Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • laimutis
    replied
    Metų nebuvo parašyta, gal prie Lenkijos, užrašas Wilno.

    www.ansichtskartenversand.com

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Pėsčiųjų viadukas remontuojamas ir išdalies uždarytas.





    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    1. Šalia informacijos.
    2. Nežinau, gal koks prekybos taškas bus.
    Vilniaus transporto kioskelis atsiras berods

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    1. Šalia informacijos.
    2. Nežinau, gal koks prekybos taškas bus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokį ir kodėl?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    "Užmūrijo" vieną iš išėjimų į peroną.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Su Stalinu priešaky.



    http://visualhistory.livejournal.com

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Ne ši motrisė į oro uostą?



    Stotyje keičiamas gabalas kelio.



    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Remontuojamas pirmas kelias.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Lankiausi apie 11 h , turėjo parvažiuoti berods iš Turmanto traukinys , bet nesulaukiau. Šiaip labai nustebino , kiek pamenu Vilniuje traukinių būdavo masės...
    Vis kažkas kažką "veikdavo".

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Nu tai žiūrint kelintą valandą lankeis. Ir traukiniai turi važiuot, o ne stovėt stotyje.

    O tas "senis" Tonis Soprano priklauso ten esančiam barui "Peronas".

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Vakar teko apsilankyti pačioje stotyje , tai keleivinių vagonų gal 5 suskaičiavau , buvo berods 5 EJ -575 , iš Turmanto gryžo 630M ir dar tas kitas traukinys stovėjo , pamiršau koks , kur į Minską važiuoja. Tuščia Vilniuje , nustebino...

    Ir dar tas "senis" pirmam perone , kam jis ten

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kažkada jau buvo minėta. Bet dabar jau prieita prie realių darbų, nors ir popieriuje.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Berods likęs nepastebėtas - stoties tunelio rekonstrukcijos projektas:
    http://www.vilnius.lt/index.php?1774645878
    Pritaikymas pasienio ir muitinės kontrolės funkcijai.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Vilniaus geležinkelio stoties rajonas. Apie 1915-1918 m.

    ebay.de

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Paistalai, kuri taip ir liks neįgyvendinti, nors kai kas iš to gali būti ir įgyvendinta, bet kaip atskiras projektas. Apie stoties ir jos apylinkių prieigų rekonstrukciją svaigstama jau daugia nei 10 metų ir nieko. Jokie privatūs investuotojai nekiš lėšų į infrastruktūrą.

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Tai, ką A. Blotnys nupasakojo per LRT, apima plačią teritoriją, tad visą tavo cituojamą tekstą iliustruojančios vizualizacijos niekas neturi.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Teritoriją aplink geležinkelio stotį vertinu kaip vieną perspektyviausių Vilniuje. Beje, mano departamento skyriaus vedėjas ten gyvena ir džiaugiasi.

    Šiuo metu svarstome siūlymus priešais geležinkelio stotį pastatyti apžvalgos ratą. Iš privačių investuotojų sulaukėme jau 3 pasiūlymų. Ten jis stovėtų laikinai.

    Jau baigiame rengti detalųjį planą, pagal kurį bus pertvarkoma visa erdvė aplink geležinkelio stotį.

    Aikštė priešais geležinkelio stotį bus mažinama, ten iškils du komerciniai pastatai. Prieš tai senamiesčio pietinis aplinkkelis (nuo tunelio) bus pratęstas iki Švitrigalos gatvės.

    Geležinkelio stoties pašto siuntų skyrius taps viešbučiu.

    Viešojo transporto žiedas bus formuojamas priešais autobusų stotį. Pati autobusų stotis bus rekonstruojama į viešbutį ir komercinį centrą.

    Šv.Stepono gatvė bus pratęsta iki Panerių gatvės, dabartinis aklagatvis naikinamas. Tai bus daroma už privačių investuotojų pinigus.

    Pėsčiųjų tiltas į Naujininkus platės, jis bus pratęstas iki Sodų gatvės. Sodų gatvė ne šiaip sau turi tokį pavadinimą, ten iš tikrųjų buvo miesto sodai. Visa ši erdvė bus sutvarkyta.

    Buvusio „Gintaro“ viešbučio teritorijoje numatoma statyti gyvenamųjų namų kvartalą. Žiūrint nuo stoties – į dešinę ir senamiesčio link.

    Naujininkams rekonstruoti turime finansavimą iš Europos Sąjungos.

    Lėšos eis per Vidaus reikalų ministeriją, nes skirtos probleminei teritorijai.

    Už dabartinio „Oslo namų“ kvartalo iškils gyvenamųjų namų kvartalas.

    „Lietuvos geležinkeliai“ prie tilto stato dviejų tūkstančių vietų stovėjimo aikštelę.
    Fundamentalu. Gal kas vizalizacija turit?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi du kelius turi elektrifikuoti. Jie bus skirti keleiviniams elektrovežiams apvaryti aplink sąstatą ir elektrovežių atstovai.

    Komentuoti:


  • HADDAWAY
    replied
    Liudnas vaizdelis. Jau labai senai vaziavau palydovinio tipo vagone. Jie man visada sukels nuostalgija ir puikiu prisiminimu. 20 keleiviniu vagonu stovi elektrodepo teritorijoj.

    Komentuoti:

Working...
X