Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Nežinau, ne raketų mokslas yra tiesiog nusikopijuoti lenkišką ar vokišką sistemą, kur viskas daug aiškiau. Vokietijoje nenaudojami peronų numeriai, Lenkijoje naudojami.
Tik aš nesuprantu ar jie nori panaikinti ekranus ties kiekvienu keliu? Tai tebūnie ta peronų/kelių sistema lieka, bet informacijos pateikimą tegu sutvarko, kad būtų ties kiekvienu peronu po skydą, nurodantį artimiausią iš to kelio išvykstantį traukinį ir sekantį mažesniu šriftu apačioje.
Ekranas pavyzdyje tai kaip iš VT stotelės, kur autobusai važiuoja kas 10 minučių, o iš stoties geriausiu atveju kas pusvalandį į skirtingas kryptis. Be to, nėra prasmės rodyti visų išvykimų kažkuriame iš peronų, kur ateina tik tie, kuriems reikalingas konkretus traukinys.
Net atsivertus Vikipediją (tiesa vokiškoje daugiau nei angliškoje) galima tiek pavyzdžių surasti...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kol kas tai testinis variantas, todėl visi, kas netingi, turėtų teikti pasiūlymus LTG. Projektą įgyvendina LTG Infra, kuriai keleiviai ir jų patogumas tikrai ne pirmoje vietoje..
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Platform / track yra standartinė sistema geležinkelyje. Nes gali būti taip, kad vieną kelią aptarnauja dvi platformos arba nuo vienos platformos traukiniai išvyksta 4 skirtingomis kryptimis / keliais.
Bandau prisiminti, iš visos ES nesu keliavęs Suomijos, Portugalijos, Lenkijos ir Kroatijos geležinkeliais, ir visur buvo tik "track", "spor" ir t.t.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.02.20, 21:14.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip jeigu peronų+kelių sadomazochistai nenori keisti šitos idiotiškos ženklinimo sistemos, tai galėtų bent jau pereiti prie raidinės kelių žymėjimo sistemos. Tarkim, 3 peronas, B kelias. Nu nes skaičiai+raidės yra mažiau confusing, nei skaičiai+skaičiai.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Ir kada šita tarybinė peronų sistemą išbyks ir liks tik keliai?
Kai sovietai smegenyse tai tą nuodą ir kitai kartai perduodi, nes tetos ir dėsės iš LG kitaip mąstyti nesugeba?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Ir kada šita tarybinė peronų sistemą išbyks ir liks tik keliai?
Kai sovietai smegenyse tai tą nuodą ir kitai kartai perduodi, nes tetos ir dėsės iš LG kitaip mąstyti nesugeba?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kur peronai? Būtina nurodyti peronus, nes kitaip gali būti per daug paprasta viską suprasti
Kai sovietai smegenyse tai tą nuodą ir kitai kartai perduodi, nes tetos ir dėsės iš LG kitaip mąstyti nesugeba?Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.02.20, 05:32.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kur peronai? Būtina nurodyti peronus, nes kitaip gali būti per daug paprasta viską suprasti
Kažkaip nepamenu antžeminio keleiviams skirto perėjimo tarp peronų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąNet nereikia penkių artimiausių maršrutų, užtenka max dviejų artimiausių. Niekas perone nestovės 10h ryto, jeigu traukinys 19h vakare.
Komentuoti:
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąVa tokį greitai sumečiau, jau vis geresnis variantas nei dabartinis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąVa tokį greitai sumečiau, jau vis geresnis variantas nei dabartinis
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąVa tokį greitai sumečiau, jau vis geresnis variantas nei dabartinis
Korekcijos: geltonas tekstas baltame fone bus neįskaitomas šviesiu paros metu. Arba reikia dviejų spalvinių schemų, arba pergalvoti strategiją. Raudonas fonas / baltas tekstas ir nepadeda perskaityti informacijos, tai labai geria matosi apatinėje eilutėje. Galbūt statusą galėtų rodyti traukinio numerio fonas, jei ne LTG LINK brandbook'as.
Informacijos pateikimui yra toks "semantic lens" būdas, kai aktualiausia informacija pateikiama detaliausiai. Šiuo atveju būtų pvz "845 KAUNAS Paneriai, Vokė, Lentvaris, Vievis, Kaišiadorys, Palemonas, Amaliai 12:25" , o apatinė eilutė "Kaunas 16:50 17:15 20:45"
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNepanašu, kad čia galutinis variantas yra išdėstymo, abejoju, kad liks mėlyna spalva (neatitinka LTG Link brand'o). Bet faktas, kad liko vienas ekranas vietoje dviejų švieslenčių, nuvilia.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nepanašu, kad čia galutinis variantas yra išdėstymo, abejoju, kad liks mėlyna spalva (neatitinka LTG Link brand'o). Bet faktas, kad liko vienas ekranas vietoje dviejų švieslenčių, nuvilia.
Komentuoti:
-
Labai krenta į akis, kad pats ekranas - didžiulis, bet tuščio ploto daug, o šrifto dydis yra ypač mažas ir iš tolo sunkiai matomas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąReiktų kad pačiam perone ties kiekvienu keliu būtų po ekraną, kur būtų aiškiai parašyta, kur važiuoja artimiausias atvykstantis traukinys, kaip beje visada ir būdavo. Tas platformų numeravimas niekam nereikalingas.
Tiek čia to UI ir UX kūrimo. Ypač po vakarinio piko Warszawa Wschodnia, laukiant vėliuojančio traukinio
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Reiktų kad pačiam perone ties kiekvienu keliu būtų po ekraną, kur būtų aiškiai parašyta, kur važiuoja artimiausias atvykstantis traukinys, kaip beje visada ir būdavo. Tas platformų numeravimas niekam nereikalingas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Vilniuje ir kitose stotyse diegiama nauja informacinė sistema su naujais ekranais. Su pačiais ekranais viskas kaip ir ok, bet tiesiog užmuša informacijos pateikimo logika su peronais (platform) ir keliais (track). Tiesa, kai kur (pvz., Kauno stotyje) dar yra ir senų lentelių, kur kelias angliškai yra vadinamas "road". Stotyje bandant susigaudyti, kur stovi mano traukinys, reikia kelias minutes žiūrėti į informacinius ekranus, kad susigaudyti, kuris čia tas 3 peronas ir 4 kelias ar čia 4 peronas ir 3 kelias. Labai labai bloga sistema, kuri teikia perteklinę informaciją, kuri ne pagerina, bet objektyviai pablogina informacijos pateikimą
Perono viduryje stovi vienas toks ekranas, vietoj to, kad būtų po ekraną kiekvienai pusei, kai yra visose civilizuotose geležinkelio stotyse
Na ir žinoma nėra būdo išsiaiškinti, prie kurio kelio ir kuriame perone mes visgi esame. Tiesiog jokios info
Man šiaip įdomu, kas kuria ir įgyvendina stočių ženklinimą LTG? Ar jie supranta, kad ženklinimas nėra kažkas, ką gali sukurti LTG inžinierius Igoris, bet tai turi būti daroma tos srities profesionalų, kurie supranta ką daro. Dabar tiek Vilniaus, tiek visos kitos storys net po informacinės sistemos "atnaujinimo" atrodo labai blogai.
- 14 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: