat nuostolinga, kiek, pavyzdžiui, Geležinio Vilko tiltas Vilniuje yra nuostolingas.
                  Kur faktai tokiam teiginiui pagrįsti? Ar čia vėl iš serijos, kad pusė UK streikuoja ir panašių forumiečių teiginių.

                  Comment


                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                    Kur faktai tokiam teiginiui pagrįsti? Ar čia vėl iš serijos, kad pusė UK streikuoja ir panašių forumiečių teiginių.
                    Faktai tokie patys, kaip ir tie, kuriuos pateikei dėl elektrifikacijos nuostolingumo

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Faktai tokie patys, kaip ir tie, kuriuos pateikei dėl elektrifikacijos nuostolingumo
                      Ne aš pateikiau, o Romo pateiktuose straipsniuose buvo nurodytas anksčiau apskaičiuotas atsiperkamumas 19 metų.

                      Comment


                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                        Ne aš pateikiau, o Romo pateiktuose straipsniuose buvo nurodytas anksčiau apskaičiuotas atsiperkamumas 19 metų.
                        Taigi rašei, kad bus nuostolinga:

                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                        Ar aš kažką minėjau apie dėjimą į banką? Tema buvo apie geležinkelio Vilnius - Klaipėda likusios dalies elektrifikaciją (prie ko čia provincija?), kuri pagal dabartinius duomenis, panašu, kad bus nuostolinga.
                        Kas čia dabar darosi? Vienas deda į krūmus išsigandęs klausimo, kitas slepiasi už denančio į krūmus

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Taigi rašei, kad bus nuostolinga:
                          Žinoma, jūsų pasaulyje atsiperkamumas nukritus srautams išauga, tikriausiai atsipirks per 3, mea culpa.

                          Comment


                            Parašė ifl Rodyti pranešimą

                            Žinoma, jūsų pasaulyje atsiperkamumas nukritus srautams išauga, tikriausiai atsipirks per 3, mea culpa.
                            O tai kaip su Geležinio Vilko tilto ir A14 atsipirkimu? Gal gali pateikti skaičiavimus?

                            Comment


                              JAV visi kroviniai vežami ne elektra, bet dyz.kuru, ir jie nemato tame problemos.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                JAV visi kroviniai vežami ne elektra, bet dyz.kuru, ir jie nemato tame problemos.
                                Gal pas juos gelžkeliai privatūs ir moka skaičiuoti pinigus?
                                -

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Romai, aš ne apie kelius kalbu, o apie tavo šleivą logiką. Kelių pavyzdys skirtas tik parodyti, koks absurdiškas yra tavoo siūlymas nutraukti investavimą į geležinkelius. Tas faktas, kad iškart puoli į asmeniškumus, bet pabrukęs uodegą vengi klausimo, rodo, kad matyt ir pats tai supranti.
                                  Jonai, nepyk, bet aš nesuprantu tavo logikos ir visur kaišiojamo A14 kelio. <ano manymu jis nieko bendro neturi su šia tema
                                  Apie tą kelią toje temoje esu pasisakęs ne kartą ir nėra reikalo kartotis.

                                  Yra natūrali žmogiška savybė matyti tik geras naujienas, tačiau nustebino tai, kad kai kurie kolegos (o gal dauguma) visiškai ignoravo , kad galimybės ir poreikis vykdyti projektą iš emės pasikeitė
                                  Niekas nesako kad reikia braukti ir raukti investicijas geležinkeliuose, tačiau pati esmė kam jis reikalingas DABAR, ir kaip jis atsipirks pakibo ore.
                                  Ir pats "investuotojas" LTG Infra tapo nuostolingia dirbančiu pinigų prašytoju ių valstybės

                                  Beje, neaišku, kokia yra to projekto eiga, kaip keičiasi finansavimo poreikis, iš ko jis bus kofinansuojamas, kieik vęluos ir ar iš viso bus baigtas pilnoje apimtyje.

                                  Projekto svetainėje tebekabo senas grafikas

                                  https://elektrifikavimas.lt/

                                  O dar prieš nutrūkstant krovinių srautui pati LTG Infra pradėjo nutraukimo su rangovu procedūra, tik paskui nebuvo inforumuojam, kaip sekėsi

                                  15min.lt 2021.10
                                  „LTG Infra“ laikinai stabdo geležinkelio Plungė–Šateikiai statybas
                                  https://www.15min.lt/verslas/naujien...as-667-1579156

                                  Comment


                                    Ir vėl jis apie "atsipirkimą" kaip užsikirtusi plokštelė. Romai, nu negi mažas vaikas esi? Jau aptarėm apie tai, kad "atsipirkimo" logika tiek geležinkeliams, tiek automašinų keliams yra šleiva. Ir vėl tu čia ją kiši. Please, baik.

                                    Comment


                                      Kad elektrifikuotus geležinkelius turėti būtų visiems smagu, turbūt net nekyla klausimų, bet man įdomu, kurią valstybės išlaidų dalį siūlytumėte sumažinti idan rasti pinigų geležinkelių elektrifikavimui, naujiems riedmenims ir etc.? Įdomu už kurią kitą valstybės finansuojamą paslaugą geležinkelių elektrifikavimas yra svarbiau? Nukerpam krašto apsaugai išlaidas ar sveikatos apsaugai?

                                      Comment


                                        Parašė evil Rodyti pranešimą
                                        Kad elektrifikuotus geležinkelius turėti būtų visiems smagu, turbūt net nekyla klausimų, bet man įdomu, kurią valstybės išlaidų dalį siūlytumėte sumažinti idan rasti pinigų geležinkelių elektrifikavimui, naujiems riedmenims ir etc.? Įdomu už kurią kitą valstybės finansuojamą paslaugą geležinkelių elektrifikavimas yra svarbiau? Nuerpam krašto apsaugai išlaidas ar sveikatos apsaugai?
                                        Ką siūlytum daryti su nepanaudotais 200+ milijonų ES lėšų?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Ką siūlytum daryti su nepanaudotais 200+ milijonų ES lėšų?
                                          Įsisavinti! Bet turbūt nėra taip lengva?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X