Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Tarybiniame pokariniame žemėlapyje ties Aleksandruvka pavaizduota stotis ar stotelė. Vietiniai gyventojai, kurie čia gyvena nuo pokario, sako, kad jokios stotelės nebuvo.

    Stotelė ar stotis galėjo būti čia.



    Pravieniškių stotis. Vakarinis kelyno galas.



    Ten pat, Palemono link.



    Tipinis gyvenamasis namas.



    Ir sandėliukas.



    Stoties kelynas.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.27, 11:23.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau. Siaurasis "Palemono keramikos" geležinkelis pralįndo po plačiuoju tarp automagistralės viaduko ir Neveronių pervažos. Bet geležinkelį išardžius, buvo išardytas ir pralanda. Nieko nelikę.

    Neveronių pervaža. Viena iš dažnai uždaromų pervažų Lietuvoje su palyginti nemažu automobilių eismu.



    Pravieniškių link.



    Palemono link.



    Karčiupis. Kauno link. Kairėje pusėje nemažas sodų masyvas, kuriame dabar gyvenama nuolat. Bet keleivių, deja, daug nebūna.





    Pravieniškių link.



    Vilniaus krypties paviljonas.



    Kauno krypties paviljonas. Abu statyti 199x m.





    Tualetas.



    Tarpukaryje ir po Antrojo pasaulinio Karčiupyje būta atšakos, galbūt su rampa. Medienos iš aplinkinių miškų išvežimui.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.27, 11:17.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Palemono stoties vaizdas nuo greta esančio viaduko per Palemono - Gaižiūnų geležinkelio liniją.



    Intermodalinis terminalas tada dar buvo nebaigtas.





    Dešinėje pusėje matyti sukantys į dešinę privažiuojamieji keliai. Jie veda į "Kauno tiekimo" ir kt. teritorijas. Nuotraukos iš ten bus temoje apie Kauno miesto geležinkelius.



    Statant intermodalinį terminalą, buvo pailgintas automagisralės viadukas, kad po juo tilptų normalus pravažiavimas. Iki tol buvo siauras pravažiavimas.
    Kaip matyti, yra vietos ir RailBalticos 1435 mm keliui. Jis čia bus, nes ties Neveronimis yra numatytas didelis 1435 mm kelynas vagonų atstovai.



    Terminalo vaizdas nuo žemės už viaduko.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.26, 07:54.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nueinu prie anksčiau buvusio geležinkeliečių gyvenamojo namelio Palemono stoties kelyno gale. Nameliai statyti tikriausiai tarpukaryje, nors mūrinis gali būti ir caro laikų. Jie yra trikampyje, apribotame iš dviejų pusių geležinkelio linijų (Vilnius - Kaunas, Palemonas - Gaižiūnai) ir automagistralės Vilnius - Kaunas.





    Ties nameliais, tolumoje matosi kelio Vilnius - Kaunas viadukas.



    Čia prieš gerą dešimtmetį dar buvo "Palemono keramikos" siaurasis geležinkelis į molio karjerus.



    Palemono stoties vaizdas nuo Vilniaus - Kauno automagistralės viaduko per Vilniaus - Kauno geležinkelio liniją.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.26, 07:42.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vilniaus link.



    Stoties pastato ir kalnelio link.



    Intermodalinio terminalo krano vaizdas iš stoties kelyno pusės.



    Vilniaus link, kiek paėjus. Aiškiai matosi, kur baigiasi stoties kelynas ir prasideda magistralinė linija į Vilnių.





    Grįžtu šiek tiek atgal. "Palemono keramikos" vaiduoklis.



    Yra žole užaugę bėgiai.



    Vagonų tempimo trosu mechanizmas.



    Kiek toliau, matosi ir patys bėgiai.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.26, 07:30.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau.

    Pereinu į kitą geležinkelio pusę.
    Ties "Palemono keramika". Palemono stoties senojo pastato (peronų) link.



    Kitu rakursu ir su priartinimu.



    Vaizdas Vilniaus link. Vagonai dešinėje stovi "Palemono keramikos" privažiuojamajame kelyje.





    Nenaudojama "Palemono keramikos" pastatai ir įranga. Ten yra geležinkelio keliai.



    Palemono stoties eismo valdymo ir administracinis pastatas iš kelyno pusės.



    Kiek paėjus Vilniaus link, vaizdas Kauno link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.26, 07:26.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kam dabar naudojama, neaišku. Bet kam buvo taip padaryta, kai elektrifikavo liniją - kitas klausimas.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Gal naudojama personalo apmokymui?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Kodėl šioje atšakoje yra KT gabaliukas? Kam jis reikalingas?
    Nežinau. Jis nesujungtas su magistralinės linijos KT. Anksčiau jungtis tikriausiai buvo, dabar dalis išardyta, o visa kita palikta. Iki pastotės teritorijos KT neprivestas.

    Linijos KT tikrai maitinama ne per šituos rudimentinius KT gabalus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.25, 19:49.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Kodėl šioje atšakoje yra KT gabaliukas? Kam jis reikalingas?
    Mane irgi sudomino. Dar žinau, kad KT veda į Žaslių transformatorinę štai šioje vietoje:

    http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...5d,stops,zebra

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties stoties pastatu, tik kitoje privažiuojamojo kelio (ar gatvės???) stovi du vežimėliai. Pirmasis - juostinis su kombinuotu lingių komplektu.



    Antrasis surinktas iš skirtingų vežimėlių dalių. Šioje nuotraukoje rėmas MT-50 tipo ir su lakštinėmis lingėmis.



    Šioje nuotraukoje kita vežimėlio pusė su 18-100 tipo rėmu ir spyruoklėm.
    Skirtingi ir aširačiai.





    Toliau einu intermdalinio terminalo link. Vaizdas kairėn, senos sandėlių teritorijos link.



    Intermodalinis terminalas.



    Terminalo kranas.



    Konteineriams vežti skirtas specialus vilkikas.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.25, 19:49.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Toliau, pirmyn.

    Atvaizdas

    Kodėl šioje atšakoje yra KT gabaliukas? Kam jis reikalingas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nusileidžiu nuo pėsčiųjų tilto ir pasivaikščioju palei geležinkelį Pyvesos, Palemono g. ir naujais pravažiavimais prie intermodalinio terminalo.

    Palei Pyvesos g. šiek tiek grįžtu atgal, Kauno link.



    Ten pat, pėsčiųjų tilto link



    Ties ta vieta, kur Palemono gatvė, einanti lygiagrečiai stoties kelynui, pasuka kairėn.



    Toliau einant Palemono g., už 100 m yra sankryža ir dešinėn veda privažiavimas link eismo valdymo pastato, intermodalinio terminalo ir kt. Yra pervaža per keletą privažiuojamųjų kelių. Vaizdas iškrovimo aikštelės link (šiaurėn).



    Kiek paėjus, ant pervažos.



    Į priešingą pusę, pėsčiųjų tilto link.



    Depo link.



    Eismo valdymo ir stoties administracinis pastatas iš tos pusės, kuri nesimato važiuojant traukiniu.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.25, 19:31.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied


    Estų pusvagonis skiedroms vežti.



    Vėl Vilniaus link. Tolumoje matosi eismo valdymo centras ir intermodalinis terminalas.



    Kiek kairiau, privažiuojamieji keliai tolumoje.



    Tilto gale ties Palemono g.



    Į priešingą pusę.



    Stoties pastato pusėn.



    Vilniaus pusėn ir "Palemono keramikos" link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.25, 19:23.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kiek kitu rakursu.



    Vaizdas Kauno link.



    Netrukus pravažiavo traukinys į Vilnių.



    Toliau eilė vaizdų į abi puses nuo pėsčiųjų tilto. Vilniaus link.







    Kauno link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.25, 19:12.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar kiek paėjus. Traukos pastotės teritorija ir vartai. Teritorijoje bazuojasi kontaktinio tinklo priežiūros technika. Tiksliai nežinau kokia, tikriausiai kokia nors ADM drezina ar pan.



    Šalia yra garažai, kur vis dar stovi du garažai iš dyzelinio traukinio DP-0x vagono.





    Grįžtu prie magistralinės linijos. Palemono stoties vaizdas iš vakarinio kelyno galo.



    Einu palei geležinkelį pėsčiųjų tilto link. Vaizdas atgal, Kauno link.



    Tarpukario laikų geležinkeliečių gyvenamasis namas.



    Tilto ir peronų link.



    Stoties pastatas nuo pėsčiųjų tilto.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.25, 19:06.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau. Kitą dieną ryte. Buvo apsiniaukę ir nedidelis rūkas. Ruduo...
    Kauno link. Tolumoje matosi Palemono pervaža.



    Palemono stoties link. Kelias, kuris eina dešinėn, veda į traukos pastotę ir kontaktinio tinklo priežiūros padalinį.



    Kiek paėjus Palemono stoties link. Vaizdas atgal, Kauno link. Kairėn veda minėta atšaka į traukos pastotę. Toliau einu ja.



    Kiek paėjus, vaizdas Palemono stoties link.



    Toliau, pirmyn.



    Vėl Palemono link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.25, 18:57.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Amalių pervažos laukia permainos:
    http://auto.lrytas.lt/naujienos/kaun...-sprendimo.htm

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne. Ten jų gi ir nebūna, nebent pravažiuotų pro šalį.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Toliau judu link Palemono pervažos.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Ar joks apsauginis nesutrukdė?

    Komentuoti:

Working...
X