Parašė spirit
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Labai įdomus projektas, apimantis ne tik geležinkelio depo uždengimą bet ir visą kitą infrastruktūrą, naujus biurų pastatus, uždengiant dalį geležinkelio bėgių ir įrengiant tiesiog skverą. Bet klausimas kiek realus visas šitas projektas. Net nėra kalbų, kad jis įneštų daug gyvybės į šiuos rajonus, bet čia kalba turėtų eit apie milžiniškas pinigų sumas... jei kokius 5 metus visos Vilniaus investicijos į biurus eitų į šitą vietą tada gal, kol kas manau kad tai nerealu.
Pagal projektinę nuotrauką matosi, kad arčiausiai pelesos gatvės esantys bėgiai neuždengi(išskyrus tiltus sujungiančius aikštelę ir pelesos gatvę), taigi ši problema kaip ir išsisprendžia. Leisti traukinius per tuos peronus, nors iš dalies jie labai nutolę nuo stoties pastato.Paskutinis taisė dainiauskas; 2012.02.09, 19:32.
-
Kaip jau minėjau, inžinieriai dirba šioje srityje ir projektavimo metu ši problema turėtų būti analizuojama ir sprendžiama. Yra nemažai būdų pašalinti nuodingąsias daleles iš patalpų:paliekant atvira erdvę taip, kad patalpos būtu ventiliuojamos vėjo srauto, antras būdas yra statyti didelio pajėgumo dūmų kolektorius, arba nukreipiamieji ventiliatoriai, žinoma yra dar begalė būdų. Projektavimo metu šios problemos tikrai turėtų būti išspręstos, o be to pinigine išraiška tikrai galima leisti nemažai sprendimu atlikti.Parašė spirit Rodyti pranešimąMan tai dar vienas yra neaiškus. Didžioji dalis vagonų yra šildomi anglimi ir visas š... deginant patenka į aplinką (pataisykit, jei klystu). Tas irgi sveikomis savybėmis nepasižymi. Kaip jie tai spręs? Ar aš kažką praleidau?
Komentuoti:
-
Man tai dar vienas yra neaiškus. Didžioji dalis vagonų yra šildomi anglimi ir visas š... deginant patenka į aplinką (pataisykit, jei klystu). Tas irgi sveikomis savybėmis nepasižymi. Kaip jie tai spręs? Ar aš kažką praleidau?
Komentuoti:
-
Gal ir pakaktų, bet miesto plėtra ir mieto vientisumo problema dar svarbiau spręsti. Reikia išnaudoti miesto erdves. Man šiuo atveju labai patinka Štutgarto miesto geležinkelio stoties projektas, kuriame numatoma stotį nuleisti po žemėmis ir palinkti pievutę virš jos. Mūsų atveju net nereikia nieko kelti į požemį, nes šlaitas iš Naujininkų pusės atlieka šia funkcija. O jei jau prakalbome apie pavojų sveikatai, tai čia jau dirbs inžinieriai, kurie tikrai ras vienokį ar kitokį sprendimą.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąUoj ne, bent jau kol į/pro stotį važiuoja tiek daug neelektrinių traukinių, tol visos stoties paslėpimas po stogu yra, kaip žinia, pavojus žmogaus sveikatai. O aplinkinius kelius vargu ar ties.
Pakaks ir tiesiog peronų perdengimo kol kas.
O kam tas daugiaaukštis parkingas? Dabar gal yra nedidelis parkavimo vietų skaičius, bet, mano nuomone, tai nėra blogai, nes žmonės skatinami nevykti į stotį asmeniniu transportu.
Tik stoties prieigas reikėtų kuo greičiau tvarkyti.
Komentuoti:
-
tas aukštas pastatas vargu ar papuoštų teritoriją.. ir nuo kada šiuolaikiniai žmonės ieškodami stoties, dairosi vertikalaus akcento (?)
Komentuoti:
-
Tai kaip rašoma:Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąUoj ne, bent jau kol į/pro stotį važiuoja tiek daug neelektrinių traukinių, tol visos stoties paslėpimas po stogu yra, kaip žinia, pavojus žmogaus sveikatai. O aplinkinius kelius vargu ar ties.
Pakaks ir tiesiog peronų perdengimo kol kas.
Tai reiškia pilną stoties peronų uždengimą, nes juk ant nedidelio stogelio virš perono neįtalpinsi prekybos centro arba biuro.„Šiandien istorinis momentas - tai didelio ir labai reikalingo Vilniaus miestui projekto pradžių pradžia, - sakė vicemeras J. Pinskus. – Vilniaus geležinkelio stoties perdanga galėtų sujungti Vilniaus senamiestį su Naujininkų mikrorajonu, o ant jos galėtų įsikurti labai daug naudingų objektų, tokių, kaip prekybos centras, automobilių stovėjimo aikštelė ar įvairūs biurai“.
Parkingas prie stoties būtu idealus P+R sistemai. Iš čia patogus susisiekimas viešuoju transportu su kitomis miesto dalimis.O kam tas daugiaaukštis parkingas? Dabar gal yra nedidelis parkavimo vietų skaičius, bet, mano nuomone, tai nėra blogai, nes žmonės skatinami nevykti į stotį asmeniniu transportu.
Komentuoti:
-
Uoj ne, bent jau kol į/pro stotį važiuoja tiek daug neelektrinių traukinių, tol visos stoties paslėpimas po stogu yra, kaip žinia, pavojus žmogaus sveikatai. O aplinkinius kelius vargu ar ties.Parašė John
Turiu omeny tai, kas vadinama tuo "stoties perdengimu" t.y. jei gerai suprantu, peronų uždengimas ir virš jo statomas parkingas ar kiti objektai. Tame filmuke viskas buvo gana aiškiai parodyta.
Edit: Zorro surado.
Pakaks ir tiesiog peronų perdengimo kol kas.
O kam tas daugiaaukštis parkingas? Dabar gal yra nedidelis parkavimo vietų skaičius, bet, mano nuomone, tai nėra blogai, nes žmonės skatinami nevykti į stotį asmeniniu transportu.
Tik stoties prieigas reikėtų kuo greičiau tvarkyti.
Komentuoti:
-
Buvau jau pamiršęs apie šį projektą, bet, deja, nelabai realu viskas atrodo.
http://www.jad.lt/lt.php/galerija/1;1
Komentuoti:
-
Guest repliedBūtų gerai. Gėda, atrodo kaip kokia Uzbekija ta vieta, ką žinau baisu yra labai. Nuvažiuoji į Rigą, Krokuvą, Berlyną- viskas normalei, daugiaaukščiai parkingai, prekybos centrai, restoranai, biurai, tvarkinga aplinka, o če grįžus tai net ir beveik kad verkt norisi visai.
Komentuoti:
-
21. Reconstruction of Vilnius Railway Station
Planning period: 2005–2006
Construction period: starting in 2007
http://www.development.lt/2006/index...on/411;print;1
Komentuoti:
-
Turi omenyje gatvę po Stoties žiedu? Atidarius Pietinį aplinkkelį dingo kamščiai Geležinkelio gatvėje, tad nebėra ir tikslo?Parašė JohnStoties rajono ir stoties "perdengimo" planai, berods, buvo rodomi dar pirmame Vilniaus plėtros filmuke (jei neklystu, apie 2002? Gal kas nors gali jį iš kur nors atkasti?). Jau praėjo 10 metų, bet Stoties rajone neįvko praktiškai jokių permainų ir viskas tebeatrodo baisiai.
Komentuoti:
-
Ketinama perdengti Vilniaus geležinkelio stoties peronus
Vasario 8 d., Vilniaus vicemeras Jonas Pinskus ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka pasirašė ketinimų protokolą dėl Vilniaus geležinkelio stoties peronų perdengimo projekto įgyvendinimo.
Šalių bendras tikslas – bendradarbiauti, siekiant, kad savivaldybė parengtų Vilniaus geležinkelio stoties peronų perdengimo ir stoties prieigų sutvarkymo projekto, kurio tikslas – sutvarkyti Vilniaus geležinkelio stoties rajoną, teritorijų planavimo ir kitus reikalingus dokumentus. Projektas turi užtikrinti geresnį susisiekimą tarp Naujamiesčio ir Naujininkų rajonų Vilniuje ir paskatinti geresnę Naujininkų seniūnijos integraciją. Jis apimtų kompleksinį Vilniaus geležinkelio stoties rajono sutvarkymą, spręstų automobilių stovėjimo bei Vilniaus geležinkelio stoties aptarnavimo viešuoju transportu klausimus.
„Šiandien istorinis momentas - tai didelio ir labai reikalingo Vilniaus miestui projekto pradžių pradžia, - sakė vicemeras J. Pinskus. – Vilniaus geležinkelio stoties perdanga galėtų sujungti Vilniaus senamiestį su Naujininkų mikrorajonu, o ant jos galėtų įsikurti labai daug naudingų objektų, tokių, kaip prekybos centras, automobilių stovėjimo aikštelė ar įvairūs biurai“.
Vicemero teigimu, tokiame perdangos plote, koks yra planuojamas, galėtų atsirasti net futbolo stadionas, kuriame būtų iki 12 tūkst. sėdimų vietų.
„Mūsų tikslas - kad Vilniaus keleivių rūmai būtų gyvesni ir praktiškesni, atsirastų daugiau keleivių. Geležinkeliams šis projektas būtų geras stimulas aktyvinti savo infrastruktūrą ir ją efektyviau išnaudoti“, - tvirtino AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.
Nors nei viena iš Šalių neįsipareigoja skirti finansavimo projekto įgyvendinimui, skaičiuojama, kad tokio projekto vertė galėtų siekti apie 500 mln. Lt. Projekto finansavimo klausimus žadama spręsti atskirais susitarimais projekto įgyvendinimo metu.
Šiuo metu jau yra sukurta darbo grupė, sudaryta iš Vilniaus savivaldybės ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ specialistų, kuri tarsis projekto parengimo ir įgyvendinimo klausimais.
Vidmantas Gudas
AB „Lietuvos geležinkeliai“
Komentuoti:
-
Pasirodo, tie užrašai dar ir su neonais buvo.Parašė railman Rodyti pranešimą
M. Baranauskas, 1971-07-01, visualrian.ru
Komentuoti:
-
Keleivių vežimo direkcijos administracinis pastatas. Ir dar kelios nuotraukos.






Va, štai kur Vilnius, vis surast negalėjom.
Komentuoti:
-
1975-ieji, stotis papauošta LTSR 35-mečio proga. Užrašas stotis "nugaravęs"...

http://gidas.wordpress.com/2010/04/30/vilnius-is-musu-archyvu-3/
Komentuoti:
-
Buvo ne kartą rašyta forume, kad ten bus geležinkelių muziejaus riedmenų ekspozicija.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimągal žinote, kas bus daroma su senaisiais peronais [šalia restorano McDonalds]?
Komentuoti:
-
gal žinote, kas bus daroma su senaisiais peronais [šalia restorano McDonalds]?
Komentuoti:





Komentuoti: