Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiandien buvo.
    https://people.onliner.by/2017/10/10/dva-etazha
    https://news.tut.by/society/563902.html

    Comment


      2017 gruodžio 10 d,
      Prasidėjo reguliarus susisiekimas elektriniais traukiniais tarp Vilniaus ir Minsko.

      https://www.miestai.net/forumas/foru...74#post1604174
      https://www.miestai.net/forumas/foru...99#post1604199

      Comment


        Paskelbtas ruožo Vilnius–Klaipėda elektrifikavimo konkursas

        Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė geležinkelio Vilnius–Klaipėda elektrifikavimo projektavimo ir rangos konkursą. Tai bus vienas didžiausių pastarųjų metų geležinkelių projektų, didžioji jodalis bus finansuojama ES lėšomis.

        Konkursą sudarys trys etapai: pirmiausiai bus siekiama elektrifikuoti Vilniaus geležinkelio mazgą, vėliau – ruožą Kaišiadorys–Radviliškis ir galiausiai – ruožą nuo Radviliškio iki Klaipėdos.

        Dalyvių pasiūlymų laukiama iki kitų metų vasario, su laimėjusiais rangovais ketinama pasirašyti 5 metų trukmės sutartį...
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Na įdomų... Reikalavimai tokie, kad jokios vietinės kompanijos nepraeis. Dar atsirado elektrifikuota atšaka pro Vilniaus oro uostą ir Kirtimus, ko anksčiau jokiuose planuose nebuvo.

          Comment


            Parašė DKL Rodyti pranešimą
            Na įdomų... Reikalavimai tokie, kad jokios vietinės kompanijos nepraeis. Dar atsirado elektrifikuota atšaka pro Vilniaus oro uostą ir Kirtimus, ko anksčiau jokiuose planuose nebuvo.
            Iš kur tokia informacija?
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Iš pirkimo sąlygų:
              Paskutinis taisė DKL; 2017.12.23, 14:09.

              Comment


                Tai kad neparašyta ten kad elektrifikuos pro oro uostą. O šiaip tai svarbu, kad paliktų tokią galimybę ateičiai. Galėtų elektrinis priemiestinis iki Valčiūnų važiuoti.

                Comment


                  Viršuj kairėj spaudžiam mygtuką "Peržiūrėti išorinius dokumentus", atsidarom Pirkimo sąlygų pdf, 53-55 puslapiuose išsistudijuojame pateiktas schemas. Aiškiau jau būti negali :-) tik apie Valčiūnus pamiršti reiktų, nors iki jų tik 2 km. elektrifikacijos ten nenumatyta.

                  Comment


                    Kodėl vietinės nepraeis? N. Vilnios - Kenos - siena su Baltarusija ruožą vietinės elektrifikavo. Bet kokiu atveju vieno konkurso nebus. Bus ruožai išskaidyti dalimis ir skelbiami konkursai.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Kodėl vietinės nepraeis? N. Vilnios - Kenos - siena su Baltarusija ruožą vietinės elektrifikavo. Bet kokiu atveju vieno konkurso nebus. Bus ruožai išskaidyti dalimis ir skelbiami konkursai.
                      Tai, kad jau paskelbtas pirkimas (įdėta nuoroda į skelbimą) visam ruožui iš karto, tik išskaidant į tris etapus. Tačiau tiekėjas turi teikti pasiūlymą visiems trims etapams.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kodėl vietinės nepraeis? N. Vilnios - Kenos - siena su Baltarusija ruožą vietinės elektrifikavo.
                        Vienas iš reikalavimų yra tas, kad "per pastaruosius 5 metus...tiekėjas turi būti įvykdęs bent 1 kontaktinio tinklo darbų sutartį arba jos dalį, kurios apimtis yra ne mažesnė kaip 57 mln.€". N.Vinia-Kena kainavo mažiau.

                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                        Comment


                          Niekada Lietuva gerai negyvens, jei tai, ką gali pasidaryti pati, pirks iš užsienio. Ir nereikia pasakų, kad taip pigiau. Pinigai iškeliaus iš šalies, vietinis verslas negaus užsakymų, žmonės darbo ir t.t. LG valdžia, aišku, jauna, ir su sukirmijusiais nuo laisvos rinkos institutų ir panašių skleidžiamos propagandos smegenimis.

                          Comment


                            Ar negali būti taip, kad vietinė kompanija, kuri elektrifikavo Vilnius-Baltarusija ruožą, yra įsivėlusi į buvusios administracijos ir Socdemų korupcinius reikalus?

                            Comment


                              Šiaip toks ir kiti panašūs reikalavimai yra savotiškas saugiklis nuo to, kad darbus vykdys patyręs rangovas, o ne vakar įkurta įmonė su 5 darbuotojais.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Ar negali būti taip, kad vietinė kompanija, kuri elektrifikavo Vilnius-Baltarusija ruožą, yra įsivėlusi į buvusios administracijos ir Socdemų korupcinius reikalus?
                                Fima ne tik su LG dirba. Tai viena. Kas dėl saugiklių, tai ką, nėra kitų saugiklių? Taigi akivaizdžiai klojama dirva ne Lietuvos įmonei, o užsienio kompanijai. Kam dirba LG? Lietuvoje nėra įmonių, galinčių elektrifikuoti? Aukštos technologijos?
                                Paskutinis taisė Al1; 2017.12.27, 20:28.

                                Comment


                                  Kas nors apskųstų ir baigtųsi toks savivaliavimas.
                                  Ką reiškia būti įvykdžius darbų už Eur 57 000 000. Litais tai Lt 200 000 000.

                                  Korupcija ir tiek.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Niekada Lietuva gerai negyvens, jei tai, ką gali pasidaryti pati, pirks iš užsienio. Ir nereikia pasakų, kad taip pigiau. Pinigai iškeliaus iš šalies, vietinis verslas negaus užsakymų, žmonės darbo ir t.t. LG valdžia, aišku, jauna, ir su sukirmijusiais nuo laisvos rinkos institutų ir panašių skleidžiamos propagandos smegenimis.
                                    Viesieji pirkimai nera skirti ekonomikai gaivinti. Todel sudarant salygas pirmoje vietoje yra kokybiski ir laiku atlikti darbai.
                                    Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

                                    Comment


                                      Viešieji pirkimai yra biurokratinė procedūra, kuri kaip minimum vilkina pirkimo procesą, reikalauja tam papildomų išlaidų. Jei pirkimai menkaverčiai ar reikia skubiai nupirkti santykinai nebrangias prekes ar paslaugas, jie apčiuopiamai prailgina pirkimo procedūra dienomis ar savaitėmis, o taip pat ir kainą apčiuopiamai padidina, nes stambesnėse įstaigose ir įmonėse vien dėl viešųjų pirkimų išlaikomi papildomi etatai arba gaištamas laikas (ir neretai asmeninės lėšos) tų dirbančiųjų, kurie atlieka pirkimą. Stambių pirkimų atveju viešieji pirkimai visiškai neužkerta kelio korupcijai, priešingai, ji galbūt netgi didesnė, nei nesant pirkimų. Plius visokie teismai, nepagrįsti nelaimėjusiųjų konkurso ieškiniai ir t.t. gaišina laiką.
                                      Maršrutas iki Valčiūnų tikrai turi potencialo, tik reikia įrengti papildomą stotelė Salininkuose.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2017.12.28, 12:28.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Viešieji pirkimai yra biurokratinė procedūra, kuri kaip minimum vilkina pirkimo procesą, reikalauja tam papildomų išlaidų. Jei pirkimai menkaverčiai ar reikia skubiai nupirkti santykinai nebrangias prekes ar paslaugas, jie apčiuopiamai prailgina pirkimo procedūra dienomis ar savaitėmis, o taip pat ir kainą apčiuopiamai padidina, nes stambesnėse įstaigose ir įmonėse vien dėl viešųjų pirkimų išlaikomi papildomi etatai arba gaištamas laikas (ir neretai asmeninės lėšos) tų dirbančiųjų, kurie atlieka pirkimą. Stambių pirkimų atveju viešieji pirkimai visiškai neužkerta kelio korupcijai, priešingai, ji galbūt netgi didesnė, nei nesant pirkimų. Plius visokie teismai, nepagrįsti nelaimėjusiųjų konkurso ieškiniai ir t.t. gaišina laiką.
                                        Maršrutas iki Valčiūnų tikrai turi potencialo, tik reikia įrengti papildomą stotelė Salininkuose.
                                        arba dvi stoteles salininkuose

                                        Comment


                                          Parašė keen Rodyti pranešimą

                                          Viesieji pirkimai nera skirti ekonomikai gaivinti. Todel sudarant salygas pirmoje vietoje yra kokybiski ir laiku atlikti darbai.
                                          Gal tam nėra skirti, bet nėra skirti ir trukdyti vietos ekonomikai. Tie patys pinigai duotų n+k kartų daugiau naudos jei liktų šalies viduje. Ar vietiniai prastai atliko darbus iki Baltarusijos sienos?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X