Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Pas mus kažkoks fetišas yra viešose vietose įrenginėti tokius keltuvus. Visokiose požeminėse perėjose sumontuoti, kurie tai veikia, tai neveikia arba tiesiog žmonės nežino, kad keltuvai visada veikia tik laikant mygtuką. Tai dar ir stotyje sugebėjo kažkoks genijus patvirtinti sprendinį, kad čia tokį montuoti. Nesu dar niekur pasaulyje matęs, kad tokiose vietose būtų ne liftas, o šitas keltuvas, kuris iš esmės neskirtas viešoms erdvėms/pastatams.
- 10 patinka
-
Pabaigė ir veikia. Tik pasirodo ten ne liftas, o keltuvas. Automatizuotas, keltis reikia laikyti paspaudus mygtuką. Tikriausiai tai dėl saugumo, nes tai ne liftas - nėra sienų. Lėtas kaip nežinau kas. Paspaudus iškvietimo mytuką, lauki kol atsiveria durys (ne kaip lifto, o kaip įprastos), tada įlipęs paspaudi mygtuką, duris ima užsivėrinėti, sustoja ir grįžta atgal. Po kelių bandymų randi instrukciją, jog reikia laikyti paspaudus. Paspaudi - durys lėtai užsiverinėja, keltuvas lėtai leidžiasi, durys apačioje lėtai atsiveria. Nuo durų užsidarymo pradžios iki durų atsivėrimo apačioje praėjo minutė ir penkios sekundės. Valio!Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąVilniaus stotyje baigia lifto iš pirmojo perono į požeminį tunelį įrengimą. <..>
Užsidėjo varnelę, kad pritaikė neįgaliesiems. Dviratininkams ir toliau bus patogiau važiuoti tarnybinių praėjimu per bėgius, tėvams su vežimėliais teks kantriai laukti.O jei su dar vienu, jau pastovinčiu, mažyliu, tai teks laisva ranka jį laikyti, kad netyčiom neprisiliestų prie judančių sienų.
Paskutinis taisė Julius.ste; 2025.05.07, 15:03.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Vilkikams ten apskritai ne vieta, bet vertikalus autotransporto gabaritas yra 4,5 m. Visa, kas žemiau, anksčiau ar vėliau patenka į Youtube.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Vilkikai turi važiuoti bent didesnėse gatvėse.
VT naudosis Geležinkelio g., todėl tunelis ne variantas dėl to, kad pats hub’s bus aikštėje priešais stotį, o ne ten, kur tarpmiestinė stotis.
Jei VT nedarytų kairiojo posūkio į Geležinkelio g., gal tą zoną ir būtų galima skirti pėstiesiems. VT iš Markučių pusės galėtų atvažiuoti per Naujininkus ir DG tiltą.
Komentuoti:
-
VT turėtų naudotis tik kioskų aikšte. Idėjiškai, nematau problemų arba nukeliant transportą į tunelį, arba sujungiat VT terminalo stogą tiltu su geležinkelio stotimi. Tuo labiau, kad ties Sodų g. pridaryta afunkcionalių sprendimių.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Srautas ten ne toks ir didelis, kad tunelį daryti. Paprastų eismo raminimo priemonių užteks. Jūs nepamirškit, kad jeigu formuojamas ten hub’as, tai reiškia, kad ir VT naudosis šia gatve.
Manau užtektų kelio vingiavimo prie stoties ir plius perėjos pėsčiųjų takų lygyje.
Komentuoti:
-
Vilkikai turi važiuoti bent didesnėse gatvėse.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Vienas iš variantų - tuneliuoti tarp autobusų stoties aikstelės ir Pylimo / Aušros vartų g. Iššūkis - autobusai ir sunkusis transportas, bet Seinų g. niekur nedingsta.
VT naudosis Geležinkelio g., todėl tunelis ne variantas dėl to, kad pats hub’s bus aikštėje priešais stotį, o ne ten, kur tarpmiestinė stotis.
Yra du variantai.
Pirmas - naikinti tranzitą per stotį apart VT, o kitus nukreipti per Kauno g.
Antras - padaryti kelio vingiavimus prieš stotį, kad daugiau nei pvz 20km/h tu negalėsi važiuoti. Perėja būtų išskaldyta į kelias didėles: viena prie įėjimo į stotį, kitą prie kairiojo stoties krašto, o trečia prie miesto/priemiesčio VT hub’o. Visos jos būtų pėsčiųjų takų lygyje, reiškia dar mažesnis šansas važiuoti greitai.
Komentuoti:
-
Srautas ten ne toks ir didelis, kad tunelį daryti. Paprastų eismo raminimo priemonių užteks. Jūs nepamirškit, kad jeigu formuojamas ten hub’as, tai reiškia, kad ir VT naudosis šia gatve.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Bet jei mes norim parko prie stoties, būtų gerai, kad automobiliai nevažiuotų per kojas. Geležinkelio g. taip lengvai nenutrauksi, tad vienas iš variantų - ją tuneliuoti, padarant iš jos įvažiavimus į parkingą.
Manau užtektų kelio vingiavimo prie stoties ir plius perėjos pėsčiųjų takų lygyje.
Komentuoti:
-
Vienas iš variantų - tuneliuoti tarp autobusų stoties aikstelės ir Pylimo / Aušros vartų g. Iššūkis - autobusai ir sunkusis transportas, bet Seinų g. niekur nedingsta.Parašė B.S. Rodyti pranešimąČia prie ko?
Kur pradėti tuneliuoti, kur baigti?
Komentuoti:
-
Bet jei mes norim parko prie stoties, būtų gerai, kad automobiliai nevažiuotų per kojas. Geležinkelio g. taip lengvai nenutrauksi, tad vienas iš variantų - ją tuneliuoti, padarant iš jos įvažiavimus į parkingą.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Kam tunelis? Jeigu stoties prieigų rekonstrukcija bus, tai faktiškai mašinos praras vieną įvažiavimą į stotį. Vietoj jo bus parkas ir VT hub’as
Komentuoti:
-
Kam tunelis? Jeigu stoties prieigų rekonstrukcija bus, tai faktiškai mašinos praras vieną įvažiavimą į stotį. Vietoj jo bus parkas ir VT hub’asParašė ejs-ejs Rodyti pranešimąNagi Kurmiai, ar reiktų tuneliuoti Geležinkelio gatvę ties stotimi? Grubiai, būtų -6,0 ... -7,0 m nuo dabartinio lygio. Priklausomai nuo to, kas galėtų važiuoti viršuje.
Komentuoti:
-
Čia prie ko?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąNagi Kurmiai, ar reiktų tuneliuoti Geležinkelio gatvę ties stotimi? Grubiai, būtų -6,0 ... -7,0 m nuo dabartinio lygio. Priklausomai nuo to, kas galėtų važiuoti viršuje.
Kur pradėti tuneliuoti, kur baigti?
Komentuoti:
-
Nagi Kurmiai, ar reiktų tuneliuoti Geležinkelio gatvę ties stotimi? Grubiai, būtų -6,0 ... -7,0 m nuo dabartinio lygio. Priklausomai nuo to, kas galėtų važiuoti viršuje.
Komentuoti:
-
Kodėl gi nepatinka? Pvz Vokiečiai jau pradėjo saugoti kai kuriuos panelinius namus, nes dauguma jų renovuoti ir neturi tokios istorinės vertybės kaip nerenovuoti. Kokia prasta nebūtų ta architektūra, bet tai yra istorija. Jeigu norime kažko naujesnio, galima stotį apgaubti stiklu, sukuriant daugiau erdvės joje. Atrodys gan unikaliai, o ir senas pastatas išliks kaip istorija. Kai kitą kartą lankysitės stotyje, siūlau pažiūrėti į viršų.Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip Rygoje, kaip Amsterdame, kaip Utrechte, kaip Varšuvoje, kaip Berlyne, kaip [įrašyti kone bet kurį Europos miestą].
Šiaip, žinoma, galima visiškai ignoruoti estetiką ir formą, ir koncentruotis tik į pliką funkciją. Bet ar mums labai patinka Šeškinė, Fabijoniškės ir Pašilaičiai? Ar tik tokią kartelę iškeliam geležinkelio stočiai?
Komentuoti:
-
Kaip Rygoje, kaip Amsterdame, kaip Utrechte, kaip Varšuvoje, kaip Berlyne, kaip [įrašyti kone bet kurį Europos miestą].Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Minėjau, kad ta plati jungtis virš bėgių yra reikalinga. Jeigu norime padaryti gera stotį mums užtektų sutvarkyti prieigas (padaryti transporto hub’ą patogiu, o vietą aplink ją patrauklia, o ne lyg zombių apokalipsė.), o taip pat padaryti virš bėgių naują perėją (Zaha Hadid projekte yra)
Pats dalykas, kurio aš tikrai nenorėčiau, tai dubajietiškumo užmojai kaip Rygoje.
Šiaip, žinoma, galima visiškai ignoruoti estetiką ir formą, ir koncentruotis tik į pliką funkciją. Bet ar mums labai patinka Šeškinė, Fabijoniškės ir Pašilaičiai? Ar tik tokią kartelę iškeliam geležinkelio stočiai?
Komentuoti:
-
Minėjau, kad ta plati jungtis virš bėgių yra reikalinga. Jeigu norime padaryti gera stotį mums užtektų sutvarkyti prieigas (padaryti transporto hub’ą patogiu, o vietą aplink ją patrauklia, o ne lyg zombių apokalipsė.), o taip pat padaryti virš bėgių naują perėją (Zaha Hadid projekte yra)Parašė John Rodyti pranešimą
Net su dabartiniais srautais ir traukiniais, tenka bbž kiek grūstis pro tą ankštą požeminę perėją ir jos įėjimus nuo peronų. Net jei visiškai atsisakytume idėjos normaliai sytvarkyti stotį ir jos prieeigas, tas požeminės perėjos bottleneck yra labai blogas ir užknisantis dalykas, kurį verkiant reikia tvarkyti.
Pats dalykas, kurio aš tikrai nenorėčiau, tai dubajietiškumo užmojai kaip Rygoje.
Komentuoti:
-
Net su dabartiniais srautais ir traukiniais, tenka bbž kiek grūstis pro tą ankštą požeminę perėją ir jos įėjimus nuo peronų. Net jei visiškai atsisakytume idėjos normaliai sytvarkyti stotį ir jos prieeigas, tas požeminės perėjos bittleneck yra labai blogas ir užknisantis dalykas, kurį verkiant reikia tvarkyti.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tikrai norite matyti ale Dubai kaip pagrindinę šalies stotį?
Jeigu norima kurti naujas erdves ir išskirtinį komfortą (nors dabar po stoties vidaus pertvarkos ji atrodo gerai ir yra patogi) tai galima apgaubti seną stoti stiklu, o virš bėgių padaryti koridorių tarp stoties aikštės ir Naujininkų, kaip ir buvo pagal Zaha Hadid (rajonų sujungimas).
Tikrai nemanau, kad Stotis nesusitvarko su keleivių srautų.
Vienintelis dalykas, kuris tikrai reikalingas, tai aikštės prie stoties pertvarka kapitalinė. Kuriant patogu persėdimo tašką, kuriant traukiančia aplinką. Kavinės, parkas, žaluma.
Komentuoti:
-
Vilniaus stotyje baigia lifto iš pirmojo perono į požeminį tunelį įrengimą. Kaip ir su anksčiau įrengtu pandusu, pritaiko minimaliems neįgaliųjų reikalavimams pagal STR. Apie dviratininkų ir kitų keliautojų, pavyzdžiui tėvų su vaikų vežimais, patogumą nepagalvoja. Nors patys skelbiasi ir bando skatinti tvarias keliones traukiniu. O gaila.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Maždaug taip. Praėjimai sujungti ties kiekvienais laiptais. Kaire puse (žiūrint į stotį), kaip ir dabar, patekimas į eskalatorių, o dešine - aplink Maximą link šoninių stoties laiptų.Parašė DodoGTA Rodyti pranešimąAr kažkas turite priešpandeminį geležinkelio stoties žemėlapį/schemą (o dar nuotraukas tunelyje)? Būtų gerai pamatyti kaip sena Maxima ir nepadalintas tunelis veikė
Įėjimas į Maximą buvo per kairę pusę, kasos dešinėje. Tualetai žaliuose praėjimuose. Neatmenu kurioje pusėje paskutiniu metu buvo, nes kažkada seniai buvo sukeistos jų vietos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jie buvo atskirti ir dar buvo tualetai prie laiptų (iš atminties)Parašė DodoGTA Rodyti pranešimąAr kažkas turite priešpandeminį geležinkelio stoties žemėlapį/schemą (o dar nuotraukas tunelyje)? Būtų gerai pamatyti kaip sena Maxima ir nepadalintas tunelis veikė
Komentuoti:
-
Ar kažkas turite priešpandeminį geležinkelio stoties žemėlapį/schemą (o dar nuotraukas tunelyje)? Būtų gerai pamatyti kaip sena Maxima ir nepadalintas tunelis veikė
Komentuoti:
Komentuoti: