Brigada gali nakvoti Kaune, ne ten yra mašinistų nakvynės patalpos.
Bet už tą laiką reikia mokėti? Juk arba darbo laikas, arba bent komandiruotės.
Vietiniai pigiau.
Šiuo metu „airBaltic“ dirba daugiau nei 50 pilotų ir 18 keleivių salono įgulos narių iš Lietuvos. Be to, „airBaltic“ sustiprino savo pozicijas Lietuvoje, siūlydama daugiau tiesioginių skrydžių iš Vilniaus.
Aš visiškai kitaip pozicionuočiau. Vilniuje JAU yra sluoksnis žmonių, kuriems "nuosava mašina nelygis". Tai jiems reikia važiuoti į renginius Kaune, kurių skaičius artimas Vilniui
Kauniečiai irgi lankosi Vilniuje renginiuose.
Dar yra turistai, kurie atskrenda į vieną iš miestų ir nori būtinai aplankyti ir kitą.
PS
Pasakos, kad "brigada Kaune negali nakvoti juokinga". Tegu į avialinijas pažiūri. Susikomplektuoja iš vietinių ir Wizz, ir Ryan, ir kiti.
Žinau, kad problema per ankstyvi paskutiniai traukinai, bet paryškintoj vietoj parašyta, kad Vilnius nori traukinio su kauniškiams, o LG atsako, kad jau turi vilniškiams.
Paprastai paskutinis traukinys iš Vilniaus į Kauną penktadieniais išvyksta 21 val., o šeštadieniais dar anksčiau – 19.45 val., iš Kauno į Vilnių – penktadieniais 22.35 val, o šeštadieniais 21.50 val.
Tas derinimas su Žalgirio arena gal ir neblogai. Bet ne visi ten nori, ne visiems ten reikia. Ir jei nori į renginį Kaune, kuris ne Žalgirio arenoje, tai lieki ant ledo.
Todėl lygiai taip pat neblogai būtų ketvirtadienį-sekmadienį 2230-2300 traukiniai Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Vilnius. Iki stoties galima Taksi. O tarp miestų taksi nepavažiuosi.
Vilniaus miesto savivaldybė norėtų, kad iš Kauno į Vilnių penktadieniais ir šeštadieniais kursuotų naktinis traukinys. Tokiu būdu esą kauniečiai turėtų daugiau galimybių lankytis renginiuose Vilniuje. Tačiau „Lietuvos geležinkeliai“ tvirtina, kad ir dabar po renginių Kauno „Žalgirio“ arenoje galima į sostinę grįžti traukiniu. Ir ne tik savaitgaliais. Apie papildomus maršrutus kol kas nekalbama...
Paryškintas vietas sunku suprast (vienas apie batus - kitas apie ratus)
Amaliuose įrengiama požeminė perėja po geležinkeliu šalia pervažos (po Vilniaus krypties peronu). Aplinkkelio, kuris pakeis Amalių pervažą, statybos darbai vyksta. Taip pat pradėta Palemono pervažos likvidavimui skirto viaduko statyba (kol kas tik aikštelių paruošimo darbai iš abiejų pusių).
Įdomu, kam ruošiamas pagrindas šalia geležinkelio (paskutinė nuotrauką ir kitos)? Bus perkelta magistralinė linija, o jos vietoje įrengti papildomi keliai nusukimui į Vaidotus? Projekto brėžiniuose toje vietoje jokie pertvarkymai nenumatyti. Ar čia tik laikinas kelias bus paklotas?
Geležinkelio linijos rekonstrukcijai – 27,5 mln. Eur
Už šią sumą geležinkelio linija Vaidotai–Paneriai bus prijungta prie Vilniaus–Kauno linijos, o tai leis krovinius Kauno ir Klaipėdos kryptimis gabenti greičiau.
Projektas finansuojamas ES ir valstybės valdomos AB „Lietuvos geležinkeliai“
Bendrovės skelbtą konkursą darbams atlikti laimėjo verslo konsorciumas, sudarytas iš „Eurovia CS“, AB „Eurovia Lietuva“ ir UAB „Vitras-S“. Tikimasi, kad darbai bus atlikti per 2,5 m.
