Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Kadangi rašo Trakų meras, tai suprantu eina šneka apie Kariotiškes. Pagal išviešintus pasiūlymus Kariotiškės buvo atsidūrusios tarp dviejų geležinkelio linijų. Visur kitur mero valdose 1435 keliai ir taip eitų šalia 1520
Komentuoti:
-
Kiek suprantu iš tokio parašymo, kad nesutampančias 1520 atkarpas perkelinės prie naujo 1435 kelio, Kas šiaip logiška, tik ar nenutols nuo kai kurių vietovių regioninis susisiekimas.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Senoji linija statyta tada, kai Elektrėnų net nebuvo jokiuose planuose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pala pala.
Apie kurios atkarpos perkėlimą šnekama? Vilniaus-Trakų? Vievio privažiavimo? Kariotiškių? Visos Vilnius-Kaunas?
Ar 40mln eis vien iš valstybės kišenės, ar iš RailBalticos projekto, kurio 85% finansuoja ES? Ar perkėlimas neturėtų *sutaupyti* pinigų, nes tada nebereikia išpirkinėti žemių, perkelinėti infrastruktūros?Paskutinis taisė B.S.; 2021.12.23, 22:14.
Komentuoti:
-
Trakų mero žinios !
Taip, trasa S5 trasa patvirtinta ir šuo metu yra sprendinių koregavimo stadija.
Vakar kalbėjomės su LR Susisiekimo ministerijos atstovais, LTG INFRA „Rail Baltica“ koordinavimo departamento Strategijos ir tarptautinių ryšių vadovu Mantu Kaušyla.
Taip, esama vėžė dar šiek tiek koreguosis, tačiau sužinojome kitą puikią naujieną – ministerija pritarė ir palaiko vadinamosios rusiškos vėžės (1520) perkėlimą į europinę (1435).
Šiam bendruomenės siūlymui pritarė ir LTG INFRA, kurie pateikė rangovams užduotį parengti sprendinius. Taip, visa ši procedūra (vėžės perkėlimas) valstybei kainuos apie 40 mln. eurų, tačiau šis sprendimas gerokai palengvins šiuo metu tarp dviejų vėžių ir iš esmės nepavydėtinoje situacijoje atsidūrusių gyventojų gyvenimo kokybę.
LTG INFRA pažadėjo atsiųsti sprendinio rengimo ir tvirtinimo grafiką, kuriuo padalinsiu su Jumis.
Dėkoju gyventojams už susitelkimą! Esame tikra komanda.Paskutinis taisė Brokeris; 2021.12.23, 21:51.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąŠiaip yra ir visos LT bendrasis planas, kur gali jau specialistai dėliot taškus kur ko reikia. Tiesa pasakius ir trasos specialieji planai ir studijos tai turėjo apsvarstyti. Čia nėra kažkoks turgus, kur "ė, nori gelžekelio stoties? - O kas tas yr? - Vadinasi nenori".
Kas turi ateiti ir projektuotojams pirštu parodyti, kokį miestą ir kaip prijungti prie būsimų geležinkelių? Projektuotojas stengsis suprojektuoti kuo paprasčiau ir pats nesugalvos savavališkai pagerinti geležinkelio, jeigu tai nesuformuluota užduotyje.
Kaip suprantu, kai dar nebuvo nuspręsta Rail Baltica per šiaurės Lietuvą, Panevėžys ir Šiauliai kovėsi dėl geležinkelio. Buvo aišku, kad kažkuris miestas gaus kažką naudingo ir laimės.
Elektrėnai gal tiesiog netikėjo, kad 1) Rail Baltica apskritai kažkam bus naudinga; 2) kad egzistuoja galimybė turėti keleivinę stotį šalia miesto (nes Lietuvoje įprasta statyti naują stotį už 10-20 km nuo miesto).
Gal todėl ir susidomėjimas nulinis?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai turetu buti kiekvieno piliecio turincio Elektrenuose NT interesas agituoti uz tokios stoties atsiradima. Rinka tai tik pozityviai itakotu. Kaip speju, Elektrenuose NT rinka yra daugiau maziau mirus.
Idomus fenomenas isties. Tarkim atsiradus Elektrenuose planams statyti oro uosta kaip mat atsirastu burelis protestuotoju, del triuksmo ar dar kazko. Kai yra reali galimybe pasipelnyti is tokio projekto, jokio sajudzio negirdeti. Labiau bijoma praradimu, nei siekiama naudos. Tipiskai lietuviska?
Komentuoti:
-
Beje, įdomu. Bavarijoje yra toks miestas Treuchtlingen, turi 12,3 tūkst. gyventojų (Elektrėnai – 11,5 tūkst.), ir yra apie 50-60 km nutolęs nuo Niurnbergo ir Augsburgo (panašaus dydžio kaip Vilnius ir Kaunas, Elektrėnai irgi panašiai nutolę). Kaip žinote, Vokietijoje bus įgyvendintas Deutschlandtakt – taktinis tvarkaraštis. Todėl pagerės susisiekimas.
Treuchtlingen
• will experience „accessibility shock“ initiated by new ICE rail connection in the
future (shortened travel times to Nuremberg, Augsburg and Munich)
• Regional centre at the fringe of two metropolitan regions: gains in attractiveness
after Covid19 as potential residential and work location (working from home +
occasional long distance commuting; relatively low housing costs)
Universitetas su studentais netgi tyrė, kokios naujos galimybės atsivertų tam miestui, kaip jį būtų galima vystyti. Tiesa, urbanistikos studentai. Urbanistikos specialybės Lietuvoje nėra.
If the Deutsche Bahn realizes Deutschlandtakt, Treuchtlingen could benefit to a particular degree - and become an even more attractive business location and place to live. However, the city has to do a lot to achieve this.
<...>
If in the future there are trains to Nuremberg, Augsburg and Munich once an hour, Treuchtlingen could become a conveniently located and inexpensive place to live for many people. The role of the city is now to react to these and other possible developments and to make the city attractive in the coming years - especially in the area around the train station.
<...>
At the beginning it should be said that the project work "Impetus for urban development through accessibility" is only the beginning of a more in-depth research: Already in autumn, <...> 20 to 25 Master’s students from various fields will familiarize themselves even more deeply with the “Vision Treuchtlingen”. You then want to look another 30 years into the future and shed light on different aspects of spatial development.
<...>
As part of the project work, the effects that other cities experienced through better accessibility were also taken into account. These recorded a population growth, growth in businesses and jobs, as well as more tourists. Kristina Becker is now hoping for similar effects for the Altmühlstadt. “We don't want to be just an arrival point for cars from neighboring communities,” she explained. "But also have something from the accessibility".
[automatinis vertimas] https://www.nordbayern.de/region/2.2...eit-1.11213289
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip yra ir visos LT bendrasis planas, kur gali jau specialistai dėliot taškus kur ko reikia. Tiesa pasakius ir trasos specialieji planai ir studijos tai turėjo apsvarstyti. Čia nėra kažkoks turgus, kur "ė, nori gelžekelio stoties? - O kas tas yr? - Vadinasi nenori".
Komentuoti:
-
https://aina.lt/r-vyzintas-isileisti...eikia-spresti/
Tokia tad Panevezio politiku nuomone apie stoti arciau miesto pavyko susigooglinti. Matomai provincijos politikai ne tik, kad nemato tokio projekto naudos, bet dar ir izvelgia gresmes.Paskutinis taisė Sklansky; 2021.11.29, 21:42.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąNereikia tų Elektrėnų. Man bus greičiau Vilnių pasiekt
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąTo turetu issireikalauti Elektrenu savivaldybe, bet kaip panasu is straipsnio, jie miegojo. Galbut dar jiem apskritai nera iki galo aisku, kokia tokio gelezinkelio kaip Rail Baltica nauda apskritai? Cia turbut simtmecio projektas liesiantis tokia savivaldybe kaip Elektrenu.
Lyg tai Panevėžio politikai irgi atsibudo po laiko? Panašiai ir su Kauno oro uostu, tik balandį ministerija pasakė, kad geležinkelis turi ateiti iki durų (nors dar neaišku, kaip bus su terminalo statybomis?).
Lettered
Senoji linija statyta tada, kai Elektrėnų net nebuvo jokiuose planuose.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Senoji linija statyta tada, kai Elektrėnų net nebuvo jokiuose planuose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąTeisingai iskeltas klausimas. As irgi nuo pat pradziu nesupratau, kodel Elektrenai neitraukti. N argumentu uz: aplinkosauga, mobilumas, ekonomika.
Dabar turime senoje linijoje prijungtus visokius Zaslius su <700 gyventoju ir didziausius atkarpoje Elektrenus paliktus be nieko. Nelogiska ir nepraktiska, ponai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
To turetu issireikalauti Elektrenu savivaldybe, bet kaip panasu is straipsnio, jie miegojo. Galbut dar jiem nera iki galo aisku, kokia tokio gelezinkelio kaip Rail Baltica nauda apskritai? Cia turbut simtmecio projektas liesiantis tokia savivaldybe kaip Elektrenu.Paskutinis taisė Sklansky; 2021.11.29, 22:16.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąTeisingai iskeltas klausimas. As irgi nuo pat pradziu nesupratau, kodel Elektrenai neitraukti. N argumentu uz: aplinkosauga, mobilumas, ekonomika.
Dabar turime senoje linijoje prijungtus visokius Zaslius su <700 gyventoju ir didziausius atkarpoje Elektrenus paliktus be nieko. Nelogiska ir nepraktiska, ponai.
Gerai, pinigų nėra, suprantama – bet kodėl to negalima įtraukti į bendrąjį planą? Bendruosiuose planuose yra tokie „realūs“ geležinkeliai kaip Pilviškiai-Tauragė ar Alytus-Valkininkai.
Druskininkų geležinkelis irgi jau yra Bendrajame miesto plane. Todėl galėtų Elektrėnų savivaldybė įsitraukti, man atrodo beveik visa jungtis būtų būtent toje vienoje savivaldybėje.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: