Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zefyras
    replied
    Turbūt defensive architecture principas panaudotas - kuo mažiau erdvių "nesocialiems" asmenims prigulti, atsisėsti.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Daugumoje oro uostų sėdynės nepatogios, nors tenka laukti valandų valandas, čia ilgai kažko laukiančių keleivių turbūt apskritai nelabai net būna.
    Jeigu daugumoje yra prastai padaryta, nereiškia, kad ir mes turime statyti analogiškai prastai. Kai bus naktiniai traukiniai, kur dėsis keleiviai?

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Ar taip atrodo, ar iš tiesų suoliukų laukimo salėje sumažėjo? Iki pertvarkos būdavo, kad nevisada užtekdavo vietų kur prisėsti, o stovėti/slampinėti su lagaminu ir sunkia kuprine ant kupros menkas malonumas, ypač po valandos kratymosi troleibusu iki stoties piko metu.
    Man atrodo cia sudejo bet kokus turimus suoliukus. Vietu padaugejo daug kur kitur.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Ar taip atrodo, ar iš tiesų suoliukų laukimo salėje sumažėjo? Iki pertvarkos būdavo, kad nevisada užtekdavo vietų kur prisėsti, o stovėti/slampinėti su lagaminu ir sunkia kuprine ant kupros menkas malonumas, ypač po valandos kratymosi troleibusu iki stoties piko metu.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Jau matau, kad suolai nepritaikyti ilgalaikiam sedėjimui/nusnaudimui (kaip iš lauko atnešti). Kavos suoliukai irgi nepatogūs. Minimalizmas gražu, bet tai nesukuria jokio patogumo keleiviams.
    Daugumoje oro uostų sėdynės nepatogios, nors tenka laukti valandų valandas, čia ilgai kažko laukiančių keleivių turbūt apskritai nelabai net būna.

    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Uk tu pabandyk bagaza palikt nors minutei, atleks isminuotojai su sunims ir sunaikins.
    Kur jau kur, bet UK policijos poxuizmas ir nekompetencija žiauri, baisu pagalvoti, kas būtų, jei iš tikrųjų kažkas sugalvotų ką nors baisaus.

    https://www.telegraph.co.uk/news/202...s-three-years/
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.27, 14:37.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Bagažo saugojimas pirmoj foto tolumoj? Kodėl juokinga?

    Traukiny galima valgyt? Rimtai klausiu. Trūlike draudžiama.

    ---
    Jei paskutinėj foto su kolonomis yra pagrindinis išėjimas į lauką, link VT, tai toje erdvėje 2 čigonai buvo bandę mane apiplėšt vaikystėje. Dabar bent prie pardavėjos bus galima prieit ir paprašyt apsaugą iškviest. Reiktų, kad turėtų greitą mygtuką slaptą po stalu. Tada 2 pėsti apsauginiai patruliuodavo, raumeningi ir aukšti. Vos išsigelbėjau su savo atlenkiama Motorola. Buvo tikras užsitęsęs saspensas su psichologinio mūšio elementais ir netikėtu sprintu dar į visą tai prieš tai įtraukus svetimą neaiškų vyrą, kuris gerai, kad nebuvo tų dviejų draugelis, nes tie 2 blogiečiai sudarė įspūdį, kad net nėra pažystami. Su tokia "nepažystamųjų" taktika teko susidurt ir Londone. Globalūs hustleriai stotyse.
    Zmogau pirma tai neatitinka saugumo reikalavimu, kazkam ten gelezinkeliuose su galva tikrai negerai, kai tiek zmoniu praeina o yra saugojamas bagazas. Uk tu pabandyk bagaza palikt nors minutei, atleks isminuotojai su sunims ir sunaikins. Antra neatitinka ekonomines logikos, kai tiek zmoniu praeina ir toks srautas daryti toki "bizni" . Trecia neatitinka estetikos ir logikos , toks biznis buna nukistas kazkur toli toli nuo pagrindinio iejimo , kazkur net kitam pastate.
    Paskutinis taisė DeSadas; 2023.11.27, 13:25.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Atnaujintoje sostinės geležinkelio stotyje lankytojų patogumui įkurtos trys zonos: maitinimo zona, kurioje duris atvėrė prekybos tinklo „Iki“ parduotuvė bei netrukus įsikurs maitinimo įstaiga; pagrindinė laukiamoji salė su jaukiomis erdvėmis poilsiui; bei komercinė zona, kurioje erdvės bus išnuomotos įvairiems paslaugų teikėjams. Stotyje jau veikia ir atnaujintas info centras, o skubančius į traukinį netrukus nudžiugins užkandžiais ir gėrimais išsinešimui prekiaujančios užkandinės.
    Šaltinis
    Rašo, kad užkandinės dar atsiras.



    Man užkliuvo paskutinėje nuotraukoje pernelyg abstraktus laikrodis. Jis turėtų būti su minutėmis ir su sekundine rodykle, juk tai geležinkelio stotis, o ne šiaip koks nagų lakavimo salonas.

    Dar švieslentės yra per mažos, galėtų būti 1,2-1,7 kartus didesnės (įskaitant šriftą). Taip pat informacijos pateikimas turėtų būti pagal V. Europos praktiką (nuo Lenkijos iki Vokietijos ir Italijos labai panaši praktika) – reikia rodyti ne tik galinį tikslą, bet ir pagrindines tarpines stotis, šryškinti ekspresus kita spalva ar bent ženkliuku ir t. t.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Juokinga ilgalaikio bagazo saugojimo vieta tokioj vietoj ...
    Jokiu restoranu, burgeriniu ar siaip kazko panasaus, kur galetum greitai nusipirkt skanu burgeri ar maisto i traukini.
    Bagažo saugojimas pirmoj foto tolumoj? Kodėl juokinga?

    Traukiny galima valgyt? Rimtai klausiu. Trūlike draudžiama.

    ---
    Jei paskutinėj foto su kolonomis yra pagrindinis išėjimas į lauką, link VT, tai toje erdvėje 2 čigonai buvo bandę mane apiplėšt vaikystėje. Dabar bent prie pardavėjos bus galima prieit ir paprašyt apsaugą iškviest. Reiktų, kad turėtų greitą mygtuką slaptą po stalu. Tada 2 pėsti apsauginiai patruliuodavo, raumeningi ir aukšti. Vos išsigelbėjau su savo atlenkiama Motorola. Buvo tikras užsitęsęs saspensas su psichologinio mūšio elementais ir netikėtu sprintu dar į visą tai prieš tai įtraukus svetimą neaiškų vyrą, kuris gerai, kad nebuvo tų dviejų draugelis, nes tie 2 blogiečiai sudarė įspūdį, kad net nėra pažystami. Su tokia "nepažystamųjų" taktika teko susidurt ir Londone. Globalūs hustleriai stotyse.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Kodel vis dar nera aparatu nusipirkt traukiniu bilietus? Negi tai tikrai sudetinga taip technologiskai padaryt?
    Planas iki metų galo buvo, tai gal iki kalėdų atsiras https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...etoviu-sarasas

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Jau matau, kad suolai nepritaikyti ilgalaikiam sedėjimui/nusnaudimui (kaip iš lauko atnešti). Kavos suoliukai irgi nepatogūs. Minimalizmas gražu, bet tai nesukuria jokio patogumo keleiviams.
    Paskutinis taisė ifl; 2023.11.26, 22:47.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Kaip ir ok, kaip ir nelabai. Bent nuotraukos neperteikia jaukumo jausmo. Ilgiau pabūti stotyje nebūtų noro.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Kolkas nera jokios normalios kavos parduotuves, kur kava padarytu normalia o ne is aparato, kad ir caffeino elementaraus.
    Yra Baristokrat, tačiau nukištas į kampą (ten kur anksčiau vaistinė buvo).

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Kodel vis dar nera aparatu nusipirkt traukiniu bilietus? Negi tai tikrai sudetinga taip technologiskai padaryt?
    Juokingos siukslines, juokingos nuorodos padrikos, tolete smirda(nors remontas padarytas)(negi taip sunku technologiskai kvapu purskikli idet? ), sunkiai nuskaito barkoda traukinio bilieto tad kyla problemu ieit i toleta.
    Ir kam to traukiniu muziejaus reikia tokioj vietoj? - galetu macdonaldas/hesburgeris but ar kazkas panasaus, butu labai labai populiaru manau.
    Bilietu pardavimas/pirkimas .. .idomus experience

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Kolkas nera jokios normalios kavos parduotuves, kur kava padarytu normalia o ne is aparato, kad ir caffeino elementaraus.
    Pliusas kad atsidare IKI pirmam aukste.
    Kolkas nera jokiu normaliu verslo parduotuviu
    Juokinga ilgalaikio bagazo saugojimo vieta tokioj vietoj ...
    Jokiu restoranu, burgeriniu ar siaip kazko panasaus, kur galetum greitai nusipirkt skanu burgeri ar maisto i traukini.
    Elemetarios laiksrasciu ir zurnalu parduotuves nera
    Tos rozetes visur siek tiek juokingos, negi nebuvo galima wireless pakrovima padaryt telefui pasikraut kol lauki traukinio?
    informacines tablo .. hmm ismetytos po visur , pastatytos koridoriuose kazkur
    Siaip tai tikrai geriau nei buvo, ziuresim kaip uzbaigs projekta tada jau tikrai kritikuosim.

    Komentuoti:


  • pipirmetė
    replied
    Click image for larger version

Name:	IMG_7758.jpeg
Views:	642
Size:	1,50 MB
ID:	2092826Click image for larger version

Name:	IMG_7759.jpeg
Views:	624
Size:	1,35 MB
ID:	2092825Click image for larger version

Name:	IMG_7760.jpeg
Views:	631
Size:	1,64 MB
ID:	2092824Click image for larger version

Name:	IMG_7762.jpeg
Views:	641
Size:	1,92 MB
ID:	2092823

    nelabai kas atsinaujino, mažiau vietų, kur sedėt galima, bet visur rozetės yra beje, kol kas labai tuščia yra, bet tikriausiai tose vietose kažką dar įrengs

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Kažkaip forumiečiai praleido žiną, kad atnaujinta Vilniaus geležinkelio stotis. Gal kas lankėsi ir gali pasidalinti kas pasikeitė?


    Plačiau: https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...inkelio-stotis

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Projektas užbaigtas, tema uždaroma
    Už 180 mln. Eur rekonstruota Vilniaus geležinkelio stotis https://www.vz.lt/transportas-logist...inkelio-stotis
    Atidarymo proga stotyje bus rengiamos ir nemokamos ekskursijos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Po ilgų pažadų prasidės Vilniaus geležinkelio stoties pėsčiųjų viaduko rekonstrukcija
    Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ grupės bendrovė „LTG Infra“ rekonstruos pėsčiųjų viaduką, vedantį į Vilniaus geležinkelio stotį ir peronus.

    Bendrovė pasirašė 2,9 mln. eurų vertės sutartį su įmone „Švykai“. Parengiamuosius remonto darbus planuojama pradėti lapkritį, o užbaigti – kitų metų ketvirtąjį ketvirtį, pranešė „LTG Infra“.

    „Su rangovu darbų atlikimo grafiką planuojame taip, kad vykdomas remontas netrikdytų įprasto miestiečių gyvenimo ritmo ir maršrutų, tai yra, išskyrus labai trumpus periodus, remontuojamu viaduku bus galima naudotis“, – pranešime sakė „LTG Infra“ Remontų projektų valdymo vadovas Vytautas Balevičius.

    Anot jo, rekonstruojant 212,5 metro ilgio viaduką bus remontuojamos pažeistos sijos bei tilto atramos, perbetonuojamos pažeistos viaduko perdangos atraminės aikštelės, demontuotos esamos laiptų konstrukcijos ir įrengti pandusai, bus atnaujinama apšvietimo sistema.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    itariu restauruota sena tvora.
    Formos tikrai primena buvusią tvorą.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Na ne 150 eur. tikrai, nes ten su šlaito atrama daro ir kalė giliai ne metrą ir ne du į žemę, net poliakalė dirbo. Vienintelis klausimas kaip ji bus apipavidalinta.
    itariu restauruota sena tvora.

    Komentuoti:

Working...
X