Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Toliau judu link Palemono pervažos.



    Stovint ant aplinkkelio kelio, Palemono link. Pervaža matosi tolumoje. Šioje vietoje aplinkkelis kiek atitolsta nuo linijos į Kauną, paskui ties buvusia Pamario stotimi vėl suartėja ir galima pervažiuoti į apylanką iš kelių į Kauną.



    Vaizdas Kauno link.



    Ten pat, šį namą taip pat griaus, kai ties RailBalticą, nes šioje vietoje bus statomas 1435 mm viadukas virš 1520 mm linijos į Kauną.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.10.22, 17:26.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pagal Antrojo pasaulinio karo vokiškų tvarkaraščių duomenis, Amalių stotelė irgi buvo kitoje vietoje nei dabartinė. Ji buvo arčiau Palemono, ten kur parodyta rodykle.



    Maždaug ta vieta, vaizdas Palemono link.



    Ten pat, į Kauno pusę.



    Į Kauną nuvažiavo ER9M-389.



    Artėju prie tos vietos, kur atsiskiria Kauno apylanka per HE nuo linijos į Kauną. Palemono link.



    Kiek paėjus, Kauno (dešinėn), HE (kairėn) pusėn.



    Dar kiek paėjus.



    Vėl Kauno link.



    Dar kiek paėjus. Palemono link. Čia kažkada būta Pamario stoties.



    Stovint ant aplinkkelio, Kauno (dešinėn), HE (kairėn) link.



    Palemono link. Dabar šis buvusios stoties kelynas tikriausiai priklauso Palemono stočiai.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.10.22, 17:20.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Amalių stotelė ne visada buvo ten, kur yra dabar, t.y. prie Ateities pl. pervažos.

    Pokaryje jos būta ten, kur parodyta rodykle.



    Toje vietoje yra išlikęs geležinkeliečių namelis, kuriame, beje, gyvenama. Vaizdas Palemono link.
    Beje, vienu metu stotelės pavadinimas buvo Pamarys.



    Ten pat, Kauno stoties link. Kelias kairėje eina į Petrašiūnų pramoninį rajoną.







    Ateities pl. pervaža.



    Ir Amalių stotelės peronai šalia pervažos. Vilniaus krypties peronas yra pervažos pusėje arčiau Kauno stoties. Vaizdas Kauno link.



    Kauno krypties peronas, vaizdas Kauno link.



    Tipinis geležinkeliečių namas prie pervažos. Pervažos budėtojo namelis profiliuota skarda apdailintas.



    Vaizdas Kauno link.



    Ten pat, vaizdas Palemono link. Dešinėje eina privažiuojamasis kelias iš Petrašiūnų.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.10.22, 17:08.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vaizdai nuo "Trijų Mergelių" tilto. Tunelio link.

    Atvaizdas




    [/URL]
    Čia ne tunelio apsaugos postas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vaizdai nuo "Trijų Mergelių" tilto. Tunelio link.



    Į Palemono pusę.



    Kiek paėjus tiltu. Palemono link.



    Tunelio link.



    R. Kalantos g. viadukas.



    Ant bėgių ties viaduku tunelio link.



    Ten pat, Palemono link.



    Čia būta laikinos stoties Kaunas-1. Šį namą nugriaus, kai ties RailBalticą, nes bus statomas papildomas viadukas per R. Kalantos g.



    Beje, tarpukaryje ir po Antrojo pasaulinio karo šioje vietoj būta Pažaislio stotelės. Tiksliau vienoje ar kitoje pervažos, kurios vietoje dabar viadukas, pusėje.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.10.22, 16:51.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar kiek paėjus.



    Užlipu ant kito pėsčiųjų tilto, esančio arčiau tunelio.





    Stoties link.



    Šalia garvežio, esančio prie tunelio, atsirado ir daugiau eksponatų - vandens kolonėlė, šviesoforai.









    Tunelio portalas iš arčiau.



    Ten pat,vaizdas stoties pusėn.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.10.22, 16:43.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Fotoreportažas Kaunas - Kaišiadorys.

    Pradedu Kaune, nuotraukos 2014 metų rudens.



    Medinis namas šalia 11 ir 12 kelių.





    Nuo perono galo po pėsčiųjų tiltu tunelio link.



    Užlipus ant tilto.





    Stoties vaizdas, Railbaltica tiesimo atliktų darbų lygis maždaug prieš metus.





    Einu palei geležinkelį tunelio link.



    Dar vienas tipinis namas, naudojamas ūkiniais tikslais.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.10.22, 16:41.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Su ER9M tai nieko bendro neturi. Jie ir toliau važinėja. Grafiką suspaudė, nes kai kuriuose ruožuose lėtieji vilkdavosi ant 40-60 km/h.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Apie tai jau rašiau 2014/2015 m. tvarkaraščio temoje.
    Lietuvoje ir kituose Europos šalyse naktį iš kovo 28 į kovo 29 d. laikrodžių rodyklės pasukamos, tuo tarpu Rusijoje ir Baltarusijoje nepasukamos, ir tranzitiniai RŽD keleiviniai traukiniai per Lietuvą važiuos valanda vėliau, iš grafiko išvesdami kai kuriuos Vilniaus-Kauno maršrutų traukinius. Be to, kai šiuose maršrutuose sutrumpės kai kurių traukinių laikas kelyje.
    Atsidarius naują tvarkaraštį matosi, kad sutrumpėja "lėtųjų" traukinių kelionės laikas iki 1:35. Labai džiugi naujiena, nes tada lėtieji traukiniai tampa konkurencingi autobusams laiko atžvilgiu. Ar taip padaryta visiškai nebeleidžiant į reisus ER9M traukinių?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    Keičiasi traukinių tvarkarasčiai Kaunas-Vilnius-N.Vilnia nuo 2015 Kovo 29d.
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    sukama tik laikrodzio rodykle
    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    Grafikuose yra parašyta : Galioja nuo 2015 03 29

    Apie tai jau rašiau 2014/2015 m. tvarkaraščio temoje.
    Lietuvoje ir kituose Europos šalyse naktį iš kovo 28 į kovo 29 d. laikrodžių rodyklės pasukamos, tuo tarpu Rusijoje ir Baltarusijoje nepasukamos, ir tranzitiniai RŽD keleiviniai traukiniai per Lietuvą važiuos valanda vėliau, iš grafiko išvesdami kai kuriuos Vilniaus-Kauno maršrutų traukinius. Be to, kai šiuose maršrutuose sutrumpės kai kurių traukinių laikas kelyje.

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Grafikuose yra parašyta : Galioja nuo 2015 03 29

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    Keičiasi traukinių tvarkarasčiai Kaunas-Vilnius-N.Vilnia nuo 2015 Kovo 29d.
    sukama tik laikrodzio rodykle

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Keičiasi traukinių tvarkarasčiai Kaunas-Vilnius-N.Vilnia nuo 2015 Kovo 29d.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nesvarbu, ar yra, ar nėra. Anas "projektas" tai tik tik galimybių studija.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.03.12, 09:54.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai jau pasenę. Kaip bus, ir kada bus - neaišku.
    Kodėl pasenę? Ar yra naujesnis projektas nei "Kelprojekto"?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viskas labai individualu. Vienur pigiau virš, kitur po. Tuo labiau statant ubranizuotoje teritorijoje, kur ribota galimybės dėl egzistuojančio užstatymo, kas įtakoją privažiavimo įrengimo galimybes ir t.t.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    O kas būtų pigiau - tunelis po, ar viadukas virš?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai jau pasenę. Kaip bus, ir kada bus - neaišku.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Kompetetingi žurnalistai apie šį geležinkelio tunelį: "2013 metais parengtą tunelio statybos galimybių studiją jis būtų 50 metrų ilgio su dviem eismo žiedais"
    Radau tokią seną vizualizaciją. Įdomu ar taip ir bus ar buvo kažkas pakeista?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Nuo 2014 rugsėjo 1 d. Panerių stotyje uždarytos kasos, patalpos išnuomojamos.





    Keleiviams įrengta pavėsinė.

    Komentuoti:

Working...
X