Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • silkiokas69
    replied
    Kažką judina su avarine tvora.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Nežinau, ne raketų mokslas yra tiesiog nusikopijuoti lenkišką ar vokišką sistemą, kur viskas daug aiškiau. Vokietijoje nenaudojami peronų numeriai, Lenkijoje naudojami.
    Tik aš nesuprantu ar jie nori panaikinti ekranus ties kiekvienu keliu? Tai tebūnie ta peronų/kelių sistema lieka, bet informacijos pateikimą tegu sutvarko, kad būtų ties kiekvienu peronu po skydą, nurodantį artimiausią iš to kelio išvykstantį traukinį ir sekantį mažesniu šriftu apačioje.
    Ekranas pavyzdyje tai kaip iš VT stotelės, kur autobusai važiuoja kas 10 minučių, o iš stoties geriausiu atveju kas pusvalandį į skirtingas kryptis. Be to, nėra prasmės rodyti visų išvykimų kažkuriame iš peronų, kur ateina tik tie, kuriems reikalingas konkretus traukinys.
    Net atsivertus Vikipediją (tiesa vokiškoje daugiau nei angliškoje) galima tiek pavyzdžių surasti...

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Kol kas tai testinis variantas, todėl visi, kas netingi, turėtų teikti pasiūlymus LTG. Projektą įgyvendina LTG Infra, kuriai keleiviai ir jų patogumas tikrai ne pirmoje vietoje..

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Platform / track yra standartinė sistema geležinkelyje. Nes gali būti taip, kad vieną kelią aptarnauja dvi platformos arba nuo vienos platformos traukiniai išvyksta 4 skirtingomis kryptimis / keliais.
    Na nebent geležinkelininkų naudojama tokia sistema, vargu bau ar paprastiems piliečiams?
    Bandau prisiminti, iš visos ES nesu keliavęs Suomijos, Portugalijos, Lenkijos ir Kroatijos geležinkeliais, ir visur buvo tik "track", "spor" ir t.t.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.02.20, 21:14.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip jeigu peronų+kelių sadomazochistai nenori keisti šitos idiotiškos ženklinimo sistemos, tai galėtų bent jau pereiti prie raidinės kelių žymėjimo sistemos. Tarkim, 3 peronas, B kelias. Nu nes skaičiai+raidės yra mažiau confusing, nei skaičiai+skaičiai.
    3A ar 3C paprasstai reiškia jos sąstatas yra ilgos platformos A arba C segmente. Anksčiau panaši sistema buvo Vilniaus stotyje, kai kairė 1 kelio pusė veždavo link Kenos / Daugpilio, o dešinė - link Varėnos / Kauno.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Ir kada šita tarybinė peronų sistemą išbyks ir liks tik keliai?

    Kai sovietai smegenyse tai tą nuodą ir kitai kartai perduodi, nes tetos ir dėsės iš LG kitaip mąstyti nesugeba?
    Platform / track yra standartinė sistema geležinkelyje. Nes gali būti taip, kad vieną kelią aptarnauja dvi platformos arba nuo vienos platformos traukiniai išvyksta 4 skirtingomis kryptimis / keliais.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Ir kada šita tarybinė peronų sistemą išbyks ir liks tik keliai?

    Kai sovietai smegenyse tai tą nuodą ir kitai kartai perduodi, nes tetos ir dėsės iš LG kitaip mąstyti nesugeba?
    Šiaip jeigu peronų+kelių sadomazochistai nenori keisti šitos idiotiškos ženklinimo sistemos, tai galėtų bent jau pereiti prie raidinės kelių žymėjimo sistemos. Tarkim, 3 peronas, B kelias. Nu nes skaičiai+raidės yra mažiau confusing, nei skaičiai+skaičiai.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O kur peronai? Būtina nurodyti peronus, nes kitaip gali būti per daug paprasta viską suprasti
    Ir kada šita tarybinė peronų sistemą išnyks ir liks tik keliai?

    Kai sovietai smegenyse tai tą nuodą ir kitai kartai perduodi, nes tetos ir dėsės iš LG kitaip mąstyti nesugeba?
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.02.20, 05:32.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O kur peronai? Būtina nurodyti peronus, nes kitaip gali būti per daug paprasta viską suprasti
    Peronus anksčiau reikėjo žiūrėti. O dabar, jei nepataikei - laiptais žemyn.
    Kažkaip nepamenu antžeminio keleiviams skirto perėjimo tarp peronų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Net nereikia penkių artimiausių maršrutų, užtenka max dviejų artimiausių. Niekas perone nestovės 10h ryto, jeigu traukinys 19h vakare.
    Ir tai yra ko gero daugiausia išvykimų turinti LTG stotis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    Va tokį greitai sumečiau, jau vis geresnis variantas nei dabartinis
    O kur peronai? Būtina nurodyti peronus, nes kitaip gali būti per daug paprasta viską suprasti

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    Va tokį greitai sumečiau, jau vis geresnis variantas nei dabartinis
    Net nereikia penkių artimiausių maršrutų, užtenka max dviejų artimiausių. Niekas perone nestovės 10h ryto, jeigu traukinys 19h vakare.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    Va tokį greitai sumečiau, jau vis geresnis variantas nei dabartinis
    Ainam į LTG €€€€€ pasiimti

    Korekcijos: geltonas tekstas baltame fone bus neįskaitomas šviesiu paros metu. Arba reikia dviejų spalvinių schemų, arba pergalvoti strategiją. Raudonas fonas / baltas tekstas ir nepadeda perskaityti informacijos, tai labai geria matosi apatinėje eilutėje. Galbūt statusą galėtų rodyti traukinio numerio fonas, jei ne LTG LINK brandbook'as.

