Vėluoja visi, tai reiškia ir vėluoja visi. Bet kažkaip pastoviai girdėti verkšlenimus kokie čia LTG Link neįgalūs, nes matai veluoja - kiek pabodo. Visada galima užsibrėžti politinį nerealų terminą ir po to plaktis kaip čia nepavyko jo įgyvendinti, bet galima ir realiai planuotis ir žiūrėti į situaciją.
Už Lenkus mes nieko greičiau nepasistatysim, bet mums greičiau pasistatyti ir nereikia. Paminėta automagistralė yra labai geras pvz., kad didžiąja dalimi visas dejavimas čia yra vien tam, kad padejuoti. Nepabaigta paskutinė AM atkarpa sudaro ne daugiau minutės skirtumo kelionės laike, bet vaje vaje kaip blogai, kad nepadaryta anksčiau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Aha, mes pirmiau pasistatysim, nei lenkai. Panašiai turbūt kaip ir autostradą "pirmi pasistatėm". Kai argumentai prasideda apie tai, kaip "vėluoja ir kitos šalys", tai neatrodo produktyviai, nes žemesnių denominatorių ieškojimas yra 3rd world shitholes argumentavimas. Nieko niekada niekaip negalima turėti, nes juk viską galima pateisinti tuo, kad gal kažkur yra kažkas, kas dar blogiau viską daro. Lietuvos atveju, beje, taip turbūt net nėra.
Anyway, kaip suprantu argumentas, kad galbūt dar galima iki 2030 užbaigti, jau nebegalioja? ignaloidas tau klausimas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTame straipsnyje nekonkretizuota, kurioms dalims yra matomos rizikos ir kuriems darbams/etapams galimi vėlavimai ir užbaigimas po 2030 m. Todėl labai sunku bendrą vaizdą nusipiešti.
Beje, teigi, kad Lietuva neteisia kažkurios dalies dėl progreso Latvijoje stokos. Tai reikštų, kad yra dalis, kuri jau yra pilnai suplanuota ir jai yra paruoštas pilnas projektas bei išpirkta žemė, bet Lietuva jos netiesia specialiai ir būtent del tos priežasties. Apie kurią dalį čia eina kalba?Ar tiesiog sugalvojai eilinį pasiteisinimą nesąmoningą?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tame straipsnyje nekonkretizuota, kurioms dalims yra matomos rizikos ir kuriems darbams/etapams galimi vėlavimai ir užbaigimas po 2030 m. Todėl labai sunku bendrą vaizdą nusipiešti.
Ir nereikia čia taip vien tik savų plakti. Vėluoja visos projekto šalys lygiai taip pat (įskaitant ir Lenkiją) ir tas vėlavimas turėtų būti sinchronizuotas, nes mums nusitiesti liniją Kaunas - LV siena, jeigu už sienos nebus pilnos linijos per LV teritoriją irgi nelabai reikalinga, todėl esu įsitikinęs, kad kai kurie aspektai irgi "pastumdomi" priklausomai nuo kaimynų progreso. Didžiausias failas iš mūsų pusės bus tas, jeigu PL nusities visą normalią atkarpą pagal planą iki LT sienos, o mes teturėsime zigzagus per Šeštokus. Čia turėjo būti daugiau prioriteto, nes realiai vertinant mums kryptis į pietus yra didžiausias prioritetas.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąJau eilę puslapių atgal diskutuojame, kad nerealu visą projekto apimtį pabaigti iki 2030 m., bet kažkaip išlindo straipsnis apie tai ir vėl tai tarsi karšta naujiena pasidarė
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jau eilę puslapių atgal diskutuojame, kad nerealu visą projekto apimtį pabaigti iki 2030 m., bet kažkaip išlindo straipsnis apie tai ir vėl tai tarsi karšta naujiena pasidarė
Komentuoti:
-
Ajajaj, "gali atsidėti iki 2033" (raliai matyt kažkur arčiau 2037 ar net 2040). Kas galėjo pagalvoti. Niekas to neprognozavo. Nes nu juk jeigu staiga paraleliai visuose ruožuose nuo rytojaus 24/7 imtų viską iškart statyti, tai juk suspėtų laiku, kas reiškia, kad viskas gerai. Nesvarbu, kad niekas nieko net neplanuoja taip statyti ir dar net nekalba apie traukinių pirkimą.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąO jei ir bus DRkės, tai bus vis tiek geriau, nei bet kas, ką daro Lietuva. Amen.
O šiaip tai taip, DRkės ar ne DRkės, nauja jungtis į oro uostą jau pirmajame etape bus puikus rezultatas miestui. Vilnius pirmajame etape negaus visiškai nieko.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O jei ir bus DRkės, tai bus vis tiek geriau, nei bet kas, ką daro Lietuva. Amen.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąElektros 25kV ten gauti šansų nėra, nes reikia 25kV pastotės šalia, ir ten tokia nesuplanuota r laikinų variantų rinkoje nėra.Čia kontekste, kur Lietuva ką tik pridėjo ne tik pastotes, bet ir visą papildomą ruožą prie Panevėžio.
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąPrašom, konkrečios techninės priežastys kodėl elektrifikuoti tą atšakėlę yra geriausiu atveju neefektyvu.
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąJei tas ruožas nebus elektrifikuotas, Latviai neturi ir neturės su kuo daugiau daryti reisų be DR1A, nes jų pačių kalbomis, dyzelinių traukinių jokių pirkti daugiau neplanuoja, o baterinių traukinių pirkimas praeitais metais buvo nutrauktas gelbėjant Rail Baltica. Lieka tik DR1A, nebent kažką iš Lietuvos ar Estijos išsinuomotų, kas aš manyčiau mažiau šansų turi.
Taigi, nėra jokios informacijos, kad oro uosto atšaka pirmoje fazėje bus neelektrifikuota, o jei ji ir bus neelektrifikuota ir ja važinės dyzeliai, nėra informacijos, kad tie dyzeliai bus būtent 'DRkės'.
Baikite teršti temą.
Komentuoti:
-
Lietuvoje iš kostmoso matoma RB trasa jau beveik pasiekė Panevėžio rajono savivaldybės ribą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Pradeda problems lįsti...
Įmonės „Rail Baltica statyba“ vadovas Arenijus Jackus teigia, jog yra dedamos visos pastangos, kad projekto „Rail Baltica“ statybos darbai Lietuvoje būtų baigti 2030 metais, tačiau įžvelgia rizikų, dėl kurių projektas gali vėluoti. Jis teigia šiuo metu nežinantis, kiek projektas brangtų, jei nusikeltų numatomas darbų užbaigimo terminas. „Turime tikslą iki 2030 m. pabaigti projektą. Šiuo metu turime visą eilę rizikų identifikavę, dalis jų yra pasireiškę ir tas įgyvendinimą gali pavėlinti netgi iki 2032-2033 metų. (…) Šiuo metu yra daromas planas, kiek viskas pabrangtų, jeigu mes pabaigtume 2033 metais“, – trečiadienį Seimo Ekonomikos komitete kalbėjo A. Jackus.
Pagrindinės „Rail Baltica“ jungties Kaunas – Lenkijos siena statybas planuojama pradėti 2028 metais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Elektros 25kV ten gauti šansų nėra, nes reikia 25kV pastotės šalia, ir ten tokia nesuplanuota, ir laikinų variantų rinkoje nėra. 25kV elektrifikacijos tinklas netinkamas sujungti su 3kV elektrifikacijos tinklu esamose plačiosios vėžės tinklams dėl gana didelio techninių priežasčių, kaip pavyzdžiui bėgių įžeminimas, laido skerspjūvis ir pan. Vienintelis realus variantas ten turėti kelią tinkamą elektriniams traukiniams yra statyti 3kV tinklą ir jungti prie esamo, kurį reiks išardyti ir perdaryti darant viską pagal normalų RB standartą. Prašom, konkrečios techninės priežastys kodėl elektrifikuoti tą atšakėlę yra geriausiu atveju neefektyvu.
Jei tas ruožas nebus elektrifikuotas, Latviai neturi ir neturės su kuo daugiau daryti reisų be DR1A, nes jų pačių kalbomis, dyzelinių traukinių jokių pirkti daugiau neplanuoja, o baterinių traukinių pirkimas praeitais metais buvo nutrauktas gelbėjant Rail Baltica. Lieka tik DR1A, nebent kažką iš Lietuvos ar Estijos išsinuomotų, kas aš manyčiau mažiau šansų turi.
Ir pasaulyje yra ne viena stotis, kur priklausomai nuo traukos riedmens tame pačiame kelyje keičiamas maitinimas.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąBėgių perklojimas skirtinga vėže, ypač tokioje trumpoje atkarpoje, nėra 'visko išardymas', tai yra sąlyginai kosmetinė procedūra. Nenustebčiau jei latviai apskritai dvigubos vėžės bėgius ten nutiestų ir viskas užsibaigtų tuo, taip greičiausiai ir reiktų daryti. Esmė ta, kad nėra jokių techninių priežasčių neelektrifikuoti tos atšakėlės ir leisti ten dyzelinius traukinius, kaip ir nėra jokių priežasčių ar informacijos teigti, kad ten būtinai turės važiuoti dyzeliniai traukiniai ar 'DRkės'.
Rail Baltica projekte yra ir elektrifikacija, dalinai elektrifikuoti tokį trumpą ruožą problemų nebus, nes bet kokie infrastruktūros darbai bus naudojami ir galutinėje projekto versijoje. Ir reiktų atkreipti dėmesį, kad čia ne aš teigiu, kad ten būtinai važinės elektriniai traukiniai, o jūs teigiat, kad ten tikrai važinės 'DRkės'. Tai gal vis tik sutariam, kad mes nežinom, kas ten važinės, ir palaukiam oficialios informacijos.
Jei tas ruožas nebus elektrifikuotas, Latviai neturi ir neturės su kuo daugiau daryti reisų be DR1A, nes jų pačių kalbomis, dyzelinių traukinių jokių pirkti daugiau neplanuoja, o baterinių traukinių pirkimas praeitais metais buvo nutrauktas gelbėjant Rail Baltica. Lieka tik DR1A, nebent kažką iš Lietuvos ar Estijos išsinuomotų, kas aš manyčiau mažiau šansų turi.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąIr visgi, galų gale tą atšaką reikės ardyti ir tiesti iš naujo Europine vėže, nebent ten tos vėžės išvis 100km spinduliu nebus.
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimągarantuotai dyzeliniais traukiniais nes niekas 1.5km neelektrifikuos jei bus viskas išardoma.
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Iš kur jūsų nuomone bus teikiamas 25kV AC tam ~1.5km? Nes ten šalimais tai tikrai nėra planuojama traukos pastotė. Ir tiesiog pratęsti 3kV DC negalėsi, nes visiškai kiti standartai elektrifikacijos struktūroms kurios naudojamos. Iki to laiko į 25kV Latvija tai tikrai nepereis, ten infrastruktūros valdytojas realiai merdi nes neteko pajamų iš Rusijos tranzito, ir tas juos paveikė žiauriai stipriau nei Lietuvą - jie jokio plano B neturėjo.
Taigi paaiškinkite, kaip logiškai ta 1.5km atkarpa gaus elektrą. Kad pastatyt stulpus ir nutiest laidus galima, tai abėjonių nėra, bet kad tais laidais tekės elektra, tai jau visai kitas klausimas.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąAš sakau, kad tuo ruožu važinėja elektriniai traukiniai ir taip sakydamas turiu omeny tą 25km ruožą, kuris tarp Salaspils ir RIX apylinkių jau egzistuoja, ir bus pratęstas maža atšakėle. Tu sakai, kad aš 'nusišneku', nes ta atšakėlė bus tiesiama neelektrifikuota, 'nes po to viską reikės išardyti'. Kokiais šaltiniais tu tiksliai remiesi? Nes mano supratimu, ta atšakėlė bus elektrifikuota. Ir ką tiksliai turi omeny, kad 'viskas bus išardoma'? Elektrifikavimas?
Taigi paaiškinkite, kaip logiškai ta 1.5km atkarpa gaus elektrą. Kad pastatyt stulpus ir nutiest laidus galima, tai abėjonių nėra, bet kad tais laidais tekės elektra, tai jau visai kitas klausimas.
Ir visgi, galų gale tą atšaką reikės ardyti ir tiesti iš naujo Europine vėže, nebent ten tos vėžės išvis 100km spinduliu nebus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O kokie "dyzeliniai lokai" pertempinėja, pavyzdžiui, tarptautinius traukinius tarp DE ir FR, kur skirtingos elektrifikacijos sistemos?
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Gal dar tuo pačiu žinai, koks dyzelinis lokas juos pertempinės nuo vieno elektrifikuoto kelio ant kito? Ar super talentai latviai sujungs abi sistemas į vieną laidą ir taip leis pervažiuoti be jokių problemų?
Net šiek tiek liūdna, kad tokį LV fuckupą pateisini.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąŠitame pranešime mane apkaltinai nusišnekėjimu, nors nesugebėjai net perskaityti latvių škodų specifikacijų. Naujieji Vivi traukiniai yra dual-voltage ir gali važiuoti ir 3 kV DC, ir 25 kV AC.
https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0...v#Vivi_(Latvia)
Net šiek tiek liūdna, kad tokį LV fuckupą pateisini.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąAčiū, mesijau. Ką mes, paprastos avelės, be tavęs darytume.
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKaip ji bus elektrifikuota, kai latviai naudoja 3000V DC, o RB bus 25000V AC?
Kaip įmanoma taip užtikrintai nusišnekėti?
https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0...v#Vivi_(Latvia)
Beje, latviai šiandien įmetė 3 milijonus iš 9 į tą ginčą, tad paspyrė viską tolyn kol pilnai išsiaiškins. Liko vos 6, tad dar viena latvių katastrofa vis atrodo tolsta tolyn. Ką gi forumas dabar sugalvos naujo? Dėl ko šį kartą Latvija sugrius ir atšauks projektą. Sužinosime netrukus, esu tuo tikras.
Komentuoti:
Komentuoti: