Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius - Talinas
Collapse
X
-
O ko? Vieną valandą pabūti Helsinkyje?Parašė zanaz Rodyti pranešimąGal kas nori naktiniu traukiniu į Taliną/Helsinkį? (ne silpnos sveikatos ir nervų
)
Komentuoti:
-
Gal kas nori naktiniu traukiniu į Taliną/Helsinkį? (ne silpnos sveikatos ir nervų
)
https://www.facebook.com/VycioTribun...kFEDNXhKkE8PLl
Renkame norinčius keliauti traukiniu į Suomiją! Vietų skaičius ribotas – todėl būtina kuo greičiau parašyti mums.
Kainos (pirmyn–atgal + keltas):
• Sėdimos vietos: 150–180 €
• Miegamos vietos (kupė): 180–220 €
Galutinė kaina priklausys nuo keliaujančių skaičiaus.
Į kainą planuojamos įtraukti ir vaišės kelionės metu.
Traukinys:
• Sudarytas iš kupė vagonų.
• Viename vagone – 9 kupė, telpa 36 žmonės.
• Jei bus 5 vagonai – iš viso 180 vietų.
Laikai:
Išvykimas iš Vilniaus → 2025-10-09 00:30
Atvykimas į Taliną → 2025-10-09 12:00 (+/- 30 min.)
Išvykimas iš Talino → 2025-10-10 02:00 (+/- 15 min.)
Atvykimas į Vilnių → 2025-10-10 15:00
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na, geležinkeliui šituose kraštuose netoli 170 metų, ir tai matosi.Parašė xvoss Rodyti pranešimą
wow, kaip inovatyvu
Komentuoti:
-
wow, kaip inovatyvuParašė Felin Rodyti pranešimą
Estijoje galima rezervuoti vietų, bet manau tik su pirmos klasės Interrail'u. Reikia siųsti e-mailą į klienditugi@elron.ee . Bet galima tik rezervuoti 7 - 5d. prieš kelionės ir reikia pridėti Interrail'o pasų sąskaitą. Atsakymą gavau gana greitai .
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Estijoje galima rezervuoti vietų, bet manau tik su pirmos klasės Interrail'u. Reikia siųsti e-mailą į klienditugi@elron.ee . Bet galima tik rezervuoti 7 - 5d. prieš kelionės ir reikia pridėti Interrail'o pasų sąskaitą. Atsakymą gavau gana greitai .Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Estų traukinys turi, pirmoje klasėje. Bet estai neturi rezervacijos su Interrail, skirtingai nei Lietuvoje, ir kadangi žmogus su Interrail keliavo tai negalėjo rezervuotis - nors šiaip nėra logiška šiai kelionei Interrail naudoti, viena pirmos klasės Interrail diena kainuoja gerokai daugiau nei pirmos klasės bilietas per abu traukinius, tai geriau tiesiog nusipirkti bilietą nei Interrail naudoti.
Komentuoti:
-
Ah, praleidau šitą reikalą, kai pats keliavau dar vieno bilieto nebuvo, pirkau pats atskirai bilietus. Talinas-Valga rezervacijos perkant atskirai yra, rezervacijos tik Valga-Ryga atkarpoje nėra (bet ir mažiau problemų joje yra sakyčiau).Parašė sleader Rodyti pranešimąBet kokiu atveju problema išlieka perkanti vieną bilietą visai kelionei, nes pirmos klasės nusipirkti negali. Tai bet kokiu atveju tada Talinas - Ryga atkarpoje vietų rezervacijos nebus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Su sąlyga, kad neturi kokio mėnesinio Interrail galiojančio kasdien. Tada juk nepirksi atskiro bilietoParašė ignaloidas Rodyti pranešimąnors šiaip nėra logiška šiai kelionei Interrail naudoti, viena pirmos klasės Interrail diena kainuoja gerokai daugiau nei pirmos klasės bilietas per abu traukinius, tai geriau tiesiog nusipirkti bilietą nei Interrail naudoti.
Bet kokiu atveju problema išlieka perkanti vieną bilietą visai kelionei, nes pirmos klasės nusipirkti negali. Tai bet kokiu atveju tada Talinas - Ryga atkarpoje vietų rezervacijos nebus.
Komentuoti:
-
Estų traukinys turi, pirmoje klasėje. Bet estai neturi rezervacijos su Interrail, skirtingai nei Lietuvoje, ir kadangi žmogus su Interrail keliavo tai negalėjo rezervuotis - nors šiaip nėra logiška šiai kelionei Interrail naudoti, viena pirmos klasės Interrail diena kainuoja gerokai daugiau nei pirmos klasės bilietas per abu traukinius, tai geriau tiesiog nusipirkti bilietą nei Interrail naudoti.Parašė sleader Rodyti pranešimąProblema yra regioninio tipo maršrutai Latvijoje ir Estijoje, kurie neturi vietų rezervacijos. Tai iš esmės niekas niekada negali žinoti ar teks stovėti, ar rasi vietos atsisėsti. Bent jau toks tarptautinis maršrutas turėtų būti minimum paprasto intercity tipo, kas yra tik LTG aptarnaujamoje dalyje.
Komentuoti:
-
Problema yra regioninio tipo maršrutai Latvijoje ir Estijoje, kurie neturi vietų rezervacijos. Tai iš esmės niekas niekada negali žinoti ar teks stovėti, ar rasi vietos atsisėsti. Bent jau toks tarptautinis maršrutas turėtų būti minimum paprasto intercity tipo, kas yra tik LTG aptarnaujamoje dalyje.
Komentuoti:
-
Jis labai gerai identifikavo esminę maršruto problemą dėl lėtumo, kuris viena vertus įtakotas prastos bėgių būklės, antra vertus - latvių ir estų noro tarptautiniu traukiniu aptarnauti kiekvieną kaimą. Viskas ok, traukinys ne tik gali, bet ir turėtų stoti didesniuose pakelės miestuose, bet tvarkaraštis turėtų būti suderintas taip, kad nereikėtų visą kelią stovėti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Neblogas video apie maršrutą Talinas - Vilnius (daugiau apie Ryga - Vilnius dalį), bet akivaizdūs ir geri pastebėjimai intercity ir regional traukiniais aptarnaujamo maršruto tematika. Kaip paprastam vartotojui (nežiniančiam specifikos, o tik planuojančiam keliauti iš A į B) išgirdus tokias patirtis, tai iškart nubraukiamas tokio susisiekimo patrauklumas ir potencialas.
https://youtu.be/5XoTmrLo_Y8?feature=shared
Paskutinis taisė sleader; 2025.07.28, 10:30.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Reikia turėti išskirtinių gebėjimų nemokėti pakeisti keleivių skaičiaus iš 1 į 15.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nu tikrai, gi paprastam keliautojui labai svarbu turėti galimybę nusipirkti 15 ar 16 bilietų. Afigienna kliurka.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
negi bendrapartiečiai būsit? Kažkaip galvojau, kad LLRA atstovauji.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Udrius išbandė tą ne itin vykusį maršrutą ir pasidalino savo įspūdžiais. Nėra net paprasčiausios galimybės patogiai nusipirkti 15 bilietųParašė Garbanius Rodyti pranešimą+ visokie udriai rašinėja kur netingi, netgi kalbinami Žinių radijuje, pila pamazgas ant LTG, kad ten visokius “užsienius kompensuojam”, geriau stiprinkim savo vidinius maršrutus.
O visokie garbaniai nemato faktų (tai atseit "pamazgų pylimas") ir tik aklai gina LTG.su visomis kliurkomis.
Komentuoti:
-
Traukinys vasarą ir savaitgaliai pilnas, reiktų antrą prikabint. Bet aišku nėra iš kur. Gal su Klaipėdos elektrifikacija atsiras galimybė kitais metais. Antras reisas vakare nežinau ar pasiteisintų, tada labiau latviams reiktų savo paleist traukinį.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
-
Labai keista dėl latvių, kodėl jie nenorėjo šio maršruto. Nes iš pirmo žvilgsnio Latvijoje vidinis susisiekimas traukiniais labiau išvystytas nei pas mus. Šiek tiek turėjau laisvo laiko iki išvykimo, tai pažiūrinėjau tvarkaraščius, maršrutus, tai būtent toks įspūdis ir susidarė. Plius ir judėjimas stotyje didesnis nei Vilniuje.Parašė sleader Rodyti pranešimąVisko nesuversčiau ant "kur MES buvome". Gal sakyčiau kur latviai buvo
Ir šiaip dabar iš Vilniaus skrist lėktuvu į Rygą manau tik vieninteliu atveju apsimoka - jeigu turi jungiamąjį skrydį. Laiko atžvilgiu su visais nuvažiavimais į oro uostą, patikrom, po to važiavimu iš oro uosto į miestą gautųsi labai panašiai, o kaina žymiai pigesnė, plius nesuki galvos dėl bagažo. O su autobusu konforto prasme nėra ką lyginti. Bent jau vasaros sezonu, kai daug atostogaujančių manau laisvai ir antras reisas per dieną galėtų būti.
Komentuoti:
-
+ visokie udriai rašinėja kur netingi, netgi kalbinami Žinių radijuje, pila pamazgas ant LTG, kad ten visokius “užsienius kompensuojam”, geriau stiprinkim savo vidinius maršrutus.
- 7 patinka
Komentuoti:

Komentuoti: