Čia pirmam variante (S1) įdomiai galvoja pravingiuot pro Lentvario apylinkes.  Pats netoliese gyvenu, tai pasidarė smalsu, ką čia konkrečiai griaus. Pabandžius užmesti ant žemėlapio išeina va kaip. Kabina keletą namų Mačiuliškių kaime, bei Amalvos gamyklos kampą, ten dabar lyg parkingą įrenginėja, ir „Kalvų terasų“ kvartaliuko kampą.

Vėžės patiesinimas kilpoj pro Lentvarį prie Karijotiškių irgi vos ne per gyvenamuosius kvartalus nupieštas:
   
 
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gamykla ir keli namai dar nieko palyginus su reljefu. Čia bent poros rimtų tiltų reiktų norint palaikyti normalų greitį.Parašė alga Rodyti pranešimąČia pirmam variante (S1) įdomiai galvoja pravingiuot pro Lentvario apylinkes. Pats netoliese gyvenu, tai pasidarė smalsu, ką čia konkrečiai griaus. Pabandžius užmesti ant žemėlapio išeina va kaip. Kabina keletą namų Mačiuliškių kaime, bei Amalvos gamyklos kampą, ten dabar lyg parkingą įrenginėja, ir „Kalvų terasų“ kvartaliuko kampą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai idomu. Idomu, kodel nei vienas is variantu nesvarste prie linijos prijungti Elektrenus ar tuos pacius Ziezmarius, kur neina senoji linija. Ir Elektrenu populiacija didziausia visoje sioje atkarpoje.Parašė alga Rodyti pranešimą
Gal išsisaugojai SPAV dokumentą ir galėtum kur nors padėt, nes Sweco linkas nebeveikia?
P.S. Ai, radau kirur: https://www.vrsa.lt/get_file.php?fil...JjbkElM0QlM0Q=
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kiek suprantu, tarp Grigiškių ir Lentvario išeis net trys geležinkelio trasos: senoji, regioninė greitoji ir tikroji Rail Baltica.Parašė alga Rodyti pranešimąČia pirmam variante (S1) įdomiai galvoja pravingiuot pro Lentvario apylinkes. Pats netoliese gyvenu, tai pasidarė smalsu, ką čia konkrečiai griaus. Pabandžius užmesti ant žemėlapio išeina va kaip. Kabina keletą namų Mačiuliškių kaime, bei Amalvos gamyklos kampą, ten dabar lyg parkingą įrenginėja, ir „Kalvų terasų“ kvartaliuko kampą.
Vėžės patiesinimas kilpoj pro Lentvarį prie Karijotiškių irgi vos ne per gyvenamuosius kvartalus nupieštas:
Tikrai turtingai gyvenam, nors pervažos Lentvaryje laukėme bene 30 metų.
Netikių, kad greitosiose linijose bus leistinos vieno lygio pervažos.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip suprantu, kalba eina apieParašė Al1 Rodyti pranešimąKokios dar trys? RB viena.
Bet bijau, kad realybė padiktuos, kad 3 variantas neįmanomas (kerta Naujojo Lentvario botaninį draustinį, gyvenamuosius kvartalus, sukapoja daug kelių ir vietinių gatvių), o antras irgi nedidelė vertė už daug pinigų, tai pridės standartinę vėžę ant dabartinio pylimo ir tiek.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal ir nekoks planas, bet kodėl nauja stotis negali būti prie Gariūnų?Parašė alga Rodyti pranešimąČia pirmam variante (S1) įdomiai galvoja pravingiuot pro Lentvario apylinkes. Pats netoliese gyvenu, tai pasidarė smalsu, ką čia konkrečiai griaus. Pabandžius užmesti ant žemėlapio išeina va kaip. Kabina keletą namų Mačiuliškių kaime, bei Amalvos gamyklos kampą, ten dabar lyg parkingą įrenginėja, ir „Kalvų terasų“ kvartaliuko kampą.
Vietos kaip ir yra, linija eitų pro Grigiškes ir nedarytų tų bereikalingų kilpų. Belieka atvesti miesto VT. Manau Grigiškėse su trasa galima elgtis laisviau nei ant Tūkstantmečio g. viaduko. Arba ties Rykanatai keltis į kitą Neris pusę ir stotį numatyti prie Vilniaus Vakarinui aplinkkelio?
Trakų vokės pliusai: lieka toka pačioje Neries terasoje ir naudojama esama stotis. Minusas - reikia rekonstruoti Vilniaus mazgą. Įdomu būtų pamatyit trasos parinkimo kriterijų analizę.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
alga paveiksliukuose keliais postais aukščiau aiškiai parodyta.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokios dar trys? RB viena.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal jau reikia vieną kartą išmesti iš galvos tą marazmą su stočių iškėlimu į miestų pakraščius ar už miestų. Visur, kur VT daromas dėl keleivių, o ne keleiviai egzistuoja dėl VT, dabar stengiasi stotis daryti netgi miesto centre.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Gal ir nekoks planas, bet kodėl nauja stotis negali būti prie Gariūnų?
Vietos kaip ir yra, linija eitų pro Grigiškes ir nedarytų tų bereikalingų kilpų. Belieka atvesti miesto VT. Manau Grigiškėse su trasa galima elgtis laisviau nei ant Tūkstantmečio g. viaduko. Arba ties Rykanatai keltis į kitą Neris pusę ir stotį numatyti prie Vilniaus Vakarinui aplinkkelio?
Trakų vokės pliusai: lieka toka pačioje Neries terasoje ir naudojama esama stotis. Minusas - reikia rekonstruoti Vilniaus mazgą. Įdomu būtų pamatyit trasos parinkimo kriterijų analizę.
Kur įrodymas, kad tai dėl žmogaus veiklos, o ne natūralus klimato kitimas? Pavyzdžių, kaip klimatas keitėsi ir gan staiga istoriniu periodu pakanka, tuo tarpu antropogeninė įtaka klimato kitimui iš piršto iščiulpta.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Prieš 30 metų Lietuvoje buvo galima slidinėti.
Pernai praktiškai nebuvo žiemos.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai SWOT ar panašios analizės reikalas. Primenu kad per paskutinius 100 metų Vilnius plėtėsi į šiaurę ir į vakarus, apleisdamas rytinę ir pietinę kryptis.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Gal jau reikia vieną kartą išmesti iš galvos tą marazmą su stočių iškėlimu į miestų pakraščius ar už miestų. Visur, kur VT daromas dėl keleivių, o ne keleiviai egzistuoja dėl VT, dabar stengiasi stotis daryti netgi miesto centre.
Oro uostų miesto centre niekas kažkodėl nedaro (išskyrus Lonon City, bet ten kita istorija), nors jų įtaka miestui panaši kaip geležinkelio stoties.
Tęskite kolega. Labai įdomu pamatyti šaltinius. Ypač kurie teigia "keitėsi staiga", kas turėtų tilpti į tarkim 1000 metų (nes datavimo paklaida).Parašė Al1 Rodyti pranešimąKur įrodymas, kad tai dėl žmogaus veiklos, o ne natūralus klimato kitimas? Pavyzdžių, kaip klimatas keitėsi ir gan staiga istoriniu periodu pakanka, tuo tarpu antropogeninė įtaka klimato kitimui iš piršto iščiulpta.
Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.01.02, 18:04.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagal siūlomus planus galima nuspėti, kad iškelti reikalavimai, kad bent atšakos pasiektų intermodalinį terminalą Vaidotuose bei oro uostą, kas su terminalu Gariūnuose prastai rišasi. Na, ir stotis miesto centre yra vertybė, kuria būtų gaila nepasinaudoti.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąGal ir nekoks planas, bet kodėl nauja stotis negali būti prie Gariūnų?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tuomet "griauti kvartalus" buvo geresnės galimybės nei XXI a.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ko gero didžioji dali Londono centro stočių. Prieš 150 metų
Bet tema ne apie tai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jau forume daug kartų rašyta, kodėl keleivinės stotys neturi būti už centro. Dabar miestai tiek nesiplečia kiek XIX ar XX a. Ir šiaip stengiamasi stotį kuo arčiau centro daryti, ar net po centru pasikasti. Vokietijos miestų pavyzdžiai puikiai iliustruoja naujas tendencijas. O oro uostai visai kas kita.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTai SWOT ar panašios analizės reikalas. Primenu kad per paskutinius 100 metų Vilnius plėtėsi į šiaurę ir į vakarus, apleisdamas rytinę ir pietinę kryptis.
Oro uostų miesto centre niekas kažkodėl nedaro (išskyrus Lonon City, bet ten kita istorija), nors jų įtaka miestui panaši kaip geležinkelio stoties.
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ten nekeli namai o keliasdešimt namų Maciuliškių g.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gamykla ir keli namai dar nieko palyginus su reljefu. Čia bent poros rimtų tiltų reiktų norint palaikyti normalų greitį.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Matai, stotis nėra tik peronas ir keli bėgiai. Ji paskui save tempia ir krovinius bei aptarnavimą. Galima įrengti ir vien tik keleivinę stotį, bet ekonominis efektas vietovei bus minimalus. Pvz Senuosiuose Trakuose pastatė maisto produktų gamyklą ir vienas išpagrindinių kriterijų - galimybė turėti geležinkelio atšaką.Parašė taccido Rodyti pranešimąJau forume daug kartų rašyta, kodėl keleivinės stotys neturi būti už centro. Dabar miestai tiek nesiplečia kiek XIX ar XX a. Ir šiaip stengiamasi stotį kuo arčiau centro daryti, ar net po centru pasikasti. Vokietijos miestų pavyzdžiai puikiai iliustruoja naujas tendencijas. O oro uostai visai kas kita.
Prisiverčiau perskaityti SWECo atskaitą. Panašu kad "Vilnius Hbf" išlaikymas įrašytas projektavimo užduotyje ir su tuo nepasiginčysi. Beje, gal kas žinot kur padėta 2020-04-22 SWECO ataskaita? Noriu pamatyti pirmines alternatyvas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tam, kad galėtų būti tiesioginiai servisai į Varšuvą, Rygą, Taliną etc.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAha, nuo stotoes miesto centinėje dalyje, matai, efekto nebus. Tai kyla klausimas, nafig tas keleiviams skirtas RB iš viso reikalingas? Kroviniams pakanka ir esamo geležinkelio su esamais greičiais.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad ne lyg.Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
Ten nekeli namai o keliasdešimt namų Maciuliškių g.
- 2 patinka
 
Comment
 
Comment