Parašė B.S.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Oro ir geležinkelių transporto palyginimai
Collapse
X
-
Oro ir geležinkelių transporto palyginimai
Niekur Europoje tokiais atstumais keleiviai traukiniais nevažinėja, net Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva atstumai per dideli traukiniams, kad galėtų konkuruoti su lėktuvais. Čia jau nekalbant apie miestų dydžius ir keleivių skaičių, kad susidarytų patogus grafikas važiuoti traukiniu pvz. kas pusvalandį, o ne kartą per dieną.Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.29, 21:25.Žymos: Joks
-
Važinėja dar ir kaip. Aišku priklauso nuo maršruto. Kinijoje ir 2000km ir dar daugiau važinėja ir traukiniai sausakimši. Nors lėktuvai irgi skrenda. Tiesiog važiavimas išsidrėbus 1st class fotelyje greituoju traukiniu visiškoje ramybėjė su kavute ir maistu ant staliuko yra visiškai kito lygio patirtis, nei grūdimasis lėktuvuose ir kvėpavimas sausu lėktuvų oru. Čia kaip važiuoti Bentley vs UAZiku. Ne visi tokie stiprūs ir ištvermingi.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Niekur Europoje tokiais atstumais keleiviai traukiniais nevažinėja, net Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva atstumai per dideli traukiniams, kad galėtų konkuruoti su lėktuvais. Čia jau nekalbant apie miestų dydžius ir keleivių skaičių, kad susidarytų patogus grafikas važiuoti traukiniu pvz. kas pusvalandį, o ne kartą per dieną.
- 1 patinka
-
Kodėl vis išlenda žmonės kurie galvoja kad geležinkelių tikslas yra ilgom distancijos važinėjantys keleiviai? Iš kur toks bendro didelio paveikslo nematymas...Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Niekur Europoje tokiais atstumais keleiviai traukiniais nevažinėja, net Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva atstumai per dideli traukiniams, kad galėtų konkuruoti su lėktuvais.
Niekas nenori ir nesitiki persodinti tarp Peterburgo ir Berlyno skraidančius keleivius į traukinius. Tarp Peterburgo ir Berlyno yra daugybė 'vietinių' stotelių. Tokių kaip Vilnius-Kaunas, ar Vilnius-Ryga, Ryga-Talinas, Talinas- Peterburgas, ir gal būt kada nors Vilnius-Minskas. Turbūt nereikia aiškinti kad pakils turistų skaičius, net ir tų, keliaujančių tarp Berlyno ir Piterio(su pernakvojimais pakeliui). Geležinkelis yra infrastruktūra kelianti ekonomiką, integraciją, mainus, ir artinanti ryšius tarp kaimyninių šalių. Visi laimi.
- 5 patinka
Comment
-
Traukiniai griztaParašė Lettered Rodyti pranešimą
Niekur Europoje tokiais atstumais keleiviai traukiniais nevažinėja, net Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva atstumai per dideli traukiniams, kad galėtų konkuruoti su lėktuvais. Čia jau nekalbant apie miestų dydžius ir keleivių skaičių, kad susidarytų patogus grafikas važiuoti traukiniu pvz. kas pusvalandį, o ne kartą per dieną.
https://www.cnn.com/travel/article/n...obb/index.html
recently there has been a resurgence of night trains across Europe. And on December 8, four national rail providers teamed up to announce new routes between 13 European cities.
Comment
-
Lettered
Ką tu bandai įrodyti?
)))
Tu nevažinėsi. Jonas, aš, ir dar daugybė kitų važinės. Niekada nesirinksiu lėktuvo jei už panašią kainą galiu nuvažiuoti traukiniu, net jei ir užtruks truputį ilgiau.
P.S.: ir tokių bus absoliuti dauguma. Bagažas. Erdvė. Patogumas. Kaip dažnai traukiniai nukelia kelionę pusei dienos ar kitai dienai?Paskutinis taisė B.S.; 2020.12.29, 22:33.
- 2 patinka
Comment
-
90% skrendančių iš Vilniaus į Taliną ar Varšuvą yra verslo keleiviai, tai jiems lėktuvas žymiai greičiau nei traukinyje sėdėti 5 valandas ir dar papildomą nakvynę imti, kai su rytiniais/vakariniais skrydžiais visus reikalus galima sutvarkyti tą pačią dieną. 90% skrendančių į Rygą yra tranzitiniai keleiviai, tai jiems irgi patogiau atiduoti bagažą VNO ir pasiimti Paryžiuje nei tampytis be reikalo 4 val. traukinyje į Rygą, jau nekalbant, kad greičiausiai nebus patogaus (tankaus) traukinio grafiko.Parašė B.S. Rodyti pranešimąLettered
Ką tu bandai įrodyti?
)))
Tu nevažinėsi. Jonas, aš, ir dar daugybė kitų važinės. Niekada nesirinksiu lėktuvo jei už panašią kainą galiu nuvažiuoti traukiniu, net jei ir užtruks truputį ilgiau.
P.S.: ir tokių bus absoliuti dauguma. Bagažas. Erdvė. Patogumas. Kaip dažnai traukiniai nukelia kelionę pusei dienos ar kitai dienai?Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.29, 22:40.
- 1 patinka
Comment
-
Na, jei Vilnius-Talinas būtų apie 3-4 valandas ir dar iš centro į centrą, o ne oro uostus, tai traukinys visai konkurencingas palyginus su skrydžiu tampa vien laiko atžvilgiu.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
90% skrendančių iš Vilniaus į Taliną ar Varšuvą yra verslo keleiviai, tai jiems lėktuvas žymiai greičiau nei traukinyje sėdėti 5 valandas ir dar papildomą nakvynę imti. 90% skrendančių į Rygą yra tranzitiniai keleiviai, tai jiems irgi patogiau atiduoti bagažą VNO ir pasimti Paryžiuje nei tampytis be reikalo 4 val. traukinyje į Rygą, jau nekalbant, kad greičiausiai nebus patogaus (tankaus) grafiko.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Kalbėti apie gryną laiko pranašumą skrendant lėktuvu (kurio, šiuo atveju, beje, nebūtinai ir yra) gali nebent tie, kas nėra važiavę normaliu HS traukiniu. Tai yra visiškai kito lygio dalykas ir tikrai ne visi verslo keleiviai teiks rpeferenciją kelionei klaustrofobiškame lėktuvo salone tam, kad sutaupytų kelias minutes. Aš pamenu įvairias diskusijas ir skeptiškas nuomones kokiais 2009 apie tai, kaip Kinijos greitųjų traukinių projektas nepavyks, nes niekas nevažiuos, nes per brangu, nes per pigu, nes lėktuvu žymiai greičiau, etc. Po poros metų visi traukiniai buvo sausakimši, įskaitant verslo keleivius. Dabar jau statomos paralelinės linijos, nes pirmosios pasiekė absoliučią capacity ribą. Žmonės, tiek paprasti, tiek verslo, renkasi traukinį, nes tai yra tiesiog nepalyginamai geresnis keliavimo būdas, nei lėktuvas ar bet kas kitas.Parašė index Rodyti pranešimą
Na, jei Vilnius-Talinas būtų apie 3-4 valandas ir dar iš centro į centrą, o ne oro uostus, tai traukinys visai konkurencingas palyginus su skrydžiu tampa vien laiko atžvilgiu.
- 4 patinka
Comment
-
Tai dabar jau teigi, kad verslo klientai nevažinės?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
90% skrendančių iš Vilniaus į Taliną ar Varšuvą yra verslo keleiviai, tai jiems lėktuvas žymiai greičiau nei traukinyje sėdėti 5 valandas ir dar papildomą nakvynę imti, kai su rytiniais/vakariniais skrydžiais visus reikalus galima sutvarkyti tą pačią dieną. 90% skrendančių į Rygą yra tranzitiniai keleiviai, tai jiems irgi patogiau atiduoti bagažą VNO ir pasiimti Paryžiuje nei tampytis be reikalo 4 val. traukinyje į Rygą, jau nekalbant, kad greičiausiai nebus patogaus (tankaus) traukinio grafiko.
Nors tiek.
Nes prieš tai kalbėjai, kad apskritai nevažinės (įskaitant ir ne verslo klientus, kurų krūvos autobusais važiuoja).
Comment
-
Kai kam tiesiog labai patinka lėktuvai
Aš tuo tarpu nenustebsiu, jog po keliasdešimties metų tokių skrydžių kaip Vilnius - Talinas apskritai neliks. Pirmiausia aviaciniam kurui bus panaikinta PVM lengvata, tuomet uždėtas akcizas kaip ir kitiems degalams, tuomet dar prisidės visokie ekologiniai mokesčiai (ypač trumpiems skrydžiams) ir galiausiai ES arba išvis uždraus arba uždės dar kokį nors mokestį tokio atstumo skrydžiams, kuriems yra alternatyva judėti ekologišku elektrifikuotu greituoju traukiniu 
- 2 patinka
Comment
-
Kaip tik pažiūrėjau, Frankfurtas - Miunchenas ICE atkarpa pan. ilgio kaip Vilnius - Ryga per Kauną, maksimalus greitis ten 300 km/h, realiai važiuoja virš 3 val., tai kažko greičiau tikrai tikėtis neverta.Parašė John Rodyti pranešimą
Iš kur 400km?
Po keliasdešimt metų galbūt ir lėktuvai bus varomi vandeniliu ir neterš aplinkos. Greta gal kokiems "žaliesiems" leftistams įtaką ir daro, bet verslą tai mažai veikia, čia svarbiausias rodiklis laikas ir patogumas.Parašė themanual Rodyti pranešimąKai kam tiesiog labai patinka lėktuvai
Aš tuo tarpu nenustebsiu, jog po keliasdešimties metų tokių skrydžių kaip Vilnius - Talinas apskritai neliks. Pirmiausia aviaciniam kurui bus panaikinta PVM lengvata, tuomet uždėtas akcizas kaip ir kitiems degalams, tuomet dar prisidės visokie ekologiniai mokesčiai (ypač trumpiems skrydžiams) ir galiausiai ES arba išvis uždraus arba uždės dar kokį nors mokestį tokio atstumo skrydžiams, kuriems yra alternatyva judėti ekologišku elektrifikuotu greituoju traukiniu


Kiek važiuoja tų autobusų? Tiek, kad laisvai užtektų vieno traukinio per dieną. Tai ok, tiek ir bus, bet kaip ir sakiau, čia ne konkurencija lėktuvams, o tik entuziastų reikalas.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai dabar jau teigi, kad verslo klientai nevažinės?
Nors tiek.
Nes prieš tai kalbėjai, kad apskritai nevažinės (įskaitant ir ne verslo klientus, kurų krūvos autobusais važiuoja).Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.30, 00:07.
Comment
-
Verslai irgi tiek (bent jau) vaizduoja ekologiškus ir taupo pinigus, neapmokėdami per daug artimų skrydžių. Asmeniškai susidūręs su atvejais kai žmonės į komandiruotes Rygoje važiuoja autobusu arba savo automobiliu, nes company policy.Parašė Lettered Rodyti pranešimąPo keliasdešimt metų galbūt ir lėktuvai bus varomi vandeniliu ir neterš aplinkos. Greta gal kokiems "žaliesiems" leftistams įtaką ir daro, bet verslą tai mažai veikia, čia svarbiausias rodiklis laikas ir patogumas.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Gal nereikia šito ekofašizmo. Tai atsiritimas į gūdžią praeitį. Lėktuvai prieš 90 metų jau skraidė, tarybiniais metais vietinė aviacija buvo plėtojama net ir nedideliais atstumais, o dabar staiga vėl visi į parovozikus. Taip nebus, nebent ekofašizmas taps religija. Aviacija buvo ir bus tokiais atstumais. Tuo labiau Europos periferijoje. Kur ribos ar uždraus, tai kokioje Vokietijoje ar Prancūzijoje vidinius skrydžius iki 400-500 km. Bet ten grietieji geležinkeliai ir taip yra. Be to Vilnius - Talinas kiek daugiau nei 500 km...Parašė themanual Rodyti pranešimąKai kam tiesiog labai patinka lėktuvai
Aš tuo tarpu nenustebsiu, jog po keliasdešimties metų tokių skrydžių kaip Vilnius - Talinas apskritai neliks. Pirmiausia aviaciniam kurui bus panaikinta PVM lengvata, tuomet uždėtas akcizas kaip ir kitiems degalams, tuomet dar prisidės visokie ekologiniai mokesčiai (ypač trumpiems skrydžiams) ir galiausiai ES arba išvis uždraus arba uždės dar kokį nors mokestį tokio atstumo skrydžiams, kuriems yra alternatyva judėti ekologišku elektrifikuotu greituoju traukiniu 
Ir dar daugiau važinėtų traukiniais, jei tik būtų normalūs traukiniai esamu geležinkeliu, nereikia jokios RB.Parašė index Rodyti pranešimą
Verslai irgi tiek (bent jau) vaizduoja ekologiškus ir taupo pinigus, neapmokėdami per daug artimų skrydžių. Asmeniškai susidūręs su atvejais kai žmonės į komandiruotes Rygoje važiuoja autobusu arba savo automobiliu, nes company policy.
Paskutinis taisė Al1; 2020.12.30, 10:14.
- 1 patinka
Comment
-
Jokia ekosistema negriūna, o ekofašizmas baigsis tuo, kad kažkas spręs, kiek tau gyventi ir kiek kvėpuoti, nes vien savo egzistavimo faktu tu kenki "šventai" planetai... Kas dėl aviacijos trumpais atstumais, tai iš tikrųjų. V. Europoje ji neefektyvus transportas, esant išplėtotam geležinkelių tinklui. Neefektyvus nei laiko, tai kuro sąnaudų, nei kitų sąnaudų požiūriu, taip pat užkemša oro erdvę, kuri geriau jau būtų naudojama tolimiems skrydžiams.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Dabar gal tai skamba kaip ekofašizmas, bet ateityje tai bus tiesiog politinė reakcija į dėl klimato atšilimo griūvančias ekosistemas
Ir nesvarbu kas tą atšilimą sukėlė - žmonija su savo veikla ar natūralus ciklas. Politikai sustabdė pasaulį dėl toli gražu nemirtingiausios žmonijos istorijoje pandemijos, nors tai visiškai natūralus procesas, o skrydžių primažinimas į aukštesnį (!) lygį negu turime šiuo metu tikrai nebus kažkas drastiško.
Comment
-
Tai ir nesakau, jog traukinys važiuos iki pat NiujorkoParašė Al1 Rodyti pranešimą
Jokia ekosistema negriūna, o ekofašizmas baigsis tuo, kad kažkas spręs, kiek tau gyventi ir kiek kvėpuoti, nes vien savo egzistavimo faktu tu kenki "šventai" planetai... Kas dėl aviacijos trumpais atstumais, tai iš tikrųjų. V. Europoje ji neefektyvus transportas, esant išplėtotam geležinkelių tinklui. Neefektyvus nei laiko, tai kuro sąnaudų, nei kitų sąnaudų požiūriu, taip pat užkemša oro erdvę, kuri geriau jau būtų naudojama tolimiems skrydžiams.
Bet pigių skrydžių aukso amžius praeis, trumpi atstumai ilgės ir galiausiai pats skrydis Vilnius - Talinas nebesugebės konkuruoti su kelione traukiniu, nereikės ir jokio ekofašizmo. Esu dėl to užtikrintas, šiandien dar kart tikrinausi su krištoliniu rutuliu
O ekofašizmas pasirūpins jog slidinėti (tiksliau laipioti, nes sniego nebebus
) į Alpes nebe skristume, o irgi važiuotume (naktiniu) traukiniu.
Comment
-
Nebūtinai greičiau. Bent ne tiek, kad būtų svarbu. Lėktuvu visada reikia papildomo laiko patikroms. Paprastai ir važiuoti iki oro uosto gerokai toliau ir sudėtingiau, nei geležinkelio stoties. Galutiniam rezultate skirtumas tampa nelabai reikšmingas. O kitų privalumų važiuojant traukiniu - nors vežimu vešk. Aišku išliks ir skrydžių rinka, bet konkurencija bus reali ir labiausiai dėl to išlošim mes t.y. keleiviai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąSugebės konkuruoti. Nes lėktuvu bus visada greičiau nei traukiniu 500 km atstumu. Kaina - atitinkamai, irgi bus konkurencinga. Nebent ES tyčia tai daris ir praras konkurencinį pranašumą prieš kitas ekonomikas.Paskutinis taisė John; 2020.12.30, 21:43.
Comment
-
Jeigu netikrina dabar, nereiškia kad netikrins po metų.Parašė John Rodyti pranešimąNebūtinai greičiau. Bent ne tiek, kad būtų svarbu. Lėktuvu visada reikia papildomo laiko patikroms.
- 1 patinka
Comment
-
Labai abejoju, kad geležinkelio keleivius tikrintų. Kol kas tokią praktiką mačiau tik Kinijoje. Bet net ir ten tai užtrunka kokius 10x trumpiau, nei oro uoste kur nors skrendant.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu netikrina dabar, nereiškia kad netikrins po metų.
Comment
-
Nuvažiuok į Rusiją ir patikros VNO atrodys kaip supergreitos.Parašė John Rodyti pranešimąLabai abejoju, kad geležinkelio keleivius tikrintų. Kol kas tokią praktiką mačiau tik Kinijoje. Bet net ir ten tai užtrunka kokius 10x trumpiau, nei oro uoste kur nors skrendant.
Comment
Comment