    Informacijos pateikimui yra toks "semantic lens" būdas, kai aktualiausia informacija pateikiama detaliausiai. Šiuo atveju būtų pvz "845 KAUNAS Paneriai, Vokė, Lentvaris, Vievis, Kaišiadorys, Palemonas, Amaliai 12:25" , o apatinė eilutė "Kaunas 16:50 17:15 20:45"

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Va tokį greitai sumečiau, jau vis geresnis variantas nei dabartinis

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Nepanašu, kad čia galutinis variantas yra išdėstymo, abejoju, kad liks mėlyna spalva (neatitinka LTG Link brand'o). Bet faktas, kad liko vienas ekranas vietoje dviejų švieslenčių, nuvilia.
    Nebent dar visko neužbaigė ir bus atskiri ekranai kiekvienai platformos daliai, kaip priklauso? Nes šiaip tai reiktų netgi po porą sudvejintų ekranų kiekvienam perono galui. Nebent čia tas atvejis, kai padaromas absoliutus ir visiškas minimumas už pigiausiai ir tik tam, kad uždėti varnelę, kad "informacinė sistema" egzistuoja ir uždaryti klausimą. Būtų labai gaila, jeigu nusirista iki tokio lygio

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Nepanašu, kad čia galutinis variantas yra išdėstymo, abejoju, kad liks mėlyna spalva (neatitinka LTG Link brand'o). Bet faktas, kad liko vienas ekranas vietoje dviejų švieslenčių, nuvilia.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Labai krenta į akis, kad pats ekranas - didžiulis, bet tuščio ploto daug, o šrifto dydis yra ypač mažas ir iš tolo sunkiai matomas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Reiktų kad pačiam perone ties kiekvienu keliu būtų po ekraną, kur būtų aiškiai parašyta, kur važiuoja artimiausias atvykstantis traukinys, kaip beje visada ir būdavo. Tas platformų numeravimas niekam nereikalingas.
    Net ir su vienu ekranu, dešinė pusė skirta dešiniam keliui (žiūrint į ekraną), kairė - kariam. Žalias fonas - be pakeitimų, geltonas - vėluoja N minučių, raudonas - atšauktas. Belieka surašyti traukinio numerį, galutinę stotį ir laiką. Artimiausias traukinys rodomas padidintu šriftu. Vėluojantys traukiniai laike lentoje lieka savo pozicijoje, virš artimiausio traukinio, idant būtų aišku jog jei dar neišvažiavo. Informacinės eilutės tekstas dubliuojamas ir anglų bei dar kokia kita (pvz galutinės išvykstančių traukinių stoties) kalba.

    Tiek čia to UI ir UX kūrimo. Ypač po vakarinio piko Warszawa Wschodnia, laukiant vėliuojančio traukinio

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Reiktų kad pačiam perone ties kiekvienu keliu būtų po ekraną, kur būtų aiškiai parašyta, kur važiuoja artimiausias atvykstantis traukinys, kaip beje visada ir būdavo. Tas platformų numeravimas niekam nereikalingas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Vilniuje ir kitose stotyse diegiama nauja informacinė sistema su naujais ekranais. Su pačiais ekranais viskas kaip ir ok, bet tiesiog užmuša informacijos pateikimo logika su peronais (platform) ir keliais (track). Tiesa, kai kur (pvz., Kauno stotyje) dar yra ir senų lentelių, kur kelias angliškai yra vadinamas "road". Stotyje bandant susigaudyti, kur stovi mano traukinys, reikia kelias minutes žiūrėti į informacinius ekranus, kad susigaudyti, kuris čia tas 3 peronas ir 4 kelias ar čia 4 peronas ir 3 kelias. Labai labai bloga sistema, kuri teikia perteklinę informaciją, kuri ne pagerina, bet objektyviai pablogina informacijos pateikimą


    Perono viduryje stovi vienas toks ekranas, vietoj to, kad būtų po ekraną kiekvienai pusei, kai yra visose civilizuotose geležinkelio stotyse


    Na ir žinoma nėra būdo išsiaiškinti, prie kurio kelio ir kuriame perone mes visgi esame. Tiesiog jokios info


    Man šiaip įdomu, kas kuria ir įgyvendina stočių ženklinimą LTG? Ar jie supranta, kad ženklinimas nėra kažkas, ką gali sukurti LTG inžinierius Igoris, bet tai turi būti daroma tos srities profesionalų, kurie supranta ką daro. Dabar tiek Vilniaus, tiek visos kitos storys net po informacinės sistemos "atnaujinimo" atrodo labai blogai.

    Komentuoti:

Working...
X