Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Stotyje beveik neliko keleivinių vagonų.





    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Karo ligoninės traukinys Vilniaus geležinkelio stotyje kelyje į Alenšteiną (Olštyną) 1917 m.


    ebay.de

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Vilniaus geležinkelio stotyje, apie 1960 m.


    ebay.de

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Vokietijos kariai Vilniaus geležinkelio stotyje 1915 m.


    delcampe.net

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Daug kas neitų per stotį, bet kito kelio išeiti nėra. Eiti tik tiltu ir nusileisti palei paštą, po to sukti dešinėn nepatogu tiems, kuriems reikia pasiekti prie geležinkelio stoties esančias stoteles. Perskirstyti einančių per tunelį ir stotį srautą būtų galima tik įrengus laiptus nuo tilto į pirmą peroną. Bet ten yra problemos - pirmas peronas prie tilto yra siauras.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    O kam jiems tą daryt? Galvoja kad stotis yra per daug apkrauta, ar kaip?
    Stotis pirmiausiai skirta traukinių laukiantiems keleiviams, o nuo visokių "perėjūnų" atsiriboti siekiama seniai.
    Paskutinis taisė Vitas; 2015.06.04, 10:16.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Stoties salėje T. Dambrausko fotoparoda.







    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    O jei kam iš traukinio į Dzūkų rajoną ir atgal? Aplinkui vaikščiot?

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Visgi įtariu, kad LG taip nori sumažinti tik per stotį (o ne į stotį) einančių pėsčiųjų srautą.
    O kam jiems tą daryt? Galvoja kad stotis yra per daug apkrauta, ar kaip?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visgi įtariu, kad LG taip nori sumažinti tik per stotį (o ne į stotį) einančių pėsčiųjų srautą.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Praeitais metais dažnai buvo tai vieni, tai kiti laiptai uždaromi. Ilgai juos remontuodavo. Visgi matyt kažkokia problema yra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visuose vienu metu to būti negali. Vieni laiptai į 4 peroną žiemą būna užtverti, nes jie su metalinių rifliuotų lakštų danga - būna slidūs. Į 2 ir 3 peronus dar prieš gerą mėnesį buvo neužtverti.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    O gal laiptuose rado kokį defektą?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įdomu, kokia proga visų peronų laiptai nuo pėsčiųjų tilto iki peronų užtverti iš abiejų pusių? LG panoro mažinti tranzitinių pėsčiųjų, kurie tik eina tiltu, tuneliu ir per stotį skaičių?

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė nesekasi Rodyti pranešimą
    Geležinkelio stotyje laukė nemalonus netikėtumas

    "Šiuo metu yra vykdomas liftų priežiūros paslaugų pirkimas. Konkurso sąlygose numatytas ir liftų prijungimo prie dispečerinės tarnybos reikalavimas. Tiekėjui jį įgyvendinus liftai bus nerakinami ir keleiviai galės jais naudotis savarankiškai."
    Kiek jau jis vykdomas, atsiprašant... gerai, kad kažkas iškeia į viešumą tokius dalykus, kitaip LG dėl keleivių nė užpakalio nepakrutintų...

    Kad ir smulkmena, bet... Vilnius - Šiauliai : maršrutas - 2 KLASĖ - kaina kaip 2 KLASĖS, o atvažiuoja darbo dienomis arba tikrai "antros klasės" vienvagonė PESA, arba, kaip šiandien, trijų vagonų DRA'konas, kuriame vietos taip pat "antros klasės". Tai kaip sau norit, bet tada ir mokestis turėtų būti imamas, kaip už 3 klasę, ar aš neteisus ?

    Komentuoti:


  • nesekasi
    replied
    Geležinkelio stotyje laukė nemalonus netikėtumas

    "Šiuo metu yra vykdomas liftų priežiūros paslaugų pirkimas. Konkurso sąlygose numatytas ir liftų prijungimo prie dispečerinės tarnybos reikalavimas. Tiekėjui jį įgyvendinus liftai bus nerakinami ir keleiviai galės jais naudotis savarankiškai."

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Nelabai supratau, kas čia nutiko... Nei jokių atitvarų, nei bortelių... Tai dabar ant viso stoties šaligatvio galima bus automobilius statyti?
    Gal uždės bortelius, kaip būna prie parduotuvių, kad į jas neįvažiuotų. O šiaip girdėjau, kad čia specialiai aikštelę įrengė vairuotojams, kurie dirba LG eismo stebėjimo centre, kad nereikėtų mokėti už stovėjimą atvažiavusiems iš užmiesčio.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Nelabai supratau, kas čia nutiko... Nei jokių atitvarų, nei bortelių... Tai dabar ant viso stoties šaligatvio galima bus automobilius statyti?

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
    Vilniaus viešojo transporto informacinis/pardavimų kioskas. Neveikiantis.
    Šiaip geriausia jog tokie dalykai būtų traukinių ar autobusų stotyje, bent jau taip teko matyti vakarų Europoje.
    Ten centrinėse traukinių stotyse ar didesniuose oro uostuose yra VT informacijos centras (kartais nėra taip Kauno oro uoste?).

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Susisiekimo paslaugoms šis kioskas nepriklauso.

    Komentuoti:

Working...
X