Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Ar nuėmė lėtuosius traukinius? Seniau būdavo laikai, kad maždaug 1:45 min lėčiausi važiuoja, dabar tokių nebeliko?
    Plius matau tii 2 kainų kategorijos - 8 ir 10 eur beliko, o būdavo trys kainos.
    Vadinasi suprastėjo mažų stočių pasiekiamumas?
    O gal stebuklas įvyko ir tiesiog sugeba tas pačias stotis apvažiuot greičiau?

    Ps: važiuoju 8 eur sekmadienio 9:05 maršrutu iš Kauno, kitiems keleiviams įlipus Kaišiadoryse, konduktorius jiems pasakė, kad bilietas brangesnis, nes čia greitenis traukinys. Bet kad pigesnio už 8 eur nėra. Nebent jis kažkodėl lygino su kainomis iki bendru kainų pakėlimo, bet tada klaidinančiai pasakė.

    Komentuoti:


  • transit
    replied
    Tiesiog atrodo, kad COVID buvo gera dingstis vyriausybei nustoti skirti dėmesį VT apskritai. Net liūdna, kai pasižiūri, kaip sparčiai kaimyninė Lenkija tobulina savo VT pagal Vakarų Europos standartus, o pas mus visi tik pradeda skaičiuoti pinigus, net jei pasiūlai nedidelius patobulinimus.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Gal labiausiai ko reikia, tai ilgalaikės Lietuvos, kaip valstybės, strategijos mažinti automobilizaciją, skatinti perėjimą prie ekologiškesnio transporto ir t.t. Nes jei dar prie ankstesnės valdžios buvo kažkokios užuomazgos tai daryt įvedant kosmetinius taršos mokęsčius automobiliui, tai dabartinė valdžia trypčioja vietoje ir absoliučiai nieko nedaro. Jei būtų aišku, kad nuo kokių 2030m mokėsi po 1000eur į metus už dūmijantį dyzelioką, ir negalėsi įvažiuoti į miestų centrus, o jei kur ir galėsi tai bus po 10eur/val. parkavimas, tada visiem bus aišku, kad laikas žiūrėti į alternatyvas ir net nekils klausimų kodėl reikia daugiau į traukinius ir VT investuoti ir kodėl vietoj kelių platinimų geriau didinti greičius geležinkeliuose.

    Komentuoti:


  • transit
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Papuošimai gražu. Bet būtų dar gražiau, jei LTG pradėtų galvoti apie traukinių greičio didinimą, kurio nebuvo turbūt kaip minimum nuo Chruščiovo laikų.
    Galbūt taip pat būtų galima atnaujinti tvarkaraščius, kad žmonės, atvykstantys su paskutiniais skrydžiais Vilniaus ir Kauno oro uostuose, galėtų vykti į kitus miestus, o ne laukti kito ryto.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Papuošimai gražu. Bet būtų dar gražiau, jei LTG pradėtų galvoti apie traukinių greičio didinimą, kurio nebuvo turbūt kaip minimum nuo Chruščiovo laikų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LTG link 2023.03.31
    Keliaujantiems maršrutu Vilnius–Kaunas–Vilnius papuoštas velykinis traukinys
    Velykinis traukinys tarp Vilniaus ir Kauno dažniausiai kursuos kasdien šešis kartus per dieną, t. y. tris kartus pirmyn ir tris kartus atgal; o balandžio 3–7, 11–12 ir 14 d. galėsite rinktis net iš aštuonių reisų per dieną!


    Velykinio traukinio dekoracijas įkvėpė tradiciniai lietuviški švenčių motyvai. Visame traukinyje netrūks liaudiškų raštų, tautinių juostų, žalumos ir kitų lietuviškų motyvų. Velykinį traukinį dekoravo floristas Mantas Petruškevičius

    https://ltglink.lt/velykinis-traukinys
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...srutu-92957951
    https://madeinvilnius.lt/transportas...45BCW8K8j1PuUk

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Buvo trumpa pietų pauzė... Tęsiu toliau.
    Nuo Kirtimų g. viaduko vaizdas Kauno pusėn. Kairėje - naujoji jungtis su Vaidotais.



    Kitu rakursu.



    Dar kitu rakursu.



    Nuo Galvės g. viaduko Kauno link.



    Kitu rakursu.



    Dar iš kitos viaduko vietos.



    Nuo to paties viaduko. Vaizdas Panerių link. Dešinėn suka naujoji jungtis su Vaidotais.



    Kitu rakursu.



    Maždaug ties ta vieta, kur baigiasi Vaidotų jungties metu atliktų darbų zona. Tvoros iš abiejų linijos pusių toje vietoje, iš kurios fotografavau, jau nėra. Už mano nugaros už kelių šimtų metrų Vokės stotelė.



    Vaidotų jungties nuotraukos nuo Vilniaus - Kauno linijos iki pačios Vaidotų stoties bus temoje apie Vilniaus aplinkkelį kiek vėliau.
    Paskutinis taisė Al1; 2021.05.03, 16:11.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pylimas iš arčiau. Panerių pusės pylimas atžvilgiu linijos į Kauną.



    Vaidotų pusės pylimas.



    Užlipus ant pylimo. Pylimo vaizdas Panerių link.



    Ten pat. Vaizdas Kauno pusėn.



    Ten pat. Vaidotų link. Buvusio geležinkelio vieta užauga.



    Ties Kirtimų g. viaduku per geležinkelį. Vaizdas Kauno link. Tolumoje Galvės g. viadukas ir ties juo naujas jungtis su Vaidotais.



    Ten pat. Vaizdas Panerių link.



    Užlipus ant Kirtimų g,. viaduko, Panerių link.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties buvusios Vilniaus - Gardino trakto pervažos vieta. Vaizdas Panerių link.



    Kiek paėjus pirmyn, Kauno link. Kairėje išardytos jungties su Vaidotais vieta. Tolumoje matosi buvusio viaduko virš linijos į Kauną vieta - pylimas.



    Kiek paėjus pirmyn, senoji jungties su Vaidotais vieta.



    Ten pat. Vaizdas Vaidotų link.



    Vaidotų link, stovint ant buvusios linijos.



    Vaizdas Panerių link. Čia dešinėn suko buvusi jungtis į Vaidotus.



    Vaizdas Kauno link. Pylimas buvusios jungties į Paneriai - Vaidotai.

    Paskutinis taisė Al1; 2021.05.03, 16:10.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Fotoreportažas iš ruožo Paneriai - atšaka į Vaidotus, kuris buvo pertvarkytas, įrengiant naują jungtį Vaidotais ir išardant senąją.

    Pradedu Paneriuose.



    Šiek tiek paėjus pirmyn, Kaunas - dešinėn. Kairėn - Vaidotai.



    Ten pat, vaizdas buvusios jungties su Vaidotais, kuri kirto liniją Vilnius - Kaunas viaduku.



    Čia kairėje buvusios jungties su Vaidotais bėgių vieta. Likę bėgiai - kelias į A. Panerių pramoninė zoną ir aklikelis.



    Ten pat. Vaizdas Panerių stoties link. Aklikelis dešinėje - buvusi jungtis su Vaidotais.




    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė WastedYears Rodyti pranešimą

    Tarptautiniai 265 km/val., regioniniai 200 km/val.
    Labai abejoju tais 200, nes važiuos ne pusvalandį, o virš 40 min. Čia eilinis pavyzdys, kaip neišnaudoti šanso - gaunam milijardus naują geležinkelį nusitiest, bet derinsim prie senosios carinės linijos ir dar Vilniuje nuvešim ne ten kur žmonių sankaupa (NMC), bet į Naujininkus...

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė WastedYears Rodyti pranešimą

    „Rail Baltica“ linijoje planuojami trys regioniniai maršrutai – juose traukiniai įsibėgės iki 200 km/val. greičio

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...km-val-greicio
    Pačiam straipsnyje parašyta:
    "Nuo Kauno iki Vilniaus ir nuo Kauno iki Lenkijos sienos dabar vyksta specialusis planavimas ir šis sąrašas dar nėra galutinis. Metų-pusantrų laikotarpyje planuojame baigti specialųjį planavimą ir poveikio aplinkai vertinimą, po kurio galutinai pasakysime, kaip atrodys šios linijos“, – teigė „RB Rail AS“ valdybos narys.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Iš kur tokios žinios, ar spėlionės čia?
    „Rail Baltica“ linijoje planuojami trys regioniniai maršrutai – juose traukiniai įsibėgės iki 200 km/val. greičio

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...km-val-greicio

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė WastedYears Rodyti pranešimą

    Rekonstruos esamą trasą. Lentvaris, Vievis irgi kaip regioninės stotys. Nuo Kauno iki Palemono tiesė esamoj trasoj. Taip ko gero bus ir čia.
    Iš kur tokios žinios, ar spėlionės čia?

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Konkreti trasa nenumatyta. Bet tikriausiai bus kaip Panevėžyje - stotis už 10 km nuo miesto. Nafig toks geležinkelis reikalingas? Ir kam ta stotis iš viso tada? Mauna traukiniai pro šalį ir geriau jau tegul nestoja, nei gaišta laiką dėl 0 keleivių už 10 km nuo miesto...
    Rekonstruos esamą trasą. Lentvaris, Vievis irgi kaip regioninės stotys. Nuo Kauno iki Palemono tiesė esamoj trasoj. Taip ko gero bus ir čia.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Kuriame ruože pasieks tuos 265 km/h., jei stotys bus kiekvienoj derevnioj?
    Tarptautiniai 265 km/val., regioniniai 200 km/val.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė WastedYears Rodyti pranešimą

    Viena iš regioninių RB stočių jau numatyta Kaišiadoryse.
    Konkreti trasa nenumatyta. Bet tikriausiai bus kaip Panevėžyje - stotis už 10 km nuo miesto. Nafig toks geležinkelis reikalingas? Ir kam ta stotis iš viso tada? Mauna traukiniai pro šalį ir geriau jau tegul nestoja, nei gaišta laiką dėl 0 keleivių už 10 km nuo miesto...

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Kuriame ruože pasieks tuos 265 km/h., jei stotys bus kiekvienoj derevnioj?

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaip RB eis iki Vilniaus dar nenuspręsta. Be to juk žadėjo, kad ji Kaišiadoris iš viso aplenks.
    Viena iš regioninių RB stočių jau numatyta Kaišiadoryse.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
    Čia bus Rail Baltica, greičiai 200-265 km/val. todėl sienutė tikrai reikalinga. Be to, pirminė jos idėja buvo dėl triukšmo.
    Dėl pinigų įsisavinimo.

    Komentuoti:

Working...
X