Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia pirmam variante (S1) įdomiai galvoja pravingiuot pro Lentvario apylinkes. Pats netoliese gyvenu, tai pasidarė smalsu, ką čia konkrečiai griaus. Pabandžius užmesti ant žemėlapio išeina va kaip. Kabina keletą namų Mačiuliškių kaime, bei Amalvos gamyklos kampą, ten dabar lyg parkingą įrenginėja, ir „Kalvų terasų“ kvartaliuko kampą.



    Click image for larger version

Name:	rb-S1-Lentvaris.png
Views:	844
Size:	1,67 MB
ID:	1851253Vėžės patiesinimas kilpoj pro Lentvarį prie Karijotiškių irgi vos ne per gyvenamuosius kvartalus nupieštas:
    Click image for larger version

Name:	Kariotiškės.png
Views:	810
Size:	473,6 kB
ID:	1851254

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą
      Čia pirmam variante (S1) įdomiai galvoja pravingiuot pro Lentvario apylinkes. Pats netoliese gyvenu, tai pasidarė smalsu, ką čia konkrečiai griaus. Pabandžius užmesti ant žemėlapio išeina va kaip. Kabina keletą namų Mačiuliškių kaime, bei Amalvos gamyklos kampą, ten dabar lyg parkingą įrenginėja, ir „Kalvų terasų“ kvartaliuko kampą.
      Gamykla ir keli namai dar nieko palyginus su reljefu. Čia bent poros rimtų tiltų reiktų norint palaikyti normalų greitį.

      Comment


        Parašė alga Rodyti pranešimą

        Gal išsisaugojai SPAV dokumentą ir galėtum kur nors padėt, nes Sweco linkas nebeveikia?

        P.S. Ai, radau kirur: https://www.vrsa.lt/get_file.php?fil...JjbkElM0QlM0Q=
        Labai idomu. Idomu, kodel nei vienas is variantu nesvarste prie linijos prijungti Elektrenus ar tuos pacius Ziezmarius, kur neina senoji linija. Ir Elektrenu populiacija didziausia visoje sioje atkarpoje.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą
          Čia pirmam variante (S1) įdomiai galvoja pravingiuot pro Lentvario apylinkes. Pats netoliese gyvenu, tai pasidarė smalsu, ką čia konkrečiai griaus. Pabandžius užmesti ant žemėlapio išeina va kaip. Kabina keletą namų Mačiuliškių kaime, bei Amalvos gamyklos kampą, ten dabar lyg parkingą įrenginėja, ir „Kalvų terasų“ kvartaliuko kampą.

          Vėžės patiesinimas kilpoj pro Lentvarį prie Karijotiškių irgi vos ne per gyvenamuosius kvartalus nupieštas:
          Kiek suprantu, tarp Grigiškių ir Lentvario išeis net trys geležinkelio trasos: senoji, regioninė greitoji ir tikroji Rail Baltica.
          Tikrai turtingai gyvenam, nors pervažos Lentvaryje laukėme bene 30 metų.
          Netikių, kad greitosiose linijose bus leistinos vieno lygio pervažos.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Kokios dar trys? RB viena.
            Kaip suprantu, kalba eina apie
            Click image for larger version

Name:	123.png
Views:	640
Size:	64,8 kB
ID:	1851358

            Bet bijau, kad realybė padiktuos, kad 3 variantas neįmanomas (kerta Naujojo Lentvario botaninį draustinį, gyvenamuosius kvartalus, sukapoja daug kelių ir vietinių gatvių), o antras irgi nedidelė vertė už daug pinigų, tai pridės standartinę vėžę ant dabartinio pylimo ir tiek.

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą
              Čia pirmam variante (S1) įdomiai galvoja pravingiuot pro Lentvario apylinkes. Pats netoliese gyvenu, tai pasidarė smalsu, ką čia konkrečiai griaus. Pabandžius užmesti ant žemėlapio išeina va kaip. Kabina keletą namų Mačiuliškių kaime, bei Amalvos gamyklos kampą, ten dabar lyg parkingą įrenginėja, ir „Kalvų terasų“ kvartaliuko kampą.
              Gal ir nekoks planas, bet kodėl nauja stotis negali būti prie Gariūnų?
              Vietos kaip ir yra, linija eitų pro Grigiškes ir nedarytų tų bereikalingų kilpų. Belieka atvesti miesto VT. Manau Grigiškėse su trasa galima elgtis laisviau nei ant Tūkstantmečio g. viaduko. Arba ties Rykanatai keltis į kitą Neris pusę ir stotį numatyti prie Vilniaus Vakarinui aplinkkelio?
              Trakų vokės pliusai: lieka toka pačioje Neries terasoje ir naudojama esama stotis. Minusas - reikia rekonstruoti Vilniaus mazgą. Įdomu būtų pamatyit trasos parinkimo kriterijų analizę.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Kokios dar trys? RB viena.
                alga paveiksliukuose keliais postais aukščiau aiškiai parodyta.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  Gal ir nekoks planas, bet kodėl nauja stotis negali būti prie Gariūnų?
                  Vietos kaip ir yra, linija eitų pro Grigiškes ir nedarytų tų bereikalingų kilpų. Belieka atvesti miesto VT. Manau Grigiškėse su trasa galima elgtis laisviau nei ant Tūkstantmečio g. viaduko. Arba ties Rykanatai keltis į kitą Neris pusę ir stotį numatyti prie Vilniaus Vakarinui aplinkkelio?
                  Trakų vokės pliusai: lieka toka pačioje Neries terasoje ir naudojama esama stotis. Minusas - reikia rekonstruoti Vilniaus mazgą. Įdomu būtų pamatyit trasos parinkimo kriterijų analizę.
                  Gal jau reikia vieną kartą išmesti iš galvos tą marazmą su stočių iškėlimu į miestų pakraščius ar už miestų. Visur, kur VT daromas dėl keleivių, o ne keleiviai egzistuoja dėl VT, dabar stengiasi stotis daryti netgi miesto centre.

                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  Prieš 30 metų Lietuvoje buvo galima slidinėti.
                  Pernai praktiškai nebuvo žiemos.
                  Kur įrodymas, kad tai dėl žmogaus veiklos, o ne natūralus klimato kitimas? Pavyzdžių, kaip klimatas keitėsi ir gan staiga istoriniu periodu pakanka, tuo tarpu antropogeninė įtaka klimato kitimui iš piršto iščiulpta.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                    Gal jau reikia vieną kartą išmesti iš galvos tą marazmą su stočių iškėlimu į miestų pakraščius ar už miestų. Visur, kur VT daromas dėl keleivių, o ne keleiviai egzistuoja dėl VT, dabar stengiasi stotis daryti netgi miesto centre.
                    Tai SWOT ar panašios analizės reikalas. Primenu kad per paskutinius 100 metų Vilnius plėtėsi į šiaurę ir į vakarus, apleisdamas rytinę ir pietinę kryptis.
                    Oro uostų miesto centre niekas kažkodėl nedaro (išskyrus Lonon City, bet ten kita istorija), nors jų įtaka miestui panaši kaip geležinkelio stoties.

                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Kur įrodymas, kad tai dėl žmogaus veiklos, o ne natūralus klimato kitimas? Pavyzdžių, kaip klimatas keitėsi ir gan staiga istoriniu periodu pakanka, tuo tarpu antropogeninė įtaka klimato kitimui iš piršto iščiulpta.
                    Tęskite kolega. Labai įdomu pamatyti šaltinius. Ypač kurie teigia "keitėsi staiga", kas turėtų tilpti į tarkim 1000 metų (nes datavimo paklaida).
                    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.01.02, 18:04.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                      Gal ir nekoks planas, bet kodėl nauja stotis negali būti prie Gariūnų?
                      Pagal siūlomus planus galima nuspėti, kad iškelti reikalavimai, kad bent atšakos pasiektų intermodalinį terminalą Vaidotuose bei oro uostą, kas su terminalu Gariūnuose prastai rišasi. Na, ir stotis miesto centre yra vertybė, kuria būtų gaila nepasinaudoti.

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                        Ko gero didžioji dali Londono centro stočių. Prieš 150 metų
                        Tuomet "griauti kvartalus" buvo geresnės galimybės nei XXI a.
                        Bet tema ne apie tai.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                          Tai SWOT ar panašios analizės reikalas. Primenu kad per paskutinius 100 metų Vilnius plėtėsi į šiaurę ir į vakarus, apleisdamas rytinę ir pietinę kryptis.
                          Oro uostų miesto centre niekas kažkodėl nedaro (išskyrus Lonon City, bet ten kita istorija), nors jų įtaka miestui panaši kaip geležinkelio stoties.
                          Jau forume daug kartų rašyta, kodėl keleivinės stotys neturi būti už centro. Dabar miestai tiek nesiplečia kiek XIX ar XX a. Ir šiaip stengiamasi stotį kuo arčiau centro daryti, ar net po centru pasikasti. Vokietijos miestų pavyzdžiai puikiai iliustruoja naujas tendencijas. O oro uostai visai kas kita.
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            Pranešimai apie lėktuvų susisiekimo privalumus, teroristus lėktuvuose bei Kinijos ekonomikos ir klimato atšilimo niuansus ištrinti / perkelti / nukopijuoti į labiau tinkamas temas.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Gamykla ir keli namai dar nieko palyginus su reljefu. Čia bent poros rimtų tiltų reiktų norint palaikyti normalų greitį.
                              Ten nekeli namai o keliasdešimt namų Maciuliškių g.

                              Comment


                                Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                Jau forume daug kartų rašyta, kodėl keleivinės stotys neturi būti už centro. Dabar miestai tiek nesiplečia kiek XIX ar XX a. Ir šiaip stengiamasi stotį kuo arčiau centro daryti, ar net po centru pasikasti. Vokietijos miestų pavyzdžiai puikiai iliustruoja naujas tendencijas. O oro uostai visai kas kita.
                                Matai, stotis nėra tik peronas ir keli bėgiai. Ji paskui save tempia ir krovinius bei aptarnavimą. Galima įrengti ir vien tik keleivinę stotį, bet ekonominis efektas vietovei bus minimalus. Pvz Senuosiuose Trakuose pastatė maisto produktų gamyklą ir vienas išpagrindinių kriterijų - galimybė turėti geležinkelio atšaką.

                                Prisiverčiau perskaityti SWECo atskaitą. Panašu kad "Vilnius Hbf" išlaikymas įrašytas projektavimo užduotyje ir su tuo nepasiginčysi. Beje, gal kas žinot kur padėta 2020-04-22 SWECO ataskaita? Noriu pamatyti pirmines alternatyvas.

                                Comment


                                  Aha, nuo stotoes miesto centinėje dalyje, matai, efekto nebus. Tai kyla klausimas, nafig tas keleiviams skirtas RB iš viso reikalingas? Kroviniams pakanka ir esamo geležinkelio su esamais greičiais.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Aha, nuo stotoes miesto centinėje dalyje, matai, efekto nebus. Tai kyla klausimas, nafig tas keleiviams skirtas RB iš viso reikalingas? Kroviniams pakanka ir esamo geležinkelio su esamais greičiais.
                                    Tam, kad galėtų būti tiesioginiai servisai į Varšuvą, Rygą, Taliną etc.

                                    Comment


                                      Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

                                      Ten nekeli namai o keliasdešimt namų Maciuliškių g.
                                      Kad ne lyg. Click image for larger version

Name:	tutu.png
Views:	820
Size:	425,3 kB
ID:	1851504

                                      Comment


                                        Mano manymu, geriausia RB į Vilnių vesti pro Grigiškės, Gudelius palei elektros tinklus, pro Spaudos rūmus, Europos a. iki oro uosto. Vis dėl to, didžioji dalis vilniečių gyvena šiaurinėje dalyje, o VT kažkokio tobulinimo žymaus nenusimato.

                                        Click image for larger version

Name:	vilnius_rb.png
Views:	427
Size:	1,43 MB
ID:	1851521

                                        Comment


                                          Greitasis geležinkelis pro Katedrą - drąsu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X