Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • disident
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Taip, bet ar tai parašyta?
    Parašyta kažkokios nesąmonės, tas kas rašė turbūt nė karto nėra buvęs prie tos pervažos, jau nekalbant, kad neturi proto.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Tunelis bus automobilių, geležinkelis eis viršuje kaip suprantu.
    Taip, bet ar tai parašyta?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Kompetetingi žurnalistai apie šį geležinkelio tunelį: "2013 metais parengtą tunelio statybos galimybių studiją jis būtų 50 metrų ilgio su dviem eismo žiedais"
    Tunelis bus automobilių, geležinkelis eis viršuje kaip suprantu.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Ghetto1 Rodyti pranešimą
    Lentvario geležinkelio tunelio statybai numatoma skirti 12,6 mln. eurų (apie 43 mln. litų) ES lėšų,

    http://www.delfi.lt/verslas/nekilnoj...#ixzz3PAeTZ0vB
    Kompetetingi žurnalistai apie šį geležinkelio tunelį: "2013 metais parengtą tunelio statybos galimybių studiją jis būtų 50 metrų ilgio su dviem eismo žiedais"

    Komentuoti:


  • Ghetto1
    replied
    Lentvario geležinkelio tunelio statybai numatoma skirti 12,6 mln. eurų (apie 43 mln. litų) ES lėšų,

    http://www.delfi.lt/verslas/nekilnoj...#ixzz3PAeTZ0vB

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    ... taip pat iki sausio 21 d. abiem kryptimis nevažiuoja po penkis elektrinius traukinius, keli važiuoja pakeistais tvarkaraščiais, pakeistu tvarkaraščiu sausio 16 ir 18 d.d. važiuoja traukinys Kaunas-Šiauliai-Kaunas. Nejaugi visa tai tik dėl pervažos signalizacijos remonto? Aš tikėjausi, gal statybininkai pradės kasti tunelį vietoje Amalių pervažos (kaip Marijampolėje Gedimino, Aušros, P.Armino gatvėms).
    Pastebėjau, kad žymiai daugiau nei įprasta keleivių būna paprastajame elektriniame traukinyje, kuris iš Kauno išvyksta anksti rytą 5:33val. Taip dėl to, kad nuo sausio 17 iki 21 d.d. nevažiuoja greitasis, išvykstantis 6:23h (matyt, nemažai keleivių turi tikslą Vilnių pasiekti iki 8 h ryto, tai paprastasis, išvykstantis 7:05h, Vilnių psiekiantis prieš pat 9h, jiems per vėlyvas...
    Keisčiausia, kad prieš kelis metus taip pat vyko kažkokie Amalių pervažos darbai ir su traukiniais dėjosi panašūs dalykai. Bezpredelas ir tiek.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Amalių pervažoje gedimas užtvarų, todėl ir remontuoja iki šeštadienio. Dėl to ir ilgiau važiuoja iki tos stotelės.
    ... taip pat iki sausio 21 d. abiem kryptimis nevažiuoja po penkis elektrinius traukinius, keli važiuoja pakeistais tvarkaraščiais, pakeistu tvarkaraščiu sausio 16 ir 18 d.d. važiuoja traukinys Kaunas-Šiauliai-Kaunas. Nejaugi visa tai tik dėl pervažos signalizacijos remonto? Aš tikėjausi, gal statybininkai pradės kasti tunelį vietoje Amalių pervažos (kaip Marijampolėje Gedimino, Aušros, P.Armino gatvėms).
    Pastebėjau, kad žymiai daugiau nei įprasta keleivių būna paprastajame elektriniame traukinyje, kuris iš Kauno išvyksta anksti rytą 5:33val. Taip dėl to, kad nuo sausio 17 iki 21 d.d. nevažiuoja greitasis, išvykstantis 6:23h (matyt, nemažai keleivių turi tikslą Vilnių pasiekti iki 8 h ryto, tai paprastasis, išvykstantis 7:05h, Vilnių psiekiantis prieš pat 9h, jiems per vėlyvas...

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Pažiūrėjau, kad laikotarpiu 2015.01.13 -- 01.17 Nr. EJ872, kuris iš Kauno išvažiuoja 0533, Amaliuose būna 0551, t.y., važiuoja 18 min vietoje įprastinių ~6 min. Kas ten vyksta tame ruože? Ir ar ne prasmingiau vėliau išvažiuoti iš Kauno, negu vilktis/stovėti tame ruože?
    Amalių pervažoje gedimas užtvarų, todėl ir remontuoja iki šeštadienio. Dėl to ir ilgiau važiuoja iki tos stotelės.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    [QUOTE=Vitas;854013]Kokie darbai vykdomi, supratau ne iki galo... Buvau pasižvalgyti Kauno geležinkelio stotyje, Amalių stotelėje (pervažoje), bet supratau ne viską...

    Iš Kauno geležinkelio stoties traukiniai link Vilniaus išleidžiami per raudoną signalą. Kokiu būtu išleidžiami, įsitikinti netaip lengva. Prieš traukinio išvykimą ateina geležinkelininkas, mašiništui įteikia kažkokį lapelį (perspėjimo ar leidimą išvykti, įsitikinti nepavyko). Kai vienas elektrinis traukinys pajudėjęs tuoj pat vėl sustojo ir padavė garsinį signalą, maniau, kad tai atsitiktinumas. O kai tą patį padarė kitas, buvo aišku kad ne. Bet ką tai reiškia, liko neaišku.
    Per tunelį traukinys važiavo dviračio greičiu(kaip ir priklauso pšvažiavus per raudoną signalą gal būt pagal stoties budėtojo leidimą radijo ryšio priemone), išvažiavęs iš tunelio sustojo. Koks signalas degė šviesofore stoties kelyno dalyje už tunelio, nepamačiau, o toliau automatinės traukinių eismo blokuotės šviesoforai veikė kaip priklauso (gal po kelių dienų degs raudoni ir jie?), ir traukinio greitis buvo kiek didesnis. Gal dėl to traukinys sutaupė laiko, ir Amaliuose pastovėjo (abipus pervažos sukeldamas automobilių eiles).
    Iš Palemono į Kauną eismas vyksta abejais bėgiais, todėl labai neaišku, kam panaikinti arba pakeisti atskiri traukiniai, kad išvengti jų prasilenkimo tarp Kauno ir Palemono stočių. Beje, vienam traukiniui stovint Amaliuose kitais bėgiais pravažiavo manevrinis šilumvežis. Tai kodėl negalėjo važiuoti kitas elektrinis?
    Amalių pervažoje šviesoforas neužsidega, šviesofore pėstiesiems visada dega raudonas ir čirškia kambutis, o traukiniui artėjant du žmonės per gatvę uždaro tokius vartus.
    Anksčiau skelbta, kad visa tai truks iki sausio 17 d. vakaro, dabar skelbiama, kad iki 21 dienos vakaro.



    Pagal iki sausio 21 d. galiojantį laikiną tvarkaraštį elektrinis traukinys EJ823 į Kauną turėjo atvykti 9:07h. Kadangi tarp Palemono ir Kauno automatinė traukinių eismo blokuotė dar veikia, tai traukinys greičio neprarado, ir laiko užtaupė)...[/QUO
    isvyksta is Pravieniskiu ir (ar) Palemono laiku. tvarkarastyje rasomas veliausias atvykimas i Kauna ( visais atvejais masinistas laika sutaupo ir atvyksta anksciau) . per visus tuos pajungimus taip buna, nes duodama maksimaliai laiko nes vaziavimo greitis yra 25 km/h

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    (...)

    Šiaip ta Amalių pervaža ne taip seniai atnaujinta, tai nemaniau, kad čia viskas dėl pervažos. Galvojau, gal jau dėl RB ką nors krutina.
    Kokie darbai vykdomi, supratau ne iki galo... Buvau pasižvalgyti Kauno geležinkelio stotyje, Amalių stotelėje (pervažoje), bet supratau ne viską...

    Iš Kauno geležinkelio stoties traukiniai link Vilniaus išleidžiami per raudoną signalą. Kokiu būtu išleidžiami, įsitikinti netaip lengva. Prieš traukinio išvykimą ateina geležinkelininkas, mašiništui įteikia kažkokį lapelį (perspėjimo ar leidimą išvykti, įsitikinti nepavyko). Kai vienas elektrinis traukinys pajudėjęs tuoj pat vėl sustojo ir padavė garsinį signalą, maniau, kad tai atsitiktinumas. O kai tą patį padarė kitas, buvo aišku kad ne. Bet ką tai reiškia, liko neaišku.
    Per tunelį traukinys važiavo dviračio greičiu(kaip ir priklauso pšvažiavus per raudoną signalą gal būt pagal stoties budėtojo leidimą radijo ryšio priemone), išvažiavęs iš tunelio sustojo. Koks signalas degė šviesofore stoties kelyno dalyje už tunelio, nepamačiau, o toliau automatinės traukinių eismo blokuotės šviesoforai veikė kaip priklauso (gal po kelių dienų degs raudoni ir jie?), ir traukinio greitis buvo kiek didesnis. Gal dėl to traukinys sutaupė laiko, ir Amaliuose pastovėjo (abipus pervažos sukeldamas automobilių eiles).
    Iš Palemono į Kauną eismas vyksta abejais bėgiais, todėl labai neaišku, kam panaikinti arba pakeisti atskiri traukiniai, kad išvengti jų prasilenkimo tarp Kauno ir Palemono stočių. Beje, vienam traukiniui stovint Amaliuose kitais bėgiais pravažiavo manevrinis šilumvežis. Tai kodėl negalėjo važiuoti kitas elektrinis?
    Amalių pervažoje šviesoforas neužsidega, šviesofore pėstiesiems visada dega raudonas ir čirškia kambutis, o traukiniui artėjant du žmonės per gatvę uždaro tokius vartus.
    Anksčiau skelbta, kad visa tai truks iki sausio 17 d. vakaro, dabar skelbiama, kad iki 21 dienos vakaro.

    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    taip ir turejo.
    Pagal iki sausio 21 d. galiojantį laikiną tvarkaraštį elektrinis traukinys EJ823 į Kauną turėjo atvykti 9:07h. Kadangi tarp Palemono ir Kauno automatinė traukinių eismo blokuotė dar veikia, tai traukinys greičio neprarado, ir laiko užtaupė)...
    Paskutinis taisė Vitas; 2015.01.15, 08:42.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    Šiandien mano pastebėjimu į Kauną turėjęs atvykti traukinys 9:07 , atvyko 6min anksčiau , 9:01.
    taip ir turejo.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kuriuo keliu (kuriais bėgiais) traukinys važiavo? Dešiniuoju (savo krypties) ar kairiuoju ("prieš eismą")?
    Kelio nepastebėjau, bet stovėjo teisingame perone, t.y., arčiau Kauno stoties, o važiavo į Vilnių, kaip paprastai, tai, matyt, ir įprastiniu keliu važiavo.

    Šiaip ta Amalių pervaža ne taip seniai atnaujinta, tai nemaniau, kad čia viskas dėl pervažos. Galvojau, gal jau dėl RB ką nors krutina.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Nežinau, ar dėl naujo tvarkaraščio, bet ~0715 traukinys Amalių stotelėje stovėjo pastebimai ilgiau. Nežinau, kiek laiko tiksliai, nes kai pastebėjau, jis jau stovėjo. Petrašiūnai užsikimšo negyvai.
    Kuriuo keliu (kuriais bėgiais) traukinys važiavo? Dešiniuoju (savo krypties) ar kairiuoju ("prieš eismą")? Jei traukinio lauki savo krypties perone, o traukinys atvažiuoja kitais bėgiais, kurių peronas Amaliuose yra tolėliau, ką daryti? Iš anksto nematyti, prieš pat artėjantį traukinį per bėgius nebėgsi, belieka palaukti ir tik traukiniui pravažiavus pereiti bėgius ir pasivyti sustojusį traukinį. Gerai, kad mašinistas susipranta palaukti...
    Žinoma, traukinys pastovėti galėjo kitais tikslais... Gal būt važiuoti neleido netoli pervažos esantis šviesoforas...

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Pažiūrėjau, kad laikotarpiu 2015.01.13 -- 01.17 Nr. EJ872, kuris iš Kauno išvažiuoja 0533, Amaliuose būna 0551, t.y., važiuoja 18 min vietoje įprastinių ~6 min. Kas ten vyksta tame ruože?
    http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/01/1...i-savaitgalio/

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Nežinau, ar dėl naujo tvarkaraščio, bet ~0715 traukinys Amalių stotelėje stovėjo pastebimai ilgiau. Nežinau, kiek laiko tiksliai, nes kai pastebėjau, jis jau stovėjo. Petrašiūnai užsikimšo negyvai.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Pažiūrėjau, kad laikotarpiu 2015.01.13 -- 01.17 Nr. EJ872, kuris iš Kauno išvažiuoja 0533, Amaliuose būna 0551, t.y., važiuoja 18 min vietoje įprastinių ~6 min. Kas ten vyksta tame ruože? Ir ar ne prasmingiau vėliau išvažiuoti iš Kauno, negu vilktis/stovėti tame ruože?
    Kokie darbai vyksta tarp Kauno ir Palemono stočių, dar nemačiau. O traukiniai šiame tarpstotyje nuo sausio 12 iki 21 d.d. "velkasi" dėl apribotio greičio.
    Paskutinis taisė Vitas; 2015.01.13, 09:32.

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Šiandien mano pastebėjimu į Kauną turėjęs atvykti traukinys 9:07 , atvyko 6min anksčiau , 9:01.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    O kas aukščiau parašyta?

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Pažiūrėjau, kad laikotarpiu 2015.01.13 -- 01.17 Nr. EJ872, kuris iš Kauno išvažiuoja 0533, Amaliuose būna 0551, t.y., važiuoja 18 min vietoje įprastinių ~6 min. Kas ten vyksta tame ruože? Ir ar ne prasmingiau vėliau išvažiuoti iš Kauno, negu vilktis/stovėti tame ruože?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    www.litrail.lt
    skelbia traukinių eismo tvarkaraščio keitimąsi laikotarpyje sausio 12-17 d.d. tarp Vilniaus ir Kauno. Kai kurie traukiniai atšaukiami, kai kurie išvyks anksčiau. Iš tvarkaraščio matyti, kad kelio darbai vyks tarp Amalių ir Palemono (o gal tarp Kauno ir Palemono). Galima spręsti, kad eismas vyks vienais bėgiais. Nesunkiai pastebima, kad traukiniai iš Kauno į Palemoną (taip pat iš Palemono į Kauną važiuos gerokai ilgiau, galima įžvelgti atskirų greitųjų ir ekspresinių traukinių Vilnius-Kaunas priverstinį pastovėjimą Palemone (antai 16:30h iš Vilniaus išvykstantis ekspresas Kaune bus tik 17:58h).
    Sausio 16 d.(penktadienį) anksčiau (15:10h) išvyks automotrisa Kaunas-Šiauliai.
    Paskutinis taisė Vitas; 2015.01.13, 09:34.

    Komentuoti:

Working...
X