Parašė bato_usai
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąTen toje vietoje aukščio skirtumai >100 pėdų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Neįvykusio pirkimo? Tai šitas irgi vėluoja?
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąIr neįvykęs pirkimas sankasai Kaunas-Šveicarija dėl to kad nei vienas pasiūlymas nebuvo validus https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/703595-2024
Kažkaip keista čia su tuo Kaunas-Šveicarija
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Virš. Iš ankstensio neįvykusio pirkimo planų:
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTokiam tiltui žemės darbai labai svarbūs, kone puse darbo.
Klausimas tik, ar ten geležinkelis lys po Jonavos plentu ar virš jo?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTokiam tiltui žemės darbai labai svarbūs, kone puse darbo.
Klausimas tik, ar ten geležinkelis lys po Jonavos plentu ar virš jo?
Komentuoti:
-
Tokiam tiltui žemės darbai labai svarbūs, kone puse darbo.
Klausimas tik, ar ten geležinkelis lys po Jonavos plentu ar virš jo?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąČia metro stato? Nes jau kiek laiko tes vis kasa kasa, o nė vieno "statinio" dar nematyt.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Čia metro stato? Nes jau kiek laiko tes vis kasa kasa, o nė vieno "statinio" dar nematyt.
Komentuoti:
-
Taigi yra nesenos gruodžio nuotraukos to taško
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/at...oliu-bandymai/
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąBet ar matosi iš satelito?
Žiūrint copernicus nuotraukas, paskutinė be didelio debesų kiekio iš lapkričio:
Žiūrint geresnės kokybės, Ortofoto iš praeitų metų balandžio galo:
Gal kiek daugiau išrausta link kelio, maždaug kiek privažiuojamojo kelio dabar nutiesta.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąMačiau jau techniką dirbant šiame ruože:
https://www.google.com/maps/@55.0424...oASAFQAw%3D%3D
Komentuoti:
-
Mačiau jau techniką dirbant šiame ruože:
https://www.google.com/maps/@55.0424...oASAFQAw%3D%3D
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąSenovėje esu važiavęs į Lenkiją be persėdimo. Keisdavo "ratus".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
O neužtektų tose atšakose pastūmėti vieną bėgį be milijoninių investicijų?
(Iešmai taip pat, paslinkti vieną kraštą tik)
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą<...> Jeigu būtų įgyvendinta kvaila idėja visoje šalyje pereiti vien prie europinės vėžės, daug periferinių geležinkelių greičiausiai išnyktų nes kas investuos milijonus į absoliučiai visų privažiuojamųjų kelių perdarymą, kad išeitų tas pats rezultatas? <...>
(Iešmai taip pat, paslinkti vieną kraštą tik)
Komentuoti:
-
Siūlyčiau nepamiršti ir Lietuvos krovinių gabenimo geležinkeliais, šitas rodiklis vis dar aukštas Europos mastu. Vakarų Europoje stengiamasi krovinius permesti į geležinkelius, bet tie skaičiai mizerni. Jeigu būtų įgyvendinta kvaila idėja visoje šalyje pereiti vien prie europinės vėžės, daug periferinių geležinkelių greičiausiai išnyktų nes kas investuos milijonus į absoliučiai visų privažiuojamųjų kelių perdarymą, kad išeitų tas pats rezultatas? Atkirtus daug pramonės įmonių nuo geležinkelio, kroviniai persikeltų į kelius, kas reikštų didesnes CO2 emisijas, daugiau avarijų, daugiau kamščių...
Parašė John Rodyti pranešimąTaip, ir tai ne kažkoks "it will be available next year" Elono Musko stiliaus kliedesys, o realiai jau daug metų veikianti technologija, plačiausiai naudojama Ispanijoje ir turbūt ne vienas iš mūsų yra tokiu traukiniu netgi važiavęs. Nedarant jokių didelių "studijų" akivaizdu, kad su kokių 3-4 milijardų Eur investicijomis per visas Baltijos šalis, elektrifikacija ir infros upgreidais, leidžiančiais traukiniams stabiliai važiuoti 160 km/h daugumoje ruožų, sutvarkytomis ir naujomis stotimis, visa vėžės pločio keitimo infrastruktūra, galėtume turėti žymiai pigesnę ir greičiau įgyvendinamą Rail Balticą.
Estija, beje, jau upgreidina savo geležinkelius 160 km/h greičiui, latviai irgi kažką tokio planuojo. Kaip suprantu, tik LTG tyli dėl greičio didinimo ir tikriausiai net neplanuoja perlipti per 120 km/h, neskaitant vieno ar dviejų trumpų ruoželių, kur traukiniai gali važiuoti 140 km/h.
Dabar gi "statom" "250 km/h" geležinkelį, kur traukiniai daugiau 160 km/h turbūt niekada visvien nevažiuos (jei išvis kada nors važiuos), kaina ~25 mlrd. Eur ir neaiškios viso projekto perspektyvos šiuo metu.
Jautiesi kaip skrisdamas oru, labai minkštas važiavimas. Pamatavau – pasirodo, greitis 200 km/h
Jau geriau pigesni ir senesni vagonai rusiškoje vėžėje Vilnius–Klaipėda, važiuojantys 140-180 km/h valandos intervalu, negu brangioje europietiškoje vėžėje važiuojantis ekstra-komfortiškas 250-300 km/h greitasis traukinys kas 3-4 valandas...
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: