Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas
    replied
    www.litrail.lt skelbia, kad 2012 m. rugsėjo 2 d. dėl remonto darbų elektrinis traukinys Nr 874 Kaunas-Vilnius (5:32-7:20h) važiuos lygiai pusvalandžiu vėliau.
    Rugsėjo 2 d. yra sekmadienis, todėl labai įdomu, kokie kelio darbai vyks naktį iš šeštadienio į sekmadienį?
    Kitų traukinių tvarkaraščiuose tą rytą pakeitimų neradau.
    Iš Kauno 4:52h išvykstantis 872-as sekmadieniais nevažiuoja, ankstyvasis iš Varėnos tą rytą nenuimtas.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Žaslių stotis Žaslių stoties gyvenvietėje 2012 08 02






    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Geležinkeliečių namai Kaune:

    http://archimede.kaunoplanas.lt/gele...-namai--4--?=4

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Miškai miškais, o sodai ten už kokio 100 m. prasideda.
    Tą tai žinau,dar yra žvirkelis kažkiek km?/m? palei bėgius ir Neveronys,teko ten su mašina lėkt,lenktyniavau su traukiniu papuolė

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Miškai miškais, o sodai ten už kokio 100 m. prasideda.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taigi ten sodai, ne užkampis, o gyvenama vietovė.
    Bet aplink miškai ir t.t.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi ten sodai, ne užkampis, o gyvenama vietovė.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Ką gali žinoti,gal dabar situacija pasikeitusi,būtų įdomu pasidairyti tam krašte,tik va laiko nėra,bet va mano pastebėjimais tai liko atmintyje,tas,kad ten nėra saugu...

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Karčiupis,iškart už palemono Vilniaus link,na ten toje dalyje nėra jauku,nuošali vieta,aplink miškai,turėjau pažįstamą vieną iš ten,tai ten vienam geriau nevaikščioti sakė...

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kuris kampelis?
    Prie Elektrėnų (Kaugonių) ar Karčiupio? Papuola nuvažiuoti į abi stoteles ir pėsčiomis iš ten vaikščioti į Elektrėnus, Kazp0kiškes, Pravieniškes, Užusalius... Kažko tai blogo nepastebėjau... Gal šį pavasarį kažkas kitaip darosi?
    Karčiupis,iškart už palemono Vilniaus link,na ten toje dalyje nėra jauku,nuošali vieta,aplink miškai,turėjau pažįstamą vieną iš ten,tai ten vienam geriau nevaikščioti sakė...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Ko gero neatkreipiau dėmėsio, bet tas kampelis tai tikrai nejaukus yra,trinasi visokie, žvalgosi,stebi.
    Kuris kampelis?
    Prie Elektrėnų (Kaugonių) ar Karčiupio? Papuola nuvažiuoti į abi stoteles ir pėsčiomis iš ten vaikščioti į Elektrėnus, Kazp0kiškes, Pravieniškes, Užusalius... Kažko tai blogo nepastebėjau... Gal šį pavasarį kažkas kitaip darosi?

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Ko gero neatkreipiau dėmėsio,bet tas kampelis tai tikrai nejaukus yra,trinasi visokie,žvalgosi,stebi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš Karčiupio išvažiuoja anksti ryte, todėl jei važiuoji vėliau, tai ir nematai įlipančių. O išlipa iš popietinių ir vakarinių traukinių.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet juk ir mano minimose traukinių stotelėse keleivių retai būna.
    Ties Elektrėnais, kol neperkėlė stotelių į miestą, visi eidavo per kelią. Nes viadukas per toli, be to, jei neklystu, jis buvo be šaligatvių. Keleivių būna dar ties Lazdėnais, ties Karčiupiu (tikslių stotelių pavadinimų nežinau, rašau vietovę).
    Ties Karčiupiu tai tik matęs kaip išlipa žmonės,ilipančio nei vieno

    Tai taip susidaro įspūdis,kad iš ten žmonės kitu transportu išlekia kažkur,o grįžta traukiniu...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet juk ir mano minimose traukinių stotelėse keleivių retai būna.
    Ties Elektrėnais, kol neperkėlė stotelių į miestą, visi eidavo per kelią. Nes viadukas per toli, be to, jei neklystu, jis buvo be šaligatvių. Keleivių būna dar ties Lazdėnais, ties Karčiupiu (tikslių stotelių pavadinimų nežinau, rašau vietovę).

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ar bent matei, kiek kai kuriose išvardintose stotelėse išlipa ir įlipa žmonių? Per automagistralę Vilnius - Kaunas ties stotelėmis nėra jokių perėjų. O žmonių, einančių per kelią yra kur kas daugiau, o eismas nepalyginamai intensyvesnis.
    Ties visomis gyvenvietėmis (Grigiškėmis, Vieviu, Elektrėnais), yra viadukai, skirti ir pėstiesiems). O kitur prie magistralės stotelės dažniausiai yra laukuose, kur keleivių retai bepasitaiko. A, ties Žiežmariais viaduko/perėjos visgi reikėtų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ar bent matei, kiek kai kuriose išvardintose stotelėse išlipa ir įlipa žmonių? Per automagistralę Vilnius - Kaunas ties stotelėmis nėra jokių perėjų. O žmonių, einančių per kelią yra kur kas daugiau, o eismas nepalyginamai intensyvesnis. Ir visai nesvarbu, kad greitis mažesnis. Be to kelias tai ne geležinkelis - plotis kelis kartus didesnis. Ir kas iš to, kad miške ar laukuose ties stotele įrengs požeminę perėją? Vis tiek nieks ja net ir nesinaudos - greičiau, patogiau pereiti per bėgius. Jei būtų aukšti peronai, tai nebūtų kaip, o dabar...
    Paneriuose perėjos reikia verkiant, nes tiltu niekas nesinaudoja, einant į peroną ar išlipus iš traukinio iš Vilniaus. Einant per tiltą susidaro apie keli šimtai metrų. Pasityčiojimas iš keleivių.

    Komentuoti:


  • kastauyra
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir vėl pinigai švaistomi. Perėjos statomos, kur keleivių per parą viso labo pora dešimčių, o aplinkui laukai, miškai ir pora namų... Tokiose stotelėse kaip Sausiai, Lazdėnai, Baltamiškis, Kaugonys... Bus prišikta ir primyžta... Geriau už tuos pinigus Vievyje buvusios pervažos vietoje (stoties pusėje nuo Vilniaus) įrengtų požeminę perėja - ten vaikščiojančių ir dviratininkų pakankamai daug. Taip pat sutvarkytų peronus Karčiupyje.
    Rykantuose reikia, nes visgi keleivių kiek daugiau, bet to kelio kreivė, o kapinės ir bažnyčia kitoje geležinkelio pusėje nei miestelis. Vokėje taip pat keleivių yra, ir per geležinkelį vaikščiojančių nemažai.
    Nesvarbu, ką bedarytų, bet automatiškai blogai?.. Greitis 160, kokios ten vieno lygio perėjos gali būt, vienam ar tūkstančiui žmonių per parą. Ir kas sako, kad netvarkys tų kitų dalykų, gi ne rytoj 160 paleidžia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Leistina, bet kas iš to? Greitam 200 km/h eismui reikalinga žymiai kokybiškesnė kelio konstrukcija nei 160 km/h. O sunkūs prekiniai traukiniai kelią gadina. Be to, leidžiant traukinius 200 km/h greičiu dar sudėtingesnis pasidaro eismo organizavimas. Prekiniai traukiniai turės dar dažniau ir ilgiau stovėti stotyse, praleidinėdami keleivinius. Jei tų keleivinių 2-4 poros per dieną, gal dar ir nieko. Tačiau rekonstruoti ir išlaikyti liniją dėl kelių traukinių porų per dieną yra lėšų švaistymas. Vadinasi, traukinių turės būti virš 10 porų per dieną. O kur dar kiti, stojantys visose stotelėse, tranzitiniai, Klaipėdos. Praktiškai krovininių traukinių eismas stoja visai dienai. 160 km/h tai riba. 200 km/h reikia atskiros linijos nuo pat Panerių rytinio kelyno galo iki Palemono vakarinio kelyno galo.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Tai va, nors keleivių srautai auga, bet deja su modernizaciją LG miega

    Į geležinkelo Vilnius-Kaunas modernizavimą iki 2019 metų numatoma investuoti apie 1,7 mlrd. litų



    Nors nesakau, kad tai yra blogai, bet tikrai jie galėtu pasistengti tai atlikti greičiau
    MAn kažkaip atrodo, kad iki 2020 tikrai bus daugiau nei 160km/h. Šie dviaukščiai gal greičiau ir nevažiuos, bet jei bus nauji traukiniai, bėgiai suvirinti, signalizacija sutvarkyta ir viadukai rekonstruoti, tai pasiekti 200km/h tikrai bus leistina.

    Komentuoti:

Working...
X