Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DeSadas
    replied
    juokinga buvo galima ne pandusa o igilinima laiptuose padaryt, matau ir zemes sklypuose butu issiteke

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Ortofoto net matosi šuliniai kurių negalima užstatyt. Manau čia priežastis.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Projektuojant pandusą reikia įrengti tarpines aikšteles kas (berods) 18m. Jei visas paviršius yra su norminių nuolydžiu, šis reikalavimas netaikomas.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Reiktų toponuotraukos, bet manau ilgio užtektų įrengti norminio nuolydžio dangas, be jokių pandusų.
    Iš maps.vilnius.lt sklypų ribos

    Click image for larger version

Name:	image_149375.png
Views:	2041
Size:	1,24 MB
ID:	2169321

    Maždaug taip išlankstė pandusą (raiškesnė ortofoto iš erdvinis.vilnius.lt). Raudona - pandusas, mėlyna - tarpinės aikštelės.Geltona rodyklė - kontaktinio tinklo atrama.

    Click image for larger version  Name:	panduso-schema.png Views:	0 Size:	1,82 MB ID:	2169323

    Ankstesniame mano įraše yra citata iš LTG infra darbuotojo atsakymo apie požemines patalpas ir perprojektavimą. Bet iš ten įkeltos nuotrakos matosi, jog dviejų aikštelių tikriausiai galėjo atsisakyti, nes tas nuolydis tarp dviejų aikštelių yra tokio pat ilgio, kaip ir aikštelės plotis. O tada užsukti pandusą į kitą pusę pvz

    Click image for larger version  Name:	panduso-schema2.png Views:	0 Size:	1,82 MB ID:	2169324

    Arba palikti pandusą palei sieną ir užsukimą padaryti kaip dabar įrengta. Kas per mistinės požeminės patalpos ir kodėl reikėjo daryti papildomas dvi aikšteles neaišku.
    Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.12.06, 14:57.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Tiek laiptų ir vingių! Ar negalima buvo įrengti liftų?
    Reiktų toponuotraukos, bet manau ilgio užtektų įrengti norminio nuolydžio dangas, be jokių pandusų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Liftai normaliai išvystyto geležinkelio stotyse skiriami visiems keleiviams, o ne tik invalidams. Sudirbo visiškai tunelį, padalijant jį pusiau. Ir, kas keisčiausia, padalijimas įvyko jau nutraukus tarptautinį eismą ir tranzitą koronos metu... O paskui prasidėjo karas Ukrainoje, bet vis tiek pinigus juk reikėjo įsisavinti...

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Liftai tunelyje dar pernai tikrai veikė. Tikriausiai veikia ir dabar.
    Vilniaus stotyje veikia liftai. Būna kartais ant durų užklijuoti pranešimai, jog neveikia. O dabar įrenginėja liftą iš požeminės perėjos į pirmą peroną.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Nustok vadint neįgaliuosius invalidais
    Beje, ne “nustok”, o liaukis.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Liftai tokiuose objektuose Lietuvoje - pinigų išmetimas. Liftai yra tunelyje ir jie neveikia. O turėtų veikti visiems, ne tik invalidams. Invalidams irgi reikia iš anksto prašyti, kad liftą įjungtų ir aptarnautų... Jei jie iš viso veikia... Gal tik stovi dėl vaizdo... Šeštokuose pastatė tiltą su liftais. Liftai neveikia. Tiltu irgi mažai kas naudojasi. Fotografuoti stoties panoramą gerai... Nežinau, kaip su liftais Mažeikiuose... Tikriausiai neveikia irgi... Niekams pinigų suranda, o ten, kur reikia, jų nenori surasti...
    Liftai tunelyje dar pernai tikrai veikė. Tikriausiai veikia ir dabar.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Nustok vadint neįgaliuosius invalidais
    Alio, šitas žodis prancūziškas, tarpukaryje irgi buvo vartojamas, todėl invalidai yra invalidai. Užtat pasityčiojimas yra vadinti pensininkus kažkokiais tai senjorais...

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tegu vadina, Konstitucija dar nepakeista.

    2014 m. https://m.kauno.diena.lt/naujienos/s...intis%20dirbti.
    Kad abu žodžiai tinkami vartoti, patvirtina ir Valstybinės lietuvių kalbos komisijos konsultantė Nomeda Šopauskienė. "Dabartiniame lietuvių kalbos žodyne žodis "invalidas" apibūdinamas kaip visai ar iš dalies netekęs darbingumo žmogus, o "neįgalusis" – visai ar iš dalies negalintis dirbti. Vadinasi, abiejų reikšmės tokios pačios ir šie žodžiai gali būti vartojami sinonimiškai", – sakė ji.

    VLKK atstovės teigimu, žodis "invalidas" neturi menkinančios reikšmės. "Prie menkinančią ar niekinančią reikšmę turinčių žodžių žodyne būna žyma "menk." ar "niek.", o prie žodžio "invalidas" nė vienos iš šių žymų nėra", – aiškino N. Šopauskienė. Jos žiniomis, dėl žodžio "invalidas" VLKK nėra gavusi jokių nusiskundimų.
    Dėl "neįgalusis" irgi įsižeidžia:
    2024 m.
    Žodžiai „invalidas“ ir „senas“ — įžeidžiantys? I Info diena

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Nustok vadint neįgaliuosius invalidais

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Liftai tokiuose objektuose Lietuvoje - pinigų išmetimas. Liftai yra tunelyje ir jie neveikia. O turėtų veikti visiems, ne tik invalidams. Invalidams irgi reikia iš anksto prašyti, kad liftą įjungtų ir aptarnautų... Jei jie iš viso veikia... Gal tik stovi dėl vaizdo... Šeštokuose pastatė tiltą su liftais. Liftai neveikia. Tiltu irgi mažai kas naudojasi. Fotografuoti stoties panoramą gerai... Nežinau, kaip su liftais Mažeikiuose... Tikriausiai neveikia irgi... Niekams pinigų suranda, o ten, kur reikia, jų nenori surasti...

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Tiek laiptų ir vingių! Ar negalima buvo įrengti liftų?

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Ir atskiras įrašas apie pandusą šalia stoties į pirmąjį peroną. Trumpai - PAC-MAN.

    O LTG atsakymas buvo toks:
    Pandusėlis prie stoties pastato buvo perprojektuotas dėl nenumatytos projekte aplinkybės- požeminių patalpu po laiptais apsaugojimo rekėjo perprojektuoti pandusą neišeinant iš LTG slypo ribų.Panduso parametria atitinka neįgaliesiams skirtų satinių parametrams.
    Net nežinau ką ir besakyti. Nuotraukos kalba pačios už save. Tiesa, dar nebuvau matęs neregiams pritaikytų krypties užrašų.

    Click image for larger version

Name:	pandusas-3.jpg
Views:	730
Size:	227,9 kB
ID:	2168221
    Click image for larger version

Name:	pandusas-10.jpg
Views:	725
Size:	174,2 kB
ID:	2168222

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Pėsčiųjų tilto į Pelesos g. rekonstrukcija faktiškai baigta. Tvoros nuimtos. Pagal projektą turėjo baigti rugsėjo 15 d. Paskutinius mėnesius darbininkų beveik nebuvo, tik protarpiais visokius likučius krapštė.

    Medinės plokštės esant tam tikrai vėjo krypčiai ir stiprumui skleidžia dūzgimo garsą. Pandusas į pirmą peroną padarytas keistai. Turbūt dėl šalia esančio pastato ir pirmojo kelio nebuvo vietos patogesniam išdėstymui. Pandusas daro vingį apatinėje dalyje, atsimuša tiesiai į koloną. Nuo stoties einant jo iš viso nesimato. Ženklas atrodo tyčiojasi ir siūlo neįgaliųjų vežimėlius stumti laiptais. Praėjimas su neregių vėdimo paviršiais siauras.
    Ant pačio tilto liko du stogeliai (šiek tiek matosi vienoje nuotraukoje). Tikslinausi kam jie palikti, nes citify įkeltuose brėžiniuose jų nemačiau. Atsakė, jog apsauga nuo viršuje praeinančių laidų (kritimo atveju).
    Atšviežinimas ir pandusai bendru atveju labai gerai. Suteikia patogumo dviračiais ir vežimėliais. Bet išpildymas pusėtinas.

    Ai, geriausias dalykas, kad pasibaigus laiptas į Geležinkelio g. prasideda viešas šaligatvis, ne LTG sklypas. Tai šaligatvio atkarpa iki Geležinkelio g. yra apgailėtina ir nepakeista. Nesuprantu kodėl to praėjimo netvarkė, kai tiesė dviračių taką ir tvarkė šaligatvius. Deja, dabar nuotraukos neturiu.

    Click image for larger version

Name:	pelesos-tiltas-4.jpg
Views:	723
Size:	151,8 kB
ID:	2168215

    Click image for larger version

Name:	pelesos-tiltas-11.jpg
Views:	723
Size:	194,9 kB
ID:	2168216

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Geležinkelio stotyje atidaroma VIP salė

    Vilniaus geležinkelio stotyje pirmą kartą atidaroma VIP laukiančiųjų salė.

    LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ keleivių patogumui sostinės geležinkelio stotyje įrengė jaukią laukimo VIP salę, kuria prieš arba po kelionės traukiniu, nemokamai gali naudotis pirmos klasės keleiviai.

    „VIP salėje traukiniautojai gali naudotis susitikimo kambariu, patogiomis darbo vietomis, akustine erdve pokalbiams telefonu ar tiesiog jaukioje aplinkoje laukti kelionės geriant kavą ar užkandžiaujant“, – rašo „LTG Link“ atstovas.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Taip, tų išplatėjimų prasmės nesupratau. Ties pėsčiųjų perėja - logišką, bet visur kitur neaišku kam. Per visą šaligatvį, bent 5-6.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    ,,Vilniuje, šalia geležinkelio stoties, atkarpoje nuo Geležinkelio stoties aikštės iki Aušros vartų gatvės, atstatyta istorinė, 1952 m. statyta tvora bei sutvarkytas šaligatvis ir apšvietimo stulpai.

    Vėliau šioje planuojama atkurti ir istorinę, XIX amžių menančią, medžių alėją.

    Tvora yra Vilniaus miesto istorinėje dalyje, Naujamiestyje bei patenka į Vilniaus geležinkelio stoties pastatų kompleksą, kurie yra saugomi ir įtraukti į Kultūros vertybių registrą.

    „Atstatant šį statinį Kultūros paveldo specialistams buvo pateikti trys sprendiniai iš kurių buvo patvirtintas variantas atkartojantis istorinę tvorą. Atstatoma tvora buvo kuriama interpretuojant esamos tvoros gabaritus bei eksponuojant visus saugomus autentiškus jos segmentus“, – sakė LTG atstovas.

    Tvora atstatyta specialistams pripažinus avarinę jos būklę. Pasak jų, avarinės būklės atraminės sienos remontas buvo būtinas užtikrinant eismo bei žmonių saugumą Geležinkelio gatvėje. Atkarpoje nuo Aušros vartų ir Liepkalnio gatvių sankryžos iki geležinkelio stoties žiedo vyksta intensyvus viešojo transporto ir pėsčiųjų eismas, per parą pravažiuoja keliolika tūkstančių transporto priemonių. Todėl tolimesniam naudojimui netinkamos konstrukcijos turėjo būti demontuotos ir iš naujų konstrukcijų įrengta nauja, saugi, tvora bei šlaito atraminė sienelė. Tvoros atstatymui buvo panaudoti autentiški metaliniai segmentai bei išlaikyta tvoros vieta bei gabaritai. Įgyvendinant darbus alėjos medžiai ir jų šaknys buvo papildomai uždengtos ir saugomos nuo žalos bei reguliariai laistomos.

    Vidutinis atstatytos tvoros aukštis siekia 3 metrus, o ilgis beveik 355 m. Sutvarkyto šaligatvio, kuriame įkomponuoti žalieji plotai, vyraujantis plotis – 1,8 m.

    Kitame etape, atsižvelgiant į Vilniaus miesto savivaldybės rekomendacijas tiek dėl kiekio, tiek dėl rūšies, planuojama atsodinti želdinius.

    Suplanuoti darbai bei laukiantys pokyčiai rugpjūčio pradžioje buvo pristatyti vietos bendruomenei, atsakyta į gyventojams kilusius klausimus, aptartas ir prastos būklės medžių šalinimas.''


    Nebloga tokia ''istorinė'' tvora - sovietinė tvora... Ją, be abejo, buvo būtina atstatyti...

    O kokia šlykšti manipuliacija su šaligatviais (sprendžiant iš foto) - pasakė, kad plotis iki 1,8 m. Nu tai taip - ten kur padaryti beprasmiai išplatėjimai ten tai 1,8, o likusioje dalyje plotis atrodo 5 išlilgai pločio sudėtų trinkelių. Trinkelės ilgis berods 20 cm tad šaligatvio plotis gaunasi net 1 m... Pala! Pagalvojau - gal tie išplatėjimai visgi ne beprasmiai - juose lauki kol praeis praeivis ir tada, tik įsitikinęs kad spėsi atkarpą įveikti vienas, greitai šoki į 1 m pločio šaligatvį ir eini...

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	134,7 kB ID:	2148974
    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	121,8 kB ID:	2148975
    Paskutinis taisė spekas; 2024.08.30, 12:43.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Rygoje stotis rekonstruojama RB rėmuose. Vilniuje to nebus.
    RB iki Rygos nebus arba labai abejotina nes "staiga" paaiškėjo kad pabrango N kartų ir nėra babkių. Visai

    Komentuoti:

Working...
X