
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą1. Šalia informacijos.
2. Nežinau, gal koks prekybos taškas bus.
Komentuoti:
-
Lankiausi apie 11 h , turėjo parvažiuoti berods iš Turmanto traukinys , bet nesulaukiau. Šiaip labai nustebino , kiek pamenu Vilniuje traukinių būdavo masės...
Vis kažkas kažką "veikdavo".
Komentuoti:
-
Nu tai žiūrint kelintą valandą lankeis. Ir traukiniai turi važiuot, o ne stovėt stotyje.
O tas "senis" Tonis Soprano priklauso ten esančiam barui "Peronas".
Komentuoti:
-
Vakar teko apsilankyti pačioje stotyje , tai keleivinių vagonų gal 5 suskaičiavau , buvo berods 5 EJ -575 , iš Turmanto gryžo 630M ir dar tas kitas traukinys stovėjo , pamiršau koks , kur į Minską važiuoja. Tuščia Vilniuje , nustebino...
Ir dar tas "senis" pirmam perone , kam jis ten
Komentuoti:
-
Kažkada jau buvo minėta. Bet dabar jau prieita prie realių darbų, nors ir popieriuje.
Komentuoti:
-
Berods likęs nepastebėtas - stoties tunelio rekonstrukcijos projektas:
http://www.vilnius.lt/index.php?1774645878
Pritaikymas pasienio ir muitinės kontrolės funkcijai.
Komentuoti:
-
Paistalai, kuri taip ir liks neįgyvendinti, nors kai kas iš to gali būti ir įgyvendinta, bet kaip atskiras projektas. Apie stoties ir jos apylinkių prieigų rekonstrukciją svaigstama jau daugia nei 10 metų ir nieko. Jokie privatūs investuotojai nekiš lėšų į infrastruktūrą.
Komentuoti:
-
Tai, ką A. Blotnys nupasakojo per LRT, apima plačią teritoriją, tad visą tavo cituojamą tekstą iliustruojančios vizualizacijos niekas neturi.
Komentuoti:
-
Teritoriją aplink geležinkelio stotį vertinu kaip vieną perspektyviausių Vilniuje. Beje, mano departamento skyriaus vedėjas ten gyvena ir džiaugiasi.
Šiuo metu svarstome siūlymus priešais geležinkelio stotį pastatyti apžvalgos ratą. Iš privačių investuotojų sulaukėme jau 3 pasiūlymų. Ten jis stovėtų laikinai.
Jau baigiame rengti detalųjį planą, pagal kurį bus pertvarkoma visa erdvė aplink geležinkelio stotį.
Aikštė priešais geležinkelio stotį bus mažinama, ten iškils du komerciniai pastatai. Prieš tai senamiesčio pietinis aplinkkelis (nuo tunelio) bus pratęstas iki Švitrigalos gatvės.
Geležinkelio stoties pašto siuntų skyrius taps viešbučiu.
Viešojo transporto žiedas bus formuojamas priešais autobusų stotį. Pati autobusų stotis bus rekonstruojama į viešbutį ir komercinį centrą.
Šv.Stepono gatvė bus pratęsta iki Panerių gatvės, dabartinis aklagatvis naikinamas. Tai bus daroma už privačių investuotojų pinigus.
Pėsčiųjų tiltas į Naujininkus platės, jis bus pratęstas iki Sodų gatvės. Sodų gatvė ne šiaip sau turi tokį pavadinimą, ten iš tikrųjų buvo miesto sodai. Visa ši erdvė bus sutvarkyta.
Buvusio „Gintaro“ viešbučio teritorijoje numatoma statyti gyvenamųjų namų kvartalą. Žiūrint nuo stoties – į dešinę ir senamiesčio link.
Naujininkams rekonstruoti turime finansavimą iš Europos Sąjungos.
Lėšos eis per Vidaus reikalų ministeriją, nes skirtos probleminei teritorijai.
Už dabartinio „Oslo namų“ kvartalo iškils gyvenamųjų namų kvartalas.
„Lietuvos geležinkeliai“ prie tilto stato dviejų tūkstančių vietų stovėjimo aikštelę.
Komentuoti:
-
Taigi du kelius turi elektrifikuoti. Jie bus skirti keleiviniams elektrovežiams apvaryti aplink sąstatą ir elektrovežių atstovai.
Komentuoti:
-
Liudnas vaizdelis. Jau labai senai vaziavau palydovinio tipo vagone. Jie man visada sukels nuostalgija ir puikiu prisiminimu. 20 keleiviniu vagonu stovi elektrodepo teritorijoj.
Komentuoti:
Komentuoti: