Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Pas mus kažkoks fetišas yra viešose vietose įrenginėti tokius keltuvus. Visokiose požeminėse perėjose sumontuoti, kurie tai veikia, tai neveikia arba tiesiog žmonės nežino, kad keltuvai visada veikia tik laikant mygtuką. Tai dar ir stotyje sugebėjo kažkoks genijus patvirtinti sprendinį, kad čia tokį montuoti. Nesu dar niekur pasaulyje matęs, kad tokiose vietose būtų ne liftas, o šitas keltuvas, kuris iš esmės neskirtas viešoms erdvėms/pastatams.
- 10 patinka
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąVilniaus stotyje baigia lifto iš pirmojo perono į požeminį tunelį įrengimą. <..>
Užsidėjo varnelę, kad pritaikė neįgaliesiems. Dviratininkams ir toliau bus patogiau važiuoti tarnybinių praėjimu per bėgius, tėvams su vežimėliais teks kantriai laukti.O jei su dar vienu, jau pastovinčiu, mažyliu, tai teks laisva ranka jį laikyti, kad netyčiom neprisiliestų prie judančių sienų.
Paskutinis taisė Julius.ste; 2025.05.07, 14:03.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Vilkikai turi važiuoti bent didesnėse gatvėse.
VT naudosis Geležinkelio g., todėl tunelis ne variantas dėl to, kad pats hub’s bus aikštėje priešais stotį, o ne ten, kur tarpmiestinė stotis.
Jei VT nedarytų kairiojo posūkio į Geležinkelio g., gal tą zoną ir būtų galima skirti pėstiesiems. VT iš Markučių pusės galėtų atvažiuoti per Naujininkus ir DG tiltą.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Srautas ten ne toks ir didelis, kad tunelį daryti. Paprastų eismo raminimo priemonių užteks. Jūs nepamirškit, kad jeigu formuojamas ten hub’as, tai reiškia, kad ir VT naudosis šia gatve.
Manau užtektų kelio vingiavimo prie stoties ir plius perėjos pėsčiųjų takų lygyje.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Vienas iš variantų - tuneliuoti tarp autobusų stoties aikstelės ir Pylimo / Aušros vartų g. Iššūkis - autobusai ir sunkusis transportas, bet Seinų g. niekur nedingsta.
VT naudosis Geležinkelio g., todėl tunelis ne variantas dėl to, kad pats hub’s bus aikštėje priešais stotį, o ne ten, kur tarpmiestinė stotis.
Yra du variantai.
Pirmas - naikinti tranzitą per stotį apart VT, o kitus nukreipti per Kauno g.
Antras - padaryti kelio vingiavimus prieš stotį, kad daugiau nei pvz 20km/h tu negalėsi važiuoti. Perėja būtų išskaldyta į kelias didėles: viena prie įėjimo į stotį, kitą prie kairiojo stoties krašto, o trečia prie miesto/priemiesčio VT hub’o. Visos jos būtų pėsčiųjų takų lygyje, reiškia dar mažesnis šansas važiuoti greitai.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Bet jei mes norim parko prie stoties, būtų gerai, kad automobiliai nevažiuotų per kojas. Geležinkelio g. taip lengvai nenutrauksi, tad vienas iš variantų - ją tuneliuoti, padarant iš jos įvažiavimus į parkingą.
Manau užtektų kelio vingiavimo prie stoties ir plius perėjos pėsčiųjų takų lygyje.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąČia prie ko?
Kur pradėti tuneliuoti, kur baigti?
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Kam tunelis? Jeigu stoties prieigų rekonstrukcija bus, tai faktiškai mašinos praras vieną įvažiavimą į stotį. Vietoj jo bus parkas ir VT hub’as
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąNagi Kurmiai, ar reiktų tuneliuoti Geležinkelio gatvę ties stotimi? Grubiai, būtų -6,0 ... -7,0 m nuo dabartinio lygio. Priklausomai nuo to, kas galėtų važiuoti viršuje.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąNagi Kurmiai, ar reiktų tuneliuoti Geležinkelio gatvę ties stotimi? Grubiai, būtų -6,0 ... -7,0 m nuo dabartinio lygio. Priklausomai nuo to, kas galėtų važiuoti viršuje.
Kur pradėti tuneliuoti, kur baigti?
