Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
O kaip yra su alternatyvia trasa per Kauną? Negi krovininiai traukiniai važiuojantys tranzitu turės kirsti miestą per vidurį? Trasa pro HES'ą atrodo labiau logiška.
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Per Pilaitę ne tiesus. Turėtų eiti maždaug Žemaitės g., pro Akropolis-2, Parodų centrą, Lazdynus, Gudelius, Kriaučiūnus, Karveliškes, ten kirsti Nerį ir toliau link Rykantų.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Vis tiek lankas, o ne tiesiai pro Pilaitę.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Taigi buvo variantas S1, kur iš Panerių nėrė tiesiai į Grigiškių vakarus ir ten į Rykantus, bet ten gal pusė kelio tar Panerių ir Rykantų buvo tuneliuose.
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąJei pažiūrėtumėte į miškus į vakarus nuo Grigiškių ar šlaitus ties tais pačiais Paneriais ir Gariūnais, tai ohoho, nutiesti ten greitą vėžę reikalautų specialių infrastruktūros sprendimų (tiltų ir tunelių), kainuotų milžiniškus pinigus ir sutaupytų viso labo kelias minutes.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGal reiktų tiesiog atšaką padaryti į KUN, o ne 99,9 keleivių, kurių tikslas Kaunas, o ne KUN, versti be reikalo važinėti lanku pro Karmėlavą? Į VNO tai tiesiog atšaka numatyta kažkodėl, o ne visas maršrutas pro jį.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai, kad abejoju ar tie patys bėgiai dabar nuo tų laikų
Čia vienintelis argumentas tik tas apie tų laikų trasos vingiuotumą.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąVNO irgi planuojamas 1435mm geležinkelis? Koks tikslas?
Currently provision of a 1435 mm link to Vilnius airport is under discussion. This would mean that Rail Baltica trains would continue to Vilnius airport station after a short stop incl. change of direction.
If the airport link is to be served by 1520 mm trains either for regular or diversionary traffic gauge crossing in the entrance area of Vilnius station area will be needed, thus adding additional technical and operational complexity to the station layout. From that perspective serving Vilnius airport station by 1435 mm trains would be an advantage.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Nesvarbu 1520 ar 1435 (gal tolimoj perspektyvoje visi bus tokie), svarbu padaryti normalų susisiekimą.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąVNO irgi planuojamas 1435mm geležinkelis? Koks tikslas?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimą
Kažkaip įdomiai atrodo, kai "raudona" trąsa eina pro Lentvarį, bet ne pro Kaišiadorius. Neabejoju, kad yra tam tikri argumentai (aplinkosauginiai, sklypų išpirkimas, infrastruktūros kaina ir pan), bet... (1) Jeigu svarbu surasti, kuo trumpesnį ir greitesnį maršrutą, tai kodėl tas vingis tarp tarp Vilniaus ir Lentvario paliktas? Negalima buvo kažkokio maršruto tiesesnio maršruto bent per Grigiškes (iki jų lyg eina geležinkelis) iki Rykantų surasti aplenkiant Lentvarį? (2) Jeigu svarbu turėti trasą, kad sujungti kuo daugiau reikšmingų miestų, tai kodėl tada Elektrėnai aplenkiami? Čia nebus, kai bandai kompromisų ieškoti tarp vieno ir kito, bet galiausiai pasirenki tokį kompromisą, kai niekas nėra patenkintas rezultatu...Paskutinis taisė Zefyras; 2022.10.20, 00:12.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tas Lentvario lankas tikrai daug atima laiko. Įdomu, kiek minučių susitaupytų, jei būtų pravesta tiesiai.
Bet oj, Paneriai neturės Europinės Vėžės ...
Komentuoti:
-
Jei jau vesti kita trasa aplenkiant Lentvarį, tai taip, kad linijoje atsirastų nauja stotis Pilaitėje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimą
Kažkaip įdomiai atrodo, kai "raudona" trąsa eina pro Lentvarį, bet ne pro Kaišiadorius. Neabejoju, kad yra tam tikri argumentai (aplinkosauginiai, sklypų išpirkimas, infrastruktūros kaina ir pan), bet... (1) Jeigu svarbu surasti, kuo trumpesnį ir greitesnį maršrutą, tai kodėl tas vingis tarp tarp Vilniaus ir Lentvario paliktas? Negalima buvo kažkokio maršruto tiesesnio maršruto bent per Grigiškes (iki jų lyg eina geležinkelis) iki Rykantų surasti aplenkiant Lentvarį? (2) Jeigu svarbu turėti trasą, kad sujungti kuo daugiau reikšmingų miestų, tai kodėl tada Elektrėnai aplenkiami? Čia nebus, kai bandai kompromisų ieškoti tarp vieno ir kito, bet galiausiai pasirenki tokį kompromisą, kai niekas nėra patenkintas rezultatu...Paskutinis taisė ifl; 2022.10.19, 19:13.
Komentuoti:
-
Elektriniuose traukiniuose ant LCD ekranų rodo greitį. Čia eina kalba apie 011-013 elektrinius traukinius, kurie buvo specialiai pirkti maršrutui į Minską. Pirmuosiuose 001-010 greičio nerodo, nes ir ekranų nėra. Tai tikrai rodė apie 158-159 km/h tame ruože. Be to ir jautėsi, kad spaudžia tikrai ne 120 km/h.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTrasa nėra supervingiuota. Didžiausias vingis prieš Kaišiadoris iš Vilniaus pusės, kurį buvo žadama tiesinti. Prieš kelis metus buvo įrengtas ruožas su 160 km/h. Traukiniai iš tikrųjų ten važiavo arti 160 km/h. Pats važiavau. Tikriausiai po kelių metų buvo sėkmingai numarintas sumažinus greitį iki 120.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
UK kad ir senais Viktorijos laikais gal geresnius bėgius tiesė nei caro laikais pas mus?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Trasa nėra supervingiuota. Didžiausias vingis prieš Kaišiadoris iš Vilniaus pusės, kurį buvo žadama tiesinti. Prieš kelis metus buvo įrengtas ruožas su 160 km/h. Traukiniai iš tikrųjų ten važiavo arti 160 km/h. Pats važiavau. Tikriausiai po kelių metų buvo sėkmingai numarintas sumažinus greitį iki 120.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
UK kad ir senais Viktorijos laikais gal geresnius bėgius tiesė nei caro laikais pas mus?
Čia vienintelis argumentas tik tas apie tų laikų trasos vingiuotumą.
Komentuoti:
Komentuoti: