Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Oro ir geležinkelių transporto palyginimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Labai abejoju, kad geležinkelio keleivius tikrintų. Kol kas tokią praktiką mačiau tik Kinijoje. Bet net ir ten tai užtrunka kokius 10x trumpiau, nei oro uoste kur nors skrendant.
    Ispanijoje į greituosius traukinius irgi tik po patikrinimo. Bet tik įlipant ir greitai, per rentgeno aparatą bagažą praleidžia. Šiaip tai ilgiau užtrunka tik jei būna daug keleivių. Bet vis tiek trumpiau nei į lėktuvą.

    Kas dėl skrydžių, konkrečiai Vilnius - Talinas, tai jie visada bus greitesnis būdas keliauti nei netgi greita RB. Oro uostai tiek Vilniuje, tiek Taline yra mieste ir kelionė į juos nesudaro daug laiko sąnaudų. Atvykti užteka prieš 1,5 val.

    Comment


      #22
      Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
      Railbaltic bus labai sėkmingas projektas
      O kaip dėl pelningumo (jeigu net dabar keleivių vežimas yra nuostolingas)?
      Parašė digital
      O kam į tą durnyną važiuot?
      Nežinau, todėl tik konstatuoju faktus.
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        #23
        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Nuvažiuok į Rusiją ir patikros VNO atrodys kaip supergreitos.
        Nereikia perdėti. Patikros yra tik didmiesčiuose ir tai nėra jos tokios, kaip oro uostuose. Taip, tai nervina, nes nuo jokio terorizmo jos neapsaugo, yra N būdų, kaip patekti į traukinį su bet kuo ir tik debilas teroristas sės į traukinį ten, kur tikrinama, kai galima sėsti N stočių, kur jokios patikros nėra.
        Lygiai taip pat debiliškas ir perdėtas tikrinimas ir oro uostuose, nes nafig sprogdinti lėktuvus, jei galima kur kas paprasčiau surengti ne mažiau kruviną teroro aktą bet kur, kur daug žmonių, ką ir rodo eilės paskutinių metų įvykiai...

        Comment


          #24
          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          O kaip dėl pelningumo (jeigu net dabar keleivių vežimas yra nuostolingas)?
          Paklausk flyLAL kaip ten su pelningumu transportuojant keleivius

          Comment


            #25
            Prie ko čia tas flyLAL, jei jis buvo privatizuotas tam, kad nuvaryti į bankrotą... Yra du dalykai, dėl ko dirbti pelningai neišeina - 1.) blogas veiklos organizavimas ir 2) rinkos konjunktūra, dėl kurios neįmanoma dirbti pelningai. Pavyzdys - viešasis transportas. Arba parduotuvė kaime su 100 gyvnetojų. Kad ir kaip veiklą organizuok, vis tiek pelningai dirbti nepavyks. Todėl ir nėra parduotuvių kaime su 100 gyventojų, jei tik kaimas ne prie pagrindinio kelio...
            Paskutinis taisė Al1; 2020.12.31, 09:49.

            Comment


              #26
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

              Ispanijoje į greituosius traukinius irgi tik po patikrinimo. Bet tik įlipant ir greitai, per rentgeno aparatą bagažą praleidžia. Šiaip tai ilgiau užtrunka tik jei būna daug keleivių. Bet vis tiek trumpiau nei į lėktuvą.

              Kas dėl skrydžių, konkrečiai Vilnius - Talinas, tai jie visada bus greitesnis būdas keliauti nei netgi greita RB. Oro uostai tiek Vilniuje, tiek Taline yra mieste ir kelionė į juos nesudaro daug laiko sąnaudų. Atvykti užteka prieš 1,5 val.
              Čia matyt palikimas po Madrido traukinių sprogdinimų. Pas mus matyt niekada nieko panašaus nebus. Kaip ir daug kur kitur.

              Comment


                #27
                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                O kaip dėl pelningumo (jeigu net dabar keleivių vežimas yra nuostolingas)?
                Nežinau, todėl tik konstatuoju faktus.
                Realiai pelningos tik privačios avialinijos ir tai pastaruoju metu tik žemų kaštų, o ir uždirba ne iš aviacinių paslaugų, bet iš čigonų turgaus lėktuvo salone.
                Jei ne valstybinės subsidijos tai Europoje liktų tik Ryanair ir Wizz Air, tai reliai tų pačių akcininkų valdomos kompanijos.

                Comment


                  #28
                  Ryanair ir Wizzair būtent ir neliktų, nes jos gauna subsidijas ir nuolaidas oro uostuose už atėjimą ir veiklą. Jei ne tai, tai jų nebūtų irgi. Be to jei ne masinė emigracija, tai jų irgi nebūtų. Ukrainos pavyzdys - atėjo į Ukrainą su masinės darbo emigracijos iš Ukrainos pradžia. Valdžia kaip ir visur darė nuolaidas. Gali būti, kad kai kurią Vakarų šalių verslas paspaudė valdžią net kažkaip prakompensuoti iš dalies už skrydžius į Ukraina pigiems darbininkams gabenti.

                  Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą


                  Kinija tėra ekonomikos butaforija, ji tol egzistuos kol vakarai rems pinigais ir technologijomis, kai nustos ji sugrius, kaip ir sugriuvo SSRS kai ją nustojo remti vakarai.
                  Tik Kinija lobizmą geriau išmano už SSRS dėl to dar kvepuoja.
                  Bet sutinku, kad atsilikusių šalių klube ji pirmauja kartu su Brazilija ir Indija.
                  O dėl greitųjų geležinkėlių Kinijoje, tai jei galėtume EU naudoti vergų darbą, spjauti į aplinkosaugą, bet žmonių nuosavybę - Rail Baltica būtų pastatyta prieš 10 metų.
                  Paistalai. JTO ir kitų organizacijų duomeninimis apie Kinijos ekonomiką netiki? Vakarai jau nebėra technologiniai lyderiai, nors Kinijai, aišku, dar toli. Bet visa gamyba iš Vakarų pabėgo į Aziją ir atgal jau negrįš. Todėl nieko ten Vakarai neprispaus. Kito pasirinkimo jie neturi, kitos alternatyvos iškelti gamybą iš Kinijos jie neturi. Trampas pabandė ir nesigavo.
                  Paskutinis taisė Al1; 2020.12.31, 13:18.

                  Comment


                    #29
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Ryanair ir Wizzair būtent ir neliktų, nes jos gauna subsidijas ir nuolaidas oro uostuose už atėjimą ir veiklą. Jei ne tai, tai jų nebūtų irgi. Be to jei ne masinė emigracija, tai jų irgi nebūtų. Ukrainos pavyzdys - atėjo į Ukrainą su masinės darbo emigracijos į Ukrainą pradžia. Valdžia kaip ir visur darė nuolaidas. Gali būti, kad kai kurią Vakarų šalių verslas paspaudė valdžią net kažkaip prakompensuoti iš dalies už skrydžius į Ukraina pigiems darbininkams gabenti.



                    Paistalai. JTO ir kitų organizacijų duomeninimis apie Kinijos ekonomiką netiki? Vakarai jau nebėra technologiniai lyderiai, nors Kinijai, aišku, dar toli. Bet visa gamyba iš Vakarų pabėgo į Aziją ir atgal jau negrįš. Todėl nieko ten Vakarai neprispaus. Kito pasirinkimo jie neturi, kitos alternatyvos iškelti gamybą iš Kinijos jie neturi. Trampas pabandė ir nesigavo.

                    Jau tie laikai senai baigėsi, pigieji vežėjai drąsiai eina į didelius oro uostus, kur subsidijos ne tik nėra galimos, bet dar reikia mokėti už galimybę iš to oro uosto skraidyti. O mažuose oro uostuose subsidijos padeda išsukti kryptį skraidant be pelno, bet valstybė uždirba iš turistų, todėl noriai ir subsidijuoja tokius skrydžius. Bet kaip matome tos kompanijos turi labai didelius pelnus ir daug nuosavo turto. Didžioji dalis pelno ateina ir iš ypač pigiai perkamų lėktuvų.


                    Tai jau kaip ir minėjau, kad Kinija užsiima geru lobizmu ir propoganda. O nėra nieko lengviau kaip falsifikuoti statistiką.
                    EU ruošiasi patvirtinti žaliąjį planą, kad visos elektronikos gamintojai, turėtų suteikti dalių tiekimą remonto įmonėms bent 10 metų, kitaip negalės prekiauti EU. Po tokių planų paskelbimo daugybė įmonių ieško galimybės persikelti į Europą, nes Kinija laikos tik ant žemos kokybės prekių gaminimo, kurių nėra galimybės remontuoti.

                    Comment


                      #30
                      Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
                      OOO svarbiausia jokio jokio streso, net jei praleidai vieną traukinį už kelių valandų bus kitas, kitas ir kitas.......
                      Tas nepakartojamas jausmas perone, kai matai kad tavo traukinys pajuda, ir žinai kad į sekantį vietų jau nėra.

                      Comment


                        #31
                        Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą

                        Kadangi šiek tiek už jus žinau daugiau, tai tik pasakysiu, kad joks rimtas gamintojas neduoda gaminti gaminių Kinijai, kuriems reikalingas tikslumas ir kokybė, nebent su sąlyga, kad bus naudojama tik vietinėje rinkoje. USA valstybiniams pirkimams galima teikti tik tą įranga, kuri griežtai pagaminta ne Kinijoje ir kitose Amerikai priešiškose šalyse. Pigios plataus vartojimo prekės iš esmės yra paremtos gražia pakuote kvailam vartotojui priversti pirkti ir prasta preke, kad vartotojas pirktų vėl ir vėl. Dėl šios politikos EU nebeturi, kur dėti atliekų, todėl ir ateina komunistų taip vadinamas - žaliasis fašizmas. P.S. Net Apple įrangą skirta Profesionalams, gamina USA.

                        Pigieji vežėjai tampa tokiais kokiais reikia tai dienai konkuruoti rinkoje, jei gali gaut 500 eu už bilietą, kodėl tų pinigų nepasiimti ?? Valstybinės įmonės to nelabai sugeba.
                        Žinoma, kad Rail Baltika pritrauks skrydžių po 1 EU į Varšuva, Taliną, o gal net tarp VIlniaus ir Kauno. Bet Lenkijos pavyzdys parodė, kad net ir skrydžiai po 1 eu prieš traukinius nesugebėjo sukovoti ir sausu rezultatu laimėjo Lenkiški greitieji traukiniai.
                        Visi masinė gamyba Kinijoje, o taip, kariniai ir kitokie tikslūs užsakymai, paaiškink, kokią dalį rinkos segmento sudaro???
                        Kas sako, kad RB veš už 1 Eurą. Flixbus reklamavosi irgi vežantis už 5 eurus. Daug tokių bilietų? 1 autobuse ir tai šiais laikais (iki koronos) jau tokių kainų praktiškai nebuvo, o normalios kainos siekė traukinių kainas, kai kuriais atvejais netgi buvo brangesnės už geležinkelių.
                        RyanAir ir Wizzair po 1 Eurą irgi neskraidina. Ne kainoje esmė. O tame, kad ir kokie kiti susisiekimo būdai bus, lėktuvai tarp Vilniaus ir Talino ar Varšuvos sklaidys. Kokius ten Lenkijos pavyzdžius turėjai omenyje, aš nežinau. Jei iš kokių užkampių oro uostų palyginti artimus skrydžius debiliškais laikais ar su debiliškomis persėdimais,tai nėra ko norėti. Tas negalioja Vilniaus - Varšuvos ar Talino kryptims. Taip. Apie Vilnius - Ryga net nekalbame, nes esant gerant traukinių susisiekimui, skrydžiai neturi prasmės, tik nebent jungiamieji, kai ir Rygos skrendama toliau.

                        Comment


                          #32
                          Tavo informacija pasenusi kokiais 20 metų. Bet aišku čia jau offtopic, tai tikriausiai reiškia, kad norėtum apie tai rašyti tam skirtose temose
                          Čia kaip tik labai šviežios tendencijos.


                          Tas nepakartojamas jausmas perone, kai matai kad tavo traukinys pajuda, ir žinai kad į sekantį vietų jau nėra.
                          Bet visada galima išsiprašyti pastovėti kol vietų atsiras, kas lėktuve būtų neišsivaizduojama.



                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                          Visi masinė gamyba Kinijoje, o taip, kariniai ir kitokie tikslūs užsakymai, paaiškink, kokią dalį rinkos segmento sudaro???
                          Kas sako, kad RB veš už 1 Eurą. Flixbus reklamavosi irgi vežantis už 5 eurus. Daug tokių bilietų? 1 autobuse ir tai šiais laikais (iki koronos) jau tokių kainų praktiškai nebuvo, o normalios kainos siekė traukinių kainas, kai kuriais atvejais netgi buvo brangesnės už geležinkelių.
                          RyanAir ir Wizzair po 1 Eurą irgi neskraidina. Ne kainoje esmė. O tame, kad ir kokie kiti susisiekimo būdai bus, lėktuvai tarp Vilniaus ir Talino ar Varšuvos sklaidys. Kokius ten Lenkijos pavyzdžius turėjai omenyje, aš nežinau. Jei iš kokių užkampių oro uostų palyginti artimus skrydžius debiliškais laikais ar su debiliškomis persėdimais,tai nėra ko norėti. Tas negalioja Vilniaus - Varšuvos ar Talino kryptims. Taip. Apie Vilnius - Ryga net nekalbame, nes esant gerant traukinių susisiekimui, skrydžiai neturi prasmės, tik nebent jungiamieji, kai ir Rygos skrendama toliau.

                          Kaip jau ir minėjau iš pradžių, masinė gamyba pigių ir prastų daiktų liks Kinijoje iki EU žaliosios direktyvos, vykdant žiedinės ekonomikos tikslus. Po direktyvos įsigaliojimo nebebus galimybių parduoti daiktų EU be dalių tiekimo bent 10 metų. Tikslūs užsakymai nėra tik kariniai, pvz medicinos įrangą retai sutiksi pagamintą ne EU, Japonijoje, Korėjoje, USA ar Izraelyje. Kad ir medicinines kaukes, kurias naudoja operacinėse ligoninės Lietuvoje pagamintos Lenkijoje, Gavau vieną dėžutę dovanų, kokybė nereali, ne veltui žmonės skundžiasi, kad per Kinišką kviepuoti neįmanoma.

                          Avialinijos Lenkijoje bandė konkuruoti mušdamos kainas iki 1 eu, o greitieji geležinkėliai Lenkijoje nelabai dempinguodami rinkos puikiai išgyveno ir klesti. Grįžtant prie žaliosios temos, tik laiko klausimas kada dyzelinius autobusus pradės stumti iš gatvių dideli taršos mokesčiai, baterijos dar nėra labai tobulos tai, kurį laiką dideliems atsumams įveikti realiausia bus su traukiniu ar lėktuvu.
                          Faktas, kad Talinas-Varšuva keleiviniam traukiniui bus šiek tiek per ilgas maršrutas, bet Kaunas Talinas ir Kaunas-Varšuva tikrai labai gerose pozicijoje, o mums Lietuviams tai ir turėtų būti svarbiausia, Nors Estai galės džiaugtis geru susisiekimu su Latvija ir Lietuva, o gal net ir su Suomija.


                          Comment


                            #33
                            Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą

                            Kaip jau ir minėjau iš pradžių, masinė gamyba pigių ir prastų daiktų liks Kinijoje iki EU žaliosios direktyvos, vykdant žiedinės ekonomikos tikslus. Po direktyvos įsigaliojimo nebebus galimybių parduoti daiktų EU be dalių tiekimo bent 10 metų. Tikslūs užsakymai nėra tik kariniai, pvz medicinos įrangą retai sutiksi pagamintą ne EU, Japonijoje, Korėjoje, USA ar Izraelyje. Kad ir medicinines kaukes, kurias naudoja operacinėse ligoninės Lietuvoje pagamintos Lenkijoje, Gavau vieną dėžutę dovanų, kokybė nereali, ne veltui žmonės skundžiasi, kad per Kinišką kviepuoti neįmanoma.

                            Avialinijos Lenkijoje bandė konkuruoti mušdamos kainas iki 1 eu, o greitieji geležinkėliai Lenkijoje nelabai dempinguodami rinkos puikiai išgyveno ir klesti. Grįžtant prie žaliosios temos, tik laiko klausimas kada dyzelinius autobusus pradės stumti iš gatvių dideli taršos mokesčiai, baterijos dar nėra labai tobulos tai, kurį laiką dideliems atsumams įveikti realiausia bus su traukiniu ar lėktuvu.
                            Faktas, kad Talinas-Varšuva keleiviniam traukiniui bus šiek tiek per ilgas maršrutas, bet Kaunas Talinas ir Kaunas-Varšuva tikrai labai gerose pozicijoje, o mums Lietuviams tai ir turėtų būti svarbiausia, Nors Estai galės džiaugtis geru susisiekimu su Latvija ir Lietuva, o gal net ir su Suomija.

                            Ar dirbantieji Europoje norės arti prie konvejerių už tegul netgi lietuviškus atlyginimus? O mokėti už tas pačias prekes, kurias ką tik pirko už sąlyginius 10 eurų 10 kartu daugiau? Medicinos įranga irgi gaminama Kinijoje, tik galutinis surinkimas Europoje vyksta. Su karine, aišku, kitaip. Nereikia čia sekti pasakų. Pats darbe naudoju ir perkame ne plataus vartojimo, o precizinę mtavimo įrangą ir elektroniką ir visa ji iš Azijos, nepaisant, kad gamintojas iš JAV ar Europos. Taip, kaip minėjau, galutinis surinkimas gali būti ir Vakaruose, bet dažniausiai pigiau padaryti kokybės kontrolę gamybos vietoje ten pasodinus specialistus iš Vakarų.

                            Taigi dar kartą kartoju, apie konkrečiai kokius maršrutus Lenkijoje kalba. Aš kalbu apie konkrečius Vilnius - Talinas ir Vilnius - Varšuva. Jei ten koks skrydis iš Olštyno į Milaną, tai nieko nuostabaus... Ar iš kokių Katovicų į Briuselį...
                            Niekas anksčiau laiko tų autobusų iš gatvių neišstums, kol nebus realios ekonomiškai pagrįstos alternatyvos. Ir ypač dabar, kai visam VT suduotas didelis smūgis, kai jau prognozuojama, kad keleivių srautams augti iki buvusių lygių reikės eilės metų. Mažiau keleivių - mažiau pajamų, brangesnis VT. O jis išlaikomas iš tos pačios valstybės kišenės. Vadinasi, VT dar nesveikiau brangtų ir kas visą tai išlaikytų? O jei keleivių mažiau, tai taip ar taip VT kursuos kiek rečiau ir mažiau terš. Ir svarbiausias dalykas bukiems ekofašistams - orą teršia asmeninis transportas, o ne VT. Net ir paprastas dyzelinis autobusas, jei tik jie vežtų kokią pusę tų, kurie važiuoja automobiliais, terštų mažiau, nei tie automobiliai.
                            Kas dėl tarpmiestinio susisiekimo, tai jis Europoje pradėjo vystytis tik paskutinius kelis metus. Jo V. Europoje ir ne tik iš viso neegzistavo kaip susisiekimo rūšies. Viskas buvo traukiniais. Kurių bilietų kainos iškilo iki nesveikų aukštumų, kas ir leido sparčiai paplisti Flixbus ir kai kuriems kitiems vežėjams ekonominiame segmente.

                            Parašė Sklansky

                            Nu bet tu ir kali zirniais i siena. Tai del to ir nesprogdina lektuvu, nes didele patikra. Kur daugiau zalos, susprogdint lektuva ar nuvairuot i dangoraizi ar tie desperatiski furu nuvairavimai i zmoniu minias?
                            O kam sprogdinti, jei tai sudėtinga ir galima tą patį efektą pasiekti tūkstančius kartų paprasčiau? Tai kuo visokių metro, autobusų, PC bažnyčių, mokyklų teroro aktų aukos yra blogesnės ir visų jų nesaugoma nuo piktų teroristų?
                            Paskutinis taisė Al1; 2021.01.01, 17:20.

                            Comment


                              #34
                              Parašė Sklansky

                              Lektuvas yra ypatingai padidintos rizikos ir pavojaus objektas, todel jo valdymui reikia specialiu ziniu ir ypatingos kvalifikacijos. Ji uzgrobus ir nukreipus i civilius objektus auku skaicius gali buti ypatingai didelis, ka ir mateme per Rugsejo 11. Metro sprogdinimai, sunkvezimiu rezimaisi i zmoniu minias auku skaiciumi neprilygsta, tokio didelio teroro masto nepasieksi. Auka yra auka, bet saugumo priemoniu lygis taikomas atitinkamai pagal pavojingumo ir protingumo kriterijus.

                              Paskutine mano zinute sita tema, labai jau OT.
                              Ir vis tiek kelionės kaina nėra kosminė. Neskaitant visų kompensacijų ir dotacijų... Skrydžiai bet kokiu atveju liks, kaip ir skraidantys tais trumpais maršrutais. Viskas priklausys nuo konkretaus maršruto ir kitų aplinkybių. Todėl teigti, kad ES viską užrauks iki ten kokių tai 400 km yra nesąmonė. Pilna pavyzdžių, kai net ir 250-300 km atstumu alternatyva traukiniu ar autotransportu yra labai jau nepatraukli laiko požiūriu: tai kalnai, jūros ir pan.

                              Dar kartą kartoju, kad jokia kontrolė nepadės sustabdyti grandiozinio teroro akto, kurį rengia daugybė profesionalų, o ne eilinis debilas. Debilui paprasčiau susprogdinti parduotuvę ar įsirėžti į minią.

                              Comment


                                #35
                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                Ir vis tiek kelionės kaina nėra kosminė. Neskaitant visų kompensacijų ir dotacijų... Skrydžiai bet kokiu atveju liks, kaip ir skraidantys tais trumpais maršrutais. Viskas priklausys nuo konkretaus maršruto ir kitų aplinkybių. Todėl teigti, kad ES viską užrauks iki ten kokių tai 400 km yra nesąmonė. Pilna pavyzdžių, kai net ir 250-300 km atstumu alternatyva traukiniu ar autotransportu yra labai jau nepatraukli laiko požiūriu: tai kalnai, jūros ir pan.
                                Air France ordered to curb competition with rail in France
                                https://www.railjournal.com/passenge...ail-in-france/

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė felar Rodyti pranešimą

                                  Air France ordered to curb competition with rail in France
                                  https://www.railjournal.com/passenge...ail-in-france/
                                  Visų pirma Vilnius - Varšuva ir Ryga nėra vietiniai ir dar be konkurencijos. Visų antra airBaltic su LOT konkuruoja su Lufthansa ir kitais reisais iš VNO, o ne traukiniais, tai šitie skrydžiai niekur nedings. Nebent Lietuva airBalticui su LOTu kosminis pinigus mokėtų.

                                  https://m.delfi.lt/plius/nuomones/ar...hp?id=86112853
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2021.01.02, 11:05.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    #37
                                    Tai ten lokalių problemų sprendimas Prancūzijoje koronos akivaizdoje. Nu negali valdžia paremti ir geležinkelių, ir Air France vienu metu pilna apimtimi. Tai nereiškia, kad vidinių skrydžių visai neliks. Tai reiškia, kad Air France juos peržiūrės ir daug maršrutų uždarys. Bet tai nereiškia, kad neateis kokie pigūs vežėjai ir jie neskraidys tais maršrutais, kai tik ims atsigauti viskas po koronos. Ta pati Air France gal vėl atnaujins vietinius skrydžius po kurio laiko.

                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Kiek suprantu, tarp Grigiškių ir Lentvario išeis net trys geležinkelio trasos: senoji, regioninė greitoji ir tikroji Rail Baltica.
                                    Tikrai turtingai gyvenam, nors pervažos Lentvaryje laukėme bene 30 metų.
                                    Netikių, kad greitosiose linijose bus leistinos vieno lygio pervažos.
                                    Kokios dar trys? RB viena.

                                    Comment


                                      #38
                                      Na, nenustebčiau jei po kurio laiko atsirastų (gal net ES lygio) reguliavimas, kad trumpesni nei x km skrydžiai tiesiog yra draudžiami. Kad neatsirastų tokių nesąmonių kaip skrydžiai Vilnius-Palanga. O dar dėl ilgesnius atstumus galinčių nuskristi nedidelių lėktuvų plitimo tikėtina mažės skrydžių per hubus. Ir vietoje Vilnius-Rygą-Paryžius atsiras Vilnius-Paryžius ir Ryga-Paryžius skrydžiai.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė index Rodyti pranešimą
                                        Na, nenustebčiau jei po kurio laiko atsirastų (gal net ES lygio) reguliavimas, kad trumpesni nei x km skrydžiai tiesiog yra draudžiami. Kad neatsirastų tokių nesąmonių kaip skrydžiai Vilnius-Palanga. O dar dėl ilgesnius atstumus galinčių nuskristi nedidelių lėktuvų plitimo tikėtina mažės skrydžių per hubus. Ir vietoje Vilnius-Rygą-Paryžius atsiras Vilnius-Paryžius ir Ryga-Paryžius skrydžiai.
                                        Kaip visada, ES reguliuos agurkų ilgį ir bananų kreivumą... Tolimam susisiekimui aviacija neturi konkurentų ir dirbtinis ribojimas kaip jis susisiekia su ES deklaruojama konkurencija ir laisva rinka??? Trumpų atstumų niekas nedraus tiesiogiai. Tiesiog galima apriboti tokiems maršrutams leidimą mokėti dotacijas, daryti lengvatas ir nuolaida oro uostuose ir pan. Ir jų sumažės. Tai nereiškia, kad jie turi būti kaip ranka nukirsti. Tiesiog nereikia iškraipyti rinkos. O ji, priešingai, nei deklaruoja visokie laisvos rinkos apologetai, iškraipoma yra ES teisės aktais ir sprendimais, o ne kokiais ten "valstybiniais monopolininkais" ar kitokiom tų apologetų išgalvotom nesąmonėm, kurių reikia, kai kažkas panora įlįsti į valdišką kišenę.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2021.01.02, 11:42.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Kaip visada, ES reguliuos agurkų ilgį ir bananų kreivumą... Tolimam susisiekimui aviacija neturi konkurentų ir dirbtinis ribojimas kaip jis susisiekia su ES deklaruojama konkurencija ir laisva rinka???
                                          Ateina laikas, kai aplinkosaugos klausimai stos pirmiau laisvos rinkos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X