Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Rygoje stotis rekonstruojama RB rėmuose. Vilniuje to nebus.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Manau šie medžio motyvai kur kas geriau reprezentuotų Vilnių jei iš kiekvieno iš jų būtų išskaptuotas Rūpintojėlis.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Tai mes tą žinom! Tik atvykstantys keleiviai nežino. Gal pakabint stotyje kokį plakatą?
    čia tieisog reik susitaikyt, ir suprast, kad kolkas geriau nebus.

    https://www.amziausvartai.lt/lt/stra...ejimo-stadijos

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Tai mes tą žinom! Tik atvykstantys keleiviai nežino. Gal pakabint stotyje kokį plakatą?

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Pasak ekonomistų, Lietuvos ekonomika, skirtingai nei Estijos ir Latvijos, toliau auga, o pinigų projektams kaip nėra taip nėra.
    Klestinčios ekonomikos Vilnius atrodo apgailėtinai
    Ekonomika auga kaip žinom ne tolygiai. Latvijoje ir Estijoje gyvena apie puse visų gyventojų Rygoje/Taline "metro", Lietuvoje iki trečdalio Vilniuje. Lietuvoje rodos 52 iš 60 savivaldybių yra recipijenties pagrindė Vilniaus sąskaita.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Turint omeny, kad, skirtingai nei Rygoje ar Taline, naujasis Vilniaus transporto mazgo projektas yra popierinis ir neturintis finansavimo bei niekas rimtai į jį nežiūri, tokie kosmetiniai patvarkymai yra geriausia, ko galime tikėtis.
    Click image for larger version

Name:	cover2.jpg
Views:	1730
Size:	110,4 kB
ID:	2148457

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Pasak ekonomistų, Lietuvos ekonomika, skirtingai nei Estijos ir Latvijos, toliau auga, o pinigų projektams kaip nėra taip nėra.
    Klestinčios ekonomikos Vilnius atrodo apgailėtinai

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Turint omeny, kad, skirtingai nei Rygoje ar Taline, naujasis Vilniaus transporto mazgo projektas yra popierinis ir neturintis finansavimo bei niekas rimtai į jį nežiūri, tokie kosmetiniai patvarkymai yra geriausia, ko galime tikėtis.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Ant tilto montuoja apdailines medžio dalis. Pandusas į bėgių parką jau įrengtas ir atidarytas (dabar neturiu nuotraukų, papildžiau).
    Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.08.27, 16:33. Priežastis: Papildomos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kodėl uždaryti įėjimąi į tunelį iš gatvės? Taip, jie jau uždaryti anksčiau, prieš rekonstrukciją. Bet kodėl? Kodėl Tunelis padalintas debiliškai? Nėra ir kažin kada dabar bus vėl tarptautinis susisiekimas ir reikia naikinti tą perskyrimą iki pasienio kontrolės zonos.
    Dabar dėl stoties vidaus. Pirma, dėl centrinės salės Ji turi būti pereinama be jokių suolų. Dabar viskas padaryta tam, kad keleiviai eitų per ją abiem kryptimis ir dar čia pat sėdi žmonės...
    Dėl kasos. Kasų per mažai ir jos sugrūstos į mažą narvelį... Ten tikrai darbo inspekcija (ar kaip ten ji) galėtų galvas nusukti už normų pažeidimus - darbo erdvės vienam dirbančiajam ten akivaizdžiai per mažai. Bet turbūt viskas nupirkta, kad nematytų ir negirdėtų... Be to kasa netinkamoje vietoje. Ji turėtų būtišoninėje salėje. Ten kasų ir laukimo erdvė (kurios dabar normalios ir neliko, nes sumažėjo sėdimų vietų), o ne kažkokia komercinė abejotinos kokybės "paslaugų" ar prekybos erdvė... Kodėl stoties viduje nėra normaliai iškabintų tvarkaraščių? Iškėlė tvarkaraščius į 1 peroną...

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Gal galima plačiau?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Geriau jau nebūtų darę tos debiliškos rekonstrukcijos... O tie, kas projektavo, nifiga neišmano nei apie žmonių srautų valdymą, nei apie transporto infrastruktūros objektus... Žodžiu, tragedija... Ir šita nesąmone reikės naudotis kokius 20 metų iki kitos rekonstrukcijos?

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Dar mėnesis.
    • pėsčiųjų eismas nukreiptas laiptais į 1-mą peroną. Laiptai į Geležinkelio g. užtverti, perbetonuojama aikštėlė ir kt. darbai.
    • sumontuotas panduso į Bėgių parką pagrindas, montuojami turėklų laikikliai
    • sumontuotas panduso į pirmą peroną pagrindas

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Beveik mėnesio progresas.
    • Ties pirmu peronu sumontuoti betoniniai laiptai. Man čia šiek tiek keista, jog apželdinto ploto kraštinė lygiai su laiptais. Taip pat, nenusklembtas kampas ties posūkiu į viešojo transporto stoteles. Tikėtina, tas kampas bus numindytas pėsčiųjų einančių tarp stoties bei kito pastato.
    • Pastatytos panduso atramos.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Situacijos fiksavimui.
    Ties pirmu peronu išbetonavo pamatus ir pastatė dvi kolonas. Ties bėgiu parku kol kas išbetonuota tik pamatai pandusui.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Fakto užtvirtinimui

    Švykai po daugiau nei mėnesio pertraukos grįžo prie pėsčiųjų tilto rekonstrukcijos darbų. Betonuoja polius ties Bėgių parku.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Nebus nes vilnius connect projektuojama ar bus projektuojama. Jei pastatys stogines kur truksta ir nuzemins bortus, bus super.
    Paskutinis taisė DeSadas; 2024.01.22, 03:16.

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Kažkas panašaus tikrai galėtų būt. Bet gi „tuoj“ bus Vilniaus Connect, todėl sakys, kad neapsimoka.
    Apskritai: Lietuvoje nėra nė vieno normalaus VT mazgo, kur būtų bent kažkas galvota su persėdimais, keleivių patogumu, stoginėmis... Kodėl? Nes nėra transporto planuotojų. Analogiška situacija: nėra normalių aikščių, skverų – nes beveik nėra kraštovaizdžio architektų.

    Turbūt įmantriausias VT objektas Lietuvoje – Antakalnio žiedas, įrengtas apie 1971 m. (prieš 50+ metų). Bet ten nepastebėjau, kad kažkas su persėdimais būtų galvota, tiesiog prospekto viduryje padaryta VT aikštelė su kavinuke.
    Man asmeniškai toks išplanavimas išspręstų konkrečiai tris (pakankamai dažnai pasitaikančias) situacijas:
    1. Atvažiavus traukiniu man tinka transportas, kuris važiuoja iš A ir J stotelių. Todėl išėjęs iš geležinkelio stoties pastato tiesiog stoviu ant laiptų ir žiūriu į tolį, A ar J transportas atvažiuoja pirmas ir tik tada galiu eiti link atitinkamos stotelės.
    2. Būna atvejų, kai atvažiavus traukiniui spėju į autobusą, kuris kaip tik tuo momentu pajuda iš D stotelės. Jeigu nubėgus iki jos autobusas išvažiuoja iš po nosies, arba va ką tik išvažiavo, turiu atgal bėgti per ilgas perėjas į A stotelę, nes kitas tinkantis transportas važiuoja būtent iš ten.
    3. Jei važiuoju į IKEA, dažnu atveju tai darau persėdant stotyje. Kartais atvažiavus į A stotelę turiu vis 2 minutes suspėti į 1 ar 2 autobusus, kurie išvažiuoja iš visiškai kitoje pusėje esančios I stotelės.
    Paskutinis taisė Valdemar; 2024.01.21, 23:12.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    Kreivai šleivai nupiešiau, kaip su minimaliomis investicijomis ir paliekant visus parkingus ir pravažiavimus automobilistams, kaip kompromisą, kad nepyktų, galima būtų sutvarkyti stoties transporto mazgą. Suprantu, kad sustojimai autobusams/troleibusams gaunasi pakankamai trumpi, bet galima tada permėtyt maršrutus pagal raides taip, kad vieni ant kitų nelystų, nes pagal šią tvarką nelabai svarbi kryptis, iš kur autobusas atvyksta. Taip pat galima palikti išlaipinimą prieš žiedą, kad autobusai/troleibusai į sustojimą atvyktų tik įlaipinti keleivių, taip mažinant susigrūdimą.

    Žinau, kad viskas bus pertvarkoma su Vilnius Connect, bet kol jo sulauksime, iki tol labai pigiai galima va taip sutvarkyti tą žiedą. Jei kas mokate lygiau ir gražiau piešti, drąsiai vokite ir tobulinkite idėją.
    Click image for larger version

Name:	stoties transportas.png
Views:	2413
Size:	24,1 kB
ID:	2105500
    Kažkas panašaus tikrai galėtų būt. Bet gi „tuoj“ bus Vilniaus Connect, todėl sakys, kad neapsimoka.
    Apskritai: Lietuvoje nėra nė vieno normalaus VT mazgo, kur būtų bent kažkas galvota su persėdimais, keleivių patogumu, stoginėmis... Kodėl? Nes nėra transporto planuotojų. Analogiška situacija: nėra normalių aikščių, skverų – nes beveik nėra kraštovaizdžio architektų.

    Turbūt įmantriausias VT objektas Lietuvoje – Antakalnio žiedas, įrengtas apie 1971 m. (prieš 50+ metų). Bet ten nepastebėjau, kad kažkas su persėdimais būtų galvota, tiesiog prospekto viduryje padaryta VT aikštelė su kavinuke.

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Kreivai šleivai nupiešiau, kaip su minimaliomis investicijomis ir paliekant visus parkingus ir pravažiavimus automobilistams, kaip kompromisą, kad nepyktų, galima būtų sutvarkyti stoties transporto mazgą. Suprantu, kad sustojimai autobusams/troleibusams gaunasi pakankamai trumpi, bet galima tada permėtyt maršrutus pagal raides taip, kad vieni ant kitų nelystų, nes pagal šią tvarką nelabai svarbi kryptis, iš kur autobusas atvyksta. Taip pat galima palikti išlaipinimą prieš žiedą, kad autobusai/troleibusai į sustojimą atvyktų tik įlaipinti keleivių, taip mažinant susigrūdimą.

    Žinau, kad viskas bus pertvarkoma su Vilnius Connect, bet kol jo sulauksime, iki tol labai pigiai galima va taip sutvarkyti tą žiedą. Jei kas mokate lygiau ir gražiau piešti, drąsiai vokite ir tobulinkite idėją.
    Click image for larger version

Name:	stoties transportas.png
Views:	2413
Size:	24,1 kB
ID:	2105500

    Komentuoti:

Working...
X