Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • bato_usai
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kad nėra ką ten kontroliuoti pastoviai. Stotyje ir taip budi apsauga nuolatos ir ne vienas žmogus, tai čia visai ne problema.
    Traukinyje padarius plastikines sėdynes kaip miesto autobuse irgi būtų lengviau jį prižiūrėti bei išvalyti, tik tas nedaroma dėl tikriausiai elementarių priežasčių - patogumo. Tai kodėl patekimo į stotį ir traukinius patogumui keliami kažkokie kitokie kriterijai ir jo atsisakoma vardant apsaugos skyriaus įgeidžių.
    Atsisakyta, bet čia spėčiau, dėl neįgaliųjų, kad nereikėtų įrenginėti liftų. Nes saugų laiptų išdėstymą, kaip kokio apžvalgos bokšto ar tako, įrengti abejoju ar būtų buvusi neįveikiama kliūtis.

    Tai faktoriais išlieka "draudiminė" rizika, kai dėl tų laiptų įvyktų kažkoks nelaimingas įvykis, ir antra - skalė, kiek vadovams (ne)rūpi keleivinis vežimas ir patiems eiti agituoti už investicijas į tam tinkamiausius sprendimus.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Tai va ir priimkime tą faktą, kad jokių papildomų laiptų nebus.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Nekalbant apie tai kad mažiausiai 10 metų nebus jokių connect

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Kam tiek daug konsperologijų dėl tilto/viaduko? Ar jūs dabar investuotumėte į kažką, kas "greit greit" turėtų būti kapitaliai pertvarkyta?
    Viskas yra daug paprasčiau ir senai aptarta forume, kad laiptai į peronus buvo panaikinti dėl avarinės būklės, o pandusai atsirado dėl tilto pritaikomumo neįgaliesiems, kaip yra reikalaujama tokio tipo konstrukcijoms ir susisiekimui, ir kaip išsireikalavo dviejų rajonų bendruomenė.Uždarykite šitą klausimą iki super duper connect įgyvendinimo.
    Tik bėda, kad neskaitant vizulkių su ofisynais ir kitokiais pastatais aplink ir be šio viaduko, pats Vilnius Connect (stoties projektas) šio viaduko nesiekia ir greičiausiai situacija su juo niekaip nepasikeistų įgyvendinant tą connect. Tai daugiau laiptų niekam nebūtų pakenkę.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Kam tiek daug konsperologijų dėl tilto/viaduko? Ar jūs dabar investuotumėte į kažką, kas "greit greit" turėtų būti kapitaliai pertvarkyta?
    Viskas yra daug paprasčiau ir senai aptarta forume, kad laiptai į peronus buvo panaikinti dėl avarinės būklės, o pandusai atsirado dėl tilto pritaikomumo neįgaliesiems, kaip yra reikalaujama tokio tipo konstrukcijoms ir susisiekimui, ir kaip išsireikalavo dviejų rajonų bendruomenė.Uždarykite šitą klausimą iki super duper connect įgyvendinimo.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Esmė manau, kad vieną praėjimą lengviau kontroliuoti (užtenka 1 apsaugos darbuotojo) nei 3-4 praėjimus
    Kad nėra ką ten kontroliuoti pastoviai. Stotyje ir taip budi apsauga nuolatos ir ne vienas žmogus, tai čia visai ne problema.
    Traukinyje padarius plastikines sėdynes kaip miesto autobuse irgi būtų lengviau jį prižiūrėti bei išvalyti, tik tas nedaroma dėl tikriausiai elementarių priežasčių - patogumo. Tai kodėl patekimo į stotį ir traukinius patogumui keliami kažkokie kitokie kriterijai ir jo atsisakoma vardant apsaugos skyriaus įgeidžių.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O jeigu noriu lipti į traukinį ir pirkti bilietą iš palydovo? Kaip man tą QR nusipiešti
    Nereikia sudėtingų ir brangių sistemų spręsti neegzistuojančiai problemai. Ką ten tie asocialūs tame perone darys, kai tėra vienas suoliukas ir tas pats ne po stogu.
    Esmė manau, kad vieną praėjimą lengviau kontroliuoti (užtenka 1 apsaugos darbuotojo) nei 3-4 praėjimus

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O jeigu noriu lipti į traukinį ir pirkti bilietą iš palydovo? Kaip man tą QR nusipiešti
    Nereikia sudėtingų ir brangių sistemų spręsti neegzistuojančiai problemai. Ką ten tie asocialūs tame perone darys, kai tėra vienas suoliukas ir tas pats ne po stogu.
    Ne visur į peroną galima patekti be bilieto. Bet šiuo atveju IMHO LTGI sutaupė laiptus ir pandusus ar keltuvus.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Turniketai su QR skeneriu? Ne, negirdėjome.
    O jeigu noriu lipti į traukinį ir pirkti bilietą iš palydovo? Kaip man tą QR nusipiešti
    Nereikia sudėtingų ir brangių sistemų spręsti neegzistuojančiai problemai. Ką ten tie asocialūs tame perone darys, kai tėra vienas suoliukas ir tas pats ne po stogu.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Jo, tik niekas nieko nefiltruoja, nes praeinant per pirmą peroną į požemį - tą darai laisvai ir nekliudomai. Jeigu norėjo apriboti patekimą į peronus, kai stotis nedirba ir nebūna traukinių, tai galėjo tiesiog įrengti vartus ant tu laiptų, kuriuos apsauga esant poreikiui uždarytų.
    Turniketai su QR skeneriu? Ne, negirdėjome.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Butent, atsimenu kažkur buvo minima, kad “dėl saugumo”, kad atfiltruot asiocialius asmenis, kad nesišlaistytų po peronus??? šiaip nesąmonė trukdanti ir man
    Jo, tik niekas nieko nefiltruoja, nes praeinant per pirmą peroną į požemį - tą darai laisvai ir nekliudomai. Jeigu norėjo apriboti patekimą į peronus, kai stotis nedirba ir nebūna traukinių, tai galėjo tiesiog įrengti vartus ant tu laiptų, kuriuos apsauga esant poreikiui uždarytų.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Bet kodėl pas mus visad taip, idėjos geros bet išpildymas tai net priešui nelinkėt, nekalbant apie didelius projektus...

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Wow, čia tai tikras Vilnius Connect gavosi

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    O tai iš Naujininkų, dabar reikia eiti iki 1 perono, į stotį, ir iš ten į kitus peronus? o.O
    Taip jau buvo ne vieneri metai. Laiptų konstrukcijos vis dar buvo, bet užtvertos, kad pėstieji nesinaudotų.


    Dėl panduso patogumo (apie kurį straipsnyje teigia) galima irgi ginčytis. Ankstesniame įraše esu įkėlęs nuotrauką, kurioje matosi pandusas tiesiai į konstrukcinę kolona. Vis pamačius tą "patogumą" norisi nupaišyti ką nors tokio.

    Click image for larger version

Name:	3qc34r.jpg
Views:	362
Size:	47,9 kB
ID:	2212996

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Butent, atsimenu kažkur buvo minima, kad “dėl saugumo”, kad atfiltruot asiocialius asmenis, kad nesišlaistytų po peronus??? šiaip nesąmonė trukdanti ir man

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Bet gal kas gali paaiškinti kokia logika vadovavosi atsakingi asmenys panaikinę laiptus į peronus? Labai smagu dabar sugrūsti viso traukinio keleivius į 2 m pločio tunelį kai daliai žmonių reik į Naujininkų pusę
    Čia tai totalus idiotizmas. Niekur civilizuotose stotyse nedaromi tokie apėjimai, praėjimai. Kaip tik įrengiami prėjimai "kiaurai" visą stotį ir kelyną su patekimais į visus peronus, kad žmonės kuo greičiau ir patogiau galėtų judėti. O pas mus turi apeiti garbės ratą, kad iš Naujininkų patekti į pvz. šeštą kelią.
    Aš pvz. atvažiavęs į stotį pasistatau automobilį Pelesos g. ir eidavau tiesiai į reikiamą peroną. Dabar kaip durnelis turiu eit kažkur aplink ir gaišti savo laiką bereikalingiems pasivaikščiojimams.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    O tai iš Naujininkų, dabar reikia eiti iki 1 perono, į stotį, ir iš ten į kitus peronus? o.O
    Būtent

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    O tai iš Naujininkų, dabar reikia eiti iki 1 perono, į stotį, ir iš ten į kitus peronus? o.O

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Bet gal kas gali paaiškinti kokia logika vadovavosi atsakingi asmenys panaikinę laiptus į peronus? Labai smagu dabar sugrūsti viso traukinio keleivius į 2 m pločio tunelį kai daliai žmonių reik į Naujininkų pusę

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Baigė tvarkyti viaduką Vilniaus geležinkelio stotyje – parodė, ką padarė

    Vilniaus geležinkelio stoties pėsčiųjų viaduko rekonstrukcija baigta: atnaujintas viadukas užtikrina saugesnį ir patogesnį susisiekimą tarp Naujininkų ir Naujamiesčio, taip pat yra pritaikytas žmonėms su judėjimo negalia bei silpnaregiams.

    Rekonstrukcijos metu buvo įrengti nauji, patogūs laiptai su stikliniais turėklais, vedantys į pirmąjį peroną, taip pat pastatyti du pandusai, leidžiantys patekti tiek į peroną, tiek į Geležinkelių muziejaus lauko ekspoziciją „Bėgių parkas“.

    Atlikti ir esminiai konstrukciniai darbai: suremontuotos viaduko sijos, atramos, demontuotos avarinės būklės laiptų konstrukcijos, įrengtas LED apšvietimas, papildomai įdiegta vaizdo stebėjimo sistema.




    Komentuoti:

Working...
X