Komentuoti:
-
Nagi Kurmiai, ar reiktų tuneliuoti Geležinkelio gatvę ties stotimi? Grubiai, būtų -6,0 ... -7,0 m nuo dabartinio lygio. Priklausomai nuo to, kas galėtų važiuoti viršuje.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip Rygoje, kaip Amsterdame, kaip Utrechte, kaip Varšuvoje, kaip Berlyne, kaip [įrašyti kone bet kurį Europos miestą].
Šiaip, žinoma, galima visiškai ignoruoti estetiką ir formą, ir koncentruotis tik į pliką funkciją. Bet ar mums labai patinka Šeškinė, Fabijoniškės ir Pašilaičiai? Ar tik tokią kartelę iškeliam geležinkelio stočiai?
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Minėjau, kad ta plati jungtis virš bėgių yra reikalinga. Jeigu norime padaryti gera stotį mums užtektų sutvarkyti prieigas (padaryti transporto hub’ą patogiu, o vietą aplink ją patrauklia, o ne lyg zombių apokalipsė.), o taip pat padaryti virš bėgių naują perėją (Zaha Hadid projekte yra)
Pats dalykas, kurio aš tikrai nenorėčiau, tai dubajietiškumo užmojai kaip Rygoje.
Šiaip, žinoma, galima visiškai ignoruoti estetiką ir formą, ir koncentruotis tik į pliką funkciją. Bet ar mums labai patinka Šeškinė, Fabijoniškės ir Pašilaičiai? Ar tik tokią kartelę iškeliam geležinkelio stočiai?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Net su dabartiniais srautais ir traukiniais, tenka bbž kiek grūstis pro tą ankštą požeminę perėją ir jos įėjimus nuo peronų. Net jei visiškai atsisakytume idėjos normaliai sytvarkyti stotį ir jos prieeigas, tas požeminės perėjos bottleneck yra labai blogas ir užknisantis dalykas, kurį verkiant reikia tvarkyti.
Pats dalykas, kurio aš tikrai nenorėčiau, tai dubajietiškumo užmojai kaip Rygoje.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tikrai norite matyti ale Dubai kaip pagrindinę šalies stotį?
Jeigu norima kurti naujas erdves ir išskirtinį komfortą (nors dabar po stoties vidaus pertvarkos ji atrodo gerai ir yra patogi) tai galima apgaubti seną stoti stiklu, o virš bėgių padaryti koridorių tarp stoties aikštės ir Naujininkų, kaip ir buvo pagal Zaha Hadid (rajonų sujungimas).
Tikrai nemanau, kad Stotis nesusitvarko su keleivių srautų.
Vienintelis dalykas, kuris tikrai reikalingas, tai aikštės prie stoties pertvarka kapitalinė. Kuriant patogu persėdimo tašką, kuriant traukiančia aplinką. Kavinės, parkas, žaluma.
Komentuoti:
-
Vilniaus stotyje baigia lifto iš pirmojo perono į požeminį tunelį įrengimą. Kaip ir su anksčiau įrengtu pandusu, pritaiko minimaliems neįgaliųjų reikalavimams pagal STR. Apie dviratininkų ir kitų keliautojų, pavyzdžiui tėvų su vaikų vežimais, patogumą nepagalvoja. Nors patys skelbiasi ir bando skatinti tvarias keliones traukiniu. O gaila.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DodoGTA Rodyti pranešimąAr kažkas turite priešpandeminį geležinkelio stoties žemėlapį/schemą (o dar nuotraukas tunelyje)? Būtų gerai pamatyti kaip sena Maxima ir nepadalintas tunelis veikė
Įėjimas į Maximą buvo per kairę pusę, kasos dešinėje. Tualetai žaliuose praėjimuose. Neatmenu kurioje pusėje paskutiniu metu buvo, nes kažkada seniai buvo sukeistos jų vietos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DodoGTA Rodyti pranešimąAr kažkas turite priešpandeminį geležinkelio stoties žemėlapį/schemą (o dar nuotraukas tunelyje)? Būtų gerai pamatyti kaip sena Maxima ir nepadalintas tunelis veikė
Komentuoti:
-
Ar kažkas turite priešpandeminį geležinkelio stoties žemėlapį/schemą (o dar nuotraukas tunelyje)? Būtų gerai pamatyti kaip sena Maxima ir nepadalintas tunelis veikė
Komentuoti:
Komentuoti: