Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
    O štai čia - antras pagal aukštį (25 m) Lietuvos tiltas.

    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Tiltas per Salantą aukštesnis:
    http://lt.wikipedia.org/wiki/Kūlupėn...inkelio_tiltas

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Už kokio puskilometro - senojo Vilniaus - Kauno plento buvusi pervaža.





    Dar kiek toliau - to pačio plento viadukas.









    Ir vaizdai nuo jo.



    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Lazdėnų stotelė. Prieškarių - lenkų pasienio stotis Zawiasy.









    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Čia jau aš aplenkiau geležinkelio darbuotoją.



    ER20-037 iš Vaidotų.



    DR1AMV-318-4 iš Marcinkonių.



    Prie stoties pastato pamažėjo medžių.



    Vaizdai nuo pėsčiųjų viaduko.





    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Panerių stotis.
    Tiesiai - privažiuojamasis Grigiškių ir Gariūnų kelias, į kairę - kelias į Vaidotus.
    Šioje vietoje geležinlkelis anksčiau kirto senajį Gardino plentą.



    Link stoties.



    Čia mane aplenkė TEM-TMH-025.







    Lentvario ir Vaidotų (į kairę) link.



    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Temoje "Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą"
    http://www.miestai.net/forumas/showt...t=3262&page=20
    įvyko nukrypimas nuo temos, ir pradėta diskutuoti apie įvairius klausimus važiuojant elektriniais traukiniais iš Vilniaus į Kauną, ypač - dėl galimybių didinti susisiekimo greitį, t.y. - mažinant kelionės trukmę. Gal elektrinių traukinių važiavimo iš Vilniaus į Kauną klausimas geriau rašinėti šioje temoje...
    Paskutinis taisė Vitas; 2013.02.23, 13:29.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stabdžių tikrinimas elektriniams ar dyzeliniams traukiniams yra praeities anachronizmas. Jis būtinas tik lokomotyvų traukai. O elektrinis ar dyzelinis traukinys stabdžius turi pasitikrinti išvažiavęs iš depo, bet ne keisdamas važiavimo kryptį.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taip pat tunelyje neišnaudojamas leistinas greitis iki berods 83 km/h nei viena, nei kita kryptimi.
    Bet juk tunelis prie pat Kauno stoties (nuo stoties iki tunelio vos kilometras). Ar galėtų traukinys ten važiuoti didesniu nei 80 km/h greičiu ir saugiai sustoti stotyje?

    Iš Kauno važiuojantys traukiniai tunelyje stabdžius tikrina, tai irgi įsibėgėti iki 80 km/h matyt negali.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bus tas greitis padidintas, tik labai lėtai pas mus viskas vyksta. Tai vienas iš prioritetų. Nes ruožas apkrautas. Padidinti pralaidumą yra keli būdai - didinti keleivinių traukinių greitį (krovininiams didesnio pasiekti neįmanoma dėl vagonų greičio), krovininius traukinius tampyti elektrovežiais arba tiesti atskiruose tarpstočiuose 3-ąjį kelią, didinti krovininių sąstatų masę.
    Tačiau trečiojo kelio tiesimas yra brangiausias iš būdų padidinti pralaidumą. Sąstato masės didinimas irgi susijęs su didelėmis investicijomis į stočių kelynų ilgį. Be to dažnai stabdant sunkius traukinius, kad būtų praleidžiami keleiviniai, ekonominės naudos iš didesnės sąstato masės kaip ir nelieka. Krovininių traukinių tampymas elektrovežiais be bent jau elektrifikacijos iki Kybartų irgi duotų mažai naudos. O investicijos gan didelės būtų į elektrifikaciją ir elektrovežius. Todėl tikriausiai geriausias variantas yra pagreitinti keleivinių taukinių eismą tokiu būdu padidinant linijos pralaidumą.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tokie darbai jau planuojami, jie brangūs ir didelio masto. Kažkur buvo rašyta.

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    Ir be jokios abejonės lėšų pritaikyti didesniam greičiui nėra arba tiesiog nematoma prasmės?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Todėl kad keliai ir signalizacija pritaikyta greičiams iki 120 km/h.
    Kaip matyti, nemažas rezervas kelionės laiko trumpinimui yra Vilniaus stoties kelyno pertvarkymas, kad jame būtų galima važiuoti 80-100 km/h greičiu. Nes dabar Velkamasis apie 6-8 minutes, kai būtų galima laiką sutrumpinti iki 3-4 minučių. Taip pat tunelyje neišnaudojamas leistinas greitis iki berods 83 km/h nei viena, nei kita kryptimi.
    Paskutinis taisė Al1; 2013.02.16, 19:32.

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    kodėl neišnaudojamas 160 km/h potencialas?

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
    Padariau maršruto Vilnius-Kaunas-Vilnius greičio analizę, gal kam bus įdomu.
    Žemiau galite sužinoti kuriose vietose traukinys važiuoja greičiausiai ir padaryti neblogų vaizdo įrašų.
    GPS įrašas darytas 2013-02-15.

    Atvaizdas


    Interaktyvus žemėlapis

    Atvaizdas


    Interaktyvus žemėlapis
    Čia imtas traukinio EJ575 greitis?

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Padariau maršruto Vilnius-Kaunas-Vilnius greičio analizę, gal kam bus įdomu.
    Žemiau galite sužinoti kuriose vietose traukinys važiuoja greičiausiai ir padaryti neblogų vaizdo įrašų.
    GPS įrašas darytas 2013-02-15.