„Numatoma pertvarkyti kelius, einančius link Panerių stoties. Rekonstruojant šiuos kelius kartu bus pertvarkyta ir sutvirtinta sankasa, sutvarkyti vandens nuvedimo, signalizacijos įrenginiai bei kiti inžineriniai tinklai“, – teigiama LG išplatintame pranešime.
Rkonstravus kelius bus galima pradėti ir Vilniaus aplinkkelio elektrifikavimo darbus, tad netolimoje perspektyvoje IX B koridoriaus keliais vežamų krovinių sąstatus trauks švaria energija maitinami elektrovežiai.
Tai čia tik pradžia, taip sakant. Bus dar ir tunelis uždarytas ir tikriausiai traukiniai kurį laiką važinės iki Palemono, galbūt vėl laikiną stotelė Kaunas 1 bus įrengta. Viskas priklausys nuo to, kaip bus suplanuoti darbai ir kaip nuspręs LG.
Deja, tos pradžios dar nebuvo.
Sumanymas nuo birželio 1 d. panaikinti elektrinių traukinių sustojimą Amaliuose buvo atšauktas, darbai atidėti nežinia iki kada. Todėl sėkmingai traukiniu važinėju iki Amalių stotelės ir iš jos vaikštau į Technikos gatvę.
Stotelėje jokių permainų nėra.
Tai čia tik pradžia, taip sakant. Bus dar ir tunelis uždarytas ir tikriausiai traukiniai kurį laiką važinės iki Palemono, galbūt vėl laikiną stotelė Kaunas 1 bus įrengta. Viskas priklausys nuo to, kaip bus suplanuoti darbai ir kaip nuspręs LG.
Prieš kelias dienas Kauno geležinkelio stotyje atsirado skelbimas, kad dėl paruošiamųjų "Rail Baltica" statybai nuo 2016m. birželio 1 d. naikinama elektrinių traukinių stotelė AMALIAI.
Ką iš tikrųjų ruošiamasi statyti (1435 mm bėgius iš Kauno į Palemoną ar viaduką vietoje Amalių pervažos?), kol kas neaišku. P.S.: Taip pat neaišku, kodėl tokias "naujoves" dažniausiai pirmas pastebiu ir apie jas forume parašau aš?
Čia vėl nuotraukos to, kas buvo ties Tūkstantmečio g. viaduku prieš maždaug porą metų.
Iš Vilniaus stoties pajudėjo prekinis traukinys.
Rusijos geležinkelių nauji prekiniai vagonai jau su Barber S-2-R vežimėliais, gaminamais pagal JAV kompanijos licenciją su kasetiniai guoliais. LG kol kas tokių neeksploatuoja.
Tūkstantmečio g. viadukas.
Šalia jo esantis senasis, po juo praeina Iešmininkų g.
Ties vartais su priartinimu, vaizdas Vilniaus stoties link.
Nedidelis pasivaikščiojimas palei tvorą. Prieš tvorą eina privažiuojamasis kelias į Ž. Žanerius ir Vilkpėdę. Teritorija kažkodėl tai dar pilnai neaptverta ir ties aklikelių galais galima patekti į ją.
Vaizdas Kauno link. Dešinėje buvusio ištempiamojo kelio vieta.
Depo pastatas
Minėtas privažiuojamasis kelias į geležinkeliečių ligoninę ir Panerių g. įmones.
Ten pat, stoties link.
Einu link Tūkstantmečio g. viaduko.
Vaizdas į stotį nuo viaduko.
Vaizdas atgal, kelio mašinų depo link.
Vaizdas stovint ant magistralinių kelių, Kauno link.
Vilnius stoties vakarinis kelyno galas. Prieš porą metų
Čia dešinėje būta Vilniaus prekinio stotelės perono.
Vaidas į statomą kelio mašinų depą.
O taip atrodo šiemet.
Į Kauno pusę.
Privažiuojamieji keliai į minėta depą.
Vaizdas atgal.
Vaizdas pro vienus ir kitus vartus. Pats dešinysis kelias - buvęs privažiuojamasis kelias į geležinkeliečių ligoninę ir Panerių g. pramonės įmones, sandėlius. Dabar jis baigiasi ties buvusia Panerių g. (dabar ta gatvė jau ir kitaip vadinasi - Vilkpėdės (pratęsta)) pervaža.
Komentuoti: