Tarybiniame pokariniame žemėlapyje ties Aleksandruvka pavaizduota stotis ar stotelė. Vietiniai gyventojai, kurie čia gyvena nuo pokario, sako, kad jokios stotelės nebuvo.
Tęsiu toliau. Siaurasis "Palemono keramikos" geležinkelis pralįndo po plačiuoju tarp automagistralės viaduko ir Neveronių pervažos. Bet geležinkelį išardžius, buvo išardytas ir pralanda. Nieko nelikę.
Neveronių pervaža. Viena iš dažnai uždaromų pervažų Lietuvoje su palyginti nemažu automobilių eismu.
Pravieniškių link.
Palemono link.
Karčiupis. Kauno link. Kairėje pusėje nemažas sodų masyvas, kuriame dabar gyvenama nuolat. Bet keleivių, deja, daug nebūna.
Pravieniškių link.
Vilniaus krypties paviljonas.
Kauno krypties paviljonas. Abu statyti 199x m.
Tualetas.
Tarpukaryje ir po Antrojo pasaulinio Karčiupyje būta atšakos, galbūt su rampa. Medienos iš aplinkinių miškų išvežimui.
Palemono stoties vaizdas nuo greta esančio viaduko per Palemono - Gaižiūnų geležinkelio liniją.
Intermodalinis terminalas tada dar buvo nebaigtas.
Dešinėje pusėje matyti sukantys į dešinę privažiuojamieji keliai. Jie veda į "Kauno tiekimo" ir kt. teritorijas. Nuotraukos iš ten bus temoje apie Kauno miesto geležinkelius.
Statant intermodalinį terminalą, buvo pailgintas automagisralės viadukas, kad po juo tilptų normalus pravažiavimas. Iki tol buvo siauras pravažiavimas.
Kaip matyti, yra vietos ir RailBalticos 1435 mm keliui. Jis čia bus, nes ties Neveronimis yra numatytas didelis 1435 mm kelynas vagonų atstovai.
Nueinu prie anksčiau buvusio geležinkeliečių gyvenamojo namelio Palemono stoties kelyno gale. Nameliai statyti tikriausiai tarpukaryje, nors mūrinis gali būti ir caro laikų. Jie yra trikampyje, apribotame iš dviejų pusių geležinkelio linijų (Vilnius - Kaunas, Palemonas - Gaižiūnai) ir automagistralės Vilnius - Kaunas.
Ties nameliais, tolumoje matosi kelio Vilnius - Kaunas viadukas.
Čia prieš gerą dešimtmetį dar buvo "Palemono keramikos" siaurasis geležinkelis į molio karjerus.
Palemono stoties vaizdas nuo Vilniaus - Kauno automagistralės viaduko per Vilniaus - Kauno geležinkelio liniją.
Kodėl šioje atšakoje yra KT gabaliukas? Kam jis reikalingas?
Nežinau. Jis nesujungtas su magistralinės linijos KT. Anksčiau jungtis tikriausiai buvo, dabar dalis išardyta, o visa kita palikta. Iki pastotės teritorijos KT neprivestas.
Linijos KT tikrai maitinama ne per šituos rudimentinius KT gabalus.
Nusileidžiu nuo pėsčiųjų tilto ir pasivaikščioju palei geležinkelį Pyvesos, Palemono g. ir naujais pravažiavimais prie intermodalinio terminalo.
Palei Pyvesos g. šiek tiek grįžtu atgal, Kauno link.
Ten pat, pėsčiųjų tilto link
Ties ta vieta, kur Palemono gatvė, einanti lygiagrečiai stoties kelynui, pasuka kairėn.
Toliau einant Palemono g., už 100 m yra sankryža ir dešinėn veda privažiavimas link eismo valdymo pastato, intermodalinio terminalo ir kt. Yra pervaža per keletą privažiuojamųjų kelių. Vaizdas iškrovimo aikštelės link (šiaurėn).
Kiek paėjus, ant pervažos.
Į priešingą pusę, pėsčiųjų tilto link.
Depo link.
Eismo valdymo ir stoties administracinis pastatas iš tos pusės, kuri nesimato važiuojant traukiniu.
Dar kiek paėjus. Traukos pastotės teritorija ir vartai. Teritorijoje bazuojasi kontaktinio tinklo priežiūros technika. Tiksliai nežinau kokia, tikriausiai kokia nors ADM drezina ar pan.
Šalia yra garažai, kur vis dar stovi du garažai iš dyzelinio traukinio DP-0x vagono.
Grįžtu prie magistralinės linijos. Palemono stoties vaizdas iš vakarinio kelyno galo.
Einu palei geležinkelį pėsčiųjų tilto link. Vaizdas atgal, Kauno link.
Tarpukario laikų geležinkeliečių gyvenamasis namas.
Komentuoti: