Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Elis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Neatrodo, kad naudotų. Bėgiai surūdiję.
    Bet žolė nupjauta. Gal vis dėlto saugojama kaip atsarginė atšaka?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Neatrodo, kad naudotų. Bėgiai surūdiję.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O "GTC" savo reikmėms tą nuovažą naudoja? Patekti tiesiai į teritoriją ar išvažiuoti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stoties pastato pusėje. Pervažos link.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Geležinkeliečių gyvenamieji namai šalia geležinkelio.





    Rampa ir pervažos budėtojo namelis.



    Rampa iš kitos pusės, nuo budėtojo namelio.



    Tęsinys bus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vėl Vilniaus link, tik ne vasarą.



    Čia tikriausiai buvę sandėliai ar remonto dirbtuvės. Dabar gyvenamasis namas.



    Galas nuo stoties pastato pusės.



    Rūsys.



    Stoties pastato link.



    Pervažos link.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Keliai ir peronai.



    Nuo perono galo Vilniaus link.



    Stoties pastatas iš Vilniaus pusės.





    Depo pastato galas iš miesto pusės.



    Peronai ir keliai.



    Vilniaus link, prieš saulę.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.04.08, 19:42.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kadangi prieš kelis metus vakarinė kelyno galą ištyrinėjau detaliau, kartu su GTC, tai toliau nuotraukos nuo stoties perono.
    Nuo perono galo, Kauno ir Marcinkonių link.



    Infrastruktūros pastatai ir kt.



    Vandentiekio bokštas. Prieš kelis metus šalia to pastato dešinėje stovėjo seno medinio rusiško keleivinio vagono galas, iš kurio buvo padarytas sandėliukas



    Depas. Lentvario stotis iš pastatai iš kelyno pusės būna apšviesti saulės tik anksti ryte ir gan trumpai. Kitu metu jie yra šešėlyje.





    Bendras vaizdas.



    Stoties pastatas.



    Depo pastatas nuo stoties pastato pusės.



    Požeminės perėjos vestibiulis.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.04.08, 19:43.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau. Lentvaris. Bus kelių skirtingų metu fotografuotų nuotraukų rinkiniai.
    Kauno krypties kelyno gale. Lentvario stoties link.



    Paėjus dešinėn nuo magistralinių kelių. Lygus laukas - buvusio stoties kelyno vieta.



    Dar kiek dešinėn paėjus - nuvažiavimas nuo Kauno - Vilniaus linijos į Lentvario - Marcinkonių liniją. Bet tik per "Geležinkelio tiesimo centro" teritoriją.



    Vaizdas atgal, Kauno link.



    Irgi Kauno link.



    Kauno link, stovint ant magistralinių kelių.



    Lentvario stoties link. Automotrisė į Šiaulius.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.04.08, 19:43.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Galvojau, kad Saidės upelio pralaida senoviška, deja, tarybinė... Užtai pylimas aukštas.





    Maždaug už 200 m nuo pralaidos Vilniaus link buvo pervaža ir ties ja 2,54 km stotelė (tarpukaryje).
    Maždaug už 50 m priekyje. Vaizdas Vilniaus link.



    Kiek paėjus į priekį, vaizdas atgal.



    Tęsinys bus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kita stotelė - Kariotiškės. Vilniaus link.



    Vilniaus link, už pervažos.



    Kauno link, už pervažos.



    Tipinis namas šalia pervažos ir stotelės.



    Kauno link.



    Vilniaus krypties paviljonas, statytas iki 2000 m.



    Kauno krypties paviljonas.



    Bendras vaizdas Kauno pusėn.





    Nuo perono galo Vilniaus link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.04.05, 20:38.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kita stotelė, buvusi tarpukaryje - 7,1 km. Nieko ten neišlikę. Toliau - 6,13 km stotelė ties Selioviškėmis.

    Maždaug čia. Vaizdas Vilniaus link.



    Vaizdas atgal.



    Kiek paėjus pirmyn, vaizdas atgal, Kauno link.



    Yra nedidelis tiltelis per Maišinę.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tarpukaryje buvo stotelė 8,3 km (nuo Lentvario). Tai ne visai dabartinių Sausių vietoje. Dabartiniai Sausiai yra už 8,0 km nuo Lentvario. 8,3 km stotelės vietoje, aišku, nieko neišlikę.

    Sausiai, anksčiau (iki maždaug 2005) - Bevandeniškės. Vilniaus link.





    Kauno link.



    Nuo perono galo Vilniaus link.



    Kauno link.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau.

    Viadukas per A1 Rykantuose. Kauno link.



    Ties viaduku Vilniaus link.



    Jau retai kur tokią "atsargą" galima pamatyti... Seniau tai buvo standartinis "reiškinys".



    Tolumoje matosi Rykantų stotelė.





    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kita stotelė - Rykantai.
    Nuo perono galo Kauno link.



    Tipinis geležinkeliečių namelis stotelėje.







    PKP ženklas namelio pamatuose.



    Bendras vaizdas, Kauno link.



    Vilniaus link.



    Vėl Kauno link.



    Vilniaus link, tolumoje matosi viadukas per A1.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.04.03, 12:27.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pirmojo pasaulinio karo metais už 11,45 km nuo Lentvario Kauno link vokiečiai įrengė stotį, kuri buvo pavadinta Moltke (vokiečių generalfeldmaršalo garbei). Tarpukaryje prie lenkų būta 11,57 km stotelės.

    Maždaug čia būta stoties, o vėliau stotelės. Vaizdas Lazdėnų link. Tolumoje matosi Lazdėnų viadukas


    Į priešingą pusę, Lentvario link. Geriau įsižiūrėjus, tolumoje matosi Rykantai.



    Ten befotografuojant, pravažiavo AGRC1200-002.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Einu iš stotelės Lentvario link. Kaip matyti nuotraukoje, taip pat ir ankstesnio pranešimo paskutinėje nuotraukoje, šalia gan platus pylimas. Lenkų laikais tikriausiai būta trijų, o gal ir keturių kelių. Visgi stotis galinė, krova tikriausiai menka buvo, vietinių ūkininkų ir miško produkcija, tačiau keliai buvo reikalingi kariniais tikslais.



    Gyvenamasis namas iš arčiau. Stoties tarnautojams skirtas, lenkų laikų.



    Einu toliau, vaizdas atgal, Lazdėnų stotelės link. Fotografuota ties buvusia Lazdėnų pervažą.



    Ten pat, nuotrauka daryta rudenį.



    Ten pat, į priešingą pusę, su priartinimu, Vilniaus link.



    Kiek paėjus už buv. pervažos Vilniaus link. Tolumoje matosi viadukas, kurį pastačius buvo likviduota minėta pervaža.



    Nuo viaduko Lazdėnų stotelės link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.04.03, 11:45.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau.
    Orfototonuotraukoje pažymėjau:
    rodykle - pralaidą, kurios nuotrauka prieš porą dienų baigiau fotoreportažo dalį;
    mėlyna linija - tarpukaryje buvusią geležinkelio atšaką;
    geltona linija - Vilniaus krašto demarkacinės linijos dalį ties geležinkeliu;
    St. - Lazdėnų stotis/stotelė.



    Kokiais tikslais buvo nutiesta Lietuvos pusėje atšaka, neaišku. Galbūt ir tikriausiai, kariniais. Nors gali būti, jog būta karjero. Ten nebuvau.

    Nuo Lazdėnų stotelės perono Kauno link. Pravažiavo traukinys.



    Vėl nuo perono galo, Kauno link.



    Lazdėnų stoties pastatas, dabar gyvenamasis namas. Pastatas lenkų statytas, kaip statytas geležinkelio tarnautojams caro laikais - mažai tikėtina.







    Bendras vaizdas Kauno link.



    Nuo perono galo Lentvario link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.04.03, 11:37.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi statyta XIX a. Arba buvo statyta ne upeliui, bet vandens srautui nuleisti. Epizodiškai atsirandančiam pavasarį ar po liūčių. Pravažiavimams skirtų tokių tiltelių tuo metu nestatė.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.04.02, 09:16.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    (...)
    Kita stotelė - Baltamiškis.

    Už maždaug 0,5 km nuo stotelės Lentvario link yra pralaida. Galbūt anksčiau čia tekėjo upelis, dabar neteka. Pralaida naudojama kaip pravažiavimas po geležinkeliu. Neseniai rekonstruota ir pakeista gofruoto plieno. Palikta ir įkomponuota tik akmeninė arka.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Tęsinys bus.
    Upelis čia kažin ar kada tekėjo. Bent aš jo tekėjimo čia neprisimenu. Ši pralaida į aplinkinių keliukų tinklą įsikomponuoja gerai. Čia važinėjau daug. Į Baltamiškio kaimą, o taip pat iš greitkelio (berods, priemiestinių autobusų stotelė vadinasi Sirvydiškės) per šią pralaidą pavyko nuvažiuoti į Lazdėnų geležinkelio stotelės prieigas ir toliau į poilsiavietę "Bražuolės stovyklavietė".

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kita stotelė - Baltamiškis.
    Nuo perono galo Lentvario link.



    Vievio link.



    Bendras vaizdas.



    Vievio link.



    Paviljonas.



    Už maždaug 0,5 km nuo stotelės Lentvario link yra pralaida. Galbūt anksčiau čia tekėjo upelis, dabar neteka. Pralaida naudojama kaip pravažiavimas po geležinkeliu. Neseniai rekonstruota ir pakeista gofruoto plieno. Palikta ir įkomponuota tik akmeninė arka.





    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.04.01, 10:52.

    Komentuoti:

Working...
X