    Interaktyvus žemėlapis



    Interaktyvus žemėlapis

    EDIT: Norint matyti interaktyvų žemėlapį reikia ant nuorodų spausti dešinį klavišą ir pasirinkti "save link as" arba "išsaugoti nuorodą kaip", tuomet atidaryti parsiųstą failą naršyklėje.
    Paskutinis taisė toleranceofculture; 2013.02.17, 23:16. Priežastis: Neveikė nuorodos

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Na jei gyveni tarkim Užupyje tai traukiniu į Belmontą važiuot niekaip nesinorės.

    O dėl parkavimo, tai labai patogus variantas būtų, kad įvažiuodamas į aikštelę, per automobilio langą automatinėje kasoje nusiperki bilietą, atsidaro užtvaras, pastatai automobilį ir laiptais nusileidi į peroną. Gal taip ir bus kai pastatys seniai planuojamą aikštelę virš perono
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2012.08.27, 21:44.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Mastau kaip save priversti naudotis geležinkeliu? Labai norėčiau, bet vis nepavyksta, matyt nepatogu. Galbūt padėtų nemokamų automobilių aikštelių įrengimas prie stočių. Nes pabandau dabar įsivaizduot kaip su vaikais eiti iki troleibuso stotelės, tada važiuot iki stoties, tada eiti iki traukinio ir tt. Ne tik kad laiko požiūriu gerokai išilgės, bet dar ir bilietai kainuoja brangiau. O jei dar pamąstyti apie kainą traukiniu vežantis dviračius...
    Jeigu autoparkavimas šalia Vilniaus ar Kauno geležinkelio stočių būtų visiškai nemokamas, daugiau negu pusė ten statančių automobilius vairuotojų neturėtų nieko bendra su geležinkeliu (ne keleiviai ir ne palydintieji). Tačiau parkavimas šalia Naujosios Vilnios, Panerių ar Lentvario stočių yra nemokamas!
    Žinoma, VT strategai dar ne viską padarė. Autobusai/troleibusai dar stovi kamščiuose, vienkartinio bilieto kaina nėra patraukli, kai kuriuose maršrutuose yra per retas kursavimas, nėra galimybės nusipirkti traukinio bilietą internetu, per dideli įkainiai už bilieto pirkimą traukinyje kasų darbo metu ir už dviračių vežimą (manau, dviratis 3 klasės traukiniuose turėtų būti vežamas nemokamai, o 2 klasės traukiniuose — 1/10 keleivio bilieto kainos netaikant jokių lengvatų).
    Tačiau nepaisant šių ir kitų trūkumą, vis tiek reikėtų bent vaikams parodyti, kad traukinys yra tokia transporto priemonė, kuria galima važiuoti. Tuo pačiu rekomenduočiau išbandyti ir siauruką. Šiaip ar taip, į traukinį galima pažiūrėti ne tik kaip į transporto priemonę, bet ir kaip į pramogą — nuvažiuoti į Trakus, Pavilnį (Belmonto parkas ir pramogų kompleksas), turint daugiau laiko — į Ignaliną, Lazdėnus (Neries regioninis parkas), Kauną/Vilnių, etc..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nebūtinai parkavimo aikštelė. Lietuvoje nėra viešojo transporto politikos, o jau apie kompleksinius sprendimus tai iš viso nėra minčių. Tik lygiagrečiai sprendžiant ir VT miestuose klausimus, galima žmones priversti naudotis tolimojo susisiekimo transportu. Atitinkamai ir su priemiestiniu susisiekimu.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    <...>reikės padidinti kelio stabilumą – įrengti apsauginį sluoksnį, sutvarkyti žemės sankasas, pakeisti viršutines kelio konstrukcijas ir papildomai suvirinti bėgius. Statyboms numatyta skirti apie 1 mlrd. litų, dar apie 700 mln. litų – komunikacijų tinklų, signalų sistemos ir elektros tiekimo įrenginiams.
    Bus įrengta daugiau dviejų lygių pėsčiųjų perėjų stotyse, daugiau garsą izoliuojančių sienučių, rekonstruoti tiltai, viadukai, peronai.<...>
    Man rodos su tiek perdarymo jau labiau apsimokėtų statyti iš vis naują liniją, kuri apeitų visus miestelius ir Vilniuje atvežtų ne į senamiestį, bet pakeliui per gyvenamuosius rajonus į NMC. Juk dabartinis geležinkelis statytas, kai visas Vilnius tai buvo senamiestis.

    Kitas klausimas, mastau kaip save priversti naudotis geležinkeliu? Labai norėčiau, bet vis nepavyksta, matyt nepatogu. Galbūt padėtų nemokamų automobilių aikštelių įrengimas prie stočių. Nes pabandau dabar įsivaizduot kaip su vaikais eiti iki troleibuso stotelės, tada važiuot iki stoties, tada eiti iki traukinio ir tt. Ne tik kad laiko požiūriu gerokai išilgės, bet dar ir bilietai kainuoja brangiau. O jei dar pamąstyti apie kainą traukiniu vežantis dviračius...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įtariu, kad jokių kelio darbų nebus. Tikriausiai bus atliekamas eismo valdymo kompiuterinės įrangos tvarkymas.

    Komentuoti:

Working...
X