Parašė dangoraižistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
LTG LINK neturi riedmenų, kurie gali važiuoti greičiau 120 mm/h. Taip, turimų riedmenų konstrukcinis greitis gali siekti 160km/h, bet jų techninė būklė neleidžia pasiekti tokio greičio.Parašė John Rodyti pranešimąTen ir be tiesinimo beveik visuose ruožuose (išskyrus kai kurių stočių kelynus) laisvai gali būti 140-160km/h. Net ir turimi riedmenys palaikytų tokį greitį.
Comment
-
Melas.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLTG LINK neturi riedmenų, kurie gali važiuoti greičiau 120 mm/h. Taip, turimų riedmenų konstrukcinis greitis gali siekti 160km/h, bet jų techninė būklė neleidžia pasiekti tokio greičio.
Comment
-
Aleksio yra visada teisus. Be to važinėja su dyzeliniu Passatu ir tai yra geriausia transporto priemonė, kuri yra saugesnė ir patogesnė už traukinįParašė dtb Rodyti pranešimą
Melas.
- 1 patinka
Comment
-
Jei taip, tai sorry, my bad. Dyzelinis Renault yra dar geriau už dyzelinį Passatą.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Man rodos dyzeline Renault ...
Comment
-
Visi vokiški automobiliai (MB, BMW, VW, Audi, Opel) tinka tik į metalo laužą iškart po pagaminimo. O jeigu rimtai - yra tam tikri reikalavimai riedmėnims, kurie važinėja greičiau 120km/h, bet dalies šitų reikalavimų nesilaikoma.Parašė John Rodyti pranešimąJei taip, tai sorry, my bad. Dyzelinis Renault yra dar geriau už dyzelinį Passatą.
- 1 patinka
Comment
-
Šiandien gavau iš LTG Link laišką apie Elektrifikacijos projektą, greičiausiai siuntė visiems traukiniobilietas.lt vartotojams. Laiške trumpai pristatė patį projektą, jo etapus ir laikinus maršrutų pakeitimus. Tikrai nustebino tokia gana detali komunikacija, o dar labiau labai trumpi projekto įgyvendinimo terminai, juk darbų daug, o bendras ilgis net 289 km!
Pagrindiniai dalykai laiške:
Visa info čia - https://ltglink.lt/elektrifikacija
Pirmoji atkarpa- Vasario 6-28 d., atkarpa Kaišiadorys–Radviliškis.
- Kovo 1-16 d., atkarpa Kaišiadorys–Radviliškis.

Antroji atkarpa- Kovo 17–29 d., atkarpa Šiauliai–Klaipėda.
Dar papildomai tiek pat laiko elektrifikuojant dvikelius ruožus, eismas nebus ribojamas.

- 7 patinka
Comment
-
Tai juk LG ruošiasi dideliam keleivinių traukinių pirkimo konkursui.Parašė Valdemar Rodyti pranešimąPabaigus elektrifikaciją LTG Link atsiranda galimybė atsisakyti dyzelinių PESA'ų šiame maršrute. Bet ar nebus ir vėl, kad "trūksta riedmenų" ir net esant galimybei leisti elektrinius traukinius šiuo maršrutu važiuos dyzeliniai?
https://www.vz.lt/transportas-logist...iniu-traukiniu
https://www.miestai.net/forumas/foru...88#post2026388
Comment
-
Skamba tarsi pabaigs elektrifikuot jau šiais metais, bet traukinių lauksim dar du. Konkursui pasiūlymų pateikimas prieš metus baigėsi, tačiau apie pasirinkimą žinių negirdėt. Kai jau pasirinksim, dar jaučių porą metų reiks laukt iki kol jie pagaliau maršrutais važiuot pradės.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Tai juk LG ruošiasi dideliam keleivinių traukinių pirkimo konkursui.
https://www.vz.lt/transportas-logist...iniu-traukiniu
https://www.miestai.net/forumas/foru...88#post2026388
- 2 patinka
Comment
-
O tai klausimas, kas geriau ar iš anksto prisipirkti elektrinių traukinių ir laikyti juos patvoryje kol bus pabaigta elektrifikacija, ar matant, kad elektrifikacija vėluoja ir dėl pasikeitusios geopolitinės situacijos smarkiai kritusių pajamų, šiek tiek atsargiau planuoti keleivinių traukinių parko atnaujinimą? Juo labiau, kad dėl kritusių pajamų teko iš naujo galvoti apie naujų traukinių įsigijimo finansavimo šaltinius. Argi ne dėl to buvo laukiama vyriausybės nutarimo dėl garantijų suteikimo?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Skamba tarsi pabaigs elektrifikuot jau šiais metais, bet traukinių lauksim dar du. Konkursui pasiūlymų pateikimas prieš metus baigėsi, tačiau apie pasirinkimą žinių negirdėt. Kai jau pasirinksim, dar jaučių porą metų reiks laukt iki kol jie pagaliau maršrutais važiuot pradės.
- 1 patinka
Comment
-
Žmonės mąsto ne blaiviai, o emocijomis, todėl racionalūs argumentai jų neveikia ir bus atmesti nemažos dalies čia rašančių.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
O tai klausimas, kas geriau ar iš anksto prisipirkti elektrinių traukinių ir laikyti juos patvoryje kol bus pabaigta elektrifikacija, ar matant, kad elektrifikacija vėluoja ir dėl pasikeitusios geopolitinės situacijos smarkiai kritusių pajamų, šiek tiek atsargiau planuoti keleivinių traukinių parko atnaujinimą? Juo labiau, kad dėl kritusių pajamų teko iš naujo galvoti apie naujų traukinių įsigijimo finansavimo šaltinius. Argi ne dėl to buvo laukiama vyriausybės nutarimo dėl garantijų suteikimo?
Comment
-
Nei šiemet, nei kitąmet elektrifikacijos tikrai nepabaigs. Tuo labiau, be 2025-2026 m. naujų traukinių niekas ir nežadėjo.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Skamba tarsi pabaigs elektrifikuot jau šiais metais, bet traukinių lauksim dar du. Konkursui pasiūlymų pateikimas prieš metus baigėsi, tačiau apie pasirinkimą žinių negirdėt. Kai jau pasirinksim, dar jaučių porą metų reiks laukt iki kol jie pagaliau maršrutais važiuot pradės.
Comment
-
Gal kas žinote daugiau apie elektrifikaciją nuo Vilniaus stoties iki Oro uosto?
https://madeinvilnius.lt/transportas...kavimo-darbai/
- 1 patinka
Comment
-
Sekmadienį teko važiuoti Šiauliai-Kaunas - intensyviai elektrifikuojama tarp Kėdainių ir Jonavos, betoninius pamatus stulpams kala ir sekmadienį, kai kur tarp pastatytų stulpų jau pratempti laidai, viena kita Hitachi elektros dėžė stovi ir šiaip daug stulpų ir pamatų jiems visur prikrauta.
Čia dar straipsnis šiandien pasirodė ta tema: https://www.15min.lt/verslas/naujien...da-667-2099596Paskutinis taisė zanaz; 2023.08.22, 15:10.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
- 4 patinka
Comment
-
Kirtimų stotyje prieš gerą mėnesį buvo pradėtos kelti atramos ir santvaros.Parašė voyage Rodyti pranešimąGal kas žinote daugiau apie elektrifikaciją nuo Vilniaus stoties iki Oro uosto?
https://madeinvilnius.lt/transportas...kavimo-darbai/
Comment
Comment