Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Manau šie medžio motyvai kur kas geriau reprezentuotų Vilnių jei iš kiekvieno iš jų būtų išskaptuotas Rūpintojėlis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTai mes tą žinom! Tik atvykstantys keleiviai nežino. Gal pakabint stotyje kokį plakatą?
https://www.amziausvartai.lt/lt/stra...ejimo-stadijos
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai mes tą žinom! Tik atvykstantys keleiviai nežino. Gal pakabint stotyje kokį plakatą?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąPasak ekonomistų, Lietuvos ekonomika, skirtingai nei Estijos ir Latvijos, toliau auga, o pinigų projektams kaip nėra taip nėra.
Klestinčios ekonomikos Vilnius atrodo apgailėtinai
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTurint omeny, kad, skirtingai nei Rygoje ar Taline, naujasis Vilniaus transporto mazgo projektas yra popierinis ir neturintis finansavimo bei niekas rimtai į jį nežiūri, tokie kosmetiniai patvarkymai yra geriausia, ko galime tikėtis.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Pasak ekonomistų, Lietuvos ekonomika, skirtingai nei Estijos ir Latvijos, toliau auga, o pinigų projektams kaip nėra taip nėra.
Klestinčios ekonomikos Vilnius atrodo apgailėtinai
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Turint omeny, kad, skirtingai nei Rygoje ar Taline, naujasis Vilniaus transporto mazgo projektas yra popierinis ir neturintis finansavimo bei niekas rimtai į jį nežiūri, tokie kosmetiniai patvarkymai yra geriausia, ko galime tikėtis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ant tilto montuoja apdailines medžio dalis. Pandusas į bėgių parką jau įrengtas ir atidarytas (dabar neturiu nuotraukų, papildžiau).
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Kodėl uždaryti įėjimąi į tunelį iš gatvės? Taip, jie jau uždaryti anksčiau, prieš rekonstrukciją. Bet kodėl? Kodėl Tunelis padalintas debiliškai? Nėra ir kažin kada dabar bus vėl tarptautinis susisiekimas ir reikia naikinti tą perskyrimą iki pasienio kontrolės zonos.
Dabar dėl stoties vidaus. Pirma, dėl centrinės salės Ji turi būti pereinama be jokių suolų. Dabar viskas padaryta tam, kad keleiviai eitų per ją abiem kryptimis ir dar čia pat sėdi žmonės...
Dėl kasos. Kasų per mažai ir jos sugrūstos į mažą narvelį... Ten tikrai darbo inspekcija (ar kaip ten ji) galėtų galvas nusukti už normų pažeidimus - darbo erdvės vienam dirbančiajam ten akivaizdžiai per mažai. Bet turbūt viskas nupirkta, kad nematytų ir negirdėtų... Be to kasa netinkamoje vietoje. Ji turėtų būtišoninėje salėje. Ten kasų ir laukimo erdvė (kurios dabar normalios ir neliko, nes sumažėjo sėdimų vietų), o ne kažkokia komercinė abejotinos kokybės "paslaugų" ar prekybos erdvė... Kodėl stoties viduje nėra normaliai iškabintų tvarkaraščių? Iškėlė tvarkaraščius į 1 peroną...
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Geriau jau nebūtų darę tos debiliškos rekonstrukcijos... O tie, kas projektavo, nifiga neišmano nei apie žmonių srautų valdymą, nei apie transporto infrastruktūros objektus... Žodžiu, tragedija... Ir šita nesąmone reikės naudotis kokius 20 metų iki kitos rekonstrukcijos?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dar mėnesis.- pėsčiųjų eismas nukreiptas laiptais į 1-mą peroną. Laiptai į Geležinkelio g. užtverti, perbetonuojama aikštėlė ir kt. darbai.
- sumontuotas panduso į Bėgių parką pagrindas, montuojami turėklų laikikliai
- sumontuotas panduso į pirmą peroną pagrindas
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Beveik mėnesio progresas.- Ties pirmu peronu sumontuoti betoniniai laiptai. Man čia šiek tiek keista, jog apželdinto ploto kraštinė lygiai su laiptais. Taip pat, nenusklembtas kampas ties posūkiu į viešojo transporto stoteles. Tikėtina, tas kampas bus numindytas pėsčiųjų einančių tarp stoties bei kito pastato.
- Pastatytos panduso atramos.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Situacijos fiksavimui.
Ties pirmu peronu išbetonavo pamatus ir pastatė dvi kolonas. Ties bėgiu parku kol kas išbetonuota tik pamatai pandusui.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Fakto užtvirtinimui
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Kažkas panašaus tikrai galėtų būt. Bet gi „tuoj“ bus Vilniaus Connect, todėl sakys, kad neapsimoka.
Apskritai: Lietuvoje nėra nė vieno normalaus VT mazgo, kur būtų bent kažkas galvota su persėdimais, keleivių patogumu, stoginėmis... Kodėl? Nes nėra transporto planuotojų. Analogiška situacija: nėra normalių aikščių, skverų – nes beveik nėra kraštovaizdžio architektų.
Turbūt įmantriausias VT objektas Lietuvoje – Antakalnio žiedas, įrengtas apie 1971 m. (prieš 50+ metų). Bet ten nepastebėjau, kad kažkas su persėdimais būtų galvota, tiesiog prospekto viduryje padaryta VT aikštelė su kavinuke.
1. Atvažiavus traukiniu man tinka transportas, kuris važiuoja iš A ir J stotelių. Todėl išėjęs iš geležinkelio stoties pastato tiesiog stoviu ant laiptų ir žiūriu į tolį, A ar J transportas atvažiuoja pirmas ir tik tada galiu eiti link atitinkamos stotelės.
2. Būna atvejų, kai atvažiavus traukiniui spėju į autobusą, kuris kaip tik tuo momentu pajuda iš D stotelės. Jeigu nubėgus iki jos autobusas išvažiuoja iš po nosies, arba va ką tik išvažiavo, turiu atgal bėgti per ilgas perėjas į A stotelę, nes kitas tinkantis transportas važiuoja būtent iš ten.
3. Jei važiuoju į IKEA, dažnu atveju tai darau persėdant stotyje. Kartais atvažiavus į A stotelę turiu vis 2 minutes suspėti į 1 ar 2 autobusus, kurie išvažiuoja iš visiškai kitoje pusėje esančios I stotelės.Paskutinis taisė Valdemar; 2024.01.21, 23:12.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąKreivai šleivai nupiešiau, kaip su minimaliomis investicijomis ir paliekant visus parkingus ir pravažiavimus automobilistams, kaip kompromisą, kad nepyktų, galima būtų sutvarkyti stoties transporto mazgą. Suprantu, kad sustojimai autobusams/troleibusams gaunasi pakankamai trumpi, bet galima tada permėtyt maršrutus pagal raides taip, kad vieni ant kitų nelystų, nes pagal šią tvarką nelabai svarbi kryptis, iš kur autobusas atvyksta. Taip pat galima palikti išlaipinimą prieš žiedą, kad autobusai/troleibusai į sustojimą atvyktų tik įlaipinti keleivių, taip mažinant susigrūdimą.
Žinau, kad viskas bus pertvarkoma su Vilnius Connect, bet kol jo sulauksime, iki tol labai pigiai galima va taip sutvarkyti tą žiedą. Jei kas mokate lygiau ir gražiau piešti, drąsiai vokite ir tobulinkite idėją.
Apskritai: Lietuvoje nėra nė vieno normalaus VT mazgo, kur būtų bent kažkas galvota su persėdimais, keleivių patogumu, stoginėmis... Kodėl? Nes nėra transporto planuotojų. Analogiška situacija: nėra normalių aikščių, skverų – nes beveik nėra kraštovaizdžio architektų.
Turbūt įmantriausias VT objektas Lietuvoje – Antakalnio žiedas, įrengtas apie 1971 m. (prieš 50+ metų). Bet ten nepastebėjau, kad kažkas su persėdimais būtų galvota, tiesiog prospekto viduryje padaryta VT aikštelė su kavinuke.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Kreivai šleivai nupiešiau, kaip su minimaliomis investicijomis ir paliekant visus parkingus ir pravažiavimus automobilistams, kaip kompromisą, kad nepyktų, galima būtų sutvarkyti stoties transporto mazgą. Suprantu, kad sustojimai autobusams/troleibusams gaunasi pakankamai trumpi, bet galima tada permėtyt maršrutus pagal raides taip, kad vieni ant kitų nelystų, nes pagal šią tvarką nelabai svarbi kryptis, iš kur autobusas atvyksta. Taip pat galima palikti išlaipinimą prieš žiedą, kad autobusai/troleibusai į sustojimą atvyktų tik įlaipinti keleivių, taip mažinant susigrūdimą.
Žinau, kad viskas bus pertvarkoma su Vilnius Connect, bet kol jo sulauksime, iki tol labai pigiai galima va taip sutvarkyti tą žiedą. Jei kas mokate lygiau ir gražiau piešti, drąsiai vokite ir tobulinkite idėją.
- 17